Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
DigitXT
#7527
üzenetére
Köszi a választ. Amúgy milyen pálcikára? Az okosfunkciók engem nem érdekelnek. A GT-t a nagyobb akksi és főleg a dobfék miatt néztem. De valóban a boosteren is gondolkoztam, hogy így elsőre elég lehet az is. Meg valamivel könnyebb is. Sajnos hajlamos vagyok overkill dolgokat venni, ez tény.
Lehet elmegyek kipróbálom, úgyis van próbalehetőség, ráadásul itt vannak a kerületben.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT
#7511
üzenetére
Ender 3 eseten 15 amper csucsban, amikor felfuti az asztalt, es atlagosan olyan 10 amper nyomtatas kozben.
Akik tobbet szerelgetik es emiatt szethuzzak a csatit, azoknak sokkal gyorsabban megy tonkre.
Nekem nem volt vele bajom, csak egyszer osszedugtam szereleskor, de erezhetoen jobban melegszik, valahol van is hokameras kepem rola.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#7498
üzenetére
20A terhelésre simán 10V-ot esik a feszültség... nagyon nem erre van
kitalálva. Viszont lejtőn 40 km/h-nál lesz 0A. Síkon 34 km/h körül tud.Szerk: emelkedőn konkrétan csak kettesben "nyelezhető", hármasban
leszakad a fesz, tilt a BMS: megállás után magához tér/visszakapcsol.Szerk2: úgy néz ki a fékezés mégis tud lökni egy kis feszt, attól éled.

-
-
Reggie0
félisten
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT
#7478
üzenetére
Köszi, hogy leb@sztál, hát ártottam én?
Amúgy én még sosem csengettem. Szerintem nem is fogok, kerülgetek ha úgy van, ha meg elém ugrik valaki akkor jah, nekem sem első dolgom lesz rángatni a csengőt.
Este jó menni, akkor legalább látják a pilácsot, aztán nézik ki a franc jön mögöttük. Aztán már csak a hátsó lámpát nézik.
Amúgy figyelni kell a gyalogosokra, mert rendesen ráparáztak már páran, pedig lelassítok rendesen ha közeledek hozzájuk - de nincsenek még hozzászokva a rollerekhez. Jó lenne ha olyan bicajos utak lennének mint Amszterdamban mondjuk, ott tök fluid az egész bicajos/rolleres közlekedés. Mondjuk itt már annak is örülni kell, ha nem töröd ki a nyakad valami bukkanóban.
-
Anaconda
tag
válasz
DigitXT
#7464
üzenetére
Sziasztok!
@DigitXT
14A-t engedtem rá. Az akku eredetileg 10A-t tud cellánként, mivel 2s10p ezért 20A lenne, de szerintem sem érdemes a csúcsra járatni ha valaki használni is akarja. Mondjuk ha meghal az aksi, nem hat meg mert ki tudom cserélni magamnak a cellákat. Valamit szerintem elírtam mert újra beírtam az adatokat és 30-ig felment üresen, szal gondolom eredetileg 30-at írtam be 32 helyett...
@Skynet258
Nincs túl sok az essential hack-ekről fenn, néhányat találtam, pl 17A-eset. 😀
Szerintem az lesz hogy Drive-ban engedek neki 20-at 12 amperrel, sportban pedig 25-öt 14 amperrel, így tuti nem lrsz gond. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#7364
üzenetére
Bejöttem ezzel a setuppal (kicsit még alakítottam az elrendezésen, meg a töltőn).
Először hegynek fel indultam tesztelni, hogyha megmakkanna, még hazaguruljak.
Basszus: emelkedőn is megy 28-at!
Azért az nem semmi egy Kugoo S1-től.
Lejtőn úgy 32-33-ig nincs probléma.
Utána kell vigyázni, mivel erősebb lejtőn a
hátsó motor hajtása miatt hajlamos 35-36-ra is felszaladni, ám ezt az első motor
nem komálja, túl nagy feszt generál a kis akkunak, a vezérlő elkezd fékezgetni...
Ezt egyszer megszívtam anno, most gyorsan elvettem a gázt, maradt a 33 km/h.De ami a lényeg: síkon, saját erőből 29-30-at megy már így is. Persze megint tök
kiegyensúlyozatlan, csak most pont fordítva, LOL. Ugyanis most a hátsó motor a
nagyobb fesz okán jóval többet dolgozik, az első akkor már csak 1-2A-t vesz fel...
Eredmény: 46.3V-ra ment le a 10Ah akku, 14 km-en, míg a Panasonic még 39.2VSzerk: nyilván akkor lenne a legtutibb, ha az első motort is 48V akku hajtaná. Ami
késik, maga esik bele... eladtam a G-Booster akkut, az árából talán építek valamit.Szerk2: természetesen ahogy azt tőlem megszokhattátok, ezek GPS-szel validált
sebességértékek. Slusszpoén: még a Lágymányosira is erőlködés nélkül, 25-tel...Szerk3: kicsit szokatlan látvány: pálcika rolleren két töltő, ami nem is egyforma...

Szerk4: szokatlanul sokáig tartott az út, uis meg kellett állnom néha a kormányt
igazgatni, úgy néz ki, nem húztam meg rendesen a rögzítő csavarjait, elforog.
Szerk5: van az úgy, hogy a GPS is képes baromságot mérni, 44-et nem mentem:

-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT
#7430
üzenetére
Most 2 bazi nagy 2x80A vezérlő van rajta, kap egy 5x kisebb de jóval komolyabb orosz vezérlőt (2x200A), csak előrendelés van rá, ami csúszik, szóval nyár vége lesz belőle. Az jobban hangolható, van hozzá jó kijelző, és azzal olyan 140-150 is meglehetne, persze nem ez a cél, nekem a gyorsulás a lényeg. Egy 70es max tempóval is bőven elvagyok.
-
dzsidzsas
tag
válasz
DigitXT
#7362
üzenetére
Mégegyszer köszi a videót, bátyámmal megcsináltuk a csapágycserét, a feszre is rámértünk 41,15. Valamint az aksi kíváló állapotban volt. Remélem így is marad. Ezek szerint a tömör gumi miatt esett ekkorát a teljesítménye. De nem merem visszarakni a levegőst, túl sokszor kibabrált velem.
-
dzsidzsas
tag
válasz
DigitXT
#7342
üzenetére
Köszönöm a segítséget. Írtam nekik, remélem nem teljes motor cserét akarnak.Igen az M365-500 km alatt 2 defektet hozott össze nekem, pluszban folyton leengedett. Kicseréltetem tömör kerékre, de az jelentős teljesítményromlással járt. Max sebesség 20km/h-ra 25-ről és 20 km-ről 12 -re csökkent a hatótáv.
-
Eldenisa
csendes tag
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7348
üzenetére
gyors pár perces kutatás alapján nem találtam semmit, igazából ha már a régi gyári 15A-ra is feltudnám húzni azt a vezérlőt, szerintem már előrébb lennék, kérdés hogy ez most cserét jelent, vagy valamit mókolni kell benne?

szerk.: mármint az első generációs S1-ben még 14vagy 15A-val engedte a vezérlő a motort hajtani
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7346
üzenetére
oké, nagyjából annyira forog magától, mint amennyire te meg tudtad tekerni, szóval akkor nem szorul a kerék
, viszont sasszememnek hála feltűnt,, hogy hátra felpattintottál egy S1 pro kereket, előre meg az eredeti S1 van feltéve (bár elvileg két ugyanolyan 350w motor), de vajon 2 egyforma S1 pro tömörgumis motorral tartanák a szinkront, nem? -
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7344
üzenetére
sokkal többre tippeltem volna, lassulás terén, mert én is kicsit úgy érzem mint a fentebbi tag, hogy kicsit olyan mintha enyhe motorfékkel menne az elsőkerék, amikor nincs áram alatt, apropó ennek mennyit kéne fordulnia kikapcsolt állapotban? Ha jobban megtekerem kézzel fordul talán egy fél fordulatot kikapcsolva. (most terhelés nélküli állapotra gondoltam)
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#7334
üzenetére
Nem tudom mennyire gyorsul rosszabbul, igazából ez nem volt szempont.
Végsebessége ugyan annyi maradt, saját órája szerint 24-25km/h mutat, de az átmérő miatt ez a valóságban gondolom több lett picivel. A max. hatótáv még mindig nincs meg sajna, de múlt héten 26 km-t tettem bele, sík úton, majdnem végig padlón, és akkor kezdett villogni a második pálcika. Nem tudom a maradék 1-2 pálcikával még mennyit ment volna, de szerintem max. 35 km lehet a valós adat. Talán ha nem megyek 20km/h fölé meglehet a 40 is.
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7329
üzenetére
mit találtam jófogáson: lgyári helyre bepaszíroz 10.5Ah-s akkut aztán árul 14Ah-t is, de arra azt írta már nem fér be a gyári helyére S1 illetve s1 proba, vajon 1 ilyen akkuval mit menne a 2 motor, avagy indokolatlanul vesz kettőt és gondolom a világból is kivisz

-
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7325
üzenetére
ahogy néztem geekbuyingon az árakat, olcsóbban jövök ki egy alig használt rollerral, mintha berendelném a motort, a vezérlőt és az akkut (ez a 3 konkrétan kb a roller árának majdnem 90%-át teszi ki úgyis) motor+gumi 120 dolcsi, vezérlő 40, 7,5Ah-s akku 130 (akciósan) ez így 290, a roller meg amúgy 340$

-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7323
üzenetére
Még arra gondoltam igen, hogy kormánytáskát felapplikálni, valami vízhatlant aztán abba tenni az akkut és szépen kikábelezni.
Így laikusként nekem is az 1motor 1 akku felállás tűnik jobbnak egyébként, most találtam facebookon 1 töltő nélküli s1 prot ami nekem pont jól jönne 40k-ért. Ilyen bénát kérdeznék, hogy ha azt megpattintom, kell-e még valami? (ha az alattam jobban megy akkor nyilván azt használnám alapnak, sőt, ha menne őgy mint a simaS1 akkor még az is lehet hozzá se nyúlnék), a kábelezésen kívül?(amúgy nyugodtan szólj, ha annyira messziről indítjuk ezt a témát, hogy inkább hagyjam
) -
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7317
üzenetére
Azt volt a legkönnyebb szétszedni, de nemmondom kellett hozzá erő, igen a ragasztó befelé folyt azt szedtem ki, teloval nagyon bénán rajzolva:
a kékkel rajzolva részre gondoltam, oké nem volt benne sok extra ragasztó, de azért volt benne, gondolom ott nem kéne lennie...Egyébként hátsó kerék helyére szerint beszerzek egy másik hajtható kereket majd jövő hónapban.
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7315
üzenetére
Nem a szélénél hanem a külső mágnesek és a belső között azon az elméletileg fél milliméter terülen, ahol egyébként nem kéne semminek lennie, hogy tudjon forogni a külső fix mágneses perem, (biztos van ezeknek szakmai nyelven valami neve, csak azokat nem tudom), a hátsó kereket még nem lestem meg, de majd mindjárt megterhelem az mennyire forog
Szerk: egyébként azt néztem mintha alapból az első kerék kicsit csálén állna, maga a tengely egyenes, de a vázba betolva tövig kicsit dőlne az egyik irányba, de már lehet csak hallucinálok a roller miatt :D
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#7289
üzenetére
Fenéket gyengébb a BMS, akku hibás is az occó masina. 42.1-re töltve,
amint lehúzom a töltőt 40.6-ra esik vissza: csak kell az a ponthegesztő.
Nyilván eltört egyik nikkelszalag, mint nekem is anno, hasonló táv után.Szerk: a jó hír, hogy víz nem érte, viszont szét van verődve rendesen.


Amúgy 2600 mAh-s türkiz cellák, elvileg 7800-as pakk. (Még jól jöhet.)
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#7284
üzenetére
Igen, ránézésre is olyan az a tömör gumi, mintha kicsit lapos lenne a kerék. És érdekes nyöszörgő hangja is van menet közben. Lehet sok neki a 90+

Én rendeltem egy ilyet játszani, rossz akkukon próbálgatni, tesztelni jó lesz.
Egy hónap múlva, mikor kb. megjön, majd elmesélem milyen.
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#7269
üzenetére
Igen, a Xiaomi projekthez keresek extra akkut.
Próbáltunk rájönni, hogy milyen akkuk lehetnek benne gyárilag, (Xiaomi Pro2) hogy milyen akkuk adhatják ki a 12400mAh, de arra tippeltünk, hogy nem 18650-es lehet, inkább 26700-as. Összehasonlítottuk a M365 pro-val a akkupakk méreteit, és a Pro2 akkupakk kicsivel nagyobb. Sajnos nálam nem látszik, hogy mi van benne, mert egy alu dobozba van, és azt nem volt kedvem szétszedni, az M365-ben pedig csak zsugorfóliázva van, ott jól látszik a 18650. De az is lehet, hogy csak az alu doboz miatt nagyobb a pakk, és 18650 van benne.
Lehet a végén még tényleg szétszedem.
Rá kéne jönnöm, hogy miből áll össze egy pakk, és hasonlót venni, vagy csinálni. Ponthegesztője van egy havernak, elektronika rendelhető, már csak valami minőségi akku forrás kéne. LiitoKala-t néztük, egész jókat írtak róla, és a LiitoKala Official Store-ból a 18650, 3000-3400mAh-s akku egészen jó árért beszerezhető. 6-700 forint/darab, ha jól emlékszem.
És igen, láttam a kamu akku hegyeket, az original 6800-19800mAh és hasonlók
vicc! -
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7250
üzenetére
Köszönöm a válaszokat, akkor valószínűleg csak fogynom kell
A hátsó sárvédő egyben a hátsó fék is. Visszamegy magától? Volt, hogy az enyém már nem ment vissza, lazítani kellett a csavarokon, mert ha nagyon meg vannak húzva, akkor nem tud mozogni a sárvédő. -- Még egyszer nem használtam a hátsó féket, de simán visszaugrik a helyére.
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7243
üzenetére
Sziasztok, egy ideig olvasgattam vissza, de nem találtam hasonló problémát, egyrészt zsírúj Kugoo S1 pro tulajdonos lettem másfél hete, viszont a csöpp 110 kilómmal 3-as fokozatban is csak max 18al tudok menni, hátszéllel 20(illetve minden sebességnél folyamatos a 11A áramfelvétel), no meg kb 10-12km alatt lemerítem, na most ami feltűnt, hogy a hátsó gumi felmelegedett, (nem használtam a hátsó féket, kint épp 11 fok van, az aszfalt meg még annyi se), a felni nem, csak a gumi így gondolom nem a tengelyen surlódik, ráadásul akadásmentesen elég sokáig pörög a kerék, ha csak megforgatom. Rááltam és olyankor a hátsó kerék és a fék/sárhányó közé az ujjam, így fixen nem ér hozzá a gumihoz semmi, de még is csak arra gyanakszom, hogy valami a hátsó keréknél lehet a gubanc, ötlet valakinek hogy mit nézzek meg?
-
válasz
DigitXT
#7243
üzenetére
Ahol találtam, azt írták elektromos, a középső izét néztem akkumulátornak

Viszont esélyes, hogy benzines, mert múltkor postásokat mutogattak. De az érdekes, hogy 100 évvel ezelőtt közlekedtek vele az emberek, aztán volt 70-80 év amikor max gyerekjátékként, és lábbal hajtós rollereket láthattunk.
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT
#7229
üzenetére
Köszönöm!

Igazából azért erre a kettőre esett a választás, mert a Xiaomi-t sokan dicsérik, és max 130k-ért a használt M65 Pro és az új 1S van most terítéken. Nehéz nekem is belőnöm, mert nem tudom azt mondani, hogy munkába jarashoz kell X kilométerre x fokos emelkedővel... Egyelőre csak szeretnék egy sajátot, elgurulni erre arra, boltba, ilyenek. És ez még számomra annyira szürke zóna, hogy azt sem tudom később mire fogom használni.
Én is az erősebb, használt m365 pro felé billegek amúgy, max ha nem jön be vagy ilyesmi akkor még mindig él lehet adni kevés bukoval.Írtad amúgy nagyon más mint a Lime -egyelőre csak azt ismerem. Annál jobb összességében vagy rosszabb?
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#7225
üzenetére
Igen, sokkal hitelesebb leszel.
Csak viccelek.
Megoldást keresek, a videókban ezt láttam, gondoltam nálam is valahogy így működne.
Én sem értek hozzá, ezért is kérdeztem. De akkor most már tudom, hogy nem 10Ah-s akku kéne a tatyóba, hanem 13Ah-s, és akkor az töltené a gyárit.
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#7223
üzenetére
Youtube videókat néztem, ott nem láttam/olvastam, hogy az eredetivel egyező akkut használtak volna. Legtöbb esetben csak rákötötték egy Y közösítővel a külső, általában nagyobb akkut és ennyi. Én is erre gondoltam, hogy veszek egy pakkot, és így rákötöm. De azért előtte jó lenne megtudni valami szakitól, hogy mi az igazság, árt neki, vagy sem, lehet így is használni, vagy kell mellé még valami elektronika.
Meg kéne egy tuti forrás is, ahonnan ezeket a akkupakkokat be lehetne szerezni.
A végsebesség nem érdekel, mint írtam, nekem bőven elég a 25km/h. "Városnézésre" vettem, nem "versenyre".
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#7221
üzenetére
Hogy mekkora, nem tudom igazán, mondjuk így elsőre 10Ah elég lenne.

12400mAh van benne gyárilag (Xiaomi Pro2) és tavasszal egy Velencei-tó kört (kb. 33 km) szeretnék menni vele.
Inkább távra mennék, mint sebességre. Ha megjön a 10"-os gumi, azt felpattintom, azon kívül mást, pl. firmware, hogy gyorsabb legyen, nem módosítanék rajta. Nekem elég a max. 25km/h tempó, még a 20 is. 
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
DigitXT
#7188
üzenetére
Mi van akkor, ha a motorokat átkötöd delta kapcsolásba?
Gyakorlatban növekszik a fordulatszám, és a forgatónyomaték.ebben a videóban szemléltettem
Most nézem, akadt két kérdező... 😁
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT
#7193
üzenetére
Sok helyen árulnak már, nem is drága 1000-1300Ft/db (nem boltba). Enyémet az vette aki csinálja nekem, 1100Ft/db áron szerezte be.
A teljesítménye természetesen a pillanatnyi lesz ennyi (ha lesz), de ezt nem is így kell számolni. Tartósan 300A akarok belőni max pillanatnyira majd, ami azt jelenti hogy motoronként 150A-150A, és nem 72V-tal kell beszorozni, mert a 72V aksi 84V tölthető, szóval maxra töltve ha húzol egy nyél gázt beesik 80V-ra, és ezt szorzod meg a kb 300-zal, ami 24Khw.
Vezérlők is megvannak már, elég komolyan lehet programozni őket, kiváncsi leszek az aksival mit tudok kihozni belőle majd.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT
#7191
üzenetére
Amúgy nem olvastam el a kommenteket ki hány kiló, de a súly kurva sokat számít, főleg ilyen 30 kilók, mind hatótávnál mind gyorsulásnál...
Én aksimra is kíváncsi vagyok mit fog tudni, már készül. 200db 21700-es cella Samsung 40T, kötés 20S10P 40Ah lesz így. Illetve kap egy max 400A terhelhetőségű okos BMS-t. Így a pakk elvileg 350A letud majd adni minden gond nélkül.
-
Putyin90
senior tag
válasz
DigitXT
#7163
üzenetére
Köszi az infókat, lehet akkor elengedem a sima S1-et. Közben keresgéltem még és ezt találtam. Erről vélemény? 2 év gari, tárcsafék, S1 prohoz hasonló kerék, talán még app is van hozzá. Viszont nincs felfüggesztése, ahogy látom így lehet nagyon rázni fog. Mondjuk úgyis csak aszfalton használnám, így nem tudom ez mennyire jelenthet gondot.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT
#7150
üzenetére
Így van, alul volt méretezve a kábelem, nagyon sokat számít mi jön ki a motorból, és hogy van belerakva...
Más mindenkinek:
Az új projekt szépen halad nálam, aki nem tudná eladtam a régi épített rollerem, és teljesen új rollert építek. Alap egy Dualtron Thunder váz volt, teljesen átalakítva minden. Csúcs teljesítménye 20-25 ezer watt lesz, itthon biztos nem lesz gyorsabb... A motor már kész, váz és szépen halad, aksi is készül, vezérlők is megvannak már, fék is beszerezve, festés is kész. Már lassan teszt fázis lesz, és programozás...
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#6005
üzenetére
Ha már emlegettem a minap a fizikát, kimentem megmérni ezt az emelkedőt:
csupán 3 fokról indul, de gyorsan felkúszik 6-7-re, a legjobb rész, amikor 9+.
Na, ott állt meg végleg a 11A-es "csodamasina" alattam (egy motorral).
Egy ~17%-os emelkedőn a 100+20 kg (pilóta + a roller) össztömegre közel
200N erő hat a lejtővel párhuzamosan.
Ezt a 400W-ot leadó motor elvileg
7,2 km/h-val lenne képes mozgatni... Ha eltekintünk a gördülési ellenállástól
meg 100% hatékonyságúnak feltételezzük a motort: sajna ezek nem igazak.Mivel megáll (noha felveszi a 400W-ot!), valószínűleg nem elhanyagolhatóak
ezek a veszteségek, így jobb híján nagyobb teljesítmény kell, és megyen.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Az a gond, hogy a legjobb esetben is csak 80% hatékonyság körül mennek
ezek, ám ahhoz is az kell, hogy forogjanak jól (sebesség!), kis terhelésen...
A lépéseben vánszorgás durva emelkedőn kifejezetten nagy terhelést jelent,
és kis fordulatszámot, így a hatékonyság ilyenkor a béka segge alatt van.
Nyilván a legjobb tuning a mozgatandó tömeg csökkentése: diétára fel, LOL.Szerk: amikor 12 km/h-val visz fel ugyanott, akkor minimum lead 666W-ot...
A gördülési ellenállást nem tudom, de ez egész jó, 66% fölötti hatékonyság. -
-
-
-
Alien13
tag
válasz
DigitXT
#7100
üzenetére
Azt hittem, egyedül vagyok... egyszerűen rettegtem a féktől
Szerintem maga az életveszély ez az elektromos megoldás. A gázadás sem lehet egyenletes (pici kezem van, alig éri el a hüvelykujjam a gázkart), viszont a tempomat ellensúlyozza (mondjuk, kevés olyan hely van városban, ahol többet lehet menni egyben tempóval...) A marokgázas megoldás meg már horror pénz.
A "játék"-ot direkt írtam idézőjelben. Én csak egy megfizethető, biztonságos elektromos rollert szeretnék...
-
Alien13
tag
válasz
DigitXT
#7097
üzenetére
ĶKezdek kétségbeesni... Eddig Kugooban gondolkodtam, de most felmerült Manke, meg egyebek - Alin nézelődöm. Esetleg tudnál ajánlani valamit? Mivel van e-bringám, nem mennék horror összegig, max 105-108. Rollerre szerintem elég, úgyis nagyon nyári "játék", de imádom az élményt.
-
Alien13
tag
válasz
DigitXT
#7091
üzenetére
A hajtott kerék amúgy nem kopott le, ha ilyen az út?

Nos, az első, hajtott kerék eleve ropcsosabb, a hátsó gyárilag necces... pont a fúvott keréken agyaltam, mikor megláttam az új verziót, ahol már a hátsó gumi is olyan barázdás, mint az első.
A rollernek két tulajdonságát imádom: a gyorsulást-sebességet, és a mások által csicsának titulált kijelzőt. Amúgy volt, hogy fekvőrendőr karistolta az alját. Egy fém kábeltakaró az úttesten úgy megpattintotta az első kereket, hogy mákom volt, hogy addigra elszálltam a roliról. Ha nem ugrom le róla es dobom el, most plasztikai sebészre gyűjtenék arcilag, akkorát zúgok. Sajnos itt ezekre is fel kell készülni, állandóan út-felbontanak, említettem a nyomi dísztéglát (nooormális? Panelövezeten végig billegő dísztéglás, rázós bicikliút
), akadálymentesítés címszóval 2-3 cm járdapadka stb. Szóval bármennyire imádom az S1-et, nem ide való. 😞 A Plus már legalább kicsit felugrathatónak néz ki... a Pro-ra írta egy értékelő, hogy a hajtott pumpált kerék gumija állandóan egy ponton kidörzsölődött - konstrukciós hiba. Cserélnie kellett tömörre. Mivel nekem az effajta kapacitásom (tuning, motorrész-csere stb.) kb. nulla, eléggé bajban vagyok. Meg jó lenne a BLCK FRD-t kihasználni... -
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT
#7089
üzenetére
Értem és el is hiszem Neked, csak figyelmetlenül olvastam

A Kirin S1 az ahol ilyen jellegű hiba ismert volt számomra, S1-nél még nem hallottam, de legalább már ezt is tudom. És széthasadt taposót sem láttam még, de akkor olyan is van, bár ott első körben ara gondolnék, hogy nehéz volt az illető és elfáradt az anyag, bár ugye ettől sem kellene széthullania még akkor sem ha teszem azt felakad a padkára. -
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT
#7086
üzenetére
Köszi, hogy megírtad, eddig még senkitől nem hallottam, pedig elég sok tulajjal beszélek. Akkor van ilyen is, nem tudtam. A sima is amikor bekattant - és lehetett is hallani -, akkor stabil volt, persze ha rosszul van kinyitva, akkor összecsuklik - és ez még a régi volt ami nálam volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Ultra - 12/256 GB Használt, karcmentes 6 hónap garancia
- Dell 14 Latitude 5430 FHD IPS i5-1245U vPro 4.4Ghz 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 LTE Garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5050 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi






![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


vicc!

Meg kéne egy tuti forrás is, ahonnan ezeket a akkupakkokat be lehetne szerezni. 
Ezt a 400W-ot leadó motor elvileg



