- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GoodSpeed
addikt
válasz
DigitXT #6397 üzenetére
Viszont akkor most motor csere? Mert lehet rosszul tudom, de a gumit mintha nem lehetne cserélni.
Egyébként érdekes koncepciónak a Kugoo-d, de annyiért tényleg vehettél volna egy gyárilag frankót ...
Most itt vannak az új Xiaomik, amikkel kapcsolatban pár gondolat felmerült bennem:
- A lényegi változás, hogy már a simában is van kijelző, és három mód, oké így indokolt más típusjelzést adni
- szerencsére az egyéb dolgok nem változtak, így az akkumulátor utánpótlás továbbra biztosított lesz.
- Bár szakadó esőben teszteltem, és nem ázott be (oké a matricát nem néztem meg nem szedtem szét, még májusban volt, így kipipálható szerintem... de a töltő portot lehetne középre is tenni gyárilag vagy hátra.
- Van esővédőm... ezt gyárilag miért nem adják az új modellekhez? Nem egy nagy összeg.
- Merevítő sincs gyárilag ugyanúgy hátulra
- Miért nem adtak ki egy harmadik verziót is Monorim V2-vel? Itt mondjuk van egy kis probléma. Ha a monorim teljesen felhúzódik terhelés hiányában, akkor a sárvédő, és a kerék között akkora rés van, hogy a víz simán beterít mindent, és azt is aki rajta állErre egyébként nem egyszerű megoldást találni.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6382 üzenetére
Ígértem, hogy jelentkezem a teszttel, de kicsit elhúzódott a videó feldolgozása...
Ahogy említettem, gyorsulás- ill. fékteszttel kezdtem, S1, Pro+, Dual módokban.
Utóbbinál futottam két kört, mivel azonos sebességről is érdekelt a fékút hossza.
De azért jellemző, hogy nagyobb tempóról is hamarabb áll meg a dupla fékerővel.
A számokról:
- a hátsó motor max. 30A-t vehet fel (tuningolt vezérlő), ilyenkor 12A-t ír a kijelző.
- az első motor max. 11A-t vehet fel (gyári vezérlő), elég harmatos magában...
- ketten együtt elméletileg max. 41A-t vehetnek fel. De nem jellemző, sőt! Ahogy
a tempó nő, úgy nő a BEMF - ezzel egyformán csökken a motorok áramfelvétele.Hiába tuning a vezérlő, "csak" gyorsulásnál számít - a kijelzőn ilyenkor láthatunk
vicces 2A értéket, aminek jelentése 2,5x2=5A a hátsó motoron. Ugyanennyi elől.
(Amúgy nem is csak gyorsulásnál számít, hegymenetben nagyon nem mindegy.)Hegymenet teszt: két motorral vidáman felszalad 23-24 km/h-val, GPS szerint is,
másfél percen belül, közel 600 méteren (26m szint). Ha elveszem az első motort,
a hátsó magában csak 20 km/h körül tud s érezhetően jobban erőlködik*, viszont
alig 20 mp-cel lassabb a felfutás, ellenberger 11A-re limitált első motorral, hááát...
Teknőc. Három percig tart az út, nagyon max. 15 km/h, de néha szinte megáll.
*: de hál'isten nem égett le a vezérlő, azért nem AKKORA emelkedő volt.A féktesztről a statisztika egy képen (a színezés talán érzékelteti az arányokat**):
**: nyilván az élményt nem adja vissza, de segít a dolgot kontextusba helyezni.
(Szerintem a Dual módban elért 5 mp 0-25 km/h eredmény elég baráti, főleg, ha a
sima S1-hez hasonlítjuk, aminek ehhez kb. 25 másodpercre van szüksége...)
Szerk: arról most idő hiányában nem regélnék, hogy miért van egy totál felesleges
XLR töltőcsatlakozó a nyaktagon, meg hogyan lehet telefont tölteni, a táskában.
Továbbá, hogy a tempomat bugja miatt hogy lehetséges hosszabb szakaszokon a
kisebb akkut úgy kímélni, hogy azért a fékezésnél segítsen be (ill. gyorsításkor is).
