Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12747) geckowize


geckowize
őstag

Sziasztok,

mit tudok csinálni, ha van egy Asus MeMo Pad FHD10 tabletem, ami garanciás, és már harmadszor van szervizben, mert nem voltak képesek megjavítani a hibákat és most harmadszor azt írták, hogy visszaküldik, úgy, ahogy van, mert nem sikerült reprodukálniuk a hibát?

Első alkalommal random kijelzőérintésekkel és fagyásokkal, valamint töltőkábel gonddal vittem be, kicserélték a kijelzőt és az alaplapot, el is tűnt a kijelzőérintés probléma, viszont a háttérvilágítás bevilágított egy részen... Fagyás, töltőkábel hiba maradt.

Másodszorra kicserélték a kijelzőt és a power buttont (?), megszűnt a bevilágítás végre, azonban megint lett random kijelzőérintés, de most nagyon durván, fel is vettem videóra, tehát van bizonyítékom róla... Fagyás is sűrűbben van, töltőkábel probléma nem volt, ehelyett amikor 100%-ra feltöltődik, kikapcsol a tablet...

Harmadszorra úgy vittem be, hogy cseréljék ki az egészet, vagy ha ez nem lehetséges, akkor a kijelzőt, a töltőkábelt és a power buttont. Erre a szerviz ezt írta:

"Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön HUB14A0550 esetazonosító számú készülékének bevizsgálása a mai napon lezárult. Sajnos a jelzett hibát szervizünk nem találta, így készülékét visszaküldjük.
Amennyiben a készülékét futárral szállíttatta be, úgy azt a következő munkanapon futár is fogja visszaszállítani Önnek. Csomagszáma:
Személyes bevitel esetén kérjük, fáradjon be szervizünkbe, hogy készülékét átvehesse."

Mivel a szervizesekkel nem, hanem csak az ügyintéző hölgyekkel tudok beszélni, nem tudom mitévő legyek, mert hiába mutogatom nekik a videót, lövésük se lesz, mi van.
Mit lehet ilyenkor tenni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.