- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- mefistofeles: A 15 centi nagyon rövid.........
- Gurulunk, WAZE?!
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- gerner1
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #188 üzenetére
Na, ez mar haladas, jovo idoben beszelsz arrol, h nem a Ferrari lesz a vilagbajnok, eddig olyanokat olvastam toled, h mar elment (mult ido) a vilagbajnoksag
Meg az is lehet, h 1 adott ponton majd favoritta emelkednek a szemedben? Vagy ez max a Brazil Nagydij utolso koreiben fordulhat elo?
Neadjisten meg ott sem?
-
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #191 üzenetére
Csavarnak!
Ez nem kérdés! Fogják a sperhaknit, vagy srófcihert, vagy mit, azt berakják a rettenetesbe! Két hete Monzába tesztelek! (F12002)
Megy az a ferka! -
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #193 üzenetére
Az igaz, csak hogy ő más autókon teszteli, hogy az övé mennyire birja!
-
JJános
addikt
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #188 üzenetére
A ferkák csavarnak egyet-kettőt az első meg a hátsó szárnyon és máris övéké a top speed
-
-
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #184 üzenetére
Hát amit figyeltem, az siralmas. Mint sportcsillagot, elég sokszor mutatják, ide is fel volt linkelve. Eddíg inkább a töréstesztek, ami úgy-ahogy mentek neki.
-
Motion_Blur
félisten
Most nézem: mától csütörtökig 3 napos teszt Monzában.
Rossz ómen, hogy Istanbulban a McLarennek volt a legjobb a végsebessége...
manutdzoli: a Red Bull-nak és Newey-nak is égés rendesen az idei év, a Ferrari meg csak a McLarenhez képest adja fel többször, sajna pont azon a pár ponton fog elmenni a cím...
[Szerkesztve] -
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #182 üzenetére
Ha a ferrari a legmegbízhatatlanabb autó,akkor a red bull milyen?
Minden futamon van valami baja.
-
JJános
addikt
Sajnos szó szerint. Se út, se busz, se járat. 35 km-ert úgy tudnák megtenni, hogy 3(három) órát kellene a várásokkal utaznom, miközben valamelyik irányba, ami nem hazafelé van, egy huszast(km) meg kéne tennem.
Akkor inkább marad a babetta, és az értelmiségiek az utakon.
Előz a kamion. Gépes ki, el, gépes vissza. Pót meg paszíroz le az útról. ha nem vészfékezek, ottmaradok. -
ronaldo
őstag
Neked is igazad van, egy pillanatra sem rendelem alább az Indy versenyzőit. Csak az első ezzel foglalkozó hszemben (amire reagáltál is) azt szerettem volna elmondani, hogy nem úgy működik, hogy ''vegyünk ki mindent az F1-es autóból, IFA váltót nekik'' meg egyforma autót és akkor majd hárman fognak egyszerre elfordulni a sikánban, egymást tépik szét 70 körön keresztül. Megvannak azok a sajátosságai az Indy Carnak és a Nascarnak, ami miatt ott működhet a dolog. S véleményem szerint a legfőbb ezek közül a pálya.
-
JJános
addikt
Montoyát birtam az elején. Jött a céghez egy német, és dícsérte a BMW. Anno, vagyis régebben. Mondtam neki. BMW gút, gút, de Mercedes Montoya, nah az, nagyon gút. Abban az évben elég jók voltak. Azóta viszont csak azt látom, hogy Montoyát mindíg megtalálja valami bulvárlap, azt tolja a baromságokat. Az meg ahogy elment a F1-ből tényleg nem volt szimpi. Úgy nézet ki, hogy feladja.
-
ronaldo
őstag
Azt bírom, amikor egy kamion mögött megyek és a ''brigádautó'' (tudod, építkezésre ide-oda viszi vagy hozza az értelmileg felülkvalifikált munkásokat, természetesen céges autóval) 6-7 emberrel meg betonkeverővel megrakva akar kilőni mögülem, mikor történetesen egy 4x erősebb autóban ülök. Sokszor a pofámról leég a bőr. A kamion megelőzése után természetesen őt is meg kell előznöm, mert előttem tötyörög.
A buszos dolog meg valóban elkeserítő, azzal akarják kiváltani a megszűnt máv vonalakat, mikor se út, se busz, se járat. -
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #171 üzenetére
Elég érdekes oddsok az biztos.
-
snecy
senior tag
Számomra azért valahogy félelemkeltőbb 350 felett egy olyan betonteknő, ahol gyakorlatilag nincs bukótér, és a biztonsági követelmények fényévre vannak az F1-től.
3-4 évente azért mindig van haláleset.
Vezetéstechnikailag viszont igazad van, Spa a legnehezebb pályák egyike sok szempontból. -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #171 üzenetére
Kimi egyértelmű, de a ferrarié miért ennyivel roszabb? Ezek tudnak valamit?
-
JJános
addikt
Hát a 40-et nem léptem túl az tuti.
Amilyen utak vannak! Gödröket kerülgetni, miközben kamionok előznek, pótkocsival szorongatnak.
-Nah ez meg minek motorozik, maradt volna otthon.
Még igazuk is lenne, ha járnának a buszok, de mivel másik megye, így van szervezve. Ahhoz, hogy megtegyek 35 km-ert, előbb el kellene buszoznom 20 km-ert. -
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #166 üzenetére
De tudjuk hogy kimi mindenre képes.Massa viszont nem adta volna magát könnyen.De sztem meg tudta volna előzni kimi massát ha nagyon belehúz.
-
ronaldo
őstag
Nézd, a nagy sebesség nem mindig jelenti a többet. Létezik olyan hely is, ahol 200km/h-val mész át és vagy 350-nek érzed. Ilyet személyautóval is lehet tapasztalni(nem 1.1-es Dacia Loganra gondoltam), hogy 130-al szeded be azt a kanyart meg a következőt, lejt is picit te meg azt hiszed, mindjárt felrepülsz. Sokkal technikusabb pályák. Ennyi. (szerintem)
-
snecy
senior tag
válasz
Motion_Blur #171 üzenetére
A jelenlegi erőviszonyok mellett viszont nem értem miért a Ferrarinál van a nagyobb szorzó.
Pláne hogy Monza következik, ami erősen Ferrari-pálya. -
Motion_Blur
félisten
Ha már oddsok:
Világbajnokság - Long-term fogadások
Versenyzők 2007-es világbajnoksága
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 2.30x
Fernando Alonso (ESP/McLaren) 2.45x
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 6.00x
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 8.00x
Érdekes(?), hogy Kiminek jobb a szorzója, mint masztnak -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #166 üzenetére
Lehet, hogy így van, én úgy éreztem, menne. Volt egy szakasz, amikor sokat hozott rajta. Mondjuk azt megváltoztatnám, hogy ilyen nehéz előzni. Ha gyorsabb, had menjen. Ha kell kétszer szélesebb utat, vagy Két utat is akár!
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #161 üzenetére
Ezt úgy értem, hogy Kimi a legjobb!
A pontállásból fakadóan Lonzinál látom az esélyt, sokat javult az idény végére. Nem kívánom neki, nehogy félreértés legyen!
Kiminek nem lenne ponthátránya, egyértelmű, hogy a legjobb odsza neki lenne! kivánom neki, hogy nyerjen VB-t 2007-ben. Esélye megvan, ha a ferrari ilyen jó marad! Egyértelmű, hogy lépéselőnyben vannak! A konstuktőri vb nem vitás ferrarié!
Én is fáradok.Már este 9-kor el akartam menni aludni. Délután jöttem meg a gyikhegyről, 70 km-ert vezettem egy kismotorral.
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz
manutdzoli #163 üzenetére
Mindenben egyetértünk, abban viszont nem, hogy Kimi bedarálta volna Massa-t. Szerintem nem tudta volna megelőzni, 2 ugyanolyan autó, és ha Kimi határon tolta volna, akkor is max. 3-4 tizeddel tudott volna gyorsabb karikákat taposni, és annyi sajnos egyszerűen nem elég a tiszta előzéshez
-
ronaldo
őstag
Visszaolvastam ezt az Indy-Nascar-F1 párhuzamot és no nem azért mert annyira okos lennék, de ezeket összehasonlítani... nagyobb hülyeséget ki sem találhattatok volna. Nascar, Indy = körbe-körbe mennek. F1=két egyforma kanyar nincs, az aszfaltok, az éghajlatok és az egyéb környezeti viszonyok teljesen mások. Szvsz az összes Nascar meg Indy csapat beállításai meg minden hóbelebanca (ami a technikát illeti) beleférne még a Spyker egy kis notebookjába, ugyanakkor egy versenyhétvége alatt náluk még 10-15nek kell folyamatosan dolgoznia, hogy biztos utolsók legyenek.
Mondtam, hogy Montoyával semmi bajom, meg a Nascarral se, de szubjektív véleményem szerint vezetéstechnikailag sehol sincs a Nascar az F1-hez képest. Ezzel nem azt mondom, hogy a Nascarba minden pöcsös nyerne, de azért megnézném ha egy echte Nascarost elküldenénk akár egy Ferrarival vagy Mclarennel Spa-ba. Lehet, tele lenne az overál.
A két tengerentúli sorozatban baromi könnyen lehet egységesíteni a technikát, mivel a pálya szinte elenyésző tényező. Az F1-ben meg nagyon nem. Egyébként lennének itt előzések, meg voltak is idén (még száraz pályán is) de a Mclaren képtelen tartani a Ferrari versenytempóját, a BMW meg le van maradva a Mclarentől. Rosberg meg Kovalainen pedig csak egy különösen jól eltalált beállítással és taktikával (nem kicsi versenyzéssel) tudnak a BMW-k környékére odakeveredni. Hátul jobban egybe van a mezőny, ott láthattunk a hétvégén is előzéseket. Csak ugye az a kutyát nem érdekli (jogos). De ugyanez menne elől, ha a három élcsapat nem lenne ennyire szétszakadva. Összegezve: Mocskos Ferrari -
manutdzoli
senior tag
Kimiben szerintem rengetek tartalék van,ha engedték volna menni a győzelemért,bedarálta volna massát.
Ha hami nyerne a végén,egy újonc elver mindenkit...hát nem tudom.Főne a feje rendesen mindenkinek.Kimit sajnálnám,mert minden évben küzd,ha a merci 'rendes' autót ad alá,már 2x vb,mint alonso.De még semmi sajna.Nagyon örülnék ha a végén kimi örülhetne egy vb címnek. -
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #151 üzenetére
Köszi! Meg snecy-nek is!
(Elrakom akkor 2000-nek.) -
Motion_Blur
félisten
''Igen Kiminek sokkal nagyobb esélye van. Most is látszott, ha engedték volna vadulni, megette volna Maszatot. Lonzi most nem tudott volna massával mit kezdeni, és Hami sem. Azt kell mondjam, Lonzinak van a legnagyobb esélye, sajnos.''
Hö? Vagy csak én vagyok ennyire fáradt? -
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #156 üzenetére
Igen Kiminek sokkal nagyobb esélye van. Most is látszott, ha engedték volna vadulni, megette volna Maszatot. Lonzi most nem tudott volna massával mit kezdeni, és Hami sem. Azt kell mondjam, Lonzinak van a legnagyobb esélye, sajnos.
Azért, ha Hami most elnyerné a főtt címet? Hát a gyikhegyiből lehet, hogy legurulna egy pár deci tisztán. -
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #146 üzenetére
Rendben, én drukkolok nekik. Csak egyet szeretnék. A himnuszból azt a balsorsot, aki régen tép, azt kihagyhatnák.
-
snecy
senior tag
válasz
manutdzoli #156 üzenetére
Kemény lenne egy Massa vagy egy Hamilton VB-cím.
-
snecy
senior tag
válasz
Motion_Blur #151 üzenetére
2000 lesz, de azért érdekes hogy a végén a tavalyi dobogósokat vágta be.
-
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #143 üzenetére
Egyet kell értenem. Csak egy hibája van, Lonzit nem bírom. Bocs!
Ezért raktam utolsónak, bár ezt, ha átgondolom nem is olyan alátámaszthatatlan. Ezt akkor tudnánk meg, ha ugyanolyan autóval mennének mind a négyen.
Lonzi nem csak Hamival, hanem Massával is csinálta a feszültséget! Ebből arra következtetek, hogy őt is ugyanolyan erős ellenfélnek tartja!
Kimivel nem mer kezdeni, mert őt jobbnak tartja magánál, szvsz.
? -
snecy
senior tag
válasz
Motion_Blur #144 üzenetére
Utolsó két év alatt 2006-ot és 2007-et értem természetesen. Ez alapján nekem valahogy nem jött le az hogy Raikkonen lenne a legjobb, ahhoz az idei évet minimum vezetnie kellene, nagy előnnyel, jóval Massa előtt.
Persze van amiben egyetértünk, de ezt az évet én mindenképp úgy értékelem, mint egyfajta rádöbbenést Alonso és Raikkonen számára. Mindenki azt várta hogy porráverik a csapattársukat, hát egyelőre nagyon nem ez lett.
Massa amúgy tényleg nagyon gyenge esőben, pedig a braziloknak ez azért menni szokott -
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #144 üzenetére
Rosberg az ferrariba raikönnen mellé nem lenne rossz.
Mondjuk én nem írom le ennyire massát,csak nyert idén 3 futamot.Még van mit tanulnia.Esőben tényleg nem megy olyan jól,finomítania kell még egy kicsit az esős vezetést.Massa tesztpilóta?Semmiképp nem rakná vissza a ferrari. -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #144 üzenetére
''Ha Massa VB lesz, nem is tudom mit csinálok. '' - Hát pedig ez az esély fenn áll, hogy Massa címet nyer. Kimi ellen 30-70. Lonzi ellen 60-40. hami ellen 40-60. Szvsz.
Még két jó ferrari verseny, és ott lesz Kimi után, és az esélye nőni fog.
Jó lenne odszokat tudni!
Bármi rosszat el lehet mondani, de én azért figyelem. A múltkori boxutcai indulás utáni 5.hely azt mondja, ha jó az autója, tud tempót menni. Keményet is tud. Nem vagyok Maszat rajongó, de oda kell rá figyelni. -
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #97 üzenetére
Lementettem, de.... ez melyik évben volt? (a végén 2006-ot írnak, de akkor már nem ott volt a tükör emlékeim szerint a Ferrarin... meg a feliratok se ilyenek voltak tavaly)
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #147 üzenetére
No problem
-
Motion_Blur
félisten
válasz
manutdzoli #138 üzenetére
Igazad van, sry
-
Motion_Blur
félisten
Milyen utolsó 2 év?
Massa a pályán küzdeni, előzni nem tud, esőben vezetni nem tud, meg amitől a legjobban ''megutáltam'', viselkedni se pl. a parc fermében. Úgy viselkedik, mint egy kis hülyegyerek. Szerintem Schumi se gondolta, komolyan, hogy Ő lesz az Utód...
Kényszeresen próbálja magát egy szintre helyezni pl. Alonsoval (Német Nagydíj), én visszab@sznám tesztpilótának, és a helyére betenném Rosberget
Ha Massa VB lesz, nem is tudom mit csinálok -
manutdzoli
senior tag
Azért annyira nem gyenge lonzi.Jó,amit a hétvégén mutatott az nem sok,de csak egy 2x vb.Nem nagyon tudnám összehasonlítani a 4pilótát.Kimi nagyon,de nagyon gyors,őt tenném az első helyre,utána hármas holtverseny.Hamilton újonc létére nagyon szép teljesítmény mutat,ügyesen vezet,semmi csúszkálás és nagyon gyors;Alonso agresszív vezetési technika,nagyon keményen vezet,mindig tud villanni,nagyon gyors;Massa egy vérbeli brazil,schumi 'tanítványa'és ő is pokolian gyors.
-
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #94 üzenetére
Mégegyszer leírom, nem csak a Török nagydíjra gondoltam, hanem Magny Cours (Franciaország) óta _minden_ rajtra. Emlékszem olyanra is, hogy a Ferrari rajtolt a csúszós részről és ugyanígy kikerülte az aktuális Mclarent.
-
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #138 üzenetére
Az angol himnuszról tudtam! Ez a zene a füleimnek című sláger. De a Marseilles-t még nem hallottam, meg a ''mi vagyunk a bajnokok'' című sem volt meg.
Jót derültem ezeken az őrűlt renaultosokon. Különben meg azóta jöttek fel! Komoly!
Ez valami csapatösszetartó erő! Komolyan mondom!
[Szerkesztve] -
snecy
senior tag
válasz
Motion_Blur #133 üzenetére
Azért kemény Kimit az első helyre, Massát meg a 4. helyre rakni pláne az utolsó két év függvényében, gondolom érzed
-
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #132 üzenetére
Szegény Ricardó! Úgy elmentek mellette kétoldalt, még most is remeg a térde, úgy megijjedt. Összekapta magát, azt még a kövér gázt is elfelejtette visszarakni. Kóválygott mint az a bizonyos.
Jó a link, nagyon komoly! -
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #133 üzenetére
Nem rég óta írok ebbe a fórumba és képzeld nem tudom hogy volt e linkelve vagy nem.Nem fogok visszaolvasni kb. 30000hsz-t amit az f1 topikban van össz-visszEgyébként a renault song-os videókat nem én linkeltem.
De ha baj akkor bocs. -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #133 üzenetére
Sajna Lonzi nálam nagyon gyenge. Piszok cseresznyéje volt megint. Hami most még nem lesz világbajnok.
Szerintem Lonzi nem jobb Haminál, azonos autókkal az én véleményem ez:
Lonzi<Hami<Massa<Kimi
Kiminek javulnia kell rajtban, ez komoly, a FŐ(vb)címet másképp nem fogja tudni elvenni. Amúgy gyorsabb mindnél. Massáról nem sokan gondolnák, de szvsz. nagyon gyors, és fiatal, lesz belőle valami.
Ha a ferrari tartja a formát, Kimi nyerheti a versenyeket, és Massa is, és még bármi előfordulhat. Most már Lonzinak is aktuális(ideális) lenne egy komoly pályaelhagyás. Kisérletezik vele, de még nem jött össze.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #133 üzenetére
Meg ugye Kimi mosolyogtato urulekes nyilatkozata is linkelve volt nem egyszer, multkor epp en linkeltem, mire szoltak, h mar latta a nagyerdemu, akkor csak nekem volt uj
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #133 üzenetére
És hol van Schumi a képletben?
-
Motion_Blur
félisten
Szerintem:
Alonso >(=) Kimi > Hamilton > Massa
Legalábbis ennek ''kéne'' lennie az erősorrendnek, de Hamilton az utóbbi időkben sorra veri Alonsot. Massa vs. Kimi nem annyira egyértelmű, mert Kimi a versenyeken azért rendre gyorsabb, csak időmérőn nincs még itt fejben és ez gyakran a győzelembe kerül, de nem szakad le Massatól soha.
Hát ha Hamilton behúzná a VB-t, az szerintem elég nagy szegénységi bizonyítvány lenne a többieknek...
#132: ez és a reanul f1 song-os videok már annyiszor voltak linkelve ezen a fórumon, hogy számolni se lehetne, vagy ez új valakinek?
[Szerkesztve] -
manutdzoli
senior tag
[link]
2000 spa
Hogy megy el Hakkinen és schumacher zonta mellett.Félelmetes
Szegény zonta,azt se tudta melyiket figyelje,de végül szépen megoldotta -
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #125 üzenetére
Nem is kicsit!
Zene füleimnek! -
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #124 üzenetére
''Jelenleg 4 nagyjából egyszinten lévő pilóta (legalábbis ez a közvélemény).''
Na ezen én is gondolkodtam. Bár gondolom Massa nem jobb Kiminél, Lonzi nem jobb Haminál, Hami nem jobb Kiminél, Lonzi nem jobb Massánál. Szvsz.
Viszont ha tudok kisebb nagyobb jeleket tenni, akkor azért van különbség. -
ChromeX
addikt
válasz
hunnylander #121 üzenetére
az f1es élcsapatok pilótái között szerintem nincs akkora különbség sőt legfejebb egy massa vagy akárki és mondjuk yamamoto között lehet némi de nem, sok.
a nascar meg az indy kicsit más ott lehet, hogy van
de végülis fölösleges ezen rágódni mert ugysem mennek ugyanolyan autókkal -
snecy
senior tag
válasz
#70869248 #119 üzenetére
Erről van szó, pont ez a lényeg hogy a technika és az ember között megkéne találni ezt az egyensúlyt, mert kezd eltolódni az egész egy irányba, és lassan ez a technikai arzenál teszi Anti-F1-gyé az F1-gyet. A kipörgésgátló kivétele és a Slick talán az első lépés lesz a változások felé, majd kiderül. A következő a képlet perpillanat:
Fussunk le egy versenyt úgy, hogy lehetőleg ne kelljen senkivel megmérkőzni, az atomfizikus team memberek pedig a szuperszámítógép algoritmusa segítségével kalkulálják ki, hogy is lehet a legoptimálisabb körülmények között célbaérni, különösebb kockázatvállalások nélkül.
Egyszerűen ritkák a nem várt események, ez max. egy elszúrt rajt lehet, egy defekt, vagy egy elrontott kerékcsere, ezzel majdnem el is mondtam mindent.
Még véletlenül se úgy, hogy az bárkinek is izgalmas legyen..
Viszont hogy a Nascarra is kitérjek, nagyon más a szellemisége az F1-hez képest. Náluk elsősorban családias hangulatú a dolog, és ami még fontosabb, nézőcentrikus.
Nem a minden a pénz és a technika, mégis nagyrész működik a dolog. Nincsenek évközi fejlesztések, adott egy kasztni meg egy motor, és itt jön képbe a jobb versenyző, mert én még olyan versenyt nem láttam amelyiken a technikai fölény miatt nyert valaki, ha pár tized előnnyel történő befutókról beszélünk akkor ugye eleve kizárható a dolog.
Ezzel persze nem azt mondom hogy a szabványosítás működne az F1-ben, mert teljesen másról szól az egész, pont a lényegét veszítené el a sport, de már-már kínosan sikerült átbillenni a ló túlsó oldalára.
[Szerkesztve] -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #116 üzenetére
Én meg felraktam a F12002-t, aztán monzaszake, aztán 26 kört lenyomtam 10x-20x, meg előtte teszt, és nem easy-be! toltam mind a süket a wc ajtót. Utolsó versenyen két autót kilöktem(nem kész akarva), végre az élre kerültem, és győzelem! Mondanom se kell, hogy nagyon oda voltam a vezetési tudásomra.
Gratula Massának! Gratula Kiminek! -jók voltak. gratula Haminak, sajna ennek a gyereknek is egyre több pech-je van.
Ő lesz Kimi utódja? A nagyszámok itt már mit sem érnek!?
Ez a .......... ........... ............, és .......... Lonzi má megint belenyúlt vmi szarba.
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
Annyira unalmas már ez sírás-rívás, hogy menjenek botváltóval a pilóták, meg, hogy ne legyen kipörgésgátló...
Kipörgésgátlóval is könnyen meg lehet forogni, főleg a lassabb kanyarokban. A TC inkább oda jó, hogy pl. egy gyorsabb kanyar közepénél, ha sok lenne, akkor megfogja. Egyébként én is örülök, hogy jövőre betiltják, de ettől nem lesz izgalmasabb az F1, max. látványosabb. Jelenleg 4 nagyjából egyszinten lévő pilóta (legalábbis ez a közvélemény) futja a saját versenyét, nem tudnak egyértelműen jobbak lenni a a másik háromnál...nincs egy kiemelkedő egyéniség, és ez olyan érzetet kelt, mintha egy szintet esett volna a minőség.
Azt kívánom, hogy Spa-ban legyen monszun, és essenek, kelljenek -
kerjani
aktív tag
válasz
manutdzoli #108 üzenetére
-
manutdzoli
senior tag
válasz
hunnylander #121 üzenetére
jól mondod,rengeteg különbség van két pilóta között,egyiknek kemény a vezetési technikája,másnak puhább,lazább stb.Biztos több előzést látnánk ha mindenki egy kasztnit használna mint most.
-
hunnylander
őstag
ha ugyanolyan autók lennének valószínüleg csak akkor látnánk előzést ha valaki lerobbanna vagy hasonló mert itt olyan vezetéstechnikai különbség nincsa a sofőrök között hogy ugyanolyan autókkal előzni tudjanak.
A gyakorlatban (IndyCar, NASCAR, stb.) igenis van akkora különbség a versenyzők között. A közel egyforma autók érdekes versenyeket eredményeznek sokkal több előzéssel.
az még nem lenne elég hogy ugyanolyan autójuk van hanem, ugyanazokat a beállításokat kéne alkalmazni mert látjátok ha az egyik ferrari vagy mclaren nincs jól beállítva az adott versenyre akkor lehet akármilyen autó, nem tud vele jó eredményt elérni, annyira ki van hegyezve minden hogy szerintem a mérnököknek van a legnehezebb dolguk
A beállítások egy csapaton belül, a versenyző stílusához finomított azonos beállítások, főleg ha még a versenytaktikájuk is azonos. A mérnököknek meg egyáltalán nincs olyan nehéz dolguk, és a két autón szerzett tapasztolatokat megosztják, sőt a régi adatokat is elő veszik.
Az F1-ben csapattárstól a legégőbb kikapni. Alapelv.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz
george11 #114 üzenetére
Minnél több vezetést segítő/könnyítő technika van az autóban annál nagyobb a technika ereje.
Azaz ha nincs élvonalbeli technika akkor nincs élvonalbeli eredmény, megspékelve ezt a szponzorpénzekkel, már eleve leosztódnak a lapok....azt tesznek bajnokká akit akarnak.
Kellenek a technikai vívmányok, de ez ne hasson ki az erő megzabolázására....vagy uralja a versenyző azt az erőt, vagy nem. A hajtásláncba egyáltalán nem engednék vezetést könnyítő technikát, legyen szervó, legyen leszorított az autó, de a hajtásba semmit.
Kűzdjön az autó erejével....amelyik a legjobban csinálja az nyer. -
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #116 üzenetére
Grat!
Melyik progival? -
ChromeX
addikt
válasz
george11 #114 üzenetére
sokan amiatt panaszkodnak hogy nincs előzés, és ők mondák legyenek ugyanolyan autók:
ha ugyanolyan autók lennének valószínüleg csak akkor látnánk előzést ha valaki lerobbanna vagy hasonló mert itt olyan vezetéstechnikai különbség nincsa a sofőrök között hogy ugyanolyan autókkal előzni tudjanak.
az még nem lenne elég hogy ugyanolyan autójuk van hanem, ugyanazokat a beállításokat kéne alkalmazni mert látjátok ha az egyik ferrari vagy mclaren nincs jól beállítva az adott versenyre akkor lehet akármilyen autó, nem tud vele jó eredményt elérni, annyira ki van hegyezve minden hogy szerintem a mérnököknek van a legnehezebb dolguk -
Motion_Blur
félisten
válasz
george11 #107 üzenetére
''Megnézném, hogy 1000 emberből hány tudna 60 körön át 1 sec eltéréssel ugyan azt az időt futni egy F1 géppel(élőben, nem szimulátoron). ''
Ezt az F1-es pilóták se tudják megcsinálni.
Azért szimulátorral se gyenge ám! Nem is olyan régen volt, hogy Magny-Coursban tudtam menni 16 egymást követő kört, ahol a legrosszabb és a legjobb kör között 6 tized volt az eltérés, mindezt term. versenytempóban...háát krva büszke voltam magamra
[Szerkesztve] -
george11
addikt
válasz
manutdzoli #113 üzenetére
Akkor csak nem lehet olyan könnyű vezetni, hogy egy majom is boldogulna vele
b-type ''Lehet hogy többeknek ettől F1 az F1, hogy tele van pakolva ultramodern elektronikai vívmányokkal...'' Szerintem az autóversenyzés csúcsa az, ha tele van pakolva minden baromsággal az autó. Ettől lenne csúcstechnika. Bár elég árnyalt a dolog.
A legtisztább az lenne, ha egyforma autók lennének, de az F1 sosem szólt erről, arra ott vannak a kisebb sorozatok. Inkább azt kellene elérni, hogy minden csapat hozzon egy bizonyos szintet, ami alatt nem léphet pályára. Ez a mostani helyzet, hogy van, amikor már 15 kör után van, akit leköröznek ez no comment
[Szerkesztve] -
manutdzoli
senior tag
válasz
george11 #107 üzenetére
Azt nem tudom hogy mikor jelent meg először az f1-be a kipörgésgátló,de az utakon 1987-ben jelent meg elsőként.
Megnézném, hogy 1000 emberből hány tudna 60 körön át 1 sec eltéréssel ugyan azt az időt futni egy F1 géppel
Az f1-es pilóták már gyerekkoruktól versenyeznek,gyakorolnak rengeteget,ez az életük.Hogyha behívsz 1000 embert az utcáról,persze hogy egy sem tudna olyan köröket autózni,főleg 60kört 1 sec eltéréssel. -
#70869248
törölt tag
absz. egyetértés.
Minden vezetést könnyítő elektronikát kifelé az autóból...
Mindegyiket, és akkor hajrá.
Lehet hogy többeknek ettől F1 az F1, hogy tele van pakolva ultramodern elektronikai vívmányokkal...de ennek az a mellékhatása hogy lecsökkenti a versenyző hibáit, elmossa a vezetési adottságaik különbözőségét, és a helyét sokkal inkább átadva annak, hogy melyik versenyző alatt milyen technika teljesít.
Kimi szerint unalmas...nem első alkalommal hallom a szájából...és ha egy 700-800 lóerős versenyautó vezetése, az azzal való versenyzés unalmas, akkor ott nagy gáz van szvsz. -
#70869248
törölt tag
-
manutdzoli
senior tag
válasz
hunnylander #106 üzenetére
Jaja,ez nagyon kemény.Szépen szól az angol himnusz.Mondjuk érdekes,miért nem a francia himnuszt játszották el?Elvégre a renault francia.
-
george11
addikt
Szerintem kipörgésgátló még a kanyarban sem volt utcai autókban, amikor a versenypályákon már ''lejárt lemez'' volt.
A robotsofőrökről meg annyit, hogy a vezetése ezeknek a szörnyeknek nem csak abból áll, hogy gombokat nyomogatnak, hanem, hogy azt a gombot mikor, és hogy nyomják meg.
Megnézném, hogy 1000 emberből hány tudna 60 körön át 1 sec eltéréssel ugyan azt az időt futni egy F1 géppel(élőben, nem szimulátoron).
A gubanc inkább ott van, hogy ahol lenne lehetőség előzni, ott a csapatérdekek közbeszólnak, a kis csapatok meg csak hátul kullognak nem kis lemaradással.
Ha nem lenne sorrend/szabályozás a pilóták közt csapaton belül, akkor minden verseny izgalmasabb lenne, mert a 2 nagycsapat 4 pilótája egymás abálná végig. Kíváncsi lennék, hogy a legutóbbi török nagydíjon mi lett volna, ha Raikönnen-t nem fogja vissza senki -
hunnylander
őstag
F1 motor, mint hangszer. [link]
-
venember83
nagyúr
Ismet neked van igazad, szemelyautok mar reg nem F1-bol taplalkoznak, pedig milyen szep lenne ha a Chevrolet Aveo tizenvalahanyezret porogne
Szemelyautokban meg sokkal jobbat (gyorsabbat, kornyezetkimelobbet, hatekonyabbat, tartosabbat, stb) is lehetne gyartani/tervezni, csak epp minek ha ennyi eleg a nepnek. Igy is tul gyorsak mar ezek az autok a mindennapi vezetokhoz.
Motion_Blur: Orult bolond, igy vegigordibalni a himnuszokat -
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #101 üzenetére
Keményen üvöltöznek egyfolytába -
prmcsk
addikt
A lassulás miatti érdektelenséggel vitatkoznék.....
Szerintem sokkal élménytadóbb, ha előzgetnék egymást a versenyzők, mert a
lassulás a tévén abszolút, de nem látszik, annál inkább a harc, az előzés.
Ha robotsofőrök robotautót vezetnek sokkal kevesebb a vezetői hiba. Ha elváltom,
vagy túlpörgetem magam, egy mögöttem haladó és éppen nem hibázó sokkal
valószínűbben fog tudni megelőzni, mint így.
Nyugodj meg. Az utcai autók az F1 nélkül is fejlődnének, mert ma már
''kényszerpiac'' van. Szerintem a kipörgésgátló hamarabb volt az utcai autókban,
mint az F1.-ben. Ez a hivatkozási dogma már régóta nem igaz, csak olyan jó hallani.
Ilyen alapon a vezető munkájának könnyítése cimén jövőre klímát, meg sisakplexi
mosót is tegyenek az F1-be. -
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #97 üzenetére
Gyönyörű kör schumitól.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #98 üzenetére
Ezt figy: [link]
gyáááááááááááá
Aktív témák
- Dell,14"FullHd IPS,core i5 6440H(fiz.4MAG!),8-16GB DDR4 RAM,Vil.bill,256-512GB SSD,Jó akku,szép
- HP 15.6 ",AMD A10,jó állapotú,magyar billentyűzet
- LG 27MK600M-B 27 IPS Full HD monitor eladó
- Dell Vostro 15,6" FullHd IPS,Magyar vil.bill,core i5,8-32GB RAM,240GB-1TB SSD,Új akku,Új töltő
- Makulátlan!Dell 15 GAMER core i7 (8X3,8Ghz)GTX 1060 6GB 192bit VGA,16-32GB/256SSD+1TBHDD,ÚJ AKKU!
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP 240 G7 - i5-8250U I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- StarTech Thunderbolt 3 TB3DKDPMAW - Dual-4K Dock
- HIBÁTLAN iPhone XS 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3030, 100% Akkumulátor
- Eladó Lenovo ThinkCentre M910q i7 16GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest