Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#257) Mosqu!to válasza Ariadne (#256) üzenetére


Mosqu!to
addikt

Köszi a segítséget, látom rendesen benne vagy a témában! :)
Az Mp3 lejátszó 2003. október 28-án lett vásárolva, magyarul az ominózus dátum elött. Az igazság az, hogy (ha hinni lehet nekik) nekik semmi közük az egészhez. Ők beadták a CHS-hez 3 hete, és azóta ott nem történik semmi. A srác már az én képemet is kurvára unja, ezért ő is telefonál egy csomót, meg bemegy, de csak azt mondják, hogy várjon. Most igérgeti h el akarja érni a szervízvezetőt, de egyelőre nem sikerült neki.
A probléma az, hogy az asztalborogatáshoz kevés vagyok (hiába vagyok elég termetes), mert még csak a 17. életévemben járok. 1x anno apámat rá tudtam venni egy ilyen balhéra, ott meglett az eredménye, bár ott közvetlen a szervízzel tudtunk ordibálni, nem a közvetítővel. Újat biztos, hogy nem fognak tudni adni, mivel egy kifutott, már nem gyártott szériáról van szó, viszont az ára elég kemény volt anno, 78000 Ft. Javítani mp3 lejátszót pedig nem nagyon tudtak.
Amúgy nincs véletlen MSN-ed, vagy ICQ-d? Ha van, pls keress meg (cím az adataimnál)!

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.