De azért még egy kép erről a töltés dologról, itt a kiegészítő lámpát töltöm éppen... -
Patyesz
csendes újonc
válasz
DigitXT #6269 üzenetére
Jó hát motorral én is estem, csak ott épp egy alattomos jégborda volt az ok, ez nem rollerspecifikus, pl a motor, még a segédmotor is, szerintem sokkal balesetveszélyesebb, ami a rollert problémássá teszi, talán a relative kisebb kerékméret, átlagban. Viszont motornál a nagyobb sebesség ugye..
-
FőDudu
veterán
válasz
DigitXT #6264 üzenetére
Elsokerekes max elporog, de tlan nem vag foldhoz.
Ezert nem vettem gyereknek se Robbo se egyeb komolyabb cuccot.Elsore jo a Mi Pro, majd lehet 1-2 ev mulva komolyabbra valtani.
2 nap alatt belenyomott 60 kilometert a kornyeken, ugy, hogy kis sem ment a falubol.
Szoval hasznalja rendesen. -
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT #6162 üzenetére
Ez a roller egyre inkább kezd úgy kinézni mint valami orosz hordozható atomreaktor.
Amúgy grat, nem kis munkád van benne!
Fődudu: Annyi igaz, hogy bicajjal is tud olyat esni, hogy ott marad. Viszont a bicajosokra, főleg a gyerekekre jobban odafigyelnek az autósok! Akármekkora a roller, még ha csak 10el is megy, átmennek rajta. Vagy pl az én esetem, amikor max 30al mentem és elém hajtott takarásból egy autó, miután felfogtam kb 5 méterem volt megállni, ami végül úgy sikerült, hogy amikor már csak az első kerék volt a földön(a hátsó meg minimum 70-80 centin)akkor leugrottam és hátradőlve magamra rántottam a rollert. Na hát egy xiaomival biztos nem ez történt volna, hanem egy az egybe beleszáll mert csak a hátsó keréknél van tárcsafék. Igaz, bicajjal is ha nincs rajta tárcsafék, de ott legalább tompit valamit az ütközésen az elsőkerék. Rollerel meg egy az egybe lefejeled mert abszolút semmi távolság nincs az elsőkerék és közted.
Ha veszel is neki végül, akkor minimum bukósisak, térd és könyökvédő legyen rajta mindig. Bár ezek bicajra se ártanak.
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #6188 üzenetére
+le is daráltam belőle kicsit két oldalról úgyis túl nagy vastag a kerék xD így már biztos könnyebb valamivel
S1 és a pro között régen beszéltük hogy van 4-5 km kb mert kevesebbet tudtam menni vele az S1-hez mérten
+
Mind2 rollert feltöltöttük és kirándultunk velük egy nagyot Dabason az enyém lemerült persze előbb de csak 2-3km volt köztük kb már így talán nyertem 1km-ert vele.
(az az utolsó 1-2km elég brutális volt mert próbáltam utolérni lábhajtással kb 15km/h de majdnem belehaltam. Onnan tudom hogy annyival próbáltam tartani mert lemerülni lemerült rendesen már nem hajtotta de a kijelzője üzemelt rendesen )Meg abban vettem észre még hogy a melóhelyre is többet bír odavissza aztán elfelejtettem feltölteni és még simán bevitt ami bőven több mint 20km kb 22km volt. A legelső tesztnél meglepődtem hogy épphogy 20km volt csak ahogy mondtad.
Na meg ezen az útvonalon teszteltem is őket első útjukon mert van bicikli út is benne és elég hosszú is. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6165 üzenetére
Egyik pakkot sikerült lemeríteni: 30V, lecsökken az áram, vezérlés marad:
terv szerint ment tovább ugyanúgy, csak tisztán hátsó kerék hajtással.
Eddig teljes sikertörténet... Viszont megpróbáltam a félig merült akkuval,
így is még egy Tordai felfutást (Pike's Peak jeligére), de sajnos nem ment
elég gyorsan.Nyomta a 28A-t a hátsó motorba, amíg bírta, és féltávnál
pikk-pakk megállt. Mondjuk számítottam rá, volt nálam csavarhúzó.
Vezérlés csere, első kerék megkapta a 36.5V nagy pakkot, és még simán
hazahozott. Viszont fájdalmas a kontraszt, mennyire nem gyorsul, fékez!
Főleg az utóbbi, többször alig bírtam megállni, olyan gyenge a fékhatás...(Az egy dolog, hogy masszív lábhajtással megy a 8 km/h felfelé, de hogy
nem áll meg lefelé, az már baj: aktívan használom kellett a taposó féket.)40 km ment dupla motorral, és még ment volna nagyjából 15 km, eggyel,
csak muszáj volt kipróbálni, mit csinál, ha megterhelem. (Tuning FET.)
Szerk: kérdezték FB-on mivel hűtőm, hogy nem ég le, mondtam, hogy épp
semmivel, mert normál (!) használat esetén egyáltalán nem melegszik.
És hogy nagyon sokáig kéne menni nagyon durva emelkedőn, hogy... -
Dr.Zoo
őstag
válasz
DigitXT #6165 üzenetére
Az LCD alatti vezérlő viszi a két motorvezérlőt párhuzamosan?
Végülis van itthon hozzá minden, két akku, két motorvezérlő, tartalék motor.
A hátsó villát utólag rendelted? Ahhoz nincs egy linked?
A 10" kereket azért említettem, mert nem csak átmérője nagyobb, szélesebb is, stabilabb mint a 8". -
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #6136 üzenetére
Új kábel védő, ajánlom mindenkinek:
-
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT #6110 üzenetére
Nem lenne rossz de a nemzetközi fb-s mantis csoport fele arról szól, h éppen kinek mi tört ketté, vagy milyen hibaüzit dob ki, vagy a motor hal be, vagy a kijelző, vagy a vezérlő. És nyilván minden járműnél, gépnél stb előfordul a hiba, de a kaaboknál ez fokozott dolog. Nem véletlenül nagyon olcsó a teljesitményéhez képest. Am röhej de szerintem ha 30-40 ezerrel kerülne többe akkor egy tisztességes minőséget képviselne, de igy....hát max barkácsoló kedvűeknek ajánlom full protektorban, de minimum bukó, térd és könyökvédő.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6055 üzenetére
Na kérem szépen, nagyon gyors élménybeszámoló: gyorsulás gyengusz,
hegymászó képesség harmatos (Lágymányosira 12-13 km/h-ra lassulás),
önerőből elért végsebesség síkon csak 26-27 km/h (valós), pici lejtő 30.
Nagy lejtőn 50+, de fokozottan igaz a mutatványra, hogy nem jó utánozni!De ja vu: ugyanúgy elmelegedett a vezérlő a kaptatón, mentségére legyen
szólva, hogy egy vízhatlan műanyag dobozban van, semmi szellőzéssel...
Jelenség: km óra villog, gázt elveszi. Lejöttem a hídról (egy fotó után!) így,
majd gondoltam egyet, kikapcs, bekapcs, s megy is tovább rendben...Ami tetszik. az akkuk kiröhögik ezt a 11A terhelést. Ugye eloszlik három
felé, azaz egyesével kevesebb, mint 4A-t adnak le. Mivel egész úton nem
esett be a fesz. 38V alá, simán benne van az a 30-40 km hatótáv.Ja és még valami: az 1-es fokozat áramkorlátos is, max. 7-8A-t vesz fel,
és 19 km/h a vége. Ez azért volt jó, mert egy biciklist nem tudtam előzni
a szűk úton, de tolni sem akartam, meg a gázzal játszani se, levettem a
gépházat takarékra, és inkább lemaradtam. Csak később, a kiszélesedő
szakaszon előztem meg, mert nem volt nagy sebességkülönbség. (Majd
2 motorral erősebb lesz megint. Sajna a vezérlő a szűk keresztmetszet.)Szerk: kerek 8 km-nél még 40V-on volt az akku, 12 km-nél meg 39V.
(Az első egy piros lámpánál készült fotó, a másik meg a Lágymányosin.)
Jah az éjjeli szerelés során a hilti szalag rejtő színű gumiborítását sajnos
sikerült leszakítani, de nem baj, egyesek szerint így "Mad Max"-esebb. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #6017 üzenetére
Én is most kinéztem egy másik vezérlőt, csak várok a válaszukra hogy 2 ilyen vezérlő összeköthető 1 kijelzőre...
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6005 üzenetére
Két motor, 2 kW max. teljesítmény: elforgó (első) kerekű indulás, és
18-19 km/h-ra gyorsul ugyanitt, pedig nem kicsit emelkedik. Brutál...Nyilván nem adják ingyen: van sansz a vezérlő megsülésére, meg az
akku idő előtti elhalálozására is (ha nem lesz 3-4). Ez ilyen bicikli. -
m4rk.89
aktív tag
válasz
DigitXT #5944 üzenetére
Igen, kérdeztem Futurerben, de azt mondták nem lehet rajta állítani sajnos
Hasít amúgy a roller, de ugye ahogy merül, úgy mindegyik veszít a dinamikusságából, hogy ne ölje az akksit. --> Ezért lenne jó valami olyan ami nettó tudja a 40 km/h-t legalább. Spanom amúgy rendelt WideWheel 2020 PRO-t, megnézzük az hozza-e leírtakat.
-
kozmy
őstag
-
Patyesz
csendes újonc
válasz
DigitXT #5861 üzenetére
Nekem mondjuk az a tapasztalatom, hogy/most már itt Győrben legalábbis, teljesen korrektek a rollerrel, az autósok, mondjuk 10 ből 9, átengednek, mégha csak állok is a járdán, figyelnek...ellenben a kerékpárosoknál rosszabb az arány..nem ritka pl. hogy szembe megy kerékpárúton a haladási iránnyal, és elvárja hogy én térjek ki a járda részre. Ugye ilyenkor látszik, hogy bringához nem kell semmi papír, szemben az autóssal. Aztán volt olyan hogy hátulról elgombázott, el kellett dobnom a rollert, annyit se mondott bocs, vissza se nézett. Múltkor meg egy nenne jött szembe kétsávos bicikliúton, mindegyikünk a sávjában, mikor mellém ért elkezdett átkozódni, pontosan nem értettem, de a számára furcsa jármű bosszanthatta fel:-)
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5879 üzenetére
upsz nem értek hozzá csak mondta barátnőm ott felejtette az udvaron és látta a kijelzőnél a bajt hogy beázott gondoltam egy próbát megér vga-nál ismerős a forrasztásnál lévő kisebb hibát néha ki lehet "sütni" ujraolvada forrasztgatás helyett. Remélem nem csak átmeneti siker xD.
Meg xaomi hasonló problémát videót is láttam hogy a bekapcsoló gombnál beázhat és a tulaj szétkapja az elemnél levakarja a salakot és újraforrasztja.
Bár én nem láttam szemmel látható ázást rajta. -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
DigitXT #5866 üzenetére
Csak azért írtam le a plusz "zavaró tènyezöket" hogy tisztázzam.😄
Nekem minden esetben ha kocsiba ülök 1. Dolog: telefon pàrosít kihangosítóval, telefon elrak táskába.
Rolleren szintén. Táskába a telefon hátamon.se fülhallgató se semmi. Ne zavarjon semmi az észlelésben.Goodspeed: még nem tudom. Annyi biztos hogy kapott, de müködőtt mert ott pörgött a betonon mikor leestem róla és meg se állt. (Tempomatot sose kapcsolok)
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5863 üzenetére
Azért sok az elmebajos sofőr is 30-as táblánál 100-al elhúz még a féklámpáját se látod csak egy suhanást. Elsőbség adás az luxus minek megállni stoptáblánáll erre nem járnak sokan.
A busz mögül 80al ellőzni városban soroljam még.
Ha audival van a kopasz az neki azt jelenti nem városba van még a rendőrség előtt is elhúz 100-al. -
devil-k
nagyúr
válasz
DigitXT #5861 üzenetére
A többségre gondoltam. Sok sok jó kivétel van szerencsére. Szerintem az autósnak és gyalogosnak ugyanannyi joga van a biztonságos közlekedéshez. A gyalogosoknál sem szeretem az a típust aki azt hiszi, hogy övé a világ és még szét sem néz a zebrán. Az biztos, hogy az e-rollerek megjelenésével ismét változik a közlekedési kultúra.
-
devil-k
nagyúr
válasz
DigitXT #5859 üzenetére
Nagyon észnél kell lenni minden közlekedési eszközzel (bicikli, roller, e-roller stb.), mert a magyar autósok többsége egy mocskos bunkó. Sajnos, idehaza a vezetési morál és stílus annyira legalja és visszataszító, hogy ilyen még a Földön biztos nincs, mint Magyarországon. A legtöbb autósban nincs se empátia, se türelem, de legalább a kreszt sem ismeri és az autót is csak "farokhosszabbításra" használja...
Elég ez a cikket is elolvasni, a hideg kiráz tőle, hogy milyenek az emberek.
"Egy órával azelőtt is megbüntették a ceglédi ámokfutót, hogy halálra gázolt egy kamaszlányt" -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
DigitXT #5856 üzenetére
Bicikliút vörössel felfestve mögötte zebra. Úgy értettem. Ott meg nem kell leszállni. De ha toltam volna akkor is átmegy rajtam a suttyója.
Nehezebb roller nagyobbat vág a kasztnijába legalább.
Poén hogy nem pörögtem. Lelassítottam. Story annyi: odaértem a bicikliúton a keresztezödéshez, jobbranéz semmi lassít 20ra twowwal...ballra semmi, gurulok át erre a szemem sark!bol látom hogy nagy sebességgel ballrol jön a kocsi. Fékeztem a rollerrel, elsodorta a kocsi alólam, én úgy estem hogy a bal lábam a hátsó kerékhez, és fékezés nélkül átment rajtam...ennyi. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #5637 üzenetére
Valójában jóval banálisabb volt a hiba.
Ragasztópisztolyból nyomtam
rá, hogy ne mozogjon a NYÁK, és hát mit csinál a motor hegymenetben?
Melegszik. Ragasztó lecsöppent, megkötött rossz helyen majd leverte a
Hall szenzor lábát. Javítani triviális, szétszedni a k. motort nem. Nagyon
megszorult a csapágy, feszegetés közben ferdén indulhatott meg... Ehh!Ui: lett volna valami hőálló taknyom most is működne a tuning motor.
-
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5788 üzenetére
Én is egyre többször futok bele ilyen szituba
(nem rollerrel hanem bringával és kocsival...)
Megszokásból közlekednek. Kedvencem legutóbb egy néni volt aki balra nézett és jobbra tekerte a kormányt, pont rám... (neki csak fejreállított háromszöge volt és én jöttem a főúton, neki jobbról)A régi autós oktatóm szavai jutnak mindig eszembe miután egy csücskös szituból épp sikerült kijönnünk (anno mikor a jogsit csináltam). Szerintem le is izzadt, de korrektül megtartotta a hidegvérét. Csak annyit mondott, hogy ok, hogy elsőbbségem volt, de a sírkövemre nem írják rá, hogy nekünk volt igazunk
-
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5781 üzenetére
megnéztem a vid-et, a zene stíl
(a helyet nem ismerem, táblát nem látok nem tudom, hogy kinek lett volna elsőbbsége, de ügyes voltál ahogy reflexből kikerülted)
az meg, hogy ebből a cuccból ezt hozod ki...
könyörgöm mielőtt beizzítod a másik kereket is tegyél rá egy rendes féket
(arra már nem is gondolok, hogy a váz/kormány egyes részei vajon mennyit bírnak egy nem tervezett kátyúnál vagy egyéb nem tervezett terhelésnél magasabb sebességen) -
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5776 üzenetére
Amellett, hogy nem hall lehet, hogy rádnéz de el van gondolkodva.
Vagy nem is fogja fel, hogy mit lát és mire kapcsol már oda is érsz, mert ahhoz még a kicsik is gyorsak arányaibanEgyszerűen még nincs ráállva az emberek agya (sem a gyalogosé sem a bringásé sem az autósé tán csak azé aki maga is használ ilyet).
-
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5776 üzenetére
eddig csak csendben olvastam, figyeltem a fórumot és ledolgoztam pár évnyi backlogot
egy éve hajtok én is gyengébb elektromos gépeket (qrva lime volt a kapudrog
B-L-A-C-K egy őrült de te sem vagy semmi (a motor áttekercselésed a kedvencem eddig)
de hogy a hozzászolásra reflektáljak:
nem csak az autósok, de még a gyalogosok sem vesznek észre
már 20 km/h-nál sem (nemhogy afelett)ezért közlekedem mindig úgy, hogy nem is számítok arra, hogy észrevesznek, vagy elsőbbséget adnak, de ezzel párhuzamosan a gyalogosokra meg igyekszem nem hozni rá a frászt (tudom milyen érzés mikor elhúz egy ilyen lélekvesztő az ember mellett pár centire - szerintem nem csak én mormoltam már el hasonló esetben egy q..ádat..
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5776 üzenetére
inkább, hogy 1A 6 órán keresztül
hát az úgy gázos szitu már
Elvileg a pro-m 7.5Ah lenne de hogy mit szereltek bele azt csak akkor tudom meg amikor szét kell szedni xD előbb utóbb úgyis.
De lekopogom idáig nagyon jól teljesít a hatótávval elégedett vagyok.
Legutóbb elfelejtettem munkából feltölteni és még bevitt simán 7x3km megvolt és még maradt benne mert csak 33V-n volt.
Amikor teljesen kifogyok 30-alá esik persze ilyenkor már a végét járta max 1-2km volt még benne kb de ez elég még.
Persze fárasztó mindig tölteni kell de ha elfelejtem se nagy baj majd bent pótolom akár. -
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5773 üzenetére
A 4A az nagyon jó többnyire 8-at simán elpazarol :/
A hülye eco mod is 5-6 között fogyaszt nálam. (és ugye sokra nem megy vele senki mert akkor nem 27KM/h-al haladsz hanem legjobb esetben 15km/h aztán ugyan ott leszel hatótávban xD. csak jó lassan
Esőtesztet letesztelhetted volna hogy rain proof
Kugoo in the rain
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #5767 üzenetére
Zsír!
köszi itt is a motor Hall Senzort, bele is dobtam...
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
DigitXT #5758 üzenetére
Igazad van peace. Egyébként nagyon jók a posztjaid amiket korábban is olvastam az "átépítősdik" részeken...Majd ha meglesz a Dual-om akkor ha elgurul a gyógykapszulám én is dobok be posztokat képekkel...
Azért valljuk be, költséghatékkony 1 misis rollert venni és még egy misiér átépíteni... -
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #5631 üzenetére
Ma nekieresztettem, pneumatikus hátsó kerékkel, 45-nél már csak
6A-t vesz fel, szóval nagyjából* ennyi volt a vége nem brutál lejtőn.
Síkon, saját erőből sajnos a 11A a limit (az is 400W), viszont így
lenne esély a dupla motorral nagyobb tempóra is. Inkább "mérnöki"
szemszögből érdekelt, mint közlekedés.Jobb gyorsulás+fékezés
azért sokat dobna rajta, nem is a 40 km/h fölötti tartomány a cél.*: GPS szerint is.
Szerk: kerék csavart majdnem elhagytam, LOL. Azért haza hozott...
Viszont a garázsban felemeltem, kihúzattam, ééés... motorhiba.
Valami rövidre záródott, egy fázis kihagy/fura hangja lett: mondtam
már, hogy túl vastag az 1.3 mm-es vezeték?Sajnos ez van.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #5604 üzenetére
Ja, ja
Amúgy az M2-nél mintha lett volna róla szó, hogy már jobban bírja az esőt, de tény, hogy itt a topicban nem népszerű....
Még megvannak az eredeti Kugoo-s képeim, azon látszik, hogy elérd a lyukacsos részt addig nagyon sokat kell koptatni. Időtállóbb lenne mint a normál, csak valami monorimmel kellene megoldani...
Ez érintheti a rollerek piacát is...:
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #5602 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy nem lehet külön gumit kapni. Amúgy a tömör gumi kb sosem fogy el kategória, ha valaki rendeltetésszerűen használja. A pneumatikus kerek sokkal vékonyabbak ugye, aztán az M365-ben nekem is már 800 km-em van benne. Ami gond lehet az ilyen Kugoo féle keréknél, hogy a barázdák eltűnnek. Tehát lenne még rajta gumi, csak tükörsima
Pontosan erre gondoltam, hogy ott már akkumulátor csere lenne esélyes, ha valaki átveszi. Vagy baromira nem 74 000 Ft-os áron. Nekem, hogy lekopogjam annyira bevált az M365 - na meg mindent lehet lényegében cserélni rajta - ha majd eljön az ideje, akkumulátort cserélek. Me ami elkopik időközben azt. Az ODO meg folyamatosan nőni fog, mert kb az védve is van, meg nem is kopik el
-
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT #5555 üzenetére
Én értem, hogy vannak ott vezetékek, csak hogy ez a bazári bóvli szar kijelzőn nem ugyan olyan a gázkar foglalata, az fix. Innentől kezdve meg hiába kötögetek ki bármit is, ha nem tudom belerakni az EYE gázkarját. Az utóbbi videón látszik is, hogy az EYE kijelzőjénél burkolt alulról is a gázkar, a "default" verziónál meg nem, ezért is tudott kiesni a mágnes....
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #5432 üzenetére
Nem tudom, de én biztonságba érzem magam rajta, most kapott nemrég kormány stabilizátort, ami olyan stabilan tartja a kormányt hogy 50nél se esel el ha elengeded az egyik kezed. Veszélyesnek persze veszélyes, de szerintem kb mint egy robogó. Ésszel kell használni, én is csak ott veretem ahol lehet. Erről jut eszembe tegnapelőtt komplett motorkábelt cseréltem, mert nagyon melegedett, és utána ki kellett próbálnom mit tud...
(#5436) krakki88:
A tiéden amit javítanék, az egy normális talp rész, mert felválik, vagy leragasztanám normálisan (rácsos kétoldalú ragasztó), illetve a féket lecserélném egy teljes hidraulikusra, plusz kapna normális tárcsákat.
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5432 üzenetére
Nekem a tempomatot is elég volt megszokni hogy leveszem de nem lassul és még mire fékezek a keresztutcánál már kicsúsztam félig
.
Szerencsére vagy megállt a kocsi vagy lehagytam de furcsa volt megszokni.Mostmár ráéreztem jóval előbbre kell gondolkozni nem megy hamar a megállás.
-
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT #5432 üzenetére
Bizony, ennél a teljesitménynél(plusz ugye a súlya se kevés, nem igazán emeled fel a földről és nyomod ki fél kézzel)már komoly következményei lehetnek egy ilyennek. Egyébként ha forgalomba történik akkor fogom azt lefektettem a földre, menjenek át rajta, bánom én, csak éljem túl.
Mindenesetre nekem nagyon bejön, nem hinném, hogy túl gyakori hiba lenne(bár nem ártott volna egy hibás működés gátló erre az esetre, mert egyébként érzékeli a kábel mozgatásának hatására, hogy valami gond van és letilt, csak nekem pont beragadt a csutka gáznál és utána már nem szakadt meg a kontakt, ezért le se tiltott). -
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #5296 üzenetére
Igen, ezek elméleti számok. Ha valakinek ECO módban, hátszele van folyamatosan, meg még masszív lejtő is (de visszafele már nem jön rajta) akkor meg lehet tenni azt a hatótávot. Csak ugye az emberek általában ritkán ilyen szerencsések, illetve visszafele is jönnek, és akkor már mindjárt szembeszél meg emelkedő
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic Air 2 Fly More Combo drón szett 3 akkuval, megkímélt állapotban
- Bontatlan LEGO Star Wars 75211 - Birodalmi TIE Vadász (Imperial TIE Fighter)
- LEGO 10219 Maersk Dízel-elektromos tehervonat (Bontatlan) train
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Kék, 1 Év Garancia
- Garmin HRM Dual Pulzusmérő Pánt, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest