Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • grabber

    addikt

    Most nekem kéne tanács :B

    Lesz egy Focus-om,amin 195/65 R15 gumik vannak,de (Hankook meg Semperit télivel és Noname nyárival). Mehetne rá 205/50 R16 de az drága méret és gumi választék sincs. Pedig az jól tapadna kanyarokban :)
    Az lenne a kérdésem,hogy bevállaljak egy jó 4 évszakost most már vagy jobban járok még mindig téli nyári szettel? Olyan régóta gondolkozok rajta. Úgy veszem ki,hogy a téli gumi felesleges a téli hónapokban(max 4-8 napra érdemes használni a havas utakon)de minden más nap,csak esős és hideg. Akkor jobb a nyári tudtommal. Hideg van most és kicsit vizes az út. Ilyenkor a nyári a legjobb,utána a 4 évszakos majd a téli. Ha jól vettem ki a teszteket. Amikor meg havazik úgy sem sokat megyek,meg amúgy is autópályán használnám a kocsit,havon nem nagyon fogok menni. De az biztos hogy télen nem fogok nyárival közlekedni. Szóval a 4 évszakos tűnik a legjobb választásnak.
    Szeretek sportosan menni,de nem állat módjára. Viszont inkább a drágább gumit veszem meg,ha jobb a fékút 2 méterrel,mert ezen nem akarok spórolni. Ilyen stílus mellett is jó a 4 évszakos? Meg melyiket ajánljátok?
    AB tesztben a JóÉv vector nyert. CC+ csak 2. lett és drágább is ráadásul. [kép]

    Tesztben:
    nedves fékezés:
    nyári 40,7m
    Goodyear 41,6m
    CC+ 43,6 m
    téli gumik 49,2m

    Szárazon:
    nyári 37,1m
    CC+ 39 m
    goodyear 40,9m
    téli gumik 44m

    Ezek alapján ha téli gumi van fent és nincs hó,akkor a téli a legrosszabb. Így nézve a téli gumi nálunk nem éri meg,mert alig van havazás. Ha meg van úgy sem megy senki sehova ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés