- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Luck Dragon: MárkaLánc
- bambano: Bambanő háza tája
- Lalikiraly: Mercis kalandok - Huszonnyolcadik rész - Az újrakezdés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MrChris
üzenetére
nekem is itt ajánlottak milc-et a fórumtársak, mivel kezdő vagyok, ez az első cserélhető optikás vázam, a dslr-ek funkciókavalkádját nem használnám ki, de amikor megjött ebayről, és kezembe vettem, rá kellett csodálkoznom, hogy itt még több beálítási lehetőség van, mint egyes dslr-eknél...nem rossz ez, nem azért írom, főleg 120 eur-ért...
a képminőségre nagyon kíváncsi vagyok, még nem jött meg az adapterem, de az építési minőség, beállítási lehetőségek, dizájn abszolút rendben van, (gondolom ez a többi oly esetében is igaz, az enyém e-p1) számomra fontos a szenzorstabi is, remélem ér is valamit, mert ha már mft, fel lehet tolni rá kismillió manuál obit, és ezt ki is fogom használni...
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Apple MacBook
- Xiaomi 17 Ultra - jó az optikája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Le Mans Ultimate
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OTP Bank topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus B250 i5 7500 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1060 6GB FSP CMT240 Chieftec 400W
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G2 SFF brand - i7 6700 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB W10
- HP EliteBook 840 G10 14" i5 1335U, 16GB RAM, 512GB SSD, jó akku, számla, 6 hó gar