koncentráció yoga
stamina fitness
motivation sport psychologist
charisma PR training
Tech insight tech training
aggressivity ninja
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
koncentráció yoga
stamina fitness
motivation sport psychologist
charisma PR training
Tech insight tech training
aggressivity ninja
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Egy kis kiegészítés.
Amiket használtam trainingek(lehet párnak már megváltozott a következménye):
yoga : növel: koncentrációt; csökkent: stamina és agresszió
Fitness: növel: stamina; csökkent: weight
Tech: növel: technikai tudást; csökkent: motiváció
Ninja: növel: aggreszivitás , concentráció; csökkent: már nem emlékszem, de anno volt vmi
hali srácok!
ki tudja minek a függvénye, hogy egyes managerek szezononként más-más csoportban versenyeznek? ...és természetesen nem egyel magasabb, vagy alacsonyabban, hanem pl: rookie 123, következő szezonban meg 234.
"behind the wheel" dm
Szerintem ez rookie-nál random megy a sok új jelentkező meg visszakerülő miatt.
Amatőr meg pro kategóriában bennt maradsz ugyan abban a csoportban ha se le , se fel nem jutottál (gondolom magasabb kategóriáknál is ).
nekem ez a másfeledik szezonom és én maradtam a helyemen, de egy egész csórda francia véletlenűl ugyanabból a csoportból, ugyanabba (a mienkbe) az új csoportba kerültek. persze itt most toronymagasan aratnak, tehát az s18-ra megszabadulun tőlük.
köszi a választ
"behind the wheel" dm
Még egy kis kiegészítés
A yoga a motivációt is növeli, viszont a fitness meg csökkenti. (nálam kb. 10 értéket)
nyilván vannak mellékhatásai némelyiknek, én csak azt írtam le, hogy melyik edzés melyik tulajdonságot növeli értékelhető mértékben. a fitness és a yoga valamivel komplexebb, a yoga csökkenti az agresszivitást, a staminát, de némileg növeli a motivációt, és természetesen a koncentrációt.
a fitness csökkenti a sulyt 1kg-al, staminát növeli 2vel, és a motiváción kb annyit veszít vele a pilóta, mint amennyit yogával nyerne (5-9).
tech training nekem még nem tűnt fel hogy csökkentené a motivációt, bár nem nagyon szoktam azt edzeni.
amit nem lehet edzeni, az a talent, minden pilótánál konstans, az experience pedig csak a futamok-teszt során növekszik, edzeni külön nem lehet.
ezen kívül a teszttel lehet 3-7 staminát szerezni a pilótának.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Hát, úgy fest megint elszámoltam a benzint 230L úgy néz ki nem lesz elég. (eng lvl1) Számít, hogyha beragadok egy autó mögé? Gyorsabb lenne a pilótám de gondolom az alacsony risk miatt nem tudja megelőzni
MZ/X
a másik amit nem értek, hogy 20-as training centerel is sikerül a leglassabb kerékcserét produkálnom
MZ/X
Fuel left: 2L
Tyre left: 5%
MZ/X
Igen le kell tojni őket akkor lesz király
Neki áltam én is tréningelni őket fejlesztettem mindent aztán toronymagasan nállam volt a legrosszabb a pit time Amióta nem foglalkozok velük teljesen jól közép mezőnyben cserélnek...
Nekem most jól sikerült. Ha lett volna pénzem jobban is mehetett volna, de így nem volt lé lecserélni a motoromat 72% -os volt 5,5,0 -as riszk melett 97% -ra kopott el. Kicsit több riskel mehettem volna jobban is, a 7 hely is frankó. A következő verseny után nem tudom hogy adok ki 10 millát a verdára
Most viszont olybá tünik hogy végig esős futam lesz. Talentes pilóták előnyben.
Tudom, csak gondoltam újoncoknak kéne egy kis pontosítás ezért is örülök, hogy engem is kijavítottatok, kiegészítettetek. Az utóbbi pár szezonban én ritkán fejlesztettem, ezért csak azt tudtam leírni amire emlékeztem.
Egyéb:
Mindenképpen fontos, hogy pilóta tudásával tisztában legyetek, mert a pilóta a kulcsfigura.
Persze számít a kocsi szintje is, pro-tól már a gumigyártó is, de most ebben a szezonban sikeresen megtapasztaltam hiába volt olyan mikor a kocsim 5. legerősebb autó volt a csoportomban yokomama gumival és még technikai igazgatóm is van, mindezek ellenére sem tudtam normális eredményeket elérni. Szóval pilótaválasztásnál figyelni rendesen.
mire is? mik legyenek a legfontosabb tulajdonságok? mert itt, vagy ott mindegyik tul szükséges lesz. melyik pilóta tul, mit befolyásól?
"behind the wheel" dm
Ha esik az eső, a pálya adatlapján megadott fogyasztás abszolút nem játszik?
Be kellett volna állítani, hogy a ha eláll az eső várjon pár kört, valamiért lett egy olyan érzésem, hogy nem fog végig esni
MZ/X
oké első helyet cseréltem 5.re remek
MZ/X
Esőben kisebb a fogyasztás. A pálya adatlapján a pályatulajdonság meg amolyan általános dolog, de mivel a legtöbb versenyt szárazon futjuk ezért kialakul bennünk hogy szárazon mit jelentenek. Mondhatni minden viszonyítás kérdése. No de aztán jön az eső ahol át kell gondolni a dolgokat pl kevesebb fogyasztás, szerencsére a kocsi sem romlik nagyon(már amikor) , több megcsúszás(pilótája válogatja) és persze a száraz - vizes beállítás dilemmája a válozó időjárás esetén.
Joey: direkt nem írtam még semmit , mert a pilóta tulajdonságoknál hogy ki mit tart fontosnak az változó, az hogy melyik pilótatudás mit takar azt csask tippeli szerintem mindenki, már csak azért is mert nem ismerjük a képletet.Sok féle véleményt hallottam én már a képességek hatásairól magam sem tudom pontosan melyik miben mennyire játszik szerepet.
Majd leírom eddigi tapasztalataim alapján, melyik csoportba milyen tulajdonságot tartok fontosnak, de az is lehet valamelyik tapasztalt gpro-s majd elöbb megteszi és akkor max véleményt kell mondanom. (Most azért nem írok mert ezt át kell gondolnom, nehogy hülyeséget írjak.)
[ Szerkesztve ]
Beírom én mit gondolok, aztán maximum nem lesz, jó. Mi így gondolkodunk a csapatban.
ROOKIE-ban a conc a fontos, meg a testsúly(ez utóbbit a többiek mondták, sztem mind1 a súly). Némi stamina azért nem árt, futam végére lelassul a pilóta nélküle. És legyen olcsó
AMATEURben jön a stamina, legalábbis nálam az volt vízválasztó, agr nullán lehetőleg.
Megemlíteném, ha hoszútávon gondolkodsz, és már itt érdemes, akkor magas talent, magas experience, és lehetőleg minél alacsonyabb súly szükséges. Én az ilyen pilótámat 219es talenttel, 100-as exp(ez lehetett volna több), és 93 kilósan igazoltam(ez lehetett vna kevesebb)
PRO-ban conc 220 fölött, talentet ki mennyire tartja fontosnak. Ha fel akarsz jutni kell agresszivitás, tapasztalat...hát szerintem pénzügyi okokból lehet fontos, hogy kevesebbet kopjon a gép, illetve több risket lehessen neki adni, tech insight...hát ahogy látom az autóbeállítás függ a talent-től is..., stamina feljutáshoz min 40 kell, de inkább 100 közelében, ez alatt masterban nem lehet megélni, charismára még nem jöttem rá, motiváció nélkül meg az egész nem ér semmit kb
Feljebb nemtudom, ott már nem annyira a pilótán, mint inkább a taktikán múlik a dolog. persze a jó pilóta elengedhetetlen, de ez nem előny, hanem követelmény.
Aztán lehet piszkálni ha nem tetszik
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
A charisma a szponzorral való tárgyalásokat segíti, szerintem. Ezt is figyelembe fogom venni, mert holnap veszek új pilótát. A mostani kicsit elszállt overallban. (feljutni meg nem fogok, most nem is lenne érdemes)
[ Szerkesztve ]
Becumiztam szintén az utosó 2 körre elálló esőt. Szerencsére csak egy helyet vesztettem 5 helyett 6 helyre jöttem be, igaz a fél banda kiesett.
A Pilótáknál én is azt vettem észre itt Rookiban h Koncentráció nagyon kell.. Nem edzettem, és meg is lett az eredménye. Amióta edzem folyamatosan javulunk. esőben meg a Talent számít de nagyon
Ugyan, szerinted a pilóta tárgyal a szponzorokkal?
https://www.coreinfinity.tech
Logikus lenne a charisma a sponzortárgyalásokra, de nyilván neked van igazad, mi köze hozzá. De a kérdés még mindig fennáll, mi a fenét csinál a charisma? mostani pilótámnak 210, de nem látom miben lenne jobb a pilóta. ugyanúgy nem tud előzni. sponzor tárgyalás sem halad gyorsabban...
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Gondolom az erőnlét része... (karizma)
https://www.coreinfinity.tech
Köszi Srácok az lelkes infókat a pilótáról! Nekem is az volt a véleményem, hogy elég, ha néhány tulajdonsága kimagasló, (sztem: conc, talent, tech in, és a súly) de mostmár hajlok arra, hogy inkább mindenből tudjon egy kicsit. Egyébként a legjobb eredményekre az a pilóta volt képes, akit a reg után gyárilag kaptam. Vissza is sírom!
A titkok kulcsát valoszínüleg tényleg az őrzi, aki ismeri a képletet. Na, ez a következő project. Hogyan szerezzük meg a képletet?
"behind the wheel" dm
Most először vezetek a futamon! Ám mivel a soft gumi sokkal jobban kopik mint kéne, kizárt, hogy ez így marad (két kiállást terveztem de kivitelezhetetlennek tűnik)
MZ/X
A BOX kiállás idejét hogyan tudnám javítani? 20asra van fejlesztve, mégis a mezőny leglassabb kerékcseréit sikerül produkálnom. Kb Ezen megy el most már a 3. versenyem )
MZ/X
Ne törődj ezzel, hiába edzed őket, következetesen rosszul csinálják.
https://www.coreinfinity.tech
Elszált az egyik kerekem, ezzel a box taktikám is és a biztos 3 helyemet elcseréltem egy 6 ra, de legalább ez is pontszerző De felápgrédeltem a verdát egy csomó mindent level 4 -re így jó nagy adósságba vágtam magam de legalább nem fogok feljutni, de beleadatok apait anyait az ucsó versenyre
Én is alább adtam -20 milkáig
https://www.coreinfinity.tech
Na, nem akarja valaki megalapítani a prohardver team-et?
én nagyon szűkében vagyok zsetonnak...
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
"Na, nem akarja valaki megalapítani a prohardver team-et?"
Rookie-ban nehéz lesz.
[ Szerkesztve ]
Na hát adtam a versenyre kövéren riszket, meg is lett az eredménye. Soha nem látott iramot diktált a pilótám A versenyen megfutotta a második legjobb időt, holott az elsőnek már bőven 5 -ös autója volt nekem meg félig 4 félig 3 -as De 2 driver mistake is belefért és sajna a gumi is 4 körrel előbb elfogyott a riszk miatt mint ahogy számítottam, emiatt a 2 kiállásos taktika 4 kiállásos lett de így is 5 helyre futottam be
Na majd a következő szezon jobb lesz már. Remélem Akkor nem lesz mese feljutok
Ne izéljetek már, senki se jutott fel amatőrbe? szept elején nyitottam a topikot, okt végén indult a szezon. Simán fel lehetett rá készülni.
Nekem nincs annyim hogy nélkülözni tudjak 5milkát. 2-3szezonnal ezelőtt még volt.
Amúgy nyilván ha te nem jutsz fel, akkor nem Rád vonatkozott, hanem arra, aki feljutott...nyilván.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Hát direkte nem, mert még mindig van mit tanulni a játékról - ettől függetlenül azért összejött 101 pont csoportmásodikként...
https://www.coreinfinity.tech
Benned bíztam hogy meglesz. De mi kell még? Én megmondom amatőrbe mi kell. Pro-tól felfele nem nagyon tudok megbirkóznia feladattal. Aki már eltöltött egy-két szezont masterban, az tudja a pro-t is.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Nyugi, következő szezonban már cél lesz a feljutás, de a pénzügyeket muszáj volt megtanulni kezelni. A végére direkt rántottam mélybe a stexet, hogy ne jussak fel és a pilótám is megmaradjon. Nem különösebben tehetséges, de elég jó a koncentrációja, a motivációval meg sosem volt gond. Persze ha fel akarok jutni, akkor azért kissé másképp kell kezelni a pénzt, de gondolom egy level 3/4 autóval feljutni azért nem olyan rossz, meg olyan 15-20 milliónyi pénzzel.
https://www.coreinfinity.tech
Kezdődik az új szezon, lehet pilótát vadászni
Végre van pénzem is... jupijéé...
túl van ez lihegve. Ha tudod mit kell csinálni, akkor könynedén fel lehet jutni amatőrbe. ott meg már több a lehetőség. Talán ott a legtöbb a lehetőség, legtöbb a pénz, és onnan el lehet kezdeni építkezni. Rookie-ban nehéz olyan pilótát találni, amit végig edzhetsz, és már rookie-ban eredményes lehetsz vele. pro-tól fölfele meg már van tétje a megszerzett tudásnak, hogy ki hogy tudja felhasználni a felhalmozott ismereteket.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
holnap kezdődik a szezon, itt meg olyan halotti csend van. mindenki bíbelődik az egyes autójával?
...akkor hát, pontokban gazdag boldog új évet mindenkinek!
hajrá, hajrá!
"behind the wheel" dm
Én írnék de nincs mit. Rossz visszanézni az elmult éveket, mennyi hibát vétettem.
De végülis ugyanott vagyok most, mint 4 évaddal ezelőtt. csak kevesebb zsetonnal és jobb verdával. akinek bárminemű kérdése van megtaláltok itt, ha sürgős priviben
Meg ott a kollega is, ő tapasztaltabb mint én Bár már kezdek énis otthonosan mozogni minden kérdésben
3-4es autóval minimum fel kéne jutni amateurbe, mert különben visszaestek, akkor meg semmi értelme feljutni, csak az idő megy vele. viszont amateurbe kell 2 jól megszerkesztett év, hogy feljuss(1 felkészülni, ,második tétre).
Mivel rookieban mindig nullázódik kb minden, úgyhogy ott erre csak 1 évad van. Viszont pilótát előbb is el lehet kezdeni edzeni.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Én ezt csináltam
73-as volt a pilótám, amikor megkaptam a 16. szezon végén, utolsó verseny előtt már 88-as. Most 82-nél jár, remélem, év végére már olyan szinten lesz, hogy amatőrben is okés lesz.
https://www.coreinfinity.tech
Vettem egy pilótát még az előző szezonban, de a szerződése átnyúlt erre a szezonra is. Az első szezonom nem volt teljes, szóval a feljutás esélytelen, az utolsó verseny előtt le is mentem -15M$ alá így a pilóta átlaga visszaesett 84-es szintre. Most még 7 versenye van hátra nálam. Ha meghosszabbítom a szerződését újabb 17 futamra, akkor mehet az overal-ja 85 fölé, vagy akkor mindenképpen lelép?
Remélem érthető a kérdés kicsit hosszú lett
Ez lesz az első teljes szezonom Rookie-ban vagyok a 30M-ből eddig csak a pilóta képzésére (conc) és a Pit Stop Training Centerre költöttem (lvl20) a kocsira érdemes? Vagy egyenlőre jó a lvl1-es amíg el nem használódik és utána lvl3?
MZ/X
Csak szezon végén veszíted el a pilótát.
Épületre kár volt gyúrni, rookie-ban felesleges, ha fel akarsz jutni, akkor inkább a kocsira érdemes koncentrálni, szépen lassan, lépésről lépésre.
https://www.coreinfinity.tech
Na még 1x: szal, ha hosszabbítasz vele, akkor szezon végén veszíted el, ha nem, akkor szerződés híján lelép,
https://www.coreinfinity.tech
Egy csomó pontot elszórtam mert a boxkiállás az nálunk legalább +5mp volt...
Kocsit hogy érdemes fejleszteni? Amíg nem amortizálom le a kezdő lvl1est addig jó és a tönkrement alkatrészek helyére megveszek valami jobbat?
MZ/X
Boxkiállások nálam is problémásak voltak, amíg foglalkoztam velük. Aztán letojtam, onnantól fogva mindig megcsinálták rendesen.
Autófejlesztés: lehetőleg addig maradj az alacsonyabb szinten, ameddig versenyképes vagy még a kitűzött céljaidhoz képest. Ezenkívül tényleg csak a leamortizált cuccokat cseréld, nem érdemes szezon elején rögtön lvl3-ra dobni az autót, mert nagyon sokba kerül - a fenntartása is.
https://www.coreinfinity.tech
fölöslegesen semmiképp ne cseréld le elhasználódás előtt, legfeljebb tesztelhetsz, és akkor hamarabb elhasználódik-lehet cserélni. De ha tényleg tesztre adnád a fejed, olvasd el a gpro wikiben a tudnivalókat.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Nah, az elsőt megnyertem :]
MZ/X