Hirdetés

2024. június 24., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13285) jerry311 válasza Dexter-2000 (#13282) üzenetére


jerry311
nagyúr

Válasszuk ketté:
1, Az LCD osztályától függően garanciálisan cserélhető a monitor, ha X arányú (sub)pixel hibás. Az általános és kötelező érvényű garancián felül a gyártó adhat kedvezőbbet.
ISO (a számokat pixel / millió pixel arányban kell érteni)
Az LCD sajnos ilyen buli, Class 0-t általában csak orvosi felhasználásban találsz, nyilván az ára is olyan. Class 1-2 pedig megenged néhány hibás pixelt, tehát hiába nem 100%-os a panel, attól még az jónak tekintett. Kb. mint amikor az ötöst, már megkaphatja a diák 95%-tól, nem kell mindent tudnia.

2, megrendelted, kihozta a futár, nem tetszik, visszaküldöd 14 napon belül. Ez egy kiskapu a pixelgaranciára is, ami ennél ugye nyilván kedvezőtlenebb. Vagy olyan boltból kell rendelni, ahol a törvényi kötelezőn felül teljesítenek. A bolt neve lényegtelen (nem az ipon, náluk még nem vásároltam), velem teljesen korrektek voltak, a 3. monitort tartottam meg, mert azon nem volt subpixel hiba sem, de a bolt adott 3 naptári nap subpixelre vonatkozó azonnali cseregaranciát.

Attix82
Egyszer berendeltünk a Dell HU-tól mindent kb. A weblap nem számolta át az EUR árakat HUF-ra, de HUF-ot írt mögé. 9000 EUR-ra 2.7M HUF helyett 9000 HUF-ot írt. Ott is csak automata visszaigazolás jött. Nyilván bebuktuk, de egy próbát megért. :DDD

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.