Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47951) virkir válasza embe (#47948) üzenetére


virkir
veterán

Bosch, Ferodo, Valeo, Brembo
Ezekkel nagyon nem lősz mellé.

"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda

(#47952) radi8tor válasza virkir (#47951) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Motorcrafttal se :D

⭐ Stella

(#47953) molnarpeter válasza subaruwrc (#47950) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Golfra tavaly azt raktak hátra (Bosch tárcsa, Textar betét), meg az egyik nyerget is javítani kellett… lehet a másik is felújítós lesz, nyikorog valami mint egy lovas szekér :DDD

[ Szerkesztve ]

(#47954) embe


embe
nagyúr

Igen, az itt felsoroltakat ismertem, kivéve a Valeot, mint fékbetétet. De pl. a KovácsAutónál van még jó pár más márka. Érdekességképpen.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#47955) virkir válasza radi8tor (#47952) üzenetére


virkir
veterán

Hááát...
Ablaktörlőt vettem "gyárit" Motorcraft-ot mert éppen akciós volt, nem drágább mint az utángyártottak.
Külsőre sem olyan mint amivel a Focus jött ami elment 4 évet, ez fél éves és már csíkoz szarul töröl.

"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda

(#47956) #27070592 válasza embe (#47948) üzenetére


#27070592
törölt tag

Nálam Febi tárcsák Febi betétekkel nagyon szépen működnek (Mk1 Focus Turnier) bő négy éve voltak cserélve.
Most is ezeket venném. Jó minőség, tűrhető áron.

(#47957) sparta2 válasza virkir (#47955) üzenetére


sparta2
tag

Pontosan igy jártam vele én is. Igaz még csendben van egy év után. A gyári 4 évesen már csattogot irányváltáskor. Sajna bárlyen márkát veszel bármennyiért egy évnél többet nem fog bírni, legalábbis csillaggarázsban.

(#47958) gabor9991 válasza embe (#47948) üzenetére


gabor9991
őstag

Nálam is febi a tárcsa és zimmermann a betét.
40 ezer van a tárcsában és még nem érezhető kézzel a tárcsán hogy lenne válla a betét pedig szemre több mint 50%-os.

(#47959) embe


embe
nagyúr

Focusnal én is Zimmermannt tettem előre.
Köszi Urak a tippeket, tanácsot!

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#47960) krypton


krypton
senior tag

Sziasztok!

Vettünk egy 2017-es C-Maxot, korábban egy idén 20 éves autót vezettük, szóval érződik az újabb technika. Feltűnt viszont egy furcsaság. Gyújtás után (onnan állandóan) megy a tompított, pedig a világításkapcsoló 0 állásban van. Műszerfalon világít a helyzetjelző lámpa. Az autóban nincsen automata világítás. Ez normális, vagy van valami probléma a világítással?
A másik kérdésem lenne, hogy ezt a modellt is érinti a beázás típushiba?

(#47961) molnarpeter válasza embe (#47954) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha már belemerültünk, összenézem a listákat, melyik az olcsóbb :D Kauffernél Remsa 11.884 Ft amúgy, csak hogy teljes legyen az ajánlásom. [link]
Golfon elöl TRW szett van, teszi a dolgát, némelyik cégesnél is pozitívak voltak a tapasztalatok.

(#47962) Balcsix válasza embe (#47948) üzenetére


Balcsix
senior tag

Fordos körökben a típus szakik a TRW, ATE, vagy esetleg a gyári (aminél a beszállító az egyes Ford modelleknél sok esetben szintén ATE) hármast szokták ajánlani.

Eddig saját tapasztalataim alapján negatívumként az utcai Brembot tudom felhozni. Hiába volt Brembo a tárcsa és a betét is, nyikorgott rendesen.

A Mondeora gyáriak mentek mindenből, az Mk1 Focuson tavaly cseréltem hátul betéteket és tárcsákat TRW-re, az ST-n ATE szettek vannak (egyelőre még nem a Powerdisc csak a sima utcai, de tervben vannak, mert sokan ajánlják), a Pumán pedig szintén TRW szett van elöl.
Ezekről mind csak pozitívat tudok írni.

[ Szerkesztve ]

(#47963) Sys85 válasza krypton (#47960) üzenetére


Sys85
veterán

Magyar eredetileg az autó,vagy külhoni?
Általában az osztrák autók ilyenek (Focusom is ilyen volt),meg talán még más nyugati országokban is így jön ki a gyárból ha jól tudom,de nem hiba,teljesen normális.”Olcsósított DRL”.
Ha nagyon zavar,akkor ki lehet kapcsoltatni Ford szervizben (jópénzért),vagy maszek,de hosszáértő szakemberrel (kisebb összegért mint szakszervizben).
Egy pesti telszámot tudok adni,Ford diagnosztikával foglalkozik a srác,nekem ő kapcsolta ki.
Persze ha értesz Forscan-hez (nem a mobilos verzió) és megfelelő OBD kábeled is van,akkor magad is ki tudod kapcsolni.

[ Szerkesztve ]

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

(#47964) Balcsix válasza virkir (#47955) üzenetére


Balcsix
senior tag

Ablaktörlő lapátokból eddig még mindig Boscht használtam a verdákon szintúgy ajánlás alapján. Ezekből mind az ECO, mind pedig az Aerotwin egész tartósak voltak eddig.

#47963Sys85
Azt hiszem még a skandináv országokban eladott autókon van ez bekapcsolva gyárilag, de ahogy írod is akár a nem mobilos Forscannel is kikapcsolható.

[ Szerkesztve ]

(#47965) Alemida válasza embe (#47948) üzenetére


Alemida
tag

Brembo tárcsa TRW betéttel van nekem elől a Focuson. Mikor vettem 2014-ben 107.000 km-nél cseréltettem erre, aztán 2021-ben 195.000 km-nél. Köztes betét cserém nem is volt. Keményebb betét, nincs őrült sok fékpor, mondjuk városban nem is használom.

(#47966) molnarpeter válasza molnarpeter (#47961) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Azonos cikkszámokra nézve - tanulság nincs, egyik itt olcsóbb, másik ott :D
(gyártó, olcsóbbik bolt, amennyivel olcsóbb)
Lpr Kovács -18 Ft
Champion Kauffer -495
Valeo First Kauffer -455
Delphi Kovács -639
TRW Kauffer -201
Bosch Kauffer -456
Febi Kauffer -199
Ferodo Kauffer -1649
Textar Kauffer -300
Ate Kovács -276
Zimmermann Kauffer -1867
Hella Kauffer -1658

(#47967) molnarpeter válasza krypton (#47960) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha valóban a tompított világít, akkor én is a kódolást javaslom :K

(#47968) sparta2 válasza krypton (#47960) üzenetére


sparta2
tag

Már kb. 15 éve volt, hogy egy akor vadiúj Ford Transit így működött. Abban a pillanatban felkapcsolt a tompított, hogy beidult a motor. Ahogy mások is írták, nagy valószínűséggel kikapcsolható, de normális működés szerintem.

Mindenkinek fékekkel kapcsolatba még egy gondolat.
Mivel én mindig megszívtam a vegyes tárcsa-betét kombót részemről az ajánlás, hogy egy márka legyen. Nyilván úgy van kitalálva (elvileg) az optimális működés. Ez sem szentírás persze, mert jártam úgy Bosch tárcsa+betét beszereléssel (2x is), hogy 10-12e km után sikított mint a száraz talicska kerék. A tárcsa olasz volt a betét spanyol. Az álom akkor kezdődött mikor belefutottam Made in Germani feliratu Textar szettbe. Igaz porolt rendesen, de nem volt bejáratási ideje. Az első fékezés is satu hatását keltette. Ugyanez mondható el az Ate szettről. Nálam ez a kettő biztos befutó. A kínai Bosch pedig súlyosan felejtős. Mellesleg megtanultam, hogy bizonyos dolgokból (főleg ha az életed múlhat rajta), nem szabad átlagos/közepes minőséget venni. Persze a legkedvezőbb áron kell megvenni. A Focus Mk3.5 fékrendszere Ate (legalábbis az enyém), így itt egy kép egy hátsó betétről, amit a Petrányitól ollóztam.

(#47969) ReFleXx válasza virkir (#47955) üzenetére


ReFleXx
addikt

nalam a gyari bosch volt a motorcraft meg valeo, nem is torolt szepen, gyorsan kukaztan es boscht vettem helyette, az már megvan par eve es jo, boschbol is a dragabb jo csak az olcