- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Internet fejlesztés országosan!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Elektromos rolleren is fontos az index!
- Ég veled, KEndre! :(
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #1998 üzenetére
Majd meglátjuk. Viszont ezzel még Ron bácsi csinálhatna egy utolsó igazi bunkóságot mielőtt visszavonul.
Egy szónak is száz a vége, szerintem ebben a sportban nincsenek szentek, és ez akkor még inkább igaz ha a csapatvezetőkről beszélünk. Dennis, Todt, Briattore, vagy említhetém még Eddie Jordan-t is, de ugye például Frank Williams is ült már a bíróság előtt, illetve nyilván sok minden van amiről nem is tudunk. Ez sem biztos hogy kiderül ha Coughlan egy okosabb nőt vesz feleségül."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz Oliverda #1997 üzenetére
Na latod azt nem engedheti meg maganak Ron bacsi, igy is teljesen hitelet vesztette, legalabb azt a keveset ami maradt kene valahogy megtartani. Meg aztan ha nem is hivatalosan, de McLaren lesz a vilagbajnok auto, hisz abban nyert a vb, az meg jot tesz a csapatnak, foleg ha elso-masodik mekis. Ha valami csoda be nem kovetkezik...
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #1995 üzenetére
Aha, így már más.
Tényleg jó lenne egy szoros csata, bár én még akár azt is el tudom képzelni, hogy Dennis a komisz az utolsó futam előtt picsán rúgja Alonso-t amiért párszor hisztizett, vagy azt mondja hogy OK, távozhatsz a csapattól, de akkor menj azonnal. Majd de la Rosa meg addig büntetne a helyén."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #1994 üzenetére
Na jó, megértem hogy te ezt nem teheted... az okokra mindig szükség van.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz Oliverda #1993 üzenetére
Jo, akkor valaszolok:
onnan lehet pl errol tudni, hogy ez az iras, az iro szubjektiv velemenyen kivul, igazsagokra epul, mert tenyeket sorol fel, ezeket konnyen lehet ellenorizni, ketlem, hogy lejaratna magat ilyesmivel, barmekkora Ferrari fan is. Tobbi gorbe tukor meg szubjektiv, szoval azt hiszel el amit akarsz.
En mondjuk par ritmusos elozesnek jobban orulnek mint pl fellebbezesnek, valahogy az erdekesebb... De sajnos idei szezon (sem) ezekrol szol
Viszont elobb-utobb csak megutkozik LH FA-val Nagy csalodas lenne ha belenyugodna az ifjonc egyszeruen es konnyeden, h mindig megelozi ot a csapattarsa s ezzel elveszi elole a vb-cimet.
[Szerkesztve] -
Oliverda
félisten
válasz venember83 #1992 üzenetére
Megrágalmazom? Pusztán csak az volt a kérdésem hogy biztos hogy igaz-e amit úgy általában ír, és nem azt állítottam hogy biztosan nem igaz.
Én őszintén megmondom hogy már nagy ívben kakálok az ügyre, mivel szerintem kb. 90%ban politika az egész. Persze azért remélem hogy fellebbeznek, csak hogy majd legyen miről zsörtölődni itt.
[Szerkesztve]"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz Oliverda #1988 üzenetére
Meg nem olvastam vegig, de abbol amit lattam belole kutyafuttaban a felsorolt infok nagyjabol megegyeznek, gondolok itt sms-re pl. El is olvasom valszeg a napokban, amint meglesz a szukseges ropogtatni- es innivalo De erdekes, h megragalmazod az irot azzal, h hazudik, de jobb esetben is ferdit, mikozben utana se neztel a dolgoknak...
-
hunnylander
őstag
Noha nem akarom kétségbevonni a Tozzival nagyjából egyidős Mill ügyvédi szakértelmét, elgondolkodtató, hogy a McLaren miért nem talált egy alkalmasabb embert a feladatra. Olyat, aki nem csupán a jogról, hanem az F1-ről is képben volt.
Szerintem sem volt igazán alkalmas a feladatra, de ez a tényeken már nem változtat.www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #1987 üzenetére
Azt is a Ferrarifan WMSC hamisította meg, a McLaren soha nem tett ilyet!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #1987 üzenetére
Nem, annyira nem érdekel. Abban ez pont így le van írva?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #1981 üzenetére
Amúgy azt honnan lehet tudni hogy ez az írás (és az összes többi görbetükör), nem csak a nagybecsben tartott FerrariFanFp agyszüleménye-e? Mondjuk valahol megértem, nincs MS, unatkozik, mást kell kitalálni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #1981 üzenetére
Szerintem már mindenki ismeri a McLarent.
Ezek után ki fog majd nekik hinni?Persze hogy senki.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #1981 üzenetére
En szivesen vedenem, ne maradjon szegeny egyedul
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #1939 üzenetére
Végre volt időm végigolvasni
''A Ferrari fékerőelosztó-rendszere az ügy során kiemelt figyelmet kapott. Történt ugyanis, hogy az Ausztrál Nagydíjon a McLaren tagjainak figyelmét megragadta valamilyen kapcsoló, amit a Ferrari kormánya mögött helyeztek el, ezért Lowe utasította a gárdáját, hogy a belső kamerás felvételek kimerítő elemzésével derítsék ki, mire szolgálhat. Ez egyébként, ahogy a fotók tanulmányozása is, bevett gyakorlat. A mérnökök arra a következtetésre jutottak, hogy egy háromállású, gyors kapcsolású fékerőelosztóról van szó, ezért Lowe megbízta egy emberét, Chris Lewis-t, egy hasonló rendszer megtervezésével. Lewis munkáját véletlenül éppen Coughlan felügyelte, akinek Stepney áldásos tevékenységének jóvoltából részletes műszaki rajzok álltak a rendelkezésére a Ferrari megoldásáról. A McLaren egy másik mérnöke, Rob Taylor bevallotta, hogy Coughlan megmutatta neki ezeket a rajzokat, és részletesen elmagyaráztatta magának a rendszer működési elvét. (Taylor egyébként Tozzi kérdésére elismerte azt is, hogy látta a Ferrari emblémáját a lapon, de ennek nem tulajdonított különösebb jelentőséget).''
Van olyan, aki ezek után még védi a McLarent?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
pityeszka
őstag
Most én is jöhetnék a belga nagydíjjal,de inkább nem Ne feledd,hogy Kimi Monzában összetörte a kocsit és egy olyan kocsival kapni 1 másodpercet ami nincs tökéletesen beállítva,nem szégyen Nem beszélve arról,hogy 3.lett
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #1965 üzenetére
''Latom nem adod fel a kemugyet csak ugy, nyomokban (pl alairas) meg benned van az ellenallas, ki szeretned magyarazni szeretett csapatod es csapatfonokod, pedig nem rossz otlet beletorodni.''
Ezzel csak magát teszi nevetségessé
Ja és kérem szépen háborodjunk fel, ugyanis a McLaren nem másolat!Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
prmcsk
addikt
válasz pityeszka #1975 üzenetére
Úgy lehetett alonzó 2x VB a rönóban, mint anno sumi a benettonban. A tudásukat,
tehetségüket vitték + az autóba.
Tudom, hogy kimi gyors, de monzában egy percet kapott alfitól."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
pityeszka
őstag
Szerintem akkor a Renault,sokkal megbízhatóbb és gyorsabb autó volt mint a Ferrari,mert ha nem így van akkor hogyan lehetett 2X-esVB !!?Azért megnézném,hogy hogyan veri el házon belül a jelenleg leggyorsabb pilótát a mezőnyben,mert ugye őt Raikkonen-nek hívják
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
prmcsk
addikt
''Kimit nem elverte, hanem kimi elvesztette azt a vb-t 2005ben''.
Az eredmény szempontjából teljesen mindegy, ezen csak moralizálni lehet...
Az évkönyvek és még rengetegen arra nem fognak emlékezni, hogy ki, milyen körülmények között lett első, vagy sokadik. A végső ponttáblázat dönt.....ennyi."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Tuareg0
tag
Annak a komolyzenei számnak kellene a címe, ami a Forma1-es pezsgőzéseknél megy.
-
Peat;)
veterán
A gond az hogy ez ''sumi ült 2x a jobb verdában'' hazugság. Mondjuk fura hogy én írom ezt le, mivel mindig is unszimpatikus figura volt számomra a személye, de amit írtál nemigaz. Ugyanabban az autóban meg csak a szimpátia dönt hogy ki szerint ki a jobb, szerinted Alonso szerintem meg egyszint a 2 pilóta és az autó függvénye hogy ki menne jobban(kihez passzol jobban). Kimit nem elverte, hanem kimi elvesztette azt a vb-t 2005ben. 2006-ban már önerőből nyert Alonso, év elején neki volt gyorsabb autója év végén Mschnek.
-
prmcsk
addikt
Én meg azt mondom, hogy a ferka, legyen az bármelyik évjárat, a legjobb autó volt,
amihez technikában vagy fel tudtak zárkózni egy adott évben, vagy nem...
Tavajelőtt, meg teljesen mindegy, hogy kimivel vívott e az első helyért, sumi is a
mezőnyben volt tehát meg kellet őt is vernie. Kimit már egyszer elverte és szerintem
azonos tipusban most is elverné. Persze csak akkor ha nem volna előre leosztva,
hogy ki az első és ki a másodpilóta. Mi itt a gond ?"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Peat;)
veterán
-
prmcsk
addikt
válasz pityeszka #1964 üzenetére
Gondolod, hogy nem tudom ? Pont itt a lényeg ! Alfi úgy lett sumi mellett 2x VB.
hogy sumi ült 2x a jobb verdában. Ezért mondom, hogy kimi sem akadály.
venember83 : Az aláírásom csupán egy lehetőséget kínál és semmi több,
de úgy látom megfogadták."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
snecy
senior tag
válasz hunnylander #1966 üzenetére
Maga Zsantott mondta, hogy egy régebbi (2001-es)ügy miatt Alonsonak soha esélye sem lesz a Ferrarihoz kerülni
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
hunnylander
őstag
válasz pityeszka #1958 üzenetére
Háp, háp. Ez kacsa.
Még talán a Renault-ós dologból lehet valami, de meg nem fejthetem, hogy a Ferrarinak miért kellene egy spanyol pilóta. Ennyire sok spirituszt látnának benne? Vagy úgy gondolják hogy Alonso viszi majd az 1-est a Ferrarihoz?
Az viszont tény, hogy Alonso nyerő típus, Kimi meg nagyon tehetséges, de vesztes típus.www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
Orulnek a vb-cimnek s kesz. Nem kell a pilotat szeretnem Viszont lehet utalni, s azt meg is teszem, ha a spanyolt leigazoljak.
Latom nem adod fel a kemugyet csak ugy, nyomokban (pl alairas) meg benned van az ellenallas, ki szeretned magyarazni szeretett csapatod es csapatfonokod, pedig nem rossz otlet beletorodni.
[Szerkesztve] -
laci666
senior tag
Nem nem nem nem kell Alonso, Isten örizen töle hogy a Ferrarinál legyen jővőre.
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
prmcsk
addikt
válasz venember83 #1959 üzenetére
Na azt megnézném magamnak hogy állna a szátok, ha alfi jövőre a ferkával
világbajnok lenne !"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
venember83
nagyúr
válasz pityeszka #1958 üzenetére
Persze, otthagyja Hamiltont, h Raikkonennel versengjen hazon belul... Kamu, nagy kamu. Ha megse az, akkor majd beszelek en Montezemolo fejevel
mod: erdekes felallas lenne, mert ugye utalom Alonsot, de mindenekelott imadom a Ferrarit, szoval nem lenne kerdes melyik erzelmem gyozne S kb igy lenne minden valodi tifosi.
[Szerkesztve] -
pityeszka
őstag
Kérlek Istenem bármit az F1-ben csak ezt ne
[link]Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
PazsitZ
addikt
válasz venember83 #1954 üzenetére
Tudok erre jobb példát is:
Van egy céged, az alkalmazottad nem ad számlát egy ellenőrnek.
Nem mondhatod, hogy az alkalmazottad a hülye, azaz senkit nem fog érdekelni, tiéd a felelősség és a büntetés is...
Igazán igazságos büntetést meg úgysem tudna kitalálni senki szvsz...- http://pazsitz.hu -
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #1954 üzenetére
Én csak az ártatlan hangya dolgozók becsületét védtem.
Ha meg valakinek a fogalmazása szúrja a szememet, nem mindig tudom megállni, hogy ne reagáljak rá.
A döntés és indoklás óta soha nem vitattam, hogy a büntetés jogos, sőt még a kizárás is az lett volna, mert a McLaren mint csapat bűnösnek bizonyult. Viszont nem ártana, ha a napvilágra került pontos információk alapján ítélkeznénk az ügyben érintett személyekről, ugyanis van egy olyan fogalom is, hogy ártatlanság vélelme. Szóval a csapatot, mint egészet elítélheted, de az alkalmazottakat, mint személyeket nem, főleg ha nincs is ellenük bizonyíték.
Egyébként unom a vitát (remélem ez most nem az) és nem is én hoztam fel a témát.
Én csak megemlítettem egy 'hangyás' hasonlatot, ami nekem jobban tetszik.www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #1952 üzenetére
Kollektiv felelosseg/bunosseg mond valamit szamodra? Pl csaladodban gyereked kiveszi s elkolti a csalad megtakaritott penzet, te artatlan vagy, megis szo*sz, mert penznek annyi, hiaba csak a kolyok volt a hibas. Hasonlatot csak arra mondtam, hogyha esetleg megis csak 1 ember tudott a dologrol, akkor is buntetheto a csapat.
Azert meglepo, hogy minel melyebbre turkalt a Ferrari-berenc FIA annal tobb emberrol derult ki, hogy tudott a dokumentumokrol s egyre tobben neztek bele...
Kulonben nem unod meg ezt a vitat? Ertem en, hogy probalod vedeni a munder becsuletet, de az jelenleg nincs, elfogyott. Majd ujraterem, csak turelemmel varni kell
[Szerkesztve] -
veterán
Ja, ja, tudom, hogy ő a technikai felelős, meg hogy ebből fakadóan értelemszerűen rajta lesz számonkérve a váltóhiba is, csak azt próbáltam mondani - nem sikerült elég egyértelműre - hogy a váltó fejlesztését ő maga nem tudja elvégezni.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
hunnylander
őstag
LOL
A ''fél csapat''? 1300/2=650! Túlzol.
Itt a hivatalos dokumentum, hogy ki és mennyit tudott róla: [link]
Ron Dennis Coughlan-re utalt ezzel a mondatával. Meg azt a hülye Ferraris Stepney-t is lehetne ám ostorozni. Kompromittálni nagyobb bűn, mint kompromittálódni.
És ha te veszed a bátorságot alaptalan dolgokat tényként beállítani, én is vehetném a bátorságot Ferraris összeesküvés elméleteket gyártani, mert arra is van annyi bizonyíték mint a te állításodra.
A tisztességesen és jól dolgozó McLaren alkalmazottakról meg le lehet zizzenni.www.HunnyF1.com
-
shev7
veterán
válasz hunnylander #1947 üzenetére
''''Egyetlen ember eltévelyedése miatt megbüntetni a csapat 1300 tagját, és megkérdőjelezni az életművemet rendkívüli szigorúságra vall'' - mondta Ron.
Igazad van, Ron.''
Egy ember? LOL a fel csapat benne volt/tudott rola... milyen egy ember?''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #1947 üzenetére
tényleg hülyén hangzik és uúgy kifogásolható mint amit a cikkíró használt.
Igen is használták, és kussoltak róla.
Teljes és totális bukás ez ügyben...ezt be kell nyelni.
Nincs értelme menteni a menthetőt, mert nem biztos hogy méltó a törekvésedre....ez az igazság.
Értettem én azt amit pl. Peat képviselt ez ügyben, mert igaza volt végig,...félinformációk alapján nem érdemes elkaszálni a dolgokat. Ebben teljesen igaza van bárkinek.
De itt már nem arról van szó.
Lehet hangzatos kijelentéseket tenni, de itt elvileg alapos belső vizsgálatot folytattak le a botrány napvilágra kerültekor.
Kérdem én, hogy akkor hogyan???
Ebben az ügyben a Merga piszkosul elsüllyedt, az ügyvédnek mindegy mire volt kihegyezve a védekezése...mindegy hogy kutya vagy hangya.
Egy dolgot képviseltek, a végeredményt tekintve sikeresen, hogy a McLaren kizárása ártana....a sport kifejezésébe bujtatott nézettségnek...mert a sportnak csak használt volna hosszú távon (talán rövid távon is).
Nincs értelme belemenni a részletekbe, Ron és Norbert és az egész csapat benne van, benne van a sikerekben, ...és benne van a bukásban.
..és megint mondom, lehet hogy olyan dolog mellett harcolsz, ami dolog, vagy amilyen emberek nem érdemlik meg hogy harcolj mellettük.
Ettől még lehet szeretni a csapatot, és soha el nem hagyni (hisz a McLaren nagyon nagy név), mert nagy valószínűséggel nem példa nélküli a csapatok jelenlegi vagy múltbéli F1 szereplésében.
Csak ők most lebuktak, és kiderült hogy ők sem jobbak mint bármelyik másik.
ez mind saját vélemény term. -
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #1947 üzenetére
A5 Szubjektív - Spai Görbe Tükör
Elfogult, persze, ez a saját véleménye, mint minden Görbe tükörben. Egy nézőpont a sok közül. Azt azért hozzá kell tenni, hogy Farkas Péter hozzáértő újságíróként nem csak dobálózik a szavakkal, hanem rendesen körüljárja a témát, amiről ír.
letöltöttem az eredeti, egyébként nem 130, hanem 81 oldalas (szóval a cikkíró szavahihetetlen is)
Az ne zavarjon, hogy az nem a szeptemberi ülés jegyzőkönyve... (De a szeptemberi is csak 115 oldal, az igaz.) -
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #1944 üzenetére
Nem volt/nincs kedvem végigolvasni, a cikkiró teljesen elfogult, úgyhogy inkább csak letöltöttem az eredeti, egyébként nem 130, hanem 81 oldalas (szóval a cikkíró szavahihetetlen is ) dokumentumot. Majd belenézek, biztos érdekes.
Mill lényegében arra építette a védekezését, mint a lopáson kapott kutya, aki a hűtőszekrény mellől nagy, hűségesen csodálkozó szemekkel bámul fel a gazdájára, és szeretetért sóvárgó tekintetével esdekelve azt kérdezi tőle: ''Hát tényleg feltételezed rólam, hogy én ettem meg azt a csirkecombot?''
Ezt pl. így lenne reálisabb:
'a nyitott hűtőszekrény melletti tartózkodáson kapott hangyák' ... ''Hát tényleg azt feltételezitek rólunk, hogy mindannyian vagy sokan ettünk jelentőségteljes nagy falatokat a hűtöszekrényben található megkérdőjelezhető tápértékű dolgokból?''
Ha hülyén hangzik is de jobb szemléltetés.
Eddig olvastam el:
''Egyetlen ember eltévelyedése miatt megbüntetni a csapat 1300 tagját, és megkérdőjelezni az életművemet rendkívüli szigorúságra vall'' - mondta Ron.
Igazad van, Ron.www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz venember83 #1945 üzenetére
Hát van úgy, hogy az igazság fáj...
-
#70869248
törölt tag
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #1939 üzenetére
Szerintem nagyon erőltetett az eleje.
Ezt a mondatot meg alig értettem meg: ''Ez csakis a beszűkült, ostoba, elvadult koktélpartikon betegre szocializálódott hollywoodi forgatókönyvírók agyszüleménye lehet, akik még beszűkültebb, még ostobább, még elvadultabb koktélpartikon még betegebbre szocializált, idősebb hollywoodi forgatókönyvírók kasszasikereiből ismerik mindazt, amit az életnek hisznek.''
Vagy ötször biztos elolvastam, mire derengeni kezdett.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Ns akkor egy görbe tükör, mert a hosszas bevezetőt leszámítva érdemes elolvasni
-[link] -
snecy
senior tag
Teszteredmények, Jerez, Szerda
[link]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz fateless #1932 üzenetére
Alapvetően igen, de nem titok hogy a RedBull amolyan ''mindenesként'' szerződtette a csapathoz, így valószínűleg elég nagy mozgástere lehet. Más kérdés, hogy még a Toro Rosso fejlesztései is alá tartoznak, így talán egy kicsit megoszlik a figyelme, noha ugyanaz az autó.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
manutdzoli
senior tag
válasz soulcube #1933 üzenetére
Mekkora szemétség a hondától.Nem tudom mit akarnak 3 futammal a bajnokság vége előtt.Egyszerűen szar a kocsijuk,év elején,év közepén is szar volt,miért nem akkor szabotálták az agurit?Ennyit a hondáról.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
soulcube
aktív tag
Ez azért már túlzás : [link]
-
Male
nagyúr
válasz venember83 #1913 üzenetére
A téli időszakban meg taxi sofőr lesz
-
Obi-1
őstag
válasz Motion_Blur #1867 üzenetére
''átmnt a középcsapat Ferrarihoz, de addigra már elég jól feljött a csapat, hála Bergernek és Alesinek''
Alesi 95-ben 5. a pontversenyben, 42 ponttal, 1 győzelem, 5 dobogó.
Schumacher 96-ban 2. a pontversenyben, 70 ponttal, 3 győzelem, 9 dobogó.
Ez szerintem körülbelül olyan eredmény, hogy Schumacher ellen is fel lehet hozni, de inkább mellette.
[link]
[link]Only a Sith deals in absolutes.
-
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #1925 üzenetére
Szép darabFORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
wildrain
addikt
Szerintem korai leírni őt. Rendben lesz az az autó. Minden sztártervező nagy műve úgy indult, hogy megbízhatatlan vagy lassú volt, aztán renberakták a dolgokat, és elindult a szekér. A minőségellenőrzési eljárások lehet, hogy nem is rá tartoznak, vagy magát a sebességváltót nem ő tervezte, elvégre ő az egész autóért felelős mérnökcsoportnak a vezetője, és csak részeket tervezett.
Én elképzelhetőnek tartom, hogy jövőre olyan fejlődési ugrásuk lesz, mint a BMW-nek idén. Ha egy kicsit gyorsulnak, és az autó egyetlen tartósságilag gyenge pontját rendbe rakják, akkor máris az élmezőnyben találják magukat.
[Szerkesztve] -
-
Motion_Blur
félisten
Ajándék Maranello-ból: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz venember83 #1910 üzenetére
Sem a Nürburgringgel, sem Hockenheimmel nincs bajuk. Nem Ecclestone és csapata szabta meg, hogy ne legyenek a naptárban, hanem a megrendezés veszteségessége miatt választották az évenkénti váltást.
Imolával szerintem nincs semmi gond, csak egyszerűen nem számoltak vele, mert később lett kész, mint kiadták a versenynaptár tervezetet. Habár ettől még beletehetnék, és talán bele is kerül, hiszen még mindig nem végleges a naptár. Az viszont biztos, hogy 2009-ben lesz ott verseny.
Előzésekből talán több lesz, mert kiszedték a célegyenes előtti sikánt, így most ott lett egy hosszabb egyenes, relatíve lassú bejárattal.
[Szerkesztve] -
snecy
senior tag
válasz venember83 #1920 üzenetére
Na most szerintem a probléma egyik fő forrása az, hogy a csapatok nem akarnak asszem 19 vagy 20 versenynél többet egy évben (felesleges is lenne annál több verseny), a szerződéseket meg ugye kötögeti Ecclestone ész nélkül, így hát
a régiek helyére jön az új, úgy lászik az már senkit nem érdekel, hogy az új pálya milyen is.
Lesz utcai verseny Szingapúrban, Valenciában, de még Párizs is meg Las Vegas is felmerült..Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
-
venember83
nagyúr
El is fogadnam az ervelesed, de elvettek az imolai es nuerburgringi versenyt s helyette nem mentek Azsiaba, hanem az egyiket athelyeztek Valenciaba. Ezt nem ertem. Mindegy vegulis, nem tehetunk semmit, csak akkor ne beszeljenek melle, hogy atepites miatt nem lesz kovetkezo evben, aztan ki is szedik veglegesen a naptarbol.
Ha Monzat kiveszik szemelyesen megyek protestalni! -
snecy
senior tag
Jerez, első napi teszteredmények:
[link]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
veterán
Nem veszít annyit a sebességből ezzel a plussz szárnnyal, amennyit az első kerekekre jutó leszorítóerővel - és ezzel együtt a tapadással nyer, így gyorsabb lehet a kanyarokban.
Meg ahogy az előző hsz-ben is olvasható, hogy ők inkább a rövidebb kasznit részesítik előnyben, ami kanyarokban jobb. (Lehet, hogy a Ferrari egyenesekben gyorsabban száguldhat így, viszont ML hamarabb kigyorsíthat.)"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
-Mike-
addikt
[link]
Ferrari
A The wheelbase of the F2007 is 3135 mm, the longest of all cars. A solution that garantuees an advantage on aerodynamic circuits with fast corners, but can be a handicap on circuits with the opposite characteristics.
B The drivability is closely related to the wheelbase of the car. The F2007 suffers on tracks with a lot tight and slow corners like Monaco but feels at home on circuits with wide and fast corners (and a good rythem can be attained on) like Istanbul and Spa.
C The geometry and choice of bars/dampers (inside the car) are fundamental for the suspensions. Usually Ferrari opts for a very stiff set-up with hard settings of the dampers that work well on smooth and fluent circuits.
D Ferrari can struggle a lot when there are high kerbstones on the sides of the circuit (which is usually the case on slower circuits). The car tends to heighten with the tyres not having full contact with the track going through corners.
E Compared to McLaren, Ferrari has a more 'traditional' aerodynamic package, that is most suited to obtain downforce levels on a nice flowing track with a, more or less, constant airstream throughout the lap.
McLaren
1 The MP4-22 is exactly the opposite when it conerns the wheelbase: it's the shortest of all cars. This greatly enhances the drivability on circuits like Monaco and the Hungaroring.
2 The typology and moreover the placement (horizontally at the underside) of the brake spring pliers, offers greater braking stability and a lower point of gravity. Usually McLaren opts for soft settings of the suspensions and dampers etc., especially on tracks with a lot of corners with high kerbstones.
3 Mechanically the MP4-22 is strong and with these soft settings the car is able to go over bumps and kebstones smoothly and keep a good contact patch with the asphalt.
4 On circuits that require heavy braking, and thus consequently, strong accelerations out of corners, the MP4-22 offers great traction.
5 Compared to Ferrari, the aerodynamics look more sophistacted, perhaps even exasperate. The package is most efficient in obtaining downforce levels at low speeds (think about Monaco once again).
[link]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
snecy
senior tag
-
snecy
senior tag
válasz venember83 #1910 üzenetére
Szerintem semmi. Csak mivel az utóbbi 3 évben folyamatosan nyitottak pl az Ázsiai piac felé (kezdetben Malajzia, Bahrein aztán Kína, jövőre Szingapúr), így óhatatlan, hogy a klasszikus versenypályák egyszerűen kiszorulnak a versenynaptárból. Csoda hogy Monza pl. még megvan.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
Male
nagyúr
Hamiltonról már nem csak könyv, de film is van.... ''Lewis Hamilton: Billion Dollar Man''
Nem korai ez egy picit?
AMD Powernek kötelező! -
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #1909 üzenetére
Hiszem ha latom... Bek@phatjak. Elegem van a hazugsagokbol es ferditesekbol. Kerekperec mondjak meg mi bajuk Imolaval s a Nuerburgringgel s kesz.
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #1908 üzenetére
A valenciai futam lesz az Európa Nagydíj. De 2009-ben már nem ott lesz.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #1903 üzenetére
Az aktuális világbajnok spanyol, így azért van némi alátámasztása a két versenyhelyszínnek.
Imola nem rossz pálya (bár én spec. nem annyira kedvelem), de nem könnyű rajta előzni, elvileg lenne rajta 4 előzési pont is, de általában vonatoztak sajnos...emlékszel, Alonso vs. MS csata is meddő volt. -
snecy
senior tag
válasz JagdPanther #1905 üzenetére
Imolát én nem hiányolom vissza.
Annak a pályának csak 1994-ig volt normális vonalvezetése, utána a sok sikánnak köszönhetően anti-F1 versenypályává változtatták.Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
JagdPanther
aktív tag
így van a sok városi szar helyett jöjjön vissza Imola és legyen mindig Hockenheim(mindig egy csomó előzés van) és Nürburgring is! és hova tűnt Indy?!
-
soulcube
aktív tag
válasz venember83 #1903 üzenetére
Idén állítólag átépítési munkálatok (új aszfaltborítás, boxutcafelújítás) maradt ki.
Azonban nemrég írták, hogy mindennel elkészültek, szóval tényleg érthetetlen, hogy miért nem került vissza a 2008-as naptárba ? Pedig remek pálya ! -
venember83
nagyúr
válasz soulcube #1902 üzenetére
Imola sajnos jovore is kimarad...
Micsoda f@szsag ez, h a spanyoloknak ket nagydijuk van? Disznosag! Nemeteknek meg olaszoknak joguk volt hozza, hisz ket motor- es autonemzet es fokent nekik koszonheto az F1 nepszerusege es megszuletese ugy altalaban, de spanyolok??? Szivbol kivanom, h ne lehessen valamilyen adminisztrativ vagy meteorologiai okbol megrendezni az egyik spanyol nagydijat!
[Szerkesztve] -
soulcube
aktív tag
Hmmm... Még novemberben is F1 !
Jövőre is jó kis évünk lesz.
De hol van az Autodromo Enzo e Dino Ferrari ?
[link] -
manutdzoli
senior tag
Lassan tényleg mindenki lemásolja a McLaren szárnyat.Kivéve persze a ferrarit.Nem hiszem hogy ez az új szárny sokban segítené a hondát.Ugyanott lesznek ahol most vannak.Kívánom nekik,hogy cáfoljanak rám.Szép lenne egy dobogó
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
Aktív témák
- GAMER PC! Ryzen 7600 / RTX 3070 Ti / 32GB 6000MHz / 1TB Gen4 / 650w! BeszámítOK
- 14 gen i5 PC Garival
- GAMER PC! i5-12400F / RTX 3060 Ti / 16GB DDR4 / 512G NVMe / 500w! BeszámítOK
- Latitude 7320 27% 13.3" FHD IPS érintő i5-1145G7 16GB 256GB NVMe ujjolv gar
- Dell Latitude 5491 27% 14" FHD IPS érintő i5-8400H 16GB DDR4 256GB gar
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest