Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr. Y:] Vajon mit keresek? Segítsetek!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [obga:] Esetem a xiaomishop.hu-val
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Sziasztok!
2014 November 28.-an az edigitaltol rendeltem egy TV-t. December 5.-en jeleztem a vasarlastol valo elallasi szandekomat, de mind ez idaig utalas nem tortent.
Nagy nehezsegek aran annyit sikerult elernem, hogy December 15.-en elvitte a futar a keszuleket, es utana hosszas hivogatas utan megerositettek, hogy megerkezett!
Viszont ami ennel is rosszabb es felhaboritobb, hogy sem az emailekre, sem a telefonhivasokra nem reagalnak.
Mifele magatartas ez? Ma a kapcsolatfelveteli urlapon panaszt tettem a vezetoseg fele, de isten tudja miert van egy olyan ertzesem, hogy a sablon automatikus uzeneten kivul nem kapok erdemi valszt...
[ Szerkesztve ]
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.