Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3705) zsid válasza KAMELOT (#3684) üzenetére


zsid
senior tag

Én mindig nyitok-zárok, egyszer-egyszer elfelejtem én is, olasz kontrollnál a gép kidobta, csak a hatóság eltekintett tőle :)

A TRACEben le van írva, hogy mikor-milyen esetekben fogadható el és mikor nem a szalag.

MaciG:
'Amikor reggel beteszem, meg esete ki akkor nem kell külön a beadás menüre menni, igaz?'
Ki kell próbálni egy kártyaberakás utáni nyomtatással, hogy mit hoz a szalagon. Nekem úgy rémlik, hogy a kártya behelyezési országa nincs rajta a szalagon, csak a kezdőország, ha beütöd( de lehet rosszul emlékszem, ki kell próbálni ).

A tachográffal kapcsolatban is van tanfolyam, 25 000 forint körüli összegért találsz tachográfkezelési tanfolyamot. Amúgy a munkahelyeden igazoltan évente oktatásban kellene, hogy részesülj ha ez nem történik meg akkor nagyon megbüntetik a céget.

dlaj: A gabonázást általában kétféle módon csinálják. Sima billencs oda-vissza ez a jobbik. Van az oldalfalas ponyvás pót belülről belső ponyvával és lánccal gabonához, na az már szívás :D
Errefelé nagyon sok billencses mozog, hozzák a gabonát Koper, Monfalcone, Velence visszafelé meg viszik a szóját meg mikor mit. Sokszor az ürítésre várni kell, ha kis intenzitással kell garatra billenteni az meg simán vagy egy óra, de az sem ritka amikor annyian összegyűlnek, hogy egy billentésre 2-3 órát ( Csepelen a 12-sem ritka ) várnak. Amikor tehenészetbe meg hasonló tanyákra viszed az anyagot az külön jó lehet sáros időben :D

Nem olyan rossz meló az, de annak is megvan a hátránya, mint mindennek.

Ha már könyv. Valahol korábban linkeltem a TRACE-t, ezerszer jobb , mint bármelyik könyv.
[link]

<tRucKdriFteR>

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.