Hirdetés
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Gurulunk, WAZE?!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
Aktív témák
-
amargo
addikt
válasz pr1mzejEE #45897 üzenetére
Hi, szintmérést és hőmérséklet kijelzést, ennyiért nem kapsz egy órába.
Viszont, külön rakhatsz hőmérőt a kormányra, igaz kicsit mókásan néz ki
De a magasság mérés nem hiszem, hogy menni fog ennyiből..“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Tavaly a sokat emlegetett DX-es oldalról rendeltem 5db CR2032-t, mert itthon 1db került annyiba. Egy év óta remekül muzsikálnak. én nem vettem észre különbséget - de nagyon nem is lehet, mert én szintén sony-t vettem -.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
dqdb
nagyúr
válasz pr1mzejEE #45895 üzenetére
Kilométeróra-állás. azaz az eddig megtett összes táv. Az éppen aktuális túrán megtett táv trip distance néven szokott futni.
A Velo 5 leírásában mókás az a rész, ahol kiemelik, hogy 300 km/h-ig mér
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
pr1mzejEE
addikt
Sziasztok!
(MAX) 5k értékben milyen bicikli computereket ajánlotok? Amik lényegesek: Mérje a meg tett utat, a sebességet. Az olyan dolgok, hogy időjárás meg átlag sebesség ezek érdekesség képpen jöhetnek még bele. Egy Velo 8-as Cateye-ről mi a véleményetek?
Előre is köszi, üdv!Football More Than Just a Game .. Calisthenic is way for life..
-
Vasinger!
nagyúr
Nem kell a biciklire lámpa vagy macskaszem, itt a jövő :Katt
-
KrAt
veterán
Megint kapott egy kis fejlesztést a bringa
Kapott egy Deore LX hátsó agyat, rá egy 8 sebességes asszem HG50-es fogaskoszorút, illetve asszem az is HG50-es (ez is elvileg deore minőségi szint) láncot Ez így egyben volt átfűzéssel mindennel együtt 10k, haveri alapon
Sztem korrekt ár, nem?
(a régi quinda? hátsóagynak elgörbült egy picit a tengelye, csere.. )
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #45889 üzenetére
természetesen, amennyiben outiról van szó
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Dirtyz #45887 üzenetére
ne már....még a végén majd én veszem meg......hát hogy álljon így ellen egy szegény sün a kisértésnek?
tényleg ennyit számít az a 2,5 mm? mondjuk nekem is 175-ös hajtókarom van, többek között ezzel (is) próbálom magam lebeszélni erről a sram-ról. igaz, most kiköltekeztem magam (szerencsére?) szóval egy darabig most ellenállokwar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Dirtyz #45878 üzenetére
bontott, gyakorlatilag új sram force karbon hajtómű, angolmenetes középcsapággyal, 53/39-es tányérokkal, 172.5-ös hajtókarral 40.000ft (plusz valamennyi posta, ha én küldöm, utiköltség, ha lejössz érte) nekem most ezért nem fért bele a költségvetésbe.....(nem tudom, sírós vagy vigyorgós smiley-t rakjak )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Tamoo
MODERÁTOR
-
tekeyagd
aktív tag
válasz Dirtyz #45881 üzenetére
pontosan 10 órája vagyok itt, szerinted már most milyen a seggem?
még haza 10,5 óra Frankfurtig, onnét meg Bécsbe, 8 30kor szállok le. Onnét még egy jó óra haza, de már nem is érdekel...na már érkeznek a stewardesek,vmi történik végre...
1 óra múlva már 10K méteren fogunk 1000km/h-val nyomulni hazafelé a -70celsius fokos hidegben...elképesztő azért miket kibír a technika, biztos nem rossz cucc ez az alu,a gépmadfarak is nem véletlenül vannak abból...
[ Szerkesztve ]
-
tekeyagd
aktív tag
üdv mindenkinek a Beijing-i reptérről, tekerjetek sokat helyettem is,mert kurva fáradt leszek mire hazaérek...
-
pr1mzejEE
addikt
Köszi mindenkinek! Majd még, ha lesz valami sikítok!
Football More Than Just a Game .. Calisthenic is way for life..
-
rétisün
veterán
válasz Dirtyz #45874 üzenetére
nincs, de holnap majdnem biztos, hogy járok arra, rákérdezek.
(gonoszkodás on) de ugye azért tudtál aludni? (gonoszkodás off)
fpeter07: suliba is pulzusmérővel jársz?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz pr1mzejEE #45856 üzenetére
200km ~22es átlagot megelőlegezek, az ~9óra + pihenők. 11-be bele kell férni. Nem vagyok a nagy távok szakértője, de itt ami még nagyon fontos a megfelelő folyadék+kaja bevitel. Nagyon nagyban függ tőle hogy bírod. Meg ahogy írták a többiek egy jó nyereg is nagyon fontos. Én eleinte iszonyatosan kínlódtam már 20km-en is a seggfájással akkor 200km? szerinted?
Ja hozzáteszem én is elég edzett voltam amikor elkezdtem "komolyabban" tekerni, és első alkalommal 10km után négykézláb menten fel a lépcsőn szóval azért előtte kell az edzés, ne az legyen az első hosszú táv.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz pr1mzejEE #45866 üzenetére
Kevesebb idő is elég a felkészüléshez egy sportos fiatalnak szerintem. Túlmisztifikálni sem kell a távot, de felkészületlenül azért sok. Ott a pont ami Xantomas ír bringázz addig sokat, szoktuk többen is menni aszfaltos körökre is innen a topicból nézegess be aztán csatlakozz néha, bár most télen nyilván kevesebb ilyen lesz.
detroit17: grat a szezonhoz! A következő még jobb lesz
[ Szerkesztve ]
-
detroit17
tag
Befejeződött a szezon!!! most két hét pihenő mivel nem egész évben tekertem és utánna kezdődik az alapozás egész tavaszig
sajnálom hogy vége lassan az évnek, már egész jó kis erőnlétet szedtem össze
a legjobb utam: és teljesen egyedül
Táv: 150.12km
idő: 4óra52perc
pulzus:145bpm7200km-ig jutottam az ebbe az évbe. nagyon jó hogy elkezdtem bringázni nem bántam meg,és jövőre már 1 szinttel jobban kezdhetem az évet.
alapozás még pontosan nem tudom miből fog állni, de sok futás,kéne egy kis izmot felszedni a combomra úgyhogy egy kis konditermi edzés se ártana(45 fölé már kell Comb ), majd talán megpróbálok görgőt is beszerzni az se ártana.[ Szerkesztve ]
-
pr1mzejEE
addikt
-
pr1mzejEE
addikt
Köszi mindenkinek a választ.
A bringa típusát meg nem tudom mondani most így hirtelen.
Van még 4-5 hónapom arra, hogy felkészüljek erre a nagy távra, szerintem elég lesz.
Tudom, hogy a bringa és a futás teljesen más éppen ezért szeretnék már most elkezdeni gyakorolni.
Addig is előttem áll még az olyan "apróságok" megoldása, hogy például milyen útvonalon megyek le oda.
Az az átlag 30km/h (majdnem kb/s) jó lesz 15-20-nak is.Football More Than Just a Game .. Calisthenic is way for life..
-
Xantomas
őstag
válasz pr1mzejEE #45859 üzenetére
Nyugodtan számolhatsz 11-12 órával is, benne két fél órás pihenővel. Egy átlag edzettebb kerékpáros ugyanis, ennyi idő alatt kerüli meg a Balatont.
30 km/h-s átlagot, max akkor tudnál menni, ha legalább 3-4 embert még viszel még magaddal, és országúti kerékpárral, egymás mögött, szélárnyékban bolyoztok.
Lényeg, hogy ne add fel, biciklizz sokat plóbálj minél nagyobb távokat megtenni, vegyél egy jó nyerget, plusz egy bringás, betétes nadrágot
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
KaraDani
addikt
válasz JColee #45861 üzenetére
Nem jól tudod, többen is így tudtuk, de nem A 7-esen ahol tiltásról tudok, az a Velencei tótól van. Onnantól van tiltás ahonnan van bringaút is, szóval nem hinném, hogy gond lenne. Szerintem a Velencei tótól talán a Balcsiig megvan csinálva a bringaút, de ezt nem mondom biztosra.
pr1mzejEE: mindenképp tekerj azért fokozatosan hosszabb távokat előtte, még ha az alaperőnléted jó is, hogy mást ne említsek a segged úgy fog fájni szoktatás nélkül, mintha Ludasmatyi jól elfenekelt volna Nem derült ki milyen bicajod van, ha nem kifejezetten aszfaltbringa, viszonylag vékony slick/semi-slick gumit érdemes beszerezni. Amúgy én is terveztem hasonlót, csak Kaposvárra táv útvonal nagy része ugyanez. De idén nem vettem rá magam. Amúgy én ha ilyet mennék nagyon hajnalban indulnék és hétköznap, hogy a 7esen amíg leérsz a Balcsiig ne legyen nagy a forgalom.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz JColee #45861 üzenetére
Csak hogy pontosítsak, egyszámjegyű közút! Alapesetben nincs tiltva a kerékpározás, csak akkor ha ezt tábla teszi. Az autópályáról, és autóútról van kitiltva a kerékpáros, és segédmotoros, és egyéb lassú jármű.
Az megint más, hogy sok helyen bizony kint a tábla..."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dqdb
nagyúr
válasz JColee #45861 üzenetére
Pontosan így leírva nem szerepel a KRESZ-ben (egyszer utánanéztem), de ettől függetlenül általában a bringások külön táblával ki vannak tiltva a legtöbb ilyen útról.
pr1mzejEE: Milyen bringád van? Ha valamilyen MTB, akkor slick külső nélkül a 30 km/h-s átlag álom marad, és még azzal is valószínűleg. Ha valamilyen outi/cross/fitness, akkor azzal is eléggé kell teperni, hogy átlagban hozd ezt a sebességet. Végsebességben könnyen hozható, de az átlagban eléggé kemény.
A 10-20 kilométer távban körülbelül a semminek felel meg. Mikor ültél rajta legutoljára és mennyi volt az eddigi maximális távolság? A kényelmesnek tűnő nyereg is eléggé kényelmetlenné tud válni egy bizonyos táv felett. És még azt az apróságot nem is említettem meg, hogy 950 méternyi szintkülönbség is vár rád, ebből olyan 200 méternyi az utolsó 30 km-en. Ha nem vagy hozzászokva a hegyekhez, akkor ez önmagában sem kevés, de 210 km-rel együtt sok.
Szóval gondold ezt át még egyszer, addig pedig hajrá, tele van a Budapest és a környéke aszfalton is megközelíthető hegyekkel, ahol tudsz gyakorolni
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
válasz pr1mzejEE #45856 üzenetére
szép terv, sok sikert! némi bicajos rutinnal, meg egy jó bicajjal simán leküzdhető egy ekkora táv, még ha elsőre soknak is tűnik. előtte azért szoktasd magad a hosszabb távú bicajozáshoz. viszont az említett 30-as átlag elég soknak tűnik, én outival sem igazán tudom tartani (igaz, én vagyok itt a legkényelmesebb outis ) szóval egy jó 9-10 órát számolhatsz az útra a hosszab-rövidebb megállásokkal, mert azért gondolom nem egyhuzamban ("egy seggel" ) akarod letekerni. ja, és fontos, hogy olyan nyerged legyen, amin ülve kibírod ezt a távot.
az, hogy focizol, szép , de ebből a szempontból nem igazán számít egész más izmokat mozgat meg a bicajozás, majd észreveszed az első hosszabb túrád után.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
pr1mzejEE
addikt
válasz JColee #45857 üzenetére
Eddig 10-20 kilométereket. Tényleg nincs sok tapasztalatom, ezért szeretnék tavaszig minél többet menni erre-arra. Persze ilyen terepen.
Erőnléttel nem lesz gondom, remélhetőleg. (Foci edzések gondoskodnak róla, bár teljesen más tészta)
Egy 8-10 órás útra gondoltam, pihenőkkel, reggel indulva (6-7 órakor)
Venni akarok, majd sebesség mérőt, amivel nézni tudom, hogy ne menjek sokkal az átlag alá. Majd erőnléttől függően eldöntöm, hogy 20 vagy 30 km/h lesz-e.Azt viszont jó lenne tudni, hogy onnan tényleg ki vannak-e tiltva a bringások
Football More Than Just a Game .. Calisthenic is way for life..
-
bnss
veterán
Nem tudom, hogy volt-e már, de így legalább nem lesz sáros a bringa: [link]
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
JColee
őstag
válasz pr1mzejEE #45856 üzenetére
Milyen távokat mentél eddig bicajjal? A szavaidból arra következtetek, hogy nincs tapasztalatod ilyen távú tekeréssel.
Szükséges egy jó bringa, ami jó állapotban is van. Ezen kívül kaja, innivaló, szerszám, eső/hideg ellen ruha.
Nagyon fontos még a jó erőnlét, egy ilyen túrának nem szabad csak úgy nekivágni, mert fáradtan sokkal kevésbé tud koncentrálni az ember, és abból nagy baj lehet.
200 km egyébként eléggé elveszi az egész napot, mondjuk ha jó erőben vagy, akkor tudsz tekerni egy 25ös menetátlagot (ezen a terepen szerintem inkább felülbecsültem saját magamból kiindulva), amihez hozzá kell számolni még a pihenést is.
A jelölt úton egyébként szerintem ki vannak tiltva a bringások.[ Szerkesztve ]
-
pr1mzejEE
addikt
Football More Than Just a Game .. Calisthenic is way for life..
-
rétisün
veterán
"majd a hétvégén száraz, napos időre van kilátás, az átmeneti hűvösebb napok után ismét tavaszias hőmérsékletekkel."
de szép is lenne, ha tényleg ilyen idő lenne hétvégén....(sóvárgós smiley ) ha minden jól megy, lesz némi változás a gépen, ki tudnám próbálni
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
detroit17
tag
Újra itt vééégree már!
-
Fáraó
őstag
Üdv!
Felteszem itt is a kérdést: nem igazán tudom, hogy van e teljesítménybeli/tartóssági különbség a CR2032-es drágább/olcsóbb gombelemek között. Van e erről vkinek vmi infója?VIGYORRRGAZMUS.....
-
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #45849 üzenetére
9.15kg
Szép Meg a bringa is. A túlméretes kormányról jut eszembe: vasárnap mentünk fel fogassal a János-hegyre (nem kell beszólni, tudom ) a sok DH-s bringa mellett olyan keskenynek tűnt a kormányom, és a 30-32 mm környéki becsúszó is csirkelábnak a 40 mm-es duplavállas darabok mellett.Majd ha egyben lesz a bringád, akkor le tudnád mérni, hogy a fali tartód fölé és alá körülbelül mennyire nyúlik ki a bringa? Tervezgetem, számolgatom a megerősített tárolómat és annak a berendezését, és ahhoz jól jönne ez az adat. Köszi.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
Második számú kerékpárnak nem rossz azért: [link]
Xantomas: Szerintem egyértelműen a netes értékesítés van a dolgok háta mögött, bringaüzletben manapság már csak biciklit vesznek az átlagemberek, vagy azt se, mivel ott az Auchan, Tesco stb. Akinek komolyabb bringa kell, az meg másképp oldja meg, valószínűleg ismeretség útján vagy külföldi webshopból, netán versenyzőtől használtan. Az üzleteket leginkább a szerviz tartja fent, azt szerencsére nem lehet neten keresztül szolgáltatni.
-
Xantomas
őstag
Sorba zárnak be Budapesten, a nagyobb múlttal rendelkező kerékpárboltok.
Ez most a válság, az ebolt értékesítés mint gyilkos konkurencia, a tél közeledte, vagy a piaci igényekre nem reagálás miatt van?
Esetleg más okai vannak?Bp külvárosi részeiből eltűntek a régi boltok teljesen, bezárt a Pepedal, a Vár-kerékpár.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
venember83
nagyúr
A tartón nem ér hozzá, mivel elfordítom a kormányt kilencven fokkal, hogy az első kerékkel egy síkban legyen. Így max a pedál ér hozzá a falhoz. Majd valamit a biztonság kedvéért kell tegyek falvédőnek, de még kérdéses, hogy mit. Parafa, poszter, majd elválik, mi lesz.
Nyolcast nem tervezek a kerékbe. Ha nagyon nem megy a fűzés és centrírozás, akkor beviszem a helyi szerelőhöz.
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #45845 üzenetére
Hány nyolcast tervezel beletenni?
A "szerelőállványodat" illetően lenne kérdésem: nem ér hozzá a bringa a falhoz? Én az előszobában tárolom a Konát, és ahol a markolat a fehér falnak dől, ott eléggé szépen bekoszolja azt. Mondjuk ez jelenleg nagyon nem izgat, mert a leendő előszobaszekrény eltakarja majd, meg előtte úgyis jön egy újrafestés is. Én a helyedben hosszabb távra applikálnék oda valami falvédőszerűséget parafából vagy hasonló anyagból.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
Kerekek kifűzve, remélhetőleg holnap nap végére az egyik be is lesz fűzve.
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #45840 üzenetére
Elég csálén áll szegény sorsa. Én nem lepődnék meg ha a legelvetemültebb versenyző drogozik.
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #45840 üzenetére
Hisz, hinni akar, vagy munkaköri kötelessége, hogy higgyen?
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
Van olyan, aki hisz Contadornak.
-
tekeyagd
aktív tag
válasz Thulcandra #45810 üzenetére
nem tudtam elintézni a különrepcsit a rendelt csajoknak sajnos...
-
lorcsi
veterán
válasz Thulcandra #45810 üzenetére
bámulatosan jók ezek a polok
pm, ment
eladó: vadi új soundcore motion+
-
Atos23
senior tag
válasz tzimash #45808 üzenetére
Nálam is ez a helyzet. Júliusban vettem a bicajt, elég későn a nyárban, azóta máig kb. rólam is arányosan ennyi kiló ment le. De nem csak a kilók miatt jó, hanem egyértelműen nekem a könnyebb hegyi barangolások miatt kellett, stresszes rendszergazdai meló után ez kapcsol ki.
Szerintem se vegyél tavasszal-nyárelőn semmilyen bicajcuccot, mert akkor még alkudni sem lehet rendesen. Ellenben ősszel-télen minden meg lehet szerezni pisiért-kakiért, szinte beszer ár körül odaadják a bótosok-nagykerek, csak ne álljon benne polcon a pénz egész télen.
-
amargo
addikt
válasz Dirtyz #45825 üzenetére
Nem tudtam olyan gyorsan elővenni a telefonom
De belevéstem az emlékezetembe - remélem.
Amiért igazán üt - ezt a többieknek írom -, hogy ezt terepen tette meg és mindenféle akadály meg ronda dolog volt utána, de előtte is.rétisün: Volt szerencsém párhónapja outival menni a Pilisbe és kimondottan élveztem, 24-el ritkán mászok - volt 20-is -, egészen más élmény volt.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Dirtyz
őstag
válasz rétisün #45832 üzenetére
A cyclocross bringára szeretnék valami "normális kart venni. Gyárilag egy FSA Omega hajtás van rajta, de az nehéz, ellenben nyeklik-nyaklik, nem a merevség bajnoka. Most, versenyekre egy XT FC-M760-as van fent egy darab 38-as tányérral, de ez országútra kevés...
Ha lenne egy 52-39-em, az lenne ám az e öröm, e bodottáVédd a fákat, egyél hódot!
-
rétisün
veterán
válasz rétisün #45832 üzenetére
sőt, még a relációs jelet (mikre emlékszem suliból ) is rosszul tettem ki...szóval az én < 70 kilómmal azért nem hiszem, hogy kitépném a csavarokat a hajtómű csillagából, még ha az a csillag karbonból is van .
szépen elbeszélgetek magammal
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Dirtyz #45831 üzenetére
"Nem, nem akarom megvenni,"
azt mondta a tulaj (boltos), hogy bontott, gyakorlatilag új, talán 100 km sincs benne. hajtókarhosszt vagy nem is kérdeztem, vagy elfelejtettem vagy direkt nem emlékszem rá (szelektív memória), ha esetleg 175-ös, mint a mostani hajtókarompersze, ennyiért én is elgondolkodtam rajta...nem kicsit, nagyon. eddig sikerült magam lebeszélni
egyébként valamelyik külföldi fórumban (talán bikemag fórumról linkelte valaki) láttam karbon hajóművet, amiből kitört a csillag a közepén, pontosabban kiszakadtak a csavarok talán FSA volt, ha jól emlékszem. persze az én >70 kilómmal ez a veszély nem fenyeget
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Dirtyz #45828 üzenetére
40.000-ért odaadná, persze lehet, hogy már meg sincs. viszont, most hogy nézegettem képeket, nem red, hanem inkább sram force
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
-
KaraDani
addikt
válasz rétisün #45823 üzenetére
Az áttételek ugyan könnyebbek (nekem a legkönnyebb 22-34 ), de kicsit több a sokszázalékos emelkedő terepen mint aszfalton, meg nem mindegy mi van a kerék alatt, kövek gyökerek stb...
De tény, hogy nem épp hegyre való a legkönnyebb áttételed még aszfalton sem. Van otthon egy aszfaltos domb amit a tavalyi zselic TT-n tekertem ki először a crossal vért izzadva. Régen sokkal jobb kondival a kéttányéros outival sosem sikerült. Az tuti ha vennék outit, nekem kellene még a 3 tányéros hajtómű egy 30 as kistányérral.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz amargo #45817 üzenetére
outival, 42/27-el mászni a szinteket? nekem ez inkább rémálomnak tünik igaz, nincs összehasonlítási alapom, hogy montival mennyire más, de ott azért kicsit más áttételek vannak, amivel (sztem) könnyebb mászni.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
Dirtyz
őstag
válasz venember83 #45818 üzenetére
A bikemag.hu tele van használt görgőkkel, érdemes lenne ott is körbenézned...
Montira 1"-os slicket rakok, úgy használom görgőn, országútin meg marad a "sima" gumi. Nem flancolok ilyen görgőhöz való gumival. Tönkre nem fog menni a szerkezet, és jóval olcsóbban kijövök.Védd a fákat, egyél hódot!
-
-
venember83
nagyúr
Görgőkkel kapcsolatban vannak tapasztalataitok? Mit érdemes, tényleg kell-e rá spéci, görgőre kifejlesztett gumi vagy akármelyik slick jó? Ezt néztem ki. Kösz a tanácsokat.
amargo: Elsődlegesen bringatartó, csak másodállásban szerelőállvány.
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz venember83 #45814 üzenetére
Nem esett, csak olyan hideg volt, hogy még a faleveleket is magunkra húztuk volna.. bár ezen a képen, már elég sokat ereszkedtünk lefele én még kb 200m szint után levettem már.
Igen jól látod, de csak Dirtyz jött - köszönet az infóért - KaraDani nem tudom, miért nem jött.
Szerk:
Nálunk barátnőm legyilkolna, egy ilyen szerelő állvány ötletén, bár télen, a konyhában szerelekrétisün Pedig outival egy álom mászni a szinteket
Ezen a túrán volt egy pont, ami nem esett nekem annyira jól - talán a 4 hét kihagyás miatt?[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
rétisün
veterán
válasz amargo #45812 üzenetére
a 100km még csak oké, de 1300 m szint egy legkényelmesebb outisnak ez még olvasva is sok....jól nyomjátok (persze az is lehet, hogy bicajozva nem tünik ennyire soknak, ahogy apránként(?) összejön, még sose volt ennyi szint egy bringázásomnál sem )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fpeter07
veterán
válasz Thulcandra #45810 üzenetére
Ez sztem anatómiai leírások nélkül sokkal jobb lenne.
Írok egy PÜ-t!
-
rétisün
veterán
válasz tzimash #45808 üzenetére
pedig jó dolog, ha van téli szerelésed, és télen is tudsz menni görgőn én is filóztam, de azért az nem az igazi, bár annál kétségkívül többet ér, mint ha semmit nem mozogsz egész télen.
ne tavasszal vegyél bicajt, ilyenkor általában olcsóbban lehet megvenni az idei modelleket, mert jönnek a jövő éviek...
én ma is outiztam
Thulcandra: jó az a póló, de én nem vehetnék fel ilyet, mert nem outi, hanem SS vagy fixi van rajta
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Thulcandra
senior tag
válasz tekeyagd #45809 üzenetére
Én oda a nőkért mennék, nem a hegyekért
Más!
Hamarosan rendelek a 6dollarshirts.com oldalról pár pólót, többek között ilyet:
Ha valakinek kell ilyen vagy az oldalról bármi más, írjon nekem egy privit!
A póló ára az 6 dollár ^^ (kivéve az xxl és az xxxl méreteket amik 8 ill 9)
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
tekeyagd
aktív tag
üdv Dél-Koreából elvtársak!
Annyi fasza hegy van itten, meg zsozsó,hogy miért nem ide születtünk!ja és tudom,h É-Korea kommunista,csak hát itten mindenki biciklibuzi...
[ Szerkesztve ]
-
tzimash
őstag
válasz Atos23 #45807 üzenetére
+1
Nyár elején kezdtem el újra bringázni 98 kilósan, most 86 vagyok még ez is sok tudom, de borzasztóan örülök neki! kár, hogy jön a tél és így nem tudok már annyit menni... fixgörgőn filózok, olcsóbb mint a téli szerkó viszont tavasszal outit akarok venni így sajnálom mindkettőre a pénzt...
-
Atos23
senior tag
Én elég sokat fogytam bicajozással.
Két mérvadó adatot tudok elmondani tapasztalat alapján:
- 1Kg tartós testsúlycsökkenést 7.000 Kalória megspórolása, vagy ledolgozása idéz elő
- Nagyjából 15-20Km/h-es városi tempóval 1Km bicajozással 10 Kalóriát égetsz el. A jelzett 25Km/h 1 órás tekeréssel kb. 300-400 Kalóriát égetsz. Az 1000 Kalóriához kb. 50Km/h-val kellene tekerned egy órán át, megszakítás és lassítás nélkül.Az a baj, hogy a neten annyi baromságot összeírnak fórumokon, hogy totálisan megtévesztik az embert.
-
tzimash
őstag
válasz rétisün #45805 üzenetére
Köszi!
Akkor 52/53-as lesz, ha lesz egyszer annál is inkább, mert jobban fekszenek a rövidebb bicajok, legalábbis mtb-nél így volt. Ám azt sem akarom, hogy a nyeregcsövet túlságosan ki kelljen húzni, mert attól hányingerem van Így esetleg szóba jöhet egy 54-es rövidebb stucnival, feltéve ha nem maradok ülve a felsőcsőn
Szóval mégis csak a kipróbálás fog eldönteni mindent -
rétisün
veterán
válasz tzimash #45804 üzenetére
itt van a merida vázméretekre vonatkozó ajánlása, kezdetnek. mint ott is írtam, stucnival/nyeregcsőmgassággal bőven lehet korrigálni a két méret (mondjuk M-es és L-es) közti pár centis különbséget. tulajdonképpen a felsőcső hossza (vagy inkább a kormánybefogó és a nyeregcső vízszintes távolsága) lehetne leginkább szempont, hogy mégse kelljen stucnicserével kezdeni az outizást (a képen az AH méret, a piros bekeretezés most nem ide tartozik, csak az kép volt kéznél hirtelen)
mod: most nézem, nem is a kormánybefogóig tart az az AH méret, csak a villaszárig.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
tzimash
őstag
Sziasztok!
A 170cm magasságomhoz( ) milyen méretű outi passzolna leginkább, 52-es vagy 54-es? Ill. az egyes gyártók mennyire eltérő módon adják meg a vázméretet?
-
fpeter07
veterán
válasz rétisün #45802 üzenetére
Nem olyan rossz mentség, most szedegetik össze a téli ennivalójuk utolsó hányadait.
30km-nél többet nyár óta szerintem nem is mentem.EuroSport(ok)on megy élő adásban pályakerékpár EB egyenest Lengyelországból. Ha belegondolok baromi fárasztó lehet. Nem kell sokat menni, viszont abban a körben nem kevés izmot kell megmozgatniuk.
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #45801 üzenetére
nálunk a kertben még simán szaladgálnak sünik, szóval ez a téli álom dolog nem mentség
de abban igazad van, hogy ilyen hűvösebb(?) időben nehezebben szánja rá magát az ember, hogy nekiinduljon akár csak 20-30-40 km-nek is....war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #45800 üzenetére
Ó, lévén rétisün vagy, ez teljesen érthető. Bőven a téli álom időszakában vagyunk már, szóval sünileg mindenképpen hiperaktívnak számítasz szerintem.
Egyébként mintha tényleg jobban lustálkodni akarna az ember ilyenkor ősszel-télen, kell azért a lelkierő, hogy neki tudjon indulni az ember a hűvösben tekerni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest