- sziku69: Szólánc.
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Gurulunk, WAZE?!
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
INGJOKE #29938 üzenetére
A G30 "csak" 30-al megy.
A G2 tud menni 35-el.De G2-höz már vannak olyan vezérlők is Alin, amikkel 40-el tud menni valamilyen új verziós szoftverrel párosítva.
Én még nem rendeltem belőle, meg nem is fogok, csak láttam, meg olvastam róla.
Azok a vezérlők egy tizessel drágábbak. -
cool79
csendes tag
válasz
INGJOKE #29447 üzenetére
Nyugodtan vedd meg a Kuki G2-őt,nem fog eltörni se a kormány,se a kerék ha nem ugratsz le vele méterekről.
Masszív,jól összerakott roller.Mikor megjött,én megnéztem minden porcikáját,van benne anyag.
Persze lehet gond a hegesztéseknél,esetleg anyaghiba,de melyik gyártónál nincs ilyen?
Múlt héten láttam Mantis dualt aminek elrepedt a váza,akkor nem csak a Kukirinnél van ilyen.. -
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #29444 üzenetére
Autóval én se szívesen állnék be olyan rolleres mögé, aki a kis kerekű járművével sínek és kátyúk között kacsázik.
A kerékméret miatt lehet nem az elektromos-roller a legalkalmasabb jármű. Akkor már inkább pedelec. A KuKirinhez hasonló forrásból 250-300k között már egész elfogadhatóan kinéző elektromos rásegítésű kerékpárokat lehet kapni. Olyanok is vannak, amik nem felelnek meg a pedelec feltételeinek, rásegítés nélkül is haladnak és nem korlátoznak le 25 km/h sebességnél. A bicaj mechanikus részeihez valószínűleg könnyebb alkatrészt és szervizt találni, mint egy rollerhez. De az már más topik témája. -
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #29432 üzenetére
40-45 km/h sebesség egy KuKirintől, és az életben maradás eléggé ellentmondásos így egy mondaton belül.
Annyi, de annyi műszaki hibát szokás emlegetni náluk, rengeteg törött nyakú KukKirint látni, és nem azért, mert szétvágták őket.
Lehet minden 50. rollerrel akad probléma, és 49 ember többnyire elégedetten használja, de nem szeretnél annak az 1-nek a helyében lenni, aki már nem tud hozzászólni ehhez a témához. Az 1:1.000 arány se biztos, hogy elfogadható, de annál azért több hajmeresztő hibáról hallani, mint amennyit eladhattak belőlük.És arról se vagyok meggyőződve, hogy olcsónak számít, ha a rendkívül rövid garanciaidőket nézzük. Nem véletlenül vállalnak ennyire keveset, és azt is nehéz érvényesíttetni rajtuk.
180-ért árulnak egy Navee S65-öt (80 km van benne), Aqua vásárlás és még 1 év gari van. Újonnan kb. 300k az ára, (külföldről kuponokkal párszor lement 170 környékére).
Régebben te is tettél rá említést, lehet tetszene.
Elder troll 2024-05-29-én, 800 km használata után írt róla egy jó kis beszámolót, őt kérdezd meg felőle.
Gyári sebessége 25 km/h, 24,3 kg és 1000 W a csúcsteljesítménye, így még talán pont az normál rollerek kategóriájába fog esni.
A sebesség limit szakszervizben kb. 10-esért "feloldható". -
-
-
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #28105 üzenetére
"Én ezért viszem vissza őket, mert ..."
Sikersztori!
Elérték a céljukat.
Ezer indokot lehet mondani rá ki miért viszi vissza. Lényeg, hogy minél nagyobb hatékonysággal visszakerüljön a rendszerbe.Amikor boltban eladják neked az italt, az ő történetük ennél a pontnál befejeződik a palackkal*. Onnantól a palack jövője rajtad és a mohun múlik. Vásárlás követően ki másnál kellene lennie az 50 Ft-nak? Tőlük kapod vissza az 50 Ft-ot a palackért cserébe.
*Kivétel ha pénz helyett levásárolható blokkot kérsz a palackokért. Ha jól tudom létezik ilyen opció.
-
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #27498 üzenetére
Szerintem jobb a tempomatot nem 25 km/h-n rögzíteni, hanem alacsonyabb sebesség mellett. Viszont a nyélig kihúzott gázkar segít tartósan fix sebességen tartani a rollert, hogy a tempomat aktiválódjon.
Xiaominál könnyen meg tudtam oldani a gyorsabb bekapcsolást.
OKAI rollernél pedig két gombot kellett megnyomni a tempomathoz, az elég jó megoldás.Viszont közel 2 évnyi rollerezés után kaptam egy olyan tippet, hogy ha be szeretném kapcsolni a tempomatot, akkor nem hüvelykujjal kell a gázt húzni, hanem rá kell markolni a gázkarra. Így sokkal stabilabban lehet tartani a sebességet. (Miután aktiválódik a cruise controll vissza lehet állni kényelmesebb és biztonságosabb kéztartásra.) Amikor új volt, akkor már próbálkoztam ezzel a módszerrel de elvetettem. Most kipróbáltam újra, és nagyobb rolleren egész jól használható.
A rollerezés pedig a kerékpározáshoz hasonlóan könnyebb megtanulni és csinálni, mint írásban elmagyarázni az egyensúlyozás mikéntjét.
-
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #27498 üzenetére
Mindenki boldog, amíg nem kell(ene) hirtelen megállni.
Amúgy nyilvánvalóan nem egy párszáz wattos rolleren
kritikus a gyorsítás, fos fékkel a megállás sem. Ha sose
történik semmi váratlan, 20 méteres fékút is megteszi...
Ellenben ha eléd lép valaki, nem mindegy, hogy megáll
a roller 3-4 méteren, vagy telibe vered. Természetesen,
akik kizárólag lezárt magánúton közlekednek védettek.
Mindenki másnak elemi érdeke, hogy tudjon fékezni IS! -
válasz
INGJOKE #27249 üzenetére
Arra még nem kell "
"
Nem minden ilyen eszköz érintett: csak akkor kell kötelező biztosítást kötni, ha
a 25 kiló alatti jármű tervezési sebessége meghaladja a 25/km órát,
vagy egy 25 kilónál nehezebb eszköz tervezési sebessége meghaladja a 14 km/órát."Viszont azok a kiskorúak megjárhatják akik pl Xiaomi 4 Prot vásárolnak, mert ott a Xiaomi eltért a 350W-os felső határtól, 400W lett, így arra már segédmotoros jogosítvány kell majd.
-
-
válasz
INGJOKE #26826 üzenetére
Xiaomiknál van az, h 2 bar alatt elkezdi kidörzsölni a belső gumit a külső, mert nem elég a nyomás.
Ezért kell ellenőrizni rendszeresen, h ne legyen ilyen alacsony sose. Vegyél egy Xiaomi pumpát.A másik: jobb a lengéscsillapitó hatás, ha csak ~3 Barra fújod, de a jobb defektvédelemhez meg 4-5 Barra szokták felfújni. Mármint olyan kemény lesz így a gumi, h nehezebben kap defektet.
Az más kérdés, h a lengéscsillapitó hatása igy már nem olyan jó.Ennyivel jobb egy zselés Segway, azt nem kell túlfújni ahhoz, h ne kapjon olyan könnyen defektet.
Kár, h a Xiaomi ezeken a 8.5"-os kerekű rollereken nem akarta bevezetni a zselés kerekeket. :/ -
-
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #26671 üzenetére
Igen, a nevében szerepel a Xiaomi M365.
Az M365 volt az első igazán nagy számban forgalmazott elektromos roller ami ezt a töltőt használta és azóta is ez a standard. Többiek is - ritka kivételtől eltekintve - ugyanezt használják. A lényeg úgy is a roller akku vezérlőjén (BMS) múlik, hogy az mit kezd vele. Simán lehet, hogy a BMS is sok rollerben azonos és a firmware dönti el miként viselkedjen. -
Silentfrog
veterán
válasz
INGJOKE #25023 üzenetére
Hát igen ez TMX szerviz garanciája így valóban nem sokat ér. Talán annyival vagyok előrébb hogy a MM egy nagy bolthálózat. Én tőlük vettem, majd próbálok velük egyezkedni. Én nem vagyok kapcsolatban az említett forgalmazóval, szervízzel.
Gyanítom hogy a saját legutóbbi javításukat látják mechanikai sérülésnek, mert más indoklás nem volt a papíron. -
válasz
INGJOKE #24598 üzenetére
Én meg 176, és a Xiaomik után megváltás volt egy G30. De szerintem ez teljesen szubjektív.
Viszont vallom, h egy kérdező ismerjen meg minél több paramétert, mielőtt rollert választ magának, aztán majd eldönti melyiket veszi végül.Én mindenkit arra bátorítok amúgy is, h próbálja ki amit megvenne, kérjen kölcsön egyet, kettőt, Xiaomit, ill. Segwayt, aztán pikkpakk el lehet dönteni, h melyik kényelmesebb.
-
-
ridiculous
aktív tag
válasz
INGJOKE #22717 üzenetére
Én a Kukirin G2 Max - al szemezgetek, ha most váltanám le a Neon Lite - ot szerintem az lenne a befutó. 300K körül már lehet kapni geekbuyingon. (hónap elején még kuponnal is lehetett 278-ra csökkenteni az árát)
..de én megvárom a szabályozást mindenképp a nagyobbra váltással. -
Peaceliker
addikt
válasz
INGJOKE #22730 üzenetére
Hát...
Nem egy pálcika, de jó esetben nem kell rommá szerelni.
Ami kellhet, az egy 3-as bilincs. Néha kifújni rugókat (tpu rudakat) és kenni teflon sprayvel. Jó esetben ennyi. Max gumit cserélsz, de azt könnyű, mert split a felni.
Nem jó esetben meg aztán nyakig bele kellhet mászni a gépbe -
válasz
INGJOKE #22725 üzenetére
Mennyi idő alatt szoktad most megtenni ezt a távot?
Gondolom azért vannak benne kanyarok, vagy talán kereszteződés is, ahol még ha épp elsőbbséged is van, akkor se robogsz át nyélgázon, mert mivan ha egy autó nem veszi észre, h egyáltalán nem lassan közeledsz, és kikanyarodik eléd.
Biciklivel 5-7 perc alatt szoktam beérni, rollerrel 3-5 perc (40-50-es tempóval).
Autóval meg kb 10-15 perc, mire az egyirányú utcákból kikecmergek, plusz parkolóhelyet kell keresnem, plusz a parkolóból besétálni a portáig (míg a roller/kerékpártároló a bejáratnál van közvetlenül).
Délutános műszakban, mikor meg tele van már a délelőttösök autóival a parkoló, egyrészt tovább tart helyet találni, másrészt inkább csak a bejárattól még távolabbi pontokon van szabad hely, így még tovább tart beérni.A 15km-t sztem max fél ora alatt megteszed, inkább 20-25 perc körül.
-
Peaceliker
addikt
válasz
INGJOKE #22725 üzenetére
Tervezd meg autóval és már látod is mennyi
olyan időben tervezd amikor nincs forgalom, mert csúcs forgalomban sem lesz sokkal több idő
Bringa úton nem sokkal gyorsabb, mint amit Google tervez, ki is szoktam az útra. Pl Örs - deák bringa útvonal terv 35-40p volt és 25 öt futottam. -
Peaceliker
addikt
válasz
INGJOKE #22720 üzenetére
Mantis 10 dual. Alirol 450-460,ha ott tartasz szólj mutatom melyik eladó volt nekem megbízható.
Itthon 650 körül van.
10es mantisból van egy plus nevű, az csak hátul hajt, 45-50 et megy de 18ah 48v on, az csak 869ah,nem túl sok. A dual 60v os, szintén 18ah 1080ah. Ecoban elég értelmes hatótáv van már. Persze nem annyival mész majd vele
Szóval 500ig csak a mantis, nincs alternatíva. Ha olcsóbb kell, akkor talán kugoo g2 max, de azt lehet csak hazai garival mernék vennibár sejtem mit ér egy haza gari....
Mantist csak újonnan vennék alirol, mert itthon a használt drágább, mint kintről az újjó, néha hazai garis, mai mondjuk érték lehet akár. Dualban egyik legkönnyebb gép amúgy (28 kiló)
-
válasz
INGJOKE #22720 üzenetére
Félmillió. Nem tudom, nem követem.
Alin kevesebbért is felbukkan, de az nem mindig az, aminek hirdetik. Dual helyett simát küldenek pl, szóval ezt érdemes fenntartásokkal kezelni, vagy inkább elengedni.
8"-os kerekekkel ne vegyél, csak 10"-ost, és Mantis Dual névvel illetik.
Bizonyára van sok ismertető róla, most vett kolléga is:
prohardver.hu/tema/roller_topic/hsz_22666-22666.html -
-
-
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #22458 üzenetére
Azért elég kemény kijelentéseket fogalmaztál meg, amiket én máshogy látok.
A PayPal nem alaptalanul lett a világ vezető e-kereskedelmi fizető rendszere. 1998-ban alapították őket, rengeteg másik is próbálkoztak hasonló szolgáltatásokkal, de a PayPal (és fő riválisuk, Elon Musk által alapított x.com) voltak a legsikeresebbek az online csalások kimutatásában és kiküszöbölésében.
Nem nagyon van más hasonló platform, ami megbízhatóan működik. És amikor egy elérhetetlen csaló lenyúlja a pénzt, akkor is visszakapod. Ennek ára van, magasabbak a díjak, de teljesen megfizethető a "szolgáltatásuk". Az átváltáson is folyamatosan nyerészkednek, de én akkor "töltöttem fel a számlámat", amikor kedvezőbb volt a USD HUF arány. Ellenőrizni kell előtte mi éri meg jobban. Ft-ban elküldeni, és rendszeren belül váltani, vagy a banktól valutában utalni.
Ha egy eladó kedvezményt ad PayPalon keresztül történő fizetés esetén, azt talán amiatt van, mert ő is be szeretné védeni magát olyan csalók ellen, akiknek a tranzakcióit utólag törlik. Vagy csak mert kényelmesebb neki ez a fizetési mód.
-
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #22441 üzenetére
Megfelelő testhelyzettel sokat lehet faragni a standard Cw értékből.
Nem a biztonságos közlekedés kapta a fő prioritást.
YT: Cyclist Goes Superman on Racing Bike To Speed Ahead -
Gardaai
senior tag
válasz
INGJOKE #21911 üzenetére
X összegig biztosítva van a pénzed. Az hogy visszakaptad nem azt jelenti, hogy valóban az Ali vagy esetleg az eladótól szerezték vissza. Főleg 2 óra alatt. Kis összeget megszoktak előlegezni. Nekem volt több 1000+ eurós rendelésem amit 30-50 napon belül szereztek vissza. Rengeteg bizonyítékot is kellett küldeni. Mondjuk én metál csomagban vagyok.
Olyan is volt, hogy együtt rendeltem 2 roller nyak bilincset az egyik szín olyan gagyi anyagból volt hogy azonnal megreccsent. Vita minden alkalommal return és refund. Tehát vissza kell küldenem. Megírtam az eladónak, hogy nagyjából 60$ a posta én ezt nem fizetem ki előre az tuti. Főleg egy 25$ cuccra (összesen 50 volt a kettő). Addig nyitottam, zárták be amíg nem volt már több lehetőségem nyitni mert leteltek a napok. Írogattam nekik hónapokon keresztül, az elején ígérgettek aztán se kép se hang. Nemrég amikor volt az egyik 1000+€ ügyem akkor mondom jó ha már itt vagyok ráállítom a Revot majd 1 év után. ~20 nap alatt visszakaptam mindkét termék árát (a jó is, ami azóta is üzemel).
Bocs kicsit hosszú lett, csak azt akartam ezzel szemléltetni, hogy kintről is lehet biztonságban rendelni, csak neked kell róla gondoskoni. -
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #21800 üzenetére
Jól teszed, hogy ilyen esetben nem a törés szót használod.
Hibás lenne. Fogalomzavart okozna.Mert nem az a lényeg, hogy törve van, vagy nincs.
Egy eszköz meghekkelése annyit tesz, hogy a gyártó által eredetileg megalkotott (azaz szándékozott) és feltételezett működéstől eltérően fog működni. Ez nem feltétlenül van összefüggésben a rendszer feltörésével.
Például ha belépsz a kevésbé publikált szervizmenüben, és olyan beállításra rakod át a rollert, ami nem alapérték, akkor az törés lenne?
Vagy új roller esetén regisztrációkor más lokációt adsz meg, mint ahol használni fogod, ezáltal mondjuk nagyobb sebességgel tudsz haladni vele. Ez a gyártó szándékától eltér, gyakorlatilag meghekkelted a rendszert, de nem törted fel.
Persze van amikor a kívánt viselkedés eléréséhez komolyabb védelmi intézkedéseken kell átverekednie magát a felhasználónak, pl. boot loader módosításával, vagy más trükkökkel. Ekkor a hackelés a "védelem" (fel)törésével jár.
-
Gardaai
senior tag
válasz
INGJOKE #21807 üzenetére
Xiaomit én is úgy használtam (Pro 1-es). Azóta is megyeget 1200-1400 km körül lehet benne. Bár magas fordulaton van egy kis nyöszörgés a motornak, de teljesítményben semmit nem veszek észre. Megy ahogy kell, eFékez ahogy kell.
De nem is ekkora motorteljesítmény és fékről beszélünk. Tényleg olyat fékez, hogy ledob magáról ha nem támasztasz előre lábbal és dőlsz hátra. -
Gardaai
senior tag
válasz
INGJOKE #21805 üzenetére
Igen, viszont Mantisnál máshogy működik, legalábbis nálam.
Alapból nincs eFék (motorfék) ha elengedem a gázt, csak abban az esetben ha elkezdem húzni egy nagyon picit a fékkart. Így még nem húzom annyira, hogy a fékpofa hozzáérjen a tárcsához, viszont a vezérlő már kapja a jelet és e-fékez. Itt sajnos nem állítható az erősség, ezért úgy kell eFékezni, hogy az utolsó méterekig gurulsz, majd iszonyat erővel felépül az eFék és megállsz 1-2 méteren belül.De nekem ettől függetlenül tetszik.
-
-
-
-
bigrob
őstag
válasz
INGJOKE #21766 üzenetére
Még próbálja hogy lenne jó neki is
Az a baj, hogy Budán fent a hegyen dolgozik, úgyhogy odafele tomeggel megy, vissza rollerezik a nyugatiig 30-35 percet ami kb 8-9km és még a vasútállomástól kb 2 km hazafelé, oda 500m.
Btw van olyan gép ami hegynek fel tud menni mégse egy autó ára és súlya? -
BaLee
addikt
válasz
INGJOKE #21632 üzenetére
Köszönöm, tegnap nekiálltam WD40-el és lehajtásnál már nekem is egyértelmű lett, hogy erről lehet szó. Tudtam rajta húzni kicsit, szerintem ez volt a gondja. Játszani kell vele, mert ha túlhúzod már nem tudod bezárni, de eddig szerintem túl könnyen nyílt. Adtam neki WD40-et is, a reggeli 7km-en egy nyekkenése sem volt, szóval köszönöm a tippet mindenkinek!
-
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #21557 üzenetére
Érdekes, hogy pont ebbe kötsz bele, pedig nem a kisujjamból szoptam.
Oktatói gyakorlat volt, hogy így tanítják, hogy SIKK-es indulás. Ebből írtam
ki, hogy sebesség, irányjelző, körültekintés, kézifék. Nyilván, ha nincs is a
(hivatalos nevén rögzítőfék) behúzva, akkor csak azért ne húzd be, hogy az
elindulásnál kiengedhesd. De ha be van húzva, akkor célszerű kiengedni.Ui: amúgy sokan a körültekintést sem értik. Tükörbe véletlenül sem néznek:
úgy indulnak az út széléről, mintha muszáj lenne. Abból lesznek a szép kis
balesetek, ha a hátulról érkező nem volt résen, és nem olvasta a szándékot.Crazy-féken a gombot benyomni, csak driftelés megkezdésekor szükséges.kivéve a lámpa
Ha neked automatikusan kapcsol a DRL, akkor érthető: ezért nincs hitvita...
Egyébként jobb megszokni/automatizálni a mozdulatot, mint aztán egyszer
elfelejteni, amikor kellett volna. Sokszor azon kapom magam, hogy akkor is
bekötöm az övet, ha csak odébb akarok állni az egyik autóval: ez már reflex.
(És akkor abba ne menjünk bele, hogy valaki meg maga mögött csatolja be,
mert zavarja, hogy az autó csilingel neki menet közben, hogy nincs bekötve.
Annyi a különbség, hogy az öv kötelező, míg a "lámpa" DRL/tompított nem.)Egyébként meg nagyon OFF (bár valaki épp szerelt irányjelzőt rollerre is
),
de nyugodtan kirakhatod körültekintés előtt. Mégpedig azért, mert az jelzi a
szándékodat. Nem úgy kell, mint egyes buszsofőrök, hogy már húzzák ki a
többtonnás monstrumot izomból a megállóból, és közben kezdenek villogni!
Kirakod, hogy indulnál, látod, hogy nem lehet még, akkor vársz. Viszont ha
nem rakod ki, nem tudhatják az érkezők, hogy amúgy indulnál, és mondjuk
ha épp nem sietnek, akkor akár kiengedhetnének. Nem vagyunk egyformák. -
Gardaai
senior tag
válasz
INGJOKE #21539 üzenetére
Akkor itt egy hitvita!
Én tiltanám a nappali menetfényt ilyen formában ahogy most működik.
Amikor ilyen autót vezetek, mindig felkapcsolom a tompítottat (nem nehéz egy vagy kettőt fordítani a kapcsolón), mert tudom mennyire elcseszett módon működik (számomra érthetetlen).
Ha 70-nel szüttyögő autósort kell előzni és nem tudod szemből most menetfényes autó jön, vagy a te sávodból előz egy menetfényes autó (ugyebár hátul semmi se világít, a messze lévő menetfény csíkból megint semmi nem látszik), akkor lehet más véleményen lenne az ember. Persze beállhatsz 16. autónak is a sorba.Arról nem is beszélve, hogy nagy esőben többség nem kapcsol automatán tompítottat. Amikor a pályán nagy esőben a semmiből megjelenik egy kivilágítatlan autó...
Ezt olyan megoldásnak érzem, hogy a semminél jobb (akik elfelejtik vagy szimplán ők látnak, a többi nem számít), de így inkább több lesz a nem foglalkozom vele sofőr, mintsem a kevesebb az elfelejtettem felkapcsolni a lámpámat.
Rollerre meg mégis legyen valami alapon én is raknék. Van 1-2 kereszteződés nálunk ahol bőven van idő lesegetni a pirosnál és teljesen elegendő egy első index a szembejövőnek, hogy ne vasaljon ki. Amikor az index nélkülivel megyek, inkább kerülök egyet, nem hiányzik (jogosan), hogy elküldjenek a búsba, hogy nem tudok jelezni legalább kézzel. Aki sose rollerezett nem tudja milyen egy ilyen szituáció autósként.
-
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #21539 üzenetére
Szerintem fussatok neki még egyszer: nincs itt semmi hitvita.
A DRL pont arra van kitalálva, hogy megvalósítsa a "látszani"
részt a látni és látszani elvből, nappal, a tompított helyett.Rollerre egyelőre semmilyen szabályozás nincs, ám ajánlott a
világítást mindig használni, ha közlekedsz: a saját érdeked.
Legjobb tudomásom szerint nincs halogén a rollereken. -
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #21533 üzenetére
Pontosan, csak arról szól, hogy jól érzi magát tőle.
Rollerre normális index megoldást nem létezik, ez a roller felépítésébe bele van kódolva. A megfelelő működéshez ahhoz az ÖSSZES rollert robogó szerűvé kellene átalakítani, hogy legyenek rajta megfelelő magasságban, elől hátul kiálló pontok, ahol az erős fényű irányjelző nappal is látható legyen. Azzal, hogy minden ötvenedik rolleren van valami béna látszatmegoldás, attól még az autósok nem fogják keresni, hátha valahol valami gyengén felvillan. Mire észreveszik, addigra a roller mozgásából már rég kitalálták, hogy egyenesen fog menni, vagy kanyarodáshoz készülődik.
Viszont ott volt a hozzászólás elején ez a mondat:
"Megj.: nem kívánok vitatkozni senkivel, hogy ez jó, vagy rossz ..."
Tehát tisztában van vele ő is az index alkalmatlanságával, és csak a megerősítő üzeneteket fogadná szívesen, a kritikát nem. -
OhYeah
kezdő
válasz
INGJOKE #20996 üzenetére
Enyém motoros sisak, amit Te néztél az meg bicajos sisak. Enyém lehet kicsit overkill rollerre, de úgy voltam vele hogyha 70nel megyek akkor nem tudok eléggé biztonságosan felöltözni, úgyhogy legyen amit amúgy is nagyobb terhelésre terveztek, abból nem lehet baj.
Enyémben van sisakrostély + pinlock és beépített napszemüveg, talán ezek és a motoros felhasználási terület az, ami miatt drágább
-
Revolit
senior tag
válasz
INGJOKE #20992 üzenetére
Így nehéz megmondani, gyárt pár féle sisakot oneil
De megint akciós a sisak amit én vettem, szerintem nagyon baró PEV-hez. Bicajos downhill sisak. Az van odaírva, gyerek méret, de nekem nincs kis fejem, mégis L-es jó lett. Mint ahogy L-es kell motoros sisakból is nekem általában.Ami nagy előnye, hogy 1.5 kiló helyett 900 gramm. (lehet oneil alatt is egy downhilles sisakot értesz).
-
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #20815 üzenetére
"nem pisiltem össze magam tőle"
Paramétereiben, gyártói minőségben leginkább a Segway Kickscooter MAX G30 áll közel hozzá, árukereső alapján a 15kWh akkucsomagos verzió 300.000 Forintról indul. Közelmúltban ennek az ára is 330k volt!
A hivatalos magyar oldalon a Neon Pro: https://okai.hu/termek/okai-neon-pro-fekete/ 340.000 Ft-ba kerül, ingyenes szállítással. Magyar kereskedőt, csak magyar kereskedővel van értelme összehasonlítani. Van akiknél más szóba se jöhet. Ha meg szürke importos, vagy garancia nélküli terméket hasonlítasz össze, akkor a másik oldalra is olyan terméket válassz, vagy számszerűsítsd a különbséget.
Legtöbb fontos paramétere közel azonos (akku, kerékméret, terhelhetőség), persze attól is függ, melyik G30 variánshoz hasonlítjuk.
Viszont ha valaki hajlandó kicsit többet rááldozni, akkor ilyen extrákat kaphat:
"Tudod mi teszi a NEON szériát a legmenőbb rollerré? Többek között a pulzáló neon csík, melynek színét és mozgását magad állíthatod be az Applikációban. Nem csak király, de biztonságos is, ezzel garantáltan észrevesz a többi közlekedő."
"A roller a hagyományos LED kijelző helyett LCD kijelzővel van szerelve, ezáltal könnyen testreszabható, mintha csak egy telefon kijelzője lenne."
És tartalmaz még pár olyan apróságot, ami azért nagyra értékelek.
"A rollercsalád több innovatív megoldással van felszerelve, mint például az NFC kártyás nyitás/zárás." -
-
válasz
INGJOKE #20671 üzenetére
Egyetértek.
Épp úgy írnak itt a rollerek lopásáról, h kuruc.info-n egy újabb menüpont lehet a címsor alatti fejlécen a cigánybűnözés, politikusbűnözés mellett a rollerbűnözés.
Bár sztem ez egyáltalán nem jellemző, polo493, amiket láttam eseteket, mind lezáratlan roller volt. -
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #20175 üzenetére
A hozzászólásba célszerű beírni mit tartasz jó árnak.
Azért, mert
- ne kelljen mindenkinek egyenként rákattintani arra a külső oldalra,
- ne kelljen egyenként megkeresni az oldalon belül azt a részt, ami a releváns információ tartalmazza,
- jó lenne ha későbbiekben, amikor már elérhetetlenné vált az oldal tartalma, akkor is legyen nyoma az infónak.Hogy a többieknek ne kelljen végigszenvedni ezen a folyamaton, idézem az oldalt:
"A Navee S65 a kuponkóddal 269 000 Ft-ért vásárolható meg Geekbuyingon, ráadásul lengyel raktárból szállítják, így gyorsan és extra költségektől mentesen érkezik meg hozzátok 1 héten belül."Az összeg egész pontosan €739.00, a váltáson múlik éppen mennyire jön ki az most Forintban.
-
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #20083 üzenetére
Én nem lennék biztos benne, hogy azok az első alpontjai.
Persze ha mégis, ebben a listában semmi olyan nincs, amit az
ember ne csinálhatna otthon, normál karbantartás keretében.
De hát egy próbát megér, maximum tanulópénz, okulásunkra.Peaceliker: ne legyél gonosz, nézd inkább azt a képet, amikor
az illusztrációra odarendelt biorobot szakszerűen szaggatja a
fázis vezetéket csőrös fogóval, miközben tolja a gázforrasztót
rá ezerrel. (Otthon meg ugye mit össze szenved az ember egy
elektromos pákával: fel kell gyújtani a retekbe, attól lesz jó.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- PS4 Slim 11.00 GoldHEN 500GB - Telepített játékokkal
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i7-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 430 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest