Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FerNandor

    őstag

    válasz Rick4 #58402 üzenetére

    Visszakerestem, mert elsiklottam felette valószínűleg.

    "Mondjuk ebben van igazság, el is felejtettem, de volt ilyenem, van egy felniszettem a transiton, aminél a központosító gyűrű lötyögött az agyon, feltették, nem volt jó, visszamentem, és 2 tekerés szigszalag kellett, hogy passzos legyen az agy és a felni között, azóta nincs vele gond.
    Kísértetiesen hasonlít erre a sztorira, gumi fent volt, és hetekkel később jött elő."

    Ezt nem teljesen értem. Pontosan hova raktál szigszalagot? Ez a központosító gyűrű micsoda? Alaptartozék minden autónál?

    De amúgy nem teljesen értem, ennek mi szerepe lenne az én esetemben.
    1. Új gumit felrakattam tavasszal és volt futóműellenőrzés, -állítás.
    2. Eltelt valamennyi idő, mondjuk 1.5-2 hónap és elkezdett rázni városon kívüli sebességnél.
    3. Visszamentem és súlyozni kellett.
    4. Azóta eltelt 2-3 hónap és megint ráz, érzetre megint súlyozni kellene.

    Ha féktárcsa lenne, gondolom nem kéne súlyozni és ha súlyoznák is, utána se lenne jobb. Amúgy pont volt közben első féktárcsa + betét is cserélve.

    Most már nem foglalkozok vele, mert hamarosan megy fel a téli, de akkor mindenképp mondom majd a gumisnak, hogy alaposan nézze át, mert ez így nem normális, meg megforgattatom vele a nyáriakat, hogy lássam, mit mutat... Csak gondolom a gumis meg majd elhajt a futóműveshez, ahol meg nincsenek gumiszereléshez gépek, ahogy emlékszem :DDD Nekem meg időm nincs ;]

    "A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés