Hirdetés
Aktív témák
-
Csabee.
nagyúr
válasz raczger #2556 üzenetére
Nem baj Az a baj hogy Kovalainen egyáltalán nem szimpi , tehát csinálhat bármit
Rosberg szépen körözget, megérdemelne egy győzelmet!
Palikék miről beszélnek amúgy hogy Raikonnen megelőzte Barichellot? Alapból előtte volt a verseny előtt, vagy én aludtam be ?[ Szerkesztve ]
Üdv: Csabee.
-
#40731136
törölt tag
válasz raczger #11547 üzenetére
És még mellé akkora arca is van, hogy csak oldalazva fér be a ratyi klub székházába.
Pl. elekzdődik a közvetítés, Czollner köszönti a nézőket, Palik meg néha-néha böffent valamit, de zömmel nem is köszön. Tudom, hogy apróságnak tűnik, de nekem nagyon tudja b@szni a csőröm.Amúgy az rtl-en az egész F1-es bagázsból egyedül Szabó Róbertet tartom a leginkább szakértőnek, bár inkább úgy fejezném ki magam, hogy ő a legkisebb rossz a többi közül. Wéber Gábor meg Gyulai Balázs néha olyanokat mond, hogy Czollner is megirigyelné.
-
venember83
nagyúr
válasz raczger #11547 üzenetére
Mostanra csak a furcsa szokapcsolatok maradtak, szakertelem es tajekozottsag a nullahoz kozelit. Weber Gabi meg ugy-ahogy ert hozza, de o meg nem szorakoztato. Nem tudom elhinni, hogy nem kapnak egy kommentator-parost, akik ertenek is hozza, jo szemuk van, es mondjuk szorakoztatok is.
Kulonben meg: [link]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz raczger #11542 üzenetére
Wéber 4 Persident!
Amúgy (én) a Maláj nagydíjból csak azt szűrtem le, hogy bizony Petrovval is számolni kell majd, ha belerázódik. Persze lehet, hogy Ő is az átlagos sofőr erős autóval példaszerű esete...
(#11556) Tomics
A pályán kacsázni = SZABÁLYTALAN. Mindegy miylen célzattal. Petrov megfoghatta volna Hamit, ha szélárnyékban marad a Renault, mert a mcLaren a kanyargós szakaszokra volt belőve.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
hunnylander
őstag
válasz raczger #12594 üzenetére
Auto Motor und Sport-tól vettem a statisztika struktúrát.
Mivel a két pilóta által teljesíthető versenytávok összege a 100%, így muszáj benne lennie a 'baleset' miatti kiesésnek is, mert az is lecsökkenti a távot, de ki van táblázva, tehát megnézhető, hogy milyen eredetű a verseny feladása.
Továbbá a versenyzőnek is lehet megbízhatósága.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz raczger #12594 üzenetére
Viszont bele lehetne venni azokat, amikor volt probléma, de annak ellenére mégis befejezte a versenyt, pl Vettel első nagydíj.
A mostani táblázat alapján sztem a Ferrari és a Red Bull is jobban mutat, mint amilyen valójában.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Nowhereman
őstag
válasz raczger #12597 üzenetére
Sőt, lehetne olyat is, hogy a szerelők hány kerékcseréből hányat csesznek el, és mondjuk átllagboxidő. Idén a Red Bull Webbernek 3x rontott./tavaly csak kétszer eresztették ki a foglalt boxutcába/. A kinai fiaskónál ráfogják, hogy nekiment az emelőnek, de mikor Ferrarinánál a szerelő is repült, akkor is gyorsabban végeztek, a jobb első keréknél lévő szöszmötölésnek meg aztán kevés köze van az emelőhöz...
Szóval lehetne egy ilyen statisztika is, elvégre össze lehet ezzel is hozni annyi hátrányt, mint egy rosz gyertyával...Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz raczger #19057 üzenetére
Attól még hogy valaki jól versenyzik még egyáltalán nem biztos hogy, kommentátornak is ideális. Szerintem már a hangja sem az igazi ehhez. Kicsit dörmögő dömötör Dávid Sándor jutott róla eszembe még a 90es évek végéről, amikor lazán álomba ringatott bárkit a medve hangjával. Személy szerint remélem, hogy ez csak valami beugró szerep volt részéről.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
shev7
veterán
válasz raczger #19513 üzenetére
egyetertek. Hamiltonnak volt eleg helye, es akkor meg Webber hagyjon neki? Haminak megint elgurult a gyogyszer, megszivta. Nem ez az elso eset nala...
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
-
-
HERR Z
veterán
válasz raczger #19513 üzenetére
ha megnézed a visszajátszást hami végig külső íven volt és nem is húzta rá még akkor se amikor tehette volna
amúgy ebben az évben "véletlenül" csak webber nem hagy helyet senkinek.....őszintén remélem nem ő lesz a wb mert már az is vicces hogy ő a versenyzők érdekvédelmének elnöke, amikor az élmezőnyből ő maga a legnagyobb veszély -
HERR Z
veterán
válasz raczger #19557 üzenetére
nemtom ha én kerülnék most f1-be az lenne az első dolgom hogy felbasznám a falra az első lehetőségkor....ez lenne a respekt?
amúgy meg fék van azon az autón, csak webber elfelejti használni néha eléggé
amúgy meg no bünti szal evvan, ő lesz vb ÉS visszavonul év végén, még örülnék is nekimost visszajátszották 2x: hami mellett 1 autó még elfért volna a rázókövön
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz raczger #32097 üzenetére
én meg tudtam hogy nem lesz elég a benzin, még sok kör volt hátra, és a mögöttem lévőhöz annyi előnyöm volt hogy egy boxkiállás is belefért volna, de inkább spórolva mentem, egyrészt azért hogy megmutassam milyen kemény vagyok, másrészt mert nem tudtam elhinni hogy ki fogy fogyni alólam a benzin, aztán a vége az lett hogy meg is lettem előzve, és még a célba sem értem be (Spában volt és a 3. szektorban állt le a motorom, az utolsó körben, az utolsó jobb-bal sikántól nem messze álltam meg sajnos). Ez nagy hülyeség volt.
volt olyan amikor szintén nem volt elég a benzin, de ott simán elég volt annyi hogy 2-3 kört mentem magamnál 10 mp-cel lassabban, spórolósan, aztán nyomhattam neki újra (úgy voltam az 1. helyen h sok előnyöm volt).
Aztán amikor a verseny vége felé nagy az előnyöm, tudatosan lassú köröket szoktam menni, hogy a mögöttem jövő azt higgye hogy megint valami problémám van. Pedig csak annyi van hogy unalmas és így egy kis színt viszek a verseny végébe.
szerk.: ezek mind rfactor volt, nem igazi
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz raczger #32097 üzenetére
Így van. Hát én igazából nem nagyon vezettem autót, mert jogsim sincs, csak nagymotorra.
Nekem rfactor-ból ismerős ez a dolog. Sajnos előbb megfogyatkozott a benya, mint kellett volna.
Mindig csak annyit lassultam, hogy a mögöttem levő ne fogjon be.
Célegyenesbe fordulva már szaggatott, és alig gurult be a célba.2007-05-06 óta itt!
-
proof88
addikt
válasz raczger #32102 üzenetére
Csak hogy védjem magam: az egyik említett esetnél kiszámoltam a fogyasztást, 2.1 liter / kör, ezt felszoroztam a körök száma+1-gyel a felvezető kör miatt (pedig ott ugye eleve kisebb a fogyasztás), kijött egy érték, és hozzáadtam még pár litert hogy kerek legyen. Aztán valahogy mégsem volt jó, pedig a 2.1 liter / kör az felkerekítés volt és nem 1 kör hanem sok kör átlagfogyasztása lett felkerekítve. Ez működni szokott, de akkor azon a versenyen nem működött.
Egy másik esetnél meg utólag rájöttem hogy szimplán félreszámoltam.
Amúgy néha már csak azért is érdemes többet tankolni, mert stabilabb lehet az autó, jobbá válhat a súlyeloszlás.
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Politika
- OLED TV topic
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Még ebben a hónapban megbüntetheti az EU az Apple-t
- Projektor topic
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Hibátlan - GIGABYTE Z370 HD3 LGA1151v2 alaplap + Windows 11 Pro digitális licensz
- Hibátlan - INTEL Core i7-8700 LGA1151v2 dobozos CPU processzor
- Szép Tervező Vágó Dell Precision 5530 Laptop -80% 15,6" i9-8950HK 32/512 QUADRO P2000 4GB FHD IPS
- Apple Iphone 13 Pro - 256 GB (Space Grey)
- Komplett fénytechnika (Robotlámpa, stroboszkóp, vezérlő, állvány)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest