Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Quent1n

    senior tag

    válasz Dr. Szilikát #30131 üzenetére

    Na ez az amit itt nem lesz 5 de szerintem 15 éven belül sem. Volt sajnos szerencsém kicsit megismerni a magyar rendőrség anyagi helyzetét és úgy általában a személyi állomány leterheltségét és ilyenre itt nincs esély a közeljövőben. Ausztria lassan olyan lesz hozzánk képest mintha egy amerikai filmet néznénk. Egy más világ.

    Itt még oda sem jutottunk el, hogy világítás nélküli bringásokat kiszedjék és legalább pár bírságot kiosszanak. A Körúton pl. napi szinten eszméletlen mennyiségű kis és közepes szabálysértés van, rendőrt intézkedni ilyen ügyben én nem látok kb. sosem.

    #30127PociAti: Az a baj, hogy ez általánosítás. Én a Kvassay hídon jövök át Csepel fele és ott a bringaúton simán suhannak 40-50-el versenybringával. Hosszú egyenes belátható szakasz, meg lehet hajtani a bringákat is ott. Amúgy jól tudod, ha van kerékpárút vagy sáv, akkor a használata kötelező. De ezt sem tartja be a többség, ugyanúgy gurulnak a járdán, autók közt stb. Ezért sem hiszem, hogy majd itt az új KRESZ új világot hoz a rollereknél.

    #30120pescara: Erre azt mondanám, hogy mérjék a sebességet, ahogy autóknál és motoroknál is. Azok sincsenek limitálva és nincs is apokalipszis emiatt. Megnézném milyen hőbörgés lenne ha a kocsikat meg a motorokat 130-ra limitálnák nálunk. :D

    Nálunk az jelentheti a gondot, ha a 25-nél gyorsabb rolikat a kocsik közé terelik, ami úgy baromság ahogy van. Berakni egy olyan járművet az autók, motorok közé amin nincs normális irányjelző? Hogyan váltok sávot? Hisz ha autóként közlekedek, kanyarodnom is úgy kell, nem? Vagy kötelező lesz autók közt menni, de gyalogosként kanyarodni, vagy hogy lesz? Plusz tükör sincs mint kötelező tartozék, holott autón, motoron, az. Na most ez megint egy probléma, hogy a rollereken nem, így a forgalom normális figyelése, kb. esélytelen. Ezért hülyeség ez így. Én azt mondanám, hogy amíg a rolleres betartja a kerékpáros sebességhatárt, használhassa azt az utat amit ő TÖKMINDEGY mekkora a tervezési sebessége vagy hány ezer wattos. Ha gyorsabban akar menni, mehet a kocsik közé DE csak kormányvéges, látható irányjelzővel, bukóval és kétoldali tükörrel. A rendőri állományt és felszerelést meg szépen tessék felhúzni annyira, hogy ezeket be lehessen tartatni de akkor a közlekedés minden résztvevője legyen monitorozva. Kerékpárutak fölé is lehet sebességmérőt szerelni..

    Ennyi erővel amúgy a versenybringák tervezési sebessége sem 25-30km/h amúgy, mert minden alkatrészük arról szól, hogy minél nagyobb sebességet lehessen elérni velük. Ha az e-rollerekre nem lenne ráírva akkor hogy állapítanák meg? Padoztatnák mindet? És ha alattam csak 35-öt megy, a rendőr alatt 45-öt, akkor? Vicc ez az egész. Adott egy technikai eszköz amivel nem igazán tudnak mit kezdeni szabályozásilag, azon túl, hogy limitáljuk a max sebességet.

    Én tartom, hogy egyáltalán nem lenne baj a rolleresekkel (legalábbis nem több mint a többi közlekedővel) ha a bérrollerezést jelentősen szigorítanák vagy akár betiltanák. 50 Lime-ra vajon mennyi saját tulajdonú jut? 2-3? Elenyésző rolleres lenne hirtelen az utakon és máris nem lenne ez ekkora hisztéria. A többségnek egyáltalán nem kell, mert félnek rajta, jó a tömegközlekedés nekik stb. Én is csak azért vettem kb. hogy kipróbáljam milyen, annyira nincs rá szükségem.

Új hozzászólás Aktív témák