Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Jónak mondható olasz kisautós tapasztalat, és sok vegyes Fordos után, folytatom a tiltott 3F autók használatát, immáron egy franciával, ezzel teljes a 3F
(Megane 4, 1.5 DCI)
Gyorsan bele is tettem ~2500 kilométert egy német úttal, számomra teljesen szokatlan 4,7-es átlaggal, négy személlyel telepakolva. Rég volt dízelem...
-
ReFleXx
addikt
válasz
darvinya #48797 üzenetére
Majdnem jol irtad de netto hulyeseget irtal. Nem ónmentes, hanem ólommentes, pont hogy szinte csak ónt hasznalnak.
Ha 2 even belul kiszaradna es elvalna mindegyik RoHSos forrasztas ahogy irod akkor kb egyik ket evesnel oregebb auto sem uzemelne.
Ennyire nem rossz a helyzet, voltak problemak az atallas elejen, de azota kiforrott (kiforrasztodott) a dolog.
-
darvinya
titán
-
flymi
addikt
válasz
gabor9991 #48793 üzenetére
Abszolút csillagos ötös. Benzinpumpa is tőlük jött, meg ez a szervó is.Mi a lényeges különbség az ötezer forintos és a huszonötezer forintos parkoló radarok között?
Ennyivel jobb minőségűek lennének?
M-Tech CP6B az első kategóriába tartozik. Kanizsai metroman-nél és zsu.hu-n is van. -
bigrob
őstag
válasz
radi8tor #48792 üzenetére
Pár hete vetettem a céggel, mert ilyen 8-10 lábas transzformátorokat kell majd kiforrasztgatnom és cserélnem egy rakat kijelzőben és sokkal egyszerűbb egy ilyen forró levegős cuccal.
Az már csak bónusz, hogy kaptunk egy rakat pici pákahegyet is amivel ki tudom élni magam ehhez hasonló (szigorúan munkával kapcsolatos) ügyekben. -
bigrob
őstag
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy honnan eredhet ez a jelenség.
Kb. 1 hónapja érzek egy furcsaságot, hogy amikor elkezd fogni a motorfék jóval erősebben lassítja az autót mint korábban. Más jelenséget nem tapasztaltam, de amikor eddig visszaváltottam motorfékhez, ahhoz az érzéshez képest erősebben fog. Köszi előre is.
2005, 1.6 Ti, benzin, Focus -
bigrob
őstag
válasz
Balcsix #48782 üzenetére
Köszi!
Reggel indult, munkába jövet 1x bedobta a motorhibát és rögtön "Acceleration Reduced" hibával visszavette a lovakat, rácsaptam, ki-be és hibátlanul bejöttem vele...
Volt melóban kis szabadidőm, szét is kaptam és végig forrasztgattam a lábakat, valóban látszódott, hogy megrepedt a forrasztás jó pár lábon.
Vissza is szereltem, indul hibátlanul, majd meglátjuk a közeljövőben produkálja-e a hibát. -
flymi
addikt
Rég nem publikáltam semmi hibát a kotláról. Most sem fogok. (Kopp-kopp).
Mondjuk hidegen indítva olyan, mintha le akarna fulladni, de csak kábé 10-20 másodpercig, persze nem teszi.
Folytószelep tiszta, gyertyák, trafó és kàbelek kábé újak. Na mindegy, ez ilyen.
AC pumpánál azt a kábelt kéne kicserélni végig amin felveszi az ampert, nem is értem miért ilyen hurka drótot raktak oda gyárilag.Viszont.
Szeretnék hátulra vagy parkradart, vagy tolatókamerás visszapillantót.
Melyikkel jàrnék jobban? Illetve honnan lenne érdemes rendelni?
Gyári rádió van a kocsiban és marad is, nem terveztem egérmozira váltani, felesleges. -
bigrob
őstag
Köszönöm uraim!
Jelentkezek ha lesznek újabb fejlemények! -
bigrob
őstag
Hűha, sok választ kaptam, válaszolnék mindenkinek egyben!
Igen, test kábelre vagy akku sarura gondolt először. Meghúzott mindent, illetve mióta felraktam a nyári szettet nem nyúlt hozzá senki.
#48770 radi8tor
Azt mondja az öreg, hogy megnézte, illetve a biztosítékokat is ellenőrizte. (ahol van a KAM is).Kb. 3 éve van benne ez a fejegység, lehet ennyi idő után megy tönkre ez a CAN-BUS?
#48772 A Zéé + #48773 molnarpeter
Ez a műszeregység okozhat ilyen hibát, hogy OBD-n nem kommunikál és motorhibát ír? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bigrob #48766 üzenetére
Ezek a hibakódok immobiliser hibára utalnak.
Turn your key on and off 4 times in 6 seconds then press any button on your key you will hear audible sound, e510 will be gone and your car will run properly again , what it is the immobiliser is not picking your key up so it thinks the car is being stolen, then it goes into limp mode.
Első körben próbáld meg annak a kínai fejegységnek az OBD illesztőjét kihúzni.
DTC E510 - Missing or invalid security data to PCM
That code can appear if you remove the KAM fuse and turn on the key just before start engine...
Pulling the Kam fuse also totally immobilizes your car too! Handy if your going on your jollies and leaving it on your driveway.
I never do it on my ST unless I have a fault as the ecu has to learn fuel quality etc all over again as far as im aware.
The result is my ST feels slower for a while! But maybe its just because I drive it like I stole it and when reset it needs to re educate itselfSzóval még nézz rá a KAM biztosítékra is, ha nem kap feszültséget ezen keresztül az ECU akkor reseteli magát ami okozhatta a gyök2 sebességet.
-
embe
nagyúr
válasz
bigrob #48766 üzenetére
Nekem szinte ugyanez volt, igaz egy Merivával. A fő test kábel volt totál laza. Meghúztam, utána még kb. 4 évig használtam hiba nélkül - amíg el nem adtam.
Írtad hogy szerelő átnézte, de tuti meg van húzva minden kábel? Nem volt valami szerelés mostanában?
Illetve MK1-es Focusom műszerfala lett hülye - de ott az óracsoport panelhibája miatt. -
bigrob
őstag
Sziasztok!
Van egy 2007-es MK2 Focusom, ami most a héten olyan hibákat produkált, hogy kihordtam 2 infarktust.
1.6 benzin, 85kw.
Először karácsonyfa, villogott minden a műszerfalon és se a fordulat se a sebességmérő óra nem mozdult 0-ról, pedig mentem épp 40-50-el, kiírta hogy "Engine system fault" és "Acceleration reduced" és ezzel le is lassított gyök2-re, újraindítgatva eljutottam szerelőig, erő volt a motorban, víz nem forrt, nem füstölt semmi.Azóta megálltam vele, gyújtást rá tudom adni, kiírja, hogy "Engine system fault" de nem önindítózik.
Szerelőm átnézte a test kábelt, akksi sarukat, 2 napig működött, most ismét nem indul.
Ilyenkor OBD-n sem tudok kiolvasni semmit, egyszerűen nem csatlakozik...Találtam egy Test módot a műszerfalon, onnan az alábbi DTC hibákat tudtam kiolvasni:
D900
E510
majd később E200-at is kaptamKülföldi fórumon volt egy tipp, hogy 6 másodpercen belül 4x nyissam zárjam a kulccsal majd megint nyit és engedni fog önindítózni, amivel most be is indult... OBD-n is kommunikál, nincs tárolt hiba...
Jól sejtem hogy ez motorvezérlő hiba lesz?
3 éve egy androidos fejegység van benne, esetleg ennek a CAN-BUS doboza bezavarhat?
Bármi tipp mit tudok ellenőrizni?Köszi!
Robi -
embe
nagyúr
válasz
diablo1984 #48759 üzenetére
Igen, de elég körülményes kiszedni. És a Forscannel lehet tesztelni...kiír valami értéket. Esetleg ennek az értékeknek az értelmezése segíthet a dolgon.
Ennyit akartam csak. -
embe
nagyúr
válasz
darvinya #48756 üzenetére
De ez nem csak ON/OFF, kétállású, vagy igen?
Van félig nyitott - vagy félig zárt állapot is nem? Ha esetleg szorul akkor lehet nem teljesen működik helyesen. De ezt lehet a Forscan már mutatja .. csak a pontos értékeket lenne jó tudni.
Mert ha nem működik tökéletesen, lehet egy tisztítás segít még rajta. 140eFt.-nál kezdődik az AGR szelep. -
embe
nagyúr
Nem ismerős valakinek a Rozilaci57 account a Ford Mondeo Club Hungary oldalról?
Ha esetleg jelen van itt is, rám írna privátban?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fedezd fel a Sharkoon 650W 80+ Gold erejét - elérhető most!0% THM-re is!
- Csere-Beszámítás! Huawei Matebook D15 R7 3700U / 8GB DDR4 / RX Vega 10 / 150GB SSD
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest