Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz enginev3.0 #35168 üzenetére

    Csak kérdezem, hogy a 6 és 10 ezer km-t futott rollereken mit kellett cserélni?

    Mert önmagában az, hogy valami elért ennyi távot az még nem árulja el, mennyit kellett a szervizeseknek küzdeni vele. Akku és motor cserével, átalakításokkal és rengeteg karbantartással sokáig ki lehet húzni.

    Az itteni (mármint a lapcsaládhoz tartozó) KuKirn roller hirdetések elég siralmas képet mutatnak. Más márkáknál sokkal jobb a helyzet.

    KuKirin névre rákeresve a rekorder egy 3.800 km-t futott példány:
    első széria hiba néha ha tele lesz töltve letilt a BMS aksi kábelt szét és össze kell dugni ,de töltőn van feszültség kijelző és a vége fele le lehet húzni,minden működik rajta jó gép.

    Aztán 3600 km-rel egy Kukirin m4,

    Utána ismét Kukirin G2 Master, 2768 km kissé átépítve.

    És ezután már csak 2000 km alatti példányok jönnek.

    Az itteni lista nem 3800 km-nél kezdődik, hanem 10 ezer fölött jár az "élmezőny" (Dualtronok, és egy Ninebot Max G30).

Új hozzászólás Aktív témák