Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6501) kotibor válasza Bobrooney (#6500) üzenetére


kotibor
tag

Kíváncsi vagyok a tapasztalataidra, egy hét erejéig én is kipróbálhattam.
Nagyon jó hajtani, a fék szuper, 46/47-es lábbal picit szűk, de amúgy szuper. Már csak a gyerekfellépőt kellene valahogy és tökéletes lenne :-)

2004-óta csere-berélek, az ezt megelőző értékelési rendszer alapján: kotibor felhasználónak 227 pozitív és 0 negatív értékelésem volt---> http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=kotibor

(#6502) Bobrooney válasza kotibor (#6501) üzenetére


Bobrooney
senior tag

Eddig odáig vagyok meg vissza. Jó vele menni.

Bár először fura volt a másik után, de 2 rövid kör után meg a másik fura, hogy olyan alacsony és annyira merev. Kb 10-20km-t mentem már vele a városban.
Tartottam az első féktől, de jól használható bár még egy beállítást meg kéne ejtenem mert van rajta mit javítani.

A sárvédőt örülök, hogy megrendeltem, mert megtapostam volna a hátsó kereket már párszor a fékezés miatt :))

Remekül csillapítja az úthibákat, sokkal kevésbé kell figyelnem úgy az utat mint a másikkal, mert arról lepattantam ha valami úthiba volt, na erről nem kell.

Vittem már be magammal boltba is, nem szóltak érte sem az eladók sem a biztonsági őr. Barátnőm jött a Spartan-al ő is behozta, amikor jöttünk ki egy csaj szólt csak a pasijának hogy "Ide már csak rollerel engednek be?" - de vele meg nem foglalkoztunk.

(#6503) BigBlue69


BigBlue69
őstag

Sziasztok.

Akad egy elektromos rollerem.. és mostanában azt vettem észre, hogy az első keréknél.. ugy remeg.. mint amikor macskaköves uton megyek.. Probáltam a kerékbe kis plusz levegőt de az nem használt. Ötlet h mitől lehet? :U

(-.-(-.-(-.-(-.-)-.-)-.-)-.-) Chinese Mafia's watching you! Viselkedni Magyarországon rang. Máshol a létezés része. Steam: http://tinyurl.com/8h4dfu2

(#6504) Bobrooney válasza BigBlue69 (#6503) üzenetére


Bobrooney
senior tag

Oldalra nem lötyög? Ha megpörgeted nem jár furán?

(#6505) BigBlue69 válasza Bobrooney (#6504) üzenetére


BigBlue69
őstag

Oldalra egyáltalán nem "mozog" max a gumi rajta.. Enyhe 8ast vélek felfedezni benne.

(-.-(-.-(-.-(-.-)-.-)-.-)-.-) Chinese Mafia's watching you! Viselkedni Magyarországon rang. Máshol a létezés része. Steam: http://tinyurl.com/8h4dfu2

(#6506) mrrr74 válasza sagesz93 (#6449) üzenetére


mrrr74
aktív tag

Szia,

nem olvastam vissza a véleményeket, így nem tudom, hogy a többiek mit mondtak, de én ha megtehetném (értsd: kb. 12.000ft felár), akkor a Pro-t venném S1-ből, meg kezdő rollernek is ezt ajánlanám. A simához képest könnyebben összecsukható, a prizmák valószínű segítenek, hogy jobban lássanak, én szeretem a honeycomb gumikat, bár egyenetlen felületen ráznak. Váltani nem érdemes simáról, de új vásárlás esetén a Pro-t venném. Hegyen lakom, minden gond nélkül feljön a 10-15 fokos emelkedőkön a 83 kilóm alatt - amikor már kevesebb van az akkuban, akkor rásegítéssel is - és egészen jól bírja a töltések között (ilyen körülmények között 20+ km-t el tudok menni vele, ennek a fele emelkedő). A gyerek meg kimegy a világból, bár Ő csak 40kg.

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#6507) DigitXT válasza mrrr74 (#6506) üzenetére


DigitXT
félisten

Ilyenkor mindig elgondolkodok, hogy vajon mit jelent a minden gond nélkül feljön,
meg mennyi rásegítéssel oldja meg, amikor már merül le... Lehet, hogy csak én
fogtam ki ipari hulladékot, de egy sima Pro a maga 350W maximumával, nagyon
nagy emelkedőn, nem a 40 kg-os gyerek alatt... Hááát... Szkeptikus vagyok, na!

Félre ne értsd, elhiszem, amit tapasztalsz, csak nincs mellette mértékegység.:D
Ha mondjuk ilyen lépésben vánszorgás az "minden gond nélküli" felmenetel, oké!

(#6508) TheProb


TheProb
veterán

Megjött a párforintos telefontartó. Olyan is... Asszem ezzel nem kívánom szopatni magam.

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#6509) mrrr74 válasza DigitXT (#6507) üzenetére


mrrr74
aktív tag

Persze, nem láthatod, de értsd úgy, hogy el merek vele indulni a 2. 9km-es körre úgy, hogy tudom, hogy hazaérek vele tolás nélkül. Persze nem úgy megy fel, mint egy rakéta, de a hosszú - egyenletesen emelkedő - úton vígan felszalad (nem tudom az hány %-os, valahol 5-10 között, de 1,5 km hosszú) és bírja kb. 15-20 km/h sebességgel, még a 2. körben is (a vége emelkedik).

Vannak itt meredekebbek is, ott természetesen rá kell segíteni, de nem köpöm ki a tüdőm, hanem hajtom és húzom a kart. Nem egy G-Booster természetesen, a helyén kezelve a dolgokat írtam amit írtam. Van most nálam egy 250W-os roller, azzal olyan emelkedőre meg sem kísérlek felmenni hajtva sem ahova a Pro felmegy pici segítséggel. Így értettem, de persze leírva teljesen más, mint átélve. És valóban nem mértem még meg a lejtő emelkedését :)

A kontextus pedig az első roller lehet-e Kugoo S1 Pro volt, összefüggésében így gondoltam. Jó roller, ezért az árért meg szerintem különösen. Mondom ezt úgy, hogy nem piszkálom, töltöm, megyek vele, töltöm, megyek vele, néha áttörölgetem - tehát semmi upgrade.
A lépésben vánszorgásnál - rásegítéssel - gyorsabban megy fel :)

Szerk.: és ezért vagyok inkább csak csendes olvasó, mert elképzelhető, hogy valami nekem alma, Neked meg körte és nincs mögötte semmiféle rossz szándék, csak mindkettőnknek mást jelent egy alma, vagy egy körte :)

[ Szerkesztve ]

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#6510) DigitXT válasza mrrr74 (#6509) üzenetére


DigitXT
félisten

nem piszkálom, töltöm, megyek vele, töltöm, megyek vele
Köszönöm a kifejtést, így érthetőbb...:D Nekem sajnos nem volt szerencsém
az S1-eimmel. Az első út után megdöglött a zsír új. Aztán használtat vettem.
Abban meg az akku tört el néhány hét után.:DDD Na akkor ment le a hatótávom
az amúgy sem túl acélos 14-15 km-ről a felére, ami épp elég volt arra, hogy a
céghez bevigyen onnan, ahol laktam, aztán töltés, és éppen hazavitt.:))

Szerintem se rossz első rollernek, de azért messze nem az az "erőgép", na...
Mondjuk kb. egyik Kugoo se: talán a legújabb G2 Pro, amire azt mondom...:B
Igaz, annak meg megkérik az árát. Szóval valamit valamiért.:K A G-Booster is
csak addig jó, amíg el nem füstöl az egyik vezérlője = messze nem tökéletes.

Ui: ugye azóta a dupla motor "szerelmese" lettem, az már jól fel tud kaptatni
olyan emelkedőn is, aminél egy sima motor lépésben küzd. Nyilván létezik a
lábhajtás is (az amúgy elég nagy extra teljesítmény), sok mindenen átsegít...

Ne vedd kötekedésnek, de a lejtés százaléka+a lejtő fokban mért hajlásszöge
2 teljesen különböző dolog. Egy 45 fokos emelkedő ugye 100% meredekségű:
csak egy példa, ha már többször hivatkoztam rá, a Tordai az jó 80m ~1 km-en.
Azaz átlag 8%-os "csak", de egy sima S1-et simán két vállra fektet (van 10%-
os szakasza). Ha nem hajtod nagyon keményen, azon szinte megáll.:))

[ Szerkesztve ]

(#6511) Patyesz válasza Bobrooney (#6500) üzenetére


Patyesz
csendes újonc

Jól néz ki...már csak egy akkupakk meg egy motor kéne rá ..:-)

(#6512) mrrr74 válasza DigitXT (#6510) üzenetére


mrrr74
aktív tag

Még szerencse, hogy van rá gari :) Akkor lehet kifogtam egy jobb példányt, nekem a Pro-ból a még piros oldalsó ledes változat van, de úgy tudom a tele markolatosban csak a markolat változott.

Persze, hogy nem erőgép :) Ez egy nagyon jó ár/érték arányú roller, amivel eldöntheted, hogy esetleg később feljebb szeretnél-e lépni, vagy megtartod és örülsz. Elég sok Kugoo tulajjal állok kapcsolatban, volt pár garis akku, meg egy eltört hátsó sárvédő, most nem is jut más eszembe ami hiba lett volna. Ha valaki kérdezi, hogy 80-90.000 ft körül mit vegyen, akkor nem kérdés, hogy Kugoo S1 Pro (esetleg S1). Persze nem ismerek minden típust és nem is célom, de tudom, hogy például a Kirin S1 - bármilyen jól is néz ki -, nem jobb választás és sorolhatnám. És Kugoo őrült sem vagyok, de nem tartom rossz márkának és eddig leginkább ez jött szembe. A fiam 8 éves, mostanában próbálhatta ki először felügyelet mellett 1-es fokozatban a Pro-t és biztosan kezeli. Természetesen nem mehet vele egyedül de elboldogul vele, ami számomra azt mutatja, hogy jól kezelhető gép.

A G-Booster talán a v.3-nál tart, nem tudom, hogy abban javították-e már, a szerelés részéhez nem is értek, de nem is szeretnék. G-Booster nem tömegcikk, ahogy a G2 Pro sem az és nagyon nem első rollernek való. Főleg az utóbbi, ami hajlamos egykerékre állni, bár sajnos bármivel meg tudsz halni ha ész nélkül használod.

Nem veszem annak, igazad van, de egész biztos értetted mire akartam kilyukadni :)

Az meg megint egy más kérdés, hogy minek a 2x800 W teljesítményű motor, ha még a szabályozás sem egyértelmű...

[ Szerkesztve ]

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#6513) Bobrooney válasza Patyesz (#6511) üzenetére


Bobrooney
senior tag

Na nekem az pont nem kell. Itthon dolgozás óta meglehetősen kevés mozgás van a mindennapjaimban...

(#6514) DigitXT válasza mrrr74 (#6512) üzenetére


DigitXT
félisten

sajnos bármivel meg tudsz halni ha ész nélkül használod
Ez így van. Az S1-nél pl. nagyon észnél kell lenni a bicikliút kereszteződéseinél,
mert ha nem lassítasz le, akkor egy szabálytalan autósba simán belerohansz, s
hiába tudod, hogy elsőbbséged volt: meg kellett volna állni, de képtelen rá...:R

Nekem ez a fő bánatom, hogy életveszélyesen kevés a fék. Ha és amennyiben a
lábtartásod nem megfelelő. Nyilván, ha keresztben állsz, és taposod a hátsót, ha
baj van, akkor van esélyed megállni (true story). Én nem vagyok egy nagy S1 fan
emiatt. Meg a zörgős hátsó kereket se tudtam elviselni (ami ráadásul csúszik is).

A Pro szerintem jobb választás. Csak ugye anno az S1-et azzal adták el, hogy a
pálcika rollerek közt kiugró a gyorsulása, de mióta lebutították, már ez sem igaz.
(A Pro meg eleve csak 11A vezérlővel volt szerelve.) Amúgy valóban ijesztő lehet,
ha vkinek váratlanul áll kerékre a roller, de valójában (ha ésszel használod ezt is),
akkor hasznos tudás: fel lehet vele lépni a járdára kisebb zökkenéssel. Sőt, még
a lelépést is megkönnyíti. Olyan meredek lehajtón, amin már fennakadna a hasa,
kövér gázra simán ellép. (Pont ma csináltam egy ilyet hazafelé, egy élmény volt.)
Más dolog, ha sokat nyekteted, a villa előbb-utóbb feladja a harcot, és az baj...:DDD

minek a 2x800 W teljesítményű motor
Hogy felvigyen az emelkedőn.:D Meg a lámpa után ne anyázzanak a biciklisek...

még a szabályozás sem egyértelmű...
Nem, de ha abból indulunk ki, amit P. S (I love you) mondott, akkor a 350W-is kis
Kugoo is ugyanolyan szabálytalan, mert SMKP (:D), mint az 1600W G-Booster...
Amúgy nekem csak 400W+1100W most a teljesítmény, de nem adnám lejjebb.:N
Annak ellenére, hogy firkáltam már el amiatt, mert kitört a hátulja. Ez ilyen bicikli.

[ Szerkesztve ]

(#6515) mrrr74 válasza DigitXT (#6514) üzenetére


mrrr74
aktív tag

Én nem is használom a hátsó féket, csak ha megyek le a hegyről, az első nagyot fog. Hátradőlök és fék. Úgy nem esek orra :)

A Pro szerintem jobb választás. Igen, ezt mondtam én is. A jogszabályokba meg nem mennék bele, mert szerintem játékszer - ebből meg vita lenne :)

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#6516) DigitXT válasza mrrr74 (#6515) üzenetére


DigitXT
félisten

az első nagyot fog
Jaja, odaver a villának rendesen! Csak utána, amikor már megvolt a súlypont
átterhelődése, és nyugodtan lehetne növelni a fékerőt, már nem tud többet...
Konkrétan szar.:K (Kicsit akarsz fékezni, és akkor is nagyot ránt, de amúgy
meg nem elég erős, ha nagyon meg kéne állni.) Aztán lehet, hogy én vagyok
helikopter, mert nekem csak egy S1 Pro motorom van - nem gyári S1 Pro-m.

Lehet, össze kéne futni egy féktáv tesztelésre, többen mondtátok, hogy jó...
(Nekem meg majdnem sikerült belecsattannom egy autóba tegnap, mert azt
hittem, gyorsít, erre megállt az út közepén: parkolni akart, de jelezni smafu.)

Vagy túl nehéz vagyok, vagy túl gyorsan megyek, vagy ezek kombinációja.;]

(#6517) petipetya válasza DigitXT (#6514) üzenetére


petipetya
nagyúr

Észrevételem alapján az autósok a két véglet között mozognak. Tavaly gyalogosként csináltam is két tesztnapot egymás után. Az egyik nap sosem lassítottam, így az autósok sem, és a végén általában én torpantam meg a járda szélén. A másik napon mindig-mindenhol megálltam, és az autósok is, hogy átengedjenek.

Az útvonal mindkét napon ugyanaz volt: volt köztük szabályos gyalogátkelőhely, ahol eleve nekem lenne elsőbbségem, a többi pedig zebra nélküli átkelési lehetőség.

Bizonyára nem az történt, hogy egyik nap csak az agresszív autósok voltak az utakon, míg a másik napon az udvariasak. Egyszerűen ilyenek, ha megállok, akkor átengednek.

"nincs rá lezsóidő"

(#6518) mrrr74 válasza DigitXT (#6516) üzenetére


mrrr74
aktív tag

Én benne vagyok a tesztbe, bár pár éve kiköltöztem az agglomerációba, de ha van valamilyen fontos dolog, akkor megmozdulok :)

Persze, ha lenne rajta egy tárcsa is, akkor még jobb lenne, mert az tény, hogy nem a kedvencem az első fék, de meg lehet szokni és akkor használható. Én nem járok sokat, inkább "örömrollerezek", így biztosan vannak olyan helyzetek ahol gondjaim akadhatnának, de akkor leírnám.

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#6519) Smirty


Smirty
tag

Sziasztok! Van valakinek kugoo m2 pro rollere?

(#6520) BomiBoogie válasza Bobrooney (#6500) üzenetére


BomiBoogie
MODERÁTOR

Wow, nagyon klasszul néz ki!

Nekem a jövő hétre várható, majd én is posztolok valamit.

Az összehasonlítós képek pont jók azoknak, akik csak nevetnek, mikor mondom, hogy én egy hagyományos rollert rendeltem inkább, Azt hiszik, ez valami gyerekjáték. :W

(#6501) kotibor
Nekem is 46-os a lábam, majd beszámolok. Mikor kipróbáltam, direkt kéredztem, hogy az XL vagy XXL nem szélesebb-e, de csak ez az egyféle deszka van, azok csak merevebbek, de méretben nincs különbség.

[ Szerkesztve ]

(#6521) Bobrooney válasza BomiBoogie (#6520) üzenetére


Bobrooney
senior tag

:) Ez egy tank a másikhoz képes.
Nekem is 45-46-os cipőim vannak, de kényelmesen elférek rajta.

(#6522) kotibor válasza BomiBoogie (#6520) üzenetére


kotibor
tag

Igen, én is beszéltem velük, sajnos szélesebb lapot nem gyártanak, viszont korábban jelezték ha igény lenne rá tudnának picit szélesebbet gyártani, de az talán csak 1-2cm lett volna, már nem emlékszem.

A méret kérdés tényleg relatív, mert egy-egy roller tényleg gyerekméretű...pedig felnőttnek készült.

Ez tavaly készült, fiú, lány, anya, apa jármű :-).

2004-óta csere-berélek, az ezt megelőző értékelési rendszer alapján: kotibor felhasználónak 227 pozitív és 0 negatív értékelésem volt---> http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=kotibor

(#6523) Bobrooney válasza kotibor (#6522) üzenetére


Bobrooney
senior tag

Jó kis felhozatal ;)
Először én is Xootr-t szerettem volna, de a Boardy-val talán jobban jártam az úthibák miatt.
De ha jó minőségű az út akkor lehet az Xootr jobb vétel
A tiéd milyen?

(#6524) BerserkGuts válasza mrrr74 (#6506) üzenetére


BerserkGuts
őstag

20+ km-t el tudok menni vele, ennek a fele emelkedő

hát akkor nagyon szerencsés vagy mert nem ez a jellemző a pro-ra mert vastagabb kereki miatt sokkal jobban meríti az akkut mint a sima S1.

Másnál 20-at se megy nekem is csak sík úton 21-22km szokott lenni max és ahogy észre vettem az idő múlásával romlik az akku teljesítménye ;]

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#6525) kotibor válasza Bobrooney (#6523) üzenetére


kotibor
tag

- Xootr MG-t használtan vettem, pár dolgot megcsináltam rajta (előző tulaj elhanyagolta), viszont mivel nagyon nem a hirdetés szerinti állapotban kaptam meg, visszakaptam a pénzem. Tükör sima felületen nagyon jól megy, de nem átlagos magyar utakra való.
- A boardy-ból egy XXL nagyon bejött, egy hétre kipróbálhattam, pár dolgot alakítanék rajta, de amúgy az egyik legjobb amivel mentem! Egyszerűen szuper, fék atom, kényelmes, könnyen gurul minden felületen.
- Ami jelenleg is van, az egy swifty one roller, egy ilyen [link] , a mechanika, a mérnöki munka miatt bejön, és nincs sok ebből Mo-on. Kormányt megemeltem, új markolata van, finomítottam ezen is kicsit.

[ Szerkesztve ]

2004-óta csere-berélek, az ezt megelőző értékelési rendszer alapján: kotibor felhasználónak 227 pozitív és 0 negatív értékelésem volt---> http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=kotibor

(#6526) mrrr74 válasza BerserkGuts (#6524) üzenetére


mrrr74
aktív tag

Nekem még az első szériából van, nem tudom érdemben változtattak-e rajta valamit később, de eddig az akku is bírja és nem vettem észre rajta gyengülést. Ha nem járok vele előreláthatóan 2-3 hétig, akkor 50-60%-ra töltöm, plusz néha feltöltöm teljesen és csak megyek vele, 50%-ig és leteszem. És sokszor van úgy 10 km után, hogy nem merült félig (3-as fokozat, full gáz ahol lehet és a fele emelkedő). Télen hasonlóan raktam el pihenni.

Most egy Niubility N1 van nálam, új márka, nem nagyon ismert még, egészen pofás darab. Nagyon el voltam keseredve, hogy hasonló körülmények között a felét se tudja, mint a Pro. De ebben csak egy 250 W-os motor van és mostanra kiderült, hogy csak az emelkedők tesznek be neki, sík úton elmegy akár 24-25 km-t is 15 km/h-ra limitálva, 21-23 km/h-ig húzatva a 20 km is kihozható.

Ebből kiindulva a Pro valószínű elmenne 30+ -t is sík terepen, 2-es fokozatban, de így külön nem próbáltam, de majd ha lesz időm lemérem, mert nem gondoltam volna, hogy ez ennyire kirívó eset. És közben nézem, hogy nálam a Pro többet megy el, mint a sima ment.

[ Szerkesztve ]

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#6527) Bobrooney válasza kotibor (#6525) üzenetére


Bobrooney
senior tag

Menő nagyon ez a Swifty one.
Örülök hogy anno nem repültem rá az Xootr-re.
Nem panaszkodom amúgy a Spartan-ra sem, mert elég jól bírta a strapát pedig túlterheltem ~120-130Kg-ot cipelt, még mindig ajánlom bárkinek aki ennyit tud rászánni.

Miket alakítanál át a Boardy-n? Markolatot én is le fogom szerintem cserélni.

(#6528) adamssss


adamssss
veterán

Sziasztok!
Egyre erosebben gondolkodom e-roller vasarlason. Regebben eszmeletlen sokat rollereztem nagyon szerettem.

Ami kellene:
satbilan tudja tartani a 25kmh-t
a hatotavja egy toltessel legyen min 15km. (Ezalatt tartsa a vegsebesseget)
legyen megbizhato
legyen szervizhatter.

konkret keretem nincs de gondolom lathato hogy nem a felmillios kategoriaban gondolkodom.

amit egyebkent neztemaz egy joyor x1. Arrol esetleg van valakinek tapasztalata, velemenye?

koszi elore is a segitseget.

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#6529) BerserkGuts válasza mrrr74 (#6526) üzenetére


BerserkGuts
őstag

Kinaiakra ez jellemző :DDD pl +-3cm ruhában az konkrétan 1 meret m l vagy m s is lehet.
Szerencsés vagy hogy ilyen hatotavja van.

[ Szerkesztve ]

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#6530) kotibor válasza Bobrooney (#6527) üzenetére


kotibor
tag

Boardy-sokkal lehet még dolgozni fogok, így a kritikával vigyázok :-).
- A fellépő szélességét egy kicsit növelném, ha nem is Goped szélességűre, de pár cm jól jönne. Más geometriával talán a gyerek is elférne elöl. Az emberek 99.5%-nak tuti jó így is, igazából én is kibírnám.
- A kormány magasság nálam határeset volt, ezért max-ig ki kellett húznom (ha jól tudom talán van pici magasabb kormányuk is), de mivel nem volt jelölés és határoló elem is, így a kezemben maradt. Olyan családoknál ahol papa-mama és gyerek is használja, ott egy skálázott, kihúzás veszélye nélküli kormánytartó rudat alakítanék ki.
(Árát direkt nem írom negatívumnak,..minőségi minden porcikája)

Pozitívumként nem férne ki a sok szöveg, próbáljátok ki srácok és nem fogtok másra rá sem nézni :) Lehet a Swifty mellé veszek a családba én is egyet, de félek csak azt használnám.

2004-óta csere-berélek, az ezt megelőző értékelési rendszer alapján: kotibor felhasználónak 227 pozitív és 0 negatív értékelésem volt---> http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=kotibor

(#6531) petipetya válasza kotibor (#6530) üzenetére


petipetya
nagyúr

Már eszembe jutott, hogy az e-rollerek esetén miért a hagyományos formát részesítik előnyben, és nem olyat, ahol a két láb kényelmesen elférne egymás mellett? Gondolom az egyensúly miatt, mivel a megállás utáni lelépésnél hirtelen az egyik oldalra dőlne a járgány.

"nincs rá lezsóidő"

(#6532) thorma válasza mrrr74 (#6526) üzenetére


thorma
csendes tag

Hello! Most látom a Niubility N1 akciós a Gearbesten, tudnál róla valamit mondani bővebben (fék, hatótáv, tömör-e a gumi, max seb, 'minőség'? Nem nagyon látok róla neten semmi értelmeset.. Köszi! :R

(#6533) Patyesz válasza petipetya (#6531) üzenetére


Patyesz
csendes újonc

Irányváltoztatáshoz is jobb a klasszikus állás.

[ Szerkesztve ]

(#6534) mrrr74 válasza thorma (#6532) üzenetére


mrrr74
aktív tag

Szia, persze:

- fék hátsó tárcsa, elég jól fog, állóra fékezhető, első nincs külön
- a gumi levegős, 8,5 hüvelykes
- a megadott 25 km hatótáv szerintem elérhető sík úton, emelkedős/lejtős (nem ott ahol lakom, hanem laposabb területen) terepen alattam kb. 21 km-t ment el 15 km/h-val, 83 kg vagyok. 21-22 km/h sebesség között 17-et, aminek az utolsó 0,5-1 km-re emelkedő. Ahol a Kugoo S1 Proval 20+ (sok emelkedő), ezzel 8 km a megtehető táv full gázon, ez nem ide való, hanem például a körútra, vagy városlátogatásra, nyugis tempóban, sík útra
- 25 km/h-nál leszabályoz, menne többet is ha tudna
- nagyobb emelkedőre nem való, ott a 250 W teljesítményű motor elhasal
- akku könnyen kivehető, hátsó sárvédő alatt van, 4 csavar
- minőség rendben van, sorja nincs, meglepően jófajta
- első LED messze világít, kis fogyasztású
- Kugoo S1-nél méretileg nagyobb
- nem állítható a kormányoszlop magassága
- csengője van, app, vagy normális fedélzeti számítógép (ami méri a megtett utat, stb), nincs
- állórésze elég hosszú és relatív széles, jól tapad
- 2 fokozat (15 és 25 km/h)
- tempomat (bárhova beállítható)

Képeket, meg bármit privát üzenetben szívesen mutatok :)

[ Szerkesztve ]

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#6535) mrrr74 válasza BerserkGuts (#6529) üzenetére


mrrr74
aktív tag

vagy a legjobb darabjukat kaptam meg :)

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#6536) Because válasza Bobrooney (#6527) üzenetére


Because
őstag

Szia!

A videó alapján nekem kapásból az jött szembe, hogy fordítva lett berakva a kerék, legalábbis a külső mintázata pont a másik irány kívánja. Aztán rákerestem és a neten található fotók igazolták az észrevételem.

(#6537) Bobrooney válasza Because (#6536) üzenetére


Bobrooney
senior tag

Szia!

Már vártam, hogy valaki szóljon érte :D . Már megfordítottam, de nem volt kedvem a video-t frissíteni, gondoltam nem is ez a lényeg. De köszi az észrevételt! :R

Még a féket is be kell állítanom. De majd ha jobban lesz rá időm.

(#6530) kotibor
Magam is bele tartozok ebbe a 99,5%-ba, igaz nincs lurkó akit cipeljek. Deszka szélességgel nekem nincs gondom. Kormányszár magasító van nekik, 183 cm-emhez nekem tökéletes ami be volt gyárilag állítva, nem is próbáltam állítani.

[ Szerkesztve ]

(#6538) Because válasza Bobrooney (#6537) üzenetére


Because
őstag

persze, de akkor szerencsére észrevetted te is :)

(#6539) csokaym válasza DigitXT (#6484) üzenetére


csokaym
csendes tag

Lassan elérek a gázkar bekötésig. Most már a rollerben van az Y a vezérlő 5eres csatijától, a szükséges 3 vezeték el van vezetve, rádugásra előkészítve a hátsó motor vezérlőjéhez. A vezetékek elvezetését kialakítottam, illetve vannak már ötleteim a hátsó motor vezérlőjének elhelyezésére is. Az első kerék hajt rendesen, fék is működik és a töltésre is reagál, ahogy láttam, szóval szerintem eddig nem rontottam el semmit :C

A következővel viszont elakadtam:
A gázkaromon 4 vezeték van:

Állandó tápfeszültség = SÁRGA
(külön1 szál)

Gázkar test = FEKETE
Gázkar +5V = PIROS
Gázkar jel = ZÖLD
(3 szál 1 csatlakozón)

A kijelzőből 3 vezeték jön ki, piros, fekete, sárga. Ezekről viszont fogalmam sincs, hogy melyik mi... ezeket ráköthetem a gázkar piros, fekete és zöld vezetékeire? Azt gondolnám, hogy a kijelzőn a sárga lehet a gázkar jelvezeték...
Valamint a gázkar sárga vezetékét (akkufesz mérésre) az eddig méretlen akkupakk által táplált vezérlő piros vezetékére? Mivel az direktben a pakk pirosát adná tovább, ezért gondolom megteszi...
Melyik vezeték felelhet azért, hogy a gázkar feszmérője világítson? A gázkar sárga vezetékét elég lehet egy egyszerű on/off kapcsolóval ellátni? Vagy a gázkar piros vezetékét kellene megszakítanom egy on/off kapcsolóval? (Most ez van itthon... Nekem elég lenne így is, nem zavar, ha mindig nekem kell bekapcsolnom és kikapcsolnom :DD )
Köszi szépen a segítséget :R

(#6540) tbc2


tbc2
tag

Van valakinek tapasztalata roller tetőcsomagtartón történő szállításával kapcsolatban? Ha igen, mesélhetne róla! :)

Köszi!

(#6541) B-L-A-C-K válasza tbc2 (#6540) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Milyen tapasztalat kellene erről? Felrakod, lekötözöd jól és viszed, eső ne érje.

(#6542) DigitXT válasza csokaym (#6539) üzenetére


DigitXT
félisten

Ezekről viszont fogalmam sincs, hogy melyik mi...
Ugyanaz, mint a másik gázkaron: +5V a piros, fekete a test, és a harmadik a jel.

Azt gondolnám, hogy a kijelzőn a sárga lehet a gázkar jelvezeték...
Pontosan.:R

Melyik vezeték felelhet azért, hogy a gázkar feszmérője világítson?
Hát az állandó tápfeszültséges... persze magában semmit nem ér, mert kell test
is, azt viszont a gázkar fekete vezetékéről veszi, közvetve tehát a gyári kijelzőről.

nem zavar, ha mindig nekem kell bekapcsolnom és kikapcsolnom
Ha jól értem, neked nincs gyújtáskapcsolód a gázkaron, így ha raksz is oda egy
on/off kapcsolót, az csak a feszmérőt fogja kapcsolni, nem a (második) vezérlőd.

A gázkar piros vezetéke megszakításának nincs értelme... Mivel sima kapcsoló,
lopásvédelmi szerepe nulla, s azon az a +5V úgyis csak akkor jön ki, ha a gyári
kijelző be van kapcsolva... Ha már így van, oda nem raknék kapcsolót, hanem pl.
megpróbálnám a gyári kék vezetékről a feszmérést: ha elbírja, oké. Ha nem, úgy
más megoldás kell, de egy próbát szerintem megér.
Az nem annyira jó, hogy fix
mérésre kapcsolja az ember, mert akkor állandóan világít, így leszívja az akkut...
Ha a másik vezérlő pirosát hozod oda, arra jó a kapcsoló - ne világítson folyamat.

Szerk: mondjuk hülye vagyok, mert ha a kék vezetékről lehet épp feszt mérni, az
pont ugyanaz lesz (vagy kevesebb), mint amit a kijelző is mér, te pedig ugye épp
a másik akku feszültségére vagy kíváncsi. Akkor az a rész törlendő. Ki is húzom.

Ui: volt egy balesetem a héten, rohadt szarul érzem magam miatta. Nekem pont
semmi bajom nem lett, a roller is csak eldőlt, de akit elütöttem, beverte a fejét...
Borzasztó érzés, szóval egyelőre annyit, hogy ha üresnek is néz ki a járda, nos,
az nem garancia semmire, és egy 95 kg-os test 20 km/h körül jó nagyot tud ütni.

[ Szerkesztve ]

(#6543) TheProb válasza B-L-A-C-K (#6541) üzenetére


TheProb
veterán

Meg azért hasznos, ha össze is csukja. :DDD

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#6544) csokaym válasza DigitXT (#6542) üzenetére


csokaym
csendes tag

Köszi, most működik a feszmérő ki-be kapcsolgatással a vezérlő piros vezetékén.
Mivel valóban, ez csak egy egyszerű kapcsoló, nem is a lopásvédelem a cél, csak az, hogy a gázkaron a világítást ki tudjam kapcsolni. Ezt így sikerült is összehozni :))

Ui.: Remélem, mindenki jól van a balesetből. Sajnos az ilyen is előfordul néha :/

(#6545) Brockey válasza DigitXT (#6542) üzenetére


Brockey
csendes tag

Le tudnád írni pontosan, hogyan került eléd, akit elütöttél? Minden ilyen esetből szeretnék tanulni, hogy számítsak rá. Köszönöm előre is.

(#6546) haruspex válasza Brockey (#6545) üzenetére


haruspex
aktív tag

Bocs félrement nem válasz akart lenni.

[ Szerkesztve ]

(#6547) haruspex


haruspex
aktív tag

Sziasztok!

Márciusban kezdtem rollerezni, mint bkv-kiegészitő/ alternatíva. Rollers.hu-nál vettem egy XPR rollert. Elég gyorsan megszaladt, 10km+ simán mentem egy nap, ha úgy alakult. 25km volt a legtöbb egy nap. Sima úton, bicikliúton 16-18 körül tudok nem erőlködve haladni, ami 14-15 km/h-s átlagot jelent a gyakorlatban. Ezeket GPS-es órával mértem. Nyáron azért meg lehetett izzadni, elgondolkodtam egy elektromosat, de aztán elvetettem.
Tegnapelőtt összetört alattam a roller. Elég nagy mázlim volt mert sima úton, és nem is mentem gyorsan, úgyhogy nem lett baj. A számla persze nem volt meg (sztem amúgy elfelejtették odaadni, én meg nem néztem), de a boltban mintaszerűen kezelték a helyzetet, és nem volt belőle gond, úgyhogy a részemről eléggé ajánlottak. (A roller már kevésbé, bár remélem egyedi hiba volt, most 5 napig bevizsgálják.)

A fenti felhasználásra kellene valami. Igazából a Razor A6-t néztem ki, és meg is rendeltem (még a törés előtt), de csak szeptember végén érkezik be a bolthoz, ha beérkezik. Úgyhogy lehet kellene valami helyette. A Micro flex-et néztem elsősorban, jókat írnak róla, de ennek is ugyanakkorák a kerekei, mint az előzőnek. A Xootr is szimpatikus, de ott még kisebbek a kerekek, a jó budapesti utakon nem tűnik célravezetőnek, A másik, a kerékcsere problémája, a forgalmazónál nem láttam hozzá, és esélyes, hogy legalább évente kelleni fog. (A mostanin fél év alatt mindkettőt kellett). A Boardyt is néztem, de nem lehet találtam, hogy hol lehetne megnézi élőben, és attól félek, hogy túl nagy lenne, a napi hurcolászéshoz. (Fontos lenne, hogy könnyen be lehessen menni vele pl. egy boltba, vagy elszállni a buszra.)

Bármilyen ötletet, vélemény szÍvesen veszek.

[ Szerkesztve ]

(#6548) kotibor válasza haruspex (#6547) üzenetére


kotibor
tag

Boardyt kontaktom van, Budapesten én tavaly ki is tudtam próbálni.
Ha érdekel írj privit.

2004-óta csere-berélek, az ezt megelőző értékelési rendszer alapján: kotibor felhasználónak 227 pozitív és 0 negatív értékelésem volt---> http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=kotibor

(#6549) petipetya válasza haruspex (#6547) üzenetére


petipetya
nagyúr

Mármint XPS, mert az XPR-nél egy zártszelvény köti össze a kormányt az állófelülettel. Nekem XPR van és fékezésnél mindig érzem, hogy az a része terhelést kap.

"nincs rá lezsóidő"

(#6550) haruspex válasza petipetya (#6549) üzenetére


haruspex
aktív tag

Ő igen igazad van. Amúgy én azt gyanítom egy kátyún, vagy valahol kapott egy nagyot, aztán "elfáradt", amúgy az gyorszár rajta nagyon kényelmes volt (elsőre azt hittem az adta meg magát),a fellépő, talán kicsit magasabb volt a kelleténél.

kotibor : köszönöm, Írok

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.