Ezekről viszont fogalmam sincs, hogy melyik mi...
Ugyanaz, mint a másik gázkaron: +5V a piros, fekete a test, és a harmadik a jel.
Azt gondolnám, hogy a kijelzőn a sárga lehet a gázkar jelvezeték...
Pontosan.
Melyik vezeték felelhet azért, hogy a gázkar feszmérője világítson?
Hát az állandó tápfeszültséges... persze magában semmit nem ér, mert kell test
is, azt viszont a gázkar fekete vezetékéről veszi, közvetve tehát a gyári kijelzőről.
nem zavar, ha mindig nekem kell bekapcsolnom és kikapcsolnom
Ha jól értem, neked nincs gyújtáskapcsolód a gázkaron, így ha raksz is oda egy
on/off kapcsolót, az csak a feszmérőt fogja kapcsolni, nem a (második) vezérlőd.
A gázkar piros vezetéke megszakításának nincs értelme... Mivel sima kapcsoló,
lopásvédelmi szerepe nulla, s azon az a +5V úgyis csak akkor jön ki, ha a gyári
kijelző be van kapcsolva... Ha már így van, oda nem raknék kapcsolót, hanem pl.
megpróbálnám a gyári kék vezetékről a feszmérést: ha elbírja, oké. Ha nem, úgy
más megoldás kell, de egy próbát szerintem megér. Az nem annyira jó, hogy fix
mérésre kapcsolja az ember, mert akkor állandóan világít, így leszívja az akkut...
Ha a másik vezérlő pirosát hozod oda, arra jó a kapcsoló - ne világítson folyamat.
Szerk: mondjuk hülye vagyok, mert ha a kék vezetékről lehet épp feszt mérni, az
pont ugyanaz lesz (vagy kevesebb), mint amit a kijelző is mér, te pedig ugye épp
a másik akku feszültségére vagy kíváncsi. Akkor az a rész törlendő. Ki is húzom.
Ui: volt egy balesetem a héten, rohadt szarul érzem magam miatta. Nekem pont
semmi bajom nem lett, a roller is csak eldőlt, de akit elütöttem, beverte a fejét...
Borzasztó érzés, szóval egyelőre annyit, hogy ha üresnek is néz ki a járda, nos,
az nem garancia semmire, és egy 95 kg-os test 20 km/h körül jó nagyot tud ütni.
[ Szerkesztve ]