Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Én cseréltem már 2 év után is egyszer, de ugyanannyi jött le, mint amennyit beletöltöttem.
A fél éves olajcsere, bár nem árt (nyílván), de szerintem felesleges. Éves a tökéletes. Vagy a km alapján.
A vékonyabb olajnak kisebb a viszkozitása.
Idézet a cikkből:
"A leggyakoribb ellenérv az alacsony viszkozitású olajokkal szemben, hogy az általuk adott vékonyabb olajfilm kevésbé védi meg a motort a kopástól. Egy, a Honda kérésére készített tanulmány1 azonban kimutatta, hogy normál üzemi körülmények mellett nincs jelentős különbség egy 5W30-as és egy 0W20-as olaj között, a motorkopás tekintetében. Ha azonban az üzemi körülmények a normálistól eltérőek, például egy sportkocsi esetében vagy olyan járműveknél, amelyek nagy terhet cipelnek vagy vontatnak, 0W20-as vagy 5W20-as viszkozitású olaj használata nem javasolt."
Én pl nem egyszer, előzéseknél 7500-8000-ig elpörgetem a motort (persze csak üzemmelegen, olyan szép hangja van) és nem lennék nyugodt a 0-ás olaj vékonyabb filmrétegével.
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik