Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Grafiqs #14496 üzenetére

    Nem a vezérlőktől féltem, hanem a gyökerektől.:DDD Mármint a bicikliúton a rossz
    minőségű szakaszon* azért rugózás ide, vagy oda, pneumatikus gumi ide, vagy
    oda, van egy mozgása a szerkezetnek, és az ember óhatatlanul is kapaszkodik
    a kormányba, akkor is, ha nem kéne. (Próbálom hagyni kimozogni, de érted.:D)

    Amúgy természetesen igen, kicsit lehet finomítani a hátsó motor hajtásán, mert
    most direkt a legdurvább gyorsulásra van rakva, amivel ha nem figyelsz, és pont
    úgy jön ki, meg tudja emelni az elejét. Emiatt is tud elforogni az első kerék picit.

    Bár messze nem olyan kezelhetetlen formában, mint a Wolf King GT tette anno,
    szóval ha úgy tetszik, ez az előnye is... Persze többet vártam, dehát ennyit tud!
    Azért sikerült jó 1 másodperccel jobb 0-40-et mérni jobban feltöltött akkukkal.:D
    Sajnos kitalálta, hogy volt 1% lejtő, ezért invalid. Szerintem meg mérési hiba.;]
    Lényeg, hogy nem megy szarul, viszont nehéz, de menet közben ebből semmit
    nem érezni. Csak emelgetni ne kelljen, meg feltolni vhova rásegítés nélkül.:R
    A másik lényeg, hogy viszonylag nehéz úgy "látványosan gyors" 0-40-et menni,
    ha a végsebessége 44-45, mert előtte már rendesen lecsökken a tolóerő.:))
    Cserébe gondoltam, hogy legalább a 0-32-n villant, de igazából az sem: 3.25.:B

    (A miheztartás végett a Wolfnak ez megvan 2.4 alatt: na AZ látványosan gyors!)
    Szerk: azért nem nagy durranás, mert gyengébb vezérlővel is ment 3.70 alatt.:D

    *: meglepő módon nem az egész szar. De ahol a gyökerek feltúrják, ott nagyon!
    Ellenberger: nap közben mentem egyet a Tierrel, hát az mennyire durván ütött...
    Tömör gumi és zéró felfüggesztés: kezed szétveri, vesekő sem marad, semmi...
    Az enyém legalább hátul jól rugózik. De az eleje csúnyát be tud koppanni sajna.

Új hozzászólás Aktív témák