- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt01
őstag
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #13010 üzenetére
Xiaomik és azok klónjai és hasonszőrűek nem nagyon szokták bírni, egyszerűen annyira gyenge az anyaghasználat, külföldi csoportok ezekkel vannak tele, na meg a túltöltéses szisztémán, de mivel alig se tölt vissza szerintem felesleges bent hagyni a kockázatot, 0,5%-ért 10-20 km-eres távon?
-
-
FőDudu
veterán
válasz
DigitXT #12905 üzenetére
Gumit megrendeltem (holnapra megerkezik), aki ajanlotta az fel is rakja mert epp o is most keszul cserelni a gumijait.
Elmondasa szerint 4 eros kez, par kabel kotegelo es 2 combosabb csavarhuzo kell hozza. Nem eloszor csereli a gumijait.
Remelem valoban nem egy maceras tortenet.
-
FőDudu
veterán
válasz
DigitXT #12895 üzenetére
Komfort nem lenyeg, 10 eves fiam hajtja.
Tartalek eszkoz, mar ugyis inkabb a bringajat hasznalja.A kepen satuba fogtad az anyat?
Sajnos csak biciklihez valo eros, muanyag leszedom van 3 db.
Lehet azert nem sikerult. A tomorhoz 30 centi hosszut lattam videon - olyanom nincs.Inkabb fizetek szerelonek, oldja meg. Lehet meg tudnam oldani, de 1 het mire eros leszedot szereznek, kb annyi mire a gumi megjon, inkabb beadom szervizbe, nezzek at, csereljenek gumit elol es hatul, rakjak vissza az elhagyott oldalso prizmakat (1 hetes koraban eltuntek) - aztan majd erte megyek.
Megfelelo szerszam hianyaban nem fog sikerulni. Raadasul a felni pereme pirosra van festve, ott mar par helyen szepen lehorzsoltam a festest... (igazabol nem szamit, de mutatja, hogy nem volt megfelelo a szerszam a munkahoz).
-
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #12870 üzenetére
Jézusom!
Ez milyen paraszt megoldás. Áldom az eszem, hogy dobfékeset vettem. A bringámon 2 dugattyús, radiális felfogatású, hidraulikus van. Az olyat fog, hogy a motoromon nincs olyan fékhatás. Az újabb pedig már 4 dugattyús. Jó, nyilván más árkategória, de azt nem gondoltam volna, hogy létezik ilyen gány megoldás.
-
janes1976
őstag
válasz
DigitXT #12831 üzenetére
Jól összefoglaltátok egyébként.
Nyilván nem az irreálisan olcsó, kínai vackokra gondoltam én sem, de azért sokaknál elég tetten érhető ez a csuklóból lehúzzuk csak, mert azért.
Ismerősöm szerint szar a Xiaomi mobil, mert mondták. Sose volt neki. Pszichológia.
Mondjuk vki jól beírta, hogy azért kurvára megtévesztő néhány vélemény (teszt), főleg a youtubeon, mert ugye megtarthatja az adott terméket, nyilván egekig magasztalja bármennyire fos esetleg a termék. Ezért pokoli nehéz a vélemények között lavirozni, melyiket hidd el, melyiket vedd komolyan.
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #12773 üzenetére
Részemről sokkal élvezetesebb a 45-ös végsebesség mint a 33-34 anno.
Nekem az a cél h ha kell autós forgalomban is tudjak menni vele, ahhoz kell vagy 2x-es gyorsulás a mostanihoz képest és 50es utazó sebesség amihez kb kell a 60as végsebesség.
Köv héten ha minden igaz be tudom rendelni Spintend Ubox vezérlőt, majd jöhet az 1200W-os magas kv-s Blade X motor, az kifogja szolgálni minden igényemet a mostani 13S6P-s aksimmal. -
Drizzt01
őstag
válasz
DigitXT #12773 üzenetére
Maximálisan értem mit mondasz. Jómagam sofőrként dolgozok már 15 éve, a B-től a D-ig mindent vezetek. Az izgalomnál nem arra gondoltam, hogy kihabzik az adrenalin a fülemen, hanem nem is tudom hogy fogalmazzam meg. A kisebb kanyarok adta izgalom, a kicsit nagyobb sebesség, nem tudom. Tisztában vagyok vele, hogy itt elég egy apró hiba és az ember repül, meg törik. Soha nem jutna eszembe 80-100 menni ezekkel a szervszállítókkal. Kiegyeznék egy nagyon maximum 50-es tempóval.
Az hogy pontosan a kollégám milyen szoftvert tolt rá, nem tudom, nem mondja meg. Annyit tudok csak, hogy valami spanyol oldalon találta. Ő mondta, hogy lehet még kihozni belőle egy 40-43 tempót, de akkor a vezérlőn kel mókolni. Nyilván a megnövekedett terhelés kompenzálására. Ez a kis extra amit kapott, nem árt a vezérlőnek és a gari is megmaradhat. Bőven a biztonsági határon belül van. Kutakodtam magam is, én [link] ezt az oldalt találtam. Ott is azt írja, hogy van még benne, de nem a gyári aksival (36-42V). Azzal teljes feltöltéssel is 33 a vége. -
Drizzt01
őstag
válasz
DigitXT #12762 üzenetére
Nincs szénné húzva, csak soft lett cserélve rajta. Még lehetne, de akkor a vezérlőn kellene forrasztani, de így vissza tud menni a gyári a gari miatt.
Ha a másik tud 40-45-öt, az jó, mert abból is lehet még előcsalni egy keveset. Amennyiben Kugoo Kirin klón, akkor van még benne tartalék -
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #12697 üzenetére
A HD -t nem (különben is, van már gyári villanyos). De, egy városi villanyrobogóban, vagy enduroban látok fantáziát.
-
Csigusz 1
aktív tag
válasz
DigitXT #12600 üzenetére
30+ éve vezetek autót, egy évtizedig motoroztam (oldalkocsival is meg nélküle is). Jópár évig robogóztam, és most is rendszeresen bringázok. A roller új dolog nekem, kb. óvodás korom óta nem nagyon használtam. Motoron, robogón természetesen viseltem bukót, de a bringához nem - pedig volt, de úgy voltam vele, hogy ha durva terepre megyek vele, majd akkor használom.
Nekem, jönni-menni bőven elég egy Mi Pro2, a maga 25 Km/h végsebességével.
De az első 30 Km után úgy éreztem, hogy ehhez muszáj a bukósisak! Nem azért, mert béna vagyok, hanem a villanyroller fizikai kialakítása miatt. Más járművekhez képest nevetséges fékhatás, a magyar utak állapota, és az autósok, gyalogosok viselkedése miatt sokkal könnyebben el lehet taknyolni, mint más járművel.
Páncélruhát azért nem fogok beszerezni, de a sisakot nagyon fontos védőeszköznek érzem, úgyhogy már vettem is egyet.
Számomra nagyon fontos a láthatóság - szerintem a közlekedési balesetek nagy részét meg lehet előzni vele - ezért UV sárga cuccot szereztem be, amire mini, akksis villogót is fel lehet pattintani hátulra. -
válasz
DigitXT #12596 üzenetére
Leírhatnád te is a tapasztalataid.
Jönnek ide az emberek kérdezgetni rollerekről, aztán senki se válaszol nekik.
Jó, mondjuk megtehetnék az emberek, h visszagörgetnek legalább egy oldalnyi hsz-t (200db), hátha van valami pillanatnyi akciós bestbuy termék, mint amiket kinézett magának.
Nagyon kéne egy összefoglaló, amiben a főbb irányvonalak fel lennének sorolva.
Ez a Sencor roller ez pl. ugyanaz a "Sencor" gyártó, mint aki azokat az egyszerű műszaki színvonalú háztartási termékeket is gyártja (robotgépek, TV, porszívó)? -
Grafiqs
őstag
válasz
DigitXT #12515 üzenetére
Valóban egy (kettő, három) gyereknek két szülője is van jó esetben. Akik közül az egyik nagy eséllyel dolgozik, míg a másik otthon van az egy éves gyerkőccel. Hova is kellene tennie a bevásárlás ideje alatt? (Költői kérdés!) Akinek ezzel problémája van és azt nem megfelelő hangnemben szóvá teszi az egyrészről önmagáról állít ki bizonyítványt, másrészről pedig vállalja a tette következményeit...
A többivel lényegében egyetértek. Én azt sem értem, egyáltalán miért lehet kutyát (vagy annak látszani akaró tárgyat) bevinni egy bevásárló központba. De ez csak az én személyes problémám.G
ps.: Remélem értetted, hogy az előző kommentem erős irónikus tartalmát?!
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #12463 üzenetére
Igen, azert irtam at, mert ugy fedi a gps-es kovetest is.
Nem sokat futtotak bele, az osszes esetszamhoz kepest. Sajnos Mo-n a biro hozzaallasatol es kedvetol is fugg, hogy mi lesz az itelet. A fellebbezesek utan csak egy ugy maradt aminek a vegen el is iteltek par embert.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #12461 üzenetére
Mukodik, tolvajkergetok is igy csinalta. A gps trackerrel torteno kovetest ugyanolyannak tekintik, mintha utana futnal az utcan, mert nem kerult ki a felugyeleted alol. Ugyan igy visszatartani is jogod van a szemelyt a rendorok erkezeseig.
5:4. § [A birtok elvesztése]
(2) A birtok nem vész el azzal, hogy a birtokos a tényleges hatalom gyakorlásában időlegesen akadályoztatva van. -
válasz
DigitXT #12448 üzenetére
Ahha, értem, köszi.
Én amúgy csak olyan 65kg körüli vagyok, szóval alighanem nem terhelném túl.
Árul még két nagyobbat is:
A G-Booster 360ezer, a másiknak meg se kérdeztem az árát, de nem is értem, ez a Techlife ez egy tank?!
Hát hová gyártják ezeket?Egyébként nem a Marketplacen hirdeti őket, ez egy helyi csoport, és Szép Kártyával is lehet fizetni nála.
Én meg egy ideje gondolkodok rajta, h vennék.
Munkába járni, 3km oda vissza, az autót tovább tart előszednem, mintha bebiciklizek, és egy re-rollerrel sztem jobban járok. -
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #12415 üzenetére
Pl. itt balról érkezem, ott van pár lépcsőfok fölfelé, aztán a Déli pu felirat alatt látható lépcsőn le, át a "téren", a kép jobb oldalán be az aluljáróba, aztán az Alkotás út másik oldalán jobbra síma feljáró van, ahol ki lehet jönni az aluljáróból. Lenne lépcső nélküli út is, de az zsúfolt.
-
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #12412 üzenetére
Nem tudom. Az analóg bringával fel tudok ugrani a járdára. A pedelecem 22Kg, ahhoz már kell a teló. A roller is 20 körül van, sztem azt sem tudnám "csak úgy" megemelni. Talán vmi klipsszel, vagy SPD -vel.
De, azt hiszem, hogy nekem nincs ennyi a dologban. Bármilyen bosszantó, lassítanom kell. Sajnos, ez nem olyan, mint egy fully, hogy lendületből bezuhanok a lépcsőn egy aluljáróba. -
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #12407 üzenetére
Nekem szimpibb a hátsókerekes. Már tanulok egykerekezni. Nem akrobatikázás a cél, hanem az, hogy akadály esetén fel tudjam emelni az elejét. Sztem elsőkerekessel ez nem játszik. A bunny lenne az igazi, de attól még nagyon messze vagyok. Tegnap egy 30 -ast kellett mennem, arra már inkább a pedelec -kel mentem. Hát, az azért más dimenzió.
-
Scarletiel
senior tag
válasz
DigitXT #12407 üzenetére
Köszi neked is meg Casseius-nak is. Teljesen hétköznapi használatra lenne fogva a gép, csak nem tudom, hogy a járdák milyen állapotban vannak. Úttestre nem mennék ki vele, mert elég forgalmas és 15-20-al döcögve szerintem idegrohamot kapnának mögöttem ha jönnek szemből is. Igazából tényleg bicó lenne a legjobb, csak azt hogy kötöm ki úgy, hogy ne vigyék el este, arra nem jöttem még rá.
-
-
Logapeti
tag
válasz
DigitXT #12377 üzenetére
Nem az én rolleremre kell. Ketten mennénk kirándulni, és a párom rollerjének a hatótávját szeretnénk megnövelni alkalmanként, de azt nem szeretném, ha a megnövelt súlyt cipelnie kéne pl. egy lépcsőn. Így még pont elbírja a kis roller súlyát, de nem szeretném további kilókkal terhelni beépített módon.
Nyilván azért vettünk ilyen kicsi, könnyű rollert, mert figyelembe vettük, hogy alkalmanként neki kell bizonyos helyekre fel- és letenni, esetleg emeletre felvinni, Így lett a kompromisszum a 8,5 kilós önsúly, és az ezzel járó kicsi hatótáv (ami a szokásos, városi használathoz még mindig megfelelő számára). Viszont én gond nélkül tudnék vinni a hátizsákomban egy plusz akkut a saját rolleremmel a kirándulásra, amiről a célnál tudnánk tölteni a rollerjét hazaindulásig. Na ez a pontos use-case.Engem azért kicsit meglep, hogy erre nincs igény. Én is szívesebben cipelem a 12 kilós rolleremet a 3. emeletre, mintha mondjuk 16-18 kiló (vagy még több) lenne, a nagyobb hatótávra pedig nincs szükségem a napi használatban. Ha esetleg hosszabb távra mennék, jól jönne a plusz akku, és akkor azt mondanám, oké, legyen 15 kiló arra az egy cipelésre. Amúgy a legmenőbb az lenne, ha valami sínes/tokos csatlakozó lenne a rolleren, ahova csak bekattintom az otthon feltöltött akkut, és már meg is van a 150%-os hatótáv
-
Logapeti
tag
válasz
DigitXT #12368 üzenetére
Mert ahhoz bele kell nyúlni, a szabványos töltési pontján való töltéshez meg nem. A miért nem a rollerre kérdésre van más ok is, de a megoldás szempontjából lényegtelen. Igazából én azt hittem, hogy ez egy már megoldott, egyszerű dolog, mint a telefonoknál, de úgy tűnik, mégsem. A Future Board Hungary kb. 50e Ft-ért ajánlott (beépített) akkubővítést, ahol a plusz akku egy kis tokban van a roller elején. Köszi a válaszokat.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #11797 üzenetére
Fejlemény: eljuttattam "gariba"... Készségesen lefotózták a sérülést, és küldenék
vissza rögtön, hogy fel lett tépve a vezetősáv, máskor jobban vigyázzak rá.Azt már rég elfogadtam, hogy nekem nem jár semmi a kínai szar elfüstölése után,
habár azt picit bánom, hogy magyar áron vettem, de mindegy, viszont ha már bent
van vizsgálaton, ugyan már megállapíthatnák, hogy mi a tökömtől égett szanaszét.
Kicsit felbasz, hogy fizikai behatást feltételeznek, ha csak az nem fizikai behatás,
hogy éppen baromi nagy áramot vezetett, aztán elfáradt. Nem tudom... Elbasztam
hát elbasztam, buktam 20K-t, kit érdekel, csak hülyének ne legyek már nézve. -
lehella
senior tag
válasz
DigitXT #12346 üzenetére
Már szerintem megvan az első 1000 km a rollerrel, eddig nem volt ilyen. Pedig nem szoktam lazán kezelni a közlekedést, sose merném elengedni a kormányát a rollernek. Fék kézzel is max orrot fújtam eddig rolleren
De persze teljesen más tartani, mint egy biciklit, vagy robogót/motort. Semmi stabilitása nincs
-
Dave™
nagyúr
válasz
DigitXT #12252 üzenetére
[link] Korábban már volt egy mini statisztika, akkor ~9000km és 5 "versenyző" összesen 2 defektet eredményezett egyvalakinél, az konkrétan M365 volt ha jól tudom. Azóta tovább javult ez a statisztika ha nem tévedek (nekem pl. plusz 1000km), és ha nem tévedek a Pro 2 defektállóbb gumikkal jön, mint az M365, talán ez is javít a helyzeten. Nem gondolnám, hogy csak szerencse kérdése.
-
Becenick
tag
válasz
DigitXT #12247 üzenetére
"Mindenesetre árulkodó, roller szerviz statisztika, hogy a legtöbbet
javított roller az M365 (egyik legnépszerűbb típus), legtöbb hiba: defekt."Mondjuk az nem sok mindenről árulkodik, hogy a legtöbbet javított roller az M365, ha az a legnépszerűbb típus.
Adja magát. Ha az eladott mennyiség, használat jellege szerint lenne osztályozva, az más dolog lenne. De olyan statisztika nem lesz.
De a defekt, mint legtöbb szervíz igényes hiba, az beszédes. -
Kowi84
aktív tag
válasz
DigitXT #12221 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ.
Az esetleg előfordulhat, hogy valamiért a roller tévesen érzékeli az akksi töltöttségi szintjét? Az utóbbi pár töltés alkalmával észrevettem, hogy a kijelző szerint már tölteni kell, és a teljesítmény is érezhetően gyengébb (egy jel világít csak vagy az is pirosan, ez elvileg régen kb. 20%-ot jelentett), de amikor töltőte teszem 40-42%ot ír és onnan kezdi el tölteni.
Előfordulhat, hogy ez a fenti jelenség is az akku sérülésre utal?Illetve 0 km-es korában is már észrevettem, hogy sokkal-sokkal gyengébb az emelkedőkön, mint amit vártam. A leírás szerint 20 fokos lejtővel is képes megbirkózni, viszont a gyakorlatban szerintem 10 fokos lejtőt sem tud leküzdeni segítség nélkül (full töltöttséggel). Ha jön egy kis emelkedő, és előtte mondjuk meg kell állni és elvész a lendület, akkor vért izzad mire képes felszenvedni magát. Ez mennyire normális? Ennek így kell lennie?
-
kletyo
csendes tag
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #12127 üzenetére
Nem volt de nem is ez a lényeg. Értem én hogy alapból fenntartani egyszerűbb, én csak azt mondom ha már ennyit költok akár vehetnek autót vagy robogót ami mondjuk több lehetőséget ad. Lehet kapni olyat ami elvisz A bol B be. Sok ilyen autónk volt probléma nélkül de ne firtassuk. Köszöntem az infókat .
-
-
torrentszaki
tag
válasz
DigitXT #12095 üzenetére
A nem tétel 100kg terhelhetőség azt jelenti, hogy nem választok olyan rollert, ami maximum 100kg-ig terhelhető. Mivel a gyártó vagy forgalmazó eddig vállalja a jótállást. Ha 100 kg-ra "befogynék" sem lenne túl jó azzal a súllyal terhelni.
Ezért keresek terhelhetőbb gépet, viszont nem lenne jó, ha az árkategória emiatt durván elszállna. Kompromisszumos megoldást keresek. Az önsúly 19kg nem lényeg, az első emeleten lakom.Grafiqs Köszi, ránézek.
-
Berci77
tag
válasz
DigitXT #12078 üzenetére
Cipelés miatt írtam, nem a menetteljesítmények miatt. Azzal így ebben a formában teljesen elégedett vagyok, nyilván nem oszt-szoroz 2 kg. Majd jobb idő esetén tesztelem egy másik emelkedős szakaszon is, de ez nekem így elég. Majd utánaolvasok a gyalogos mód átállítgatóságának, de ennyi.
Olyat lehet cfw-zni, hogy csak mondjuk a sport módban menjen a tempomat? -
rukka
csendes tag
válasz
DigitXT #12046 üzenetére
Oké, jelenleg az a terv hogy felteszem estére, reggel megyek vele addig amíg tudok hogy lássam nem-e csak a kijelző mutat hülyeséget miközben tele az akku. A csatlakozó nem lötyög, mélyebben nem bontanék bele, az garanciavesztős, akkor már inkább visszaküldöm (paypalos, sokat nem bukok rajta, egy szervíznél biztos olcsóbb).
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #12037 üzenetére
Azert irtam, mert igy meg az EU-s kategoria szerint is SMKP, nem csak a magyar szerint.
Ui: irtam, hogy a kis roller a kerekpar. Csak minek arrol beszelni, amit kb. senki se hasznal. Itt a topic 90%-a 350W vagy felettivel rohangal.
A pedelec kulon kitetel szerint kerekpar a kreszben, igy atlep az EU-s rendelet szerinti kategorizalas felet, sehol sem irtam, hogy szerintem gepjarmu.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #12032 üzenetére
KRESZ:
r) * Megállapította: 289/2009. (XII. 18.) Korm. rendelet 28. § (2). Hatályos: 2010. I. 1-től. Segédmotoros kerékpár: a külön jogszabályban L1e járműkategóriába sorolt kétkerekű, L2e járműkategóriába sorolt háromkerekű jármű, továbbá az L6e járműkategóriába sorolt quad és mopedautó.Mivel az L1e-A resze az L1e-nek ezert a KRESZ ezt a kategoriat segedmotoros kerekpar kategoriaba huzza be az EU-s rendeletbol.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11988 üzenetére
Nem kotottem semmit, de mar honapok ota gondolkodom rajta
Elvileg a roller aljan levo szamnak kell, attol fuggetlenul, hogy az szabalytalanul van rajta.
Persze, hogy jarok bicikliuton. Nalam pont ezert is volt szempont a minel rejtozkodobb eroller, ezert nem akarok uszaly testet nagy akkuval, meg mindenfele bowdenes feket/gazt, nagy karokat, oriaskijelzot. Cserebe sokkal konnyebb osszeteveszteni egy labbal hajtos rollerrel, ami szerintem elony.Igen, regen en is kardoskodtam, aztan ratalaltam a harmonizacios magyar rendeletre, es egyszeruen azt a szakaszt az EU-s rendelet bevezetojeben - ami arrol szolt, hogy ezen rendelet az ulessel ellatott jarmuvekre vonatkozik - egyszeruen kihagytak a magyar rendelet elejerol es sehol mashol sincs benne ulesre vonatkozo kikotes. Trukkosek ezek.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11985 üzenetére
Sajnos teljesulnek a feltetelek, igy SMKP. Utanajartam.
Ami miatt azt hittuk a kezdetekben, hogy nem teljesiti, konkretan az, hogy az EU-s rendelet szerint ulohellyel ellatottnak kell lennie, a jogharmonizacio soran egyszeruen nem kerult at a magyar torvenybe. Igy a magyar rendelet szerint a jarmukategoriaknak nem feltetele, hogy legalabb egy ulohely legyen rajtuk, igy a rollerre is vonatkoznak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Viccrovat
- Futás, futópályák
- Automata kávégépek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Shakes&Fidget Online Szerepjáték
- Elite: Dangerous
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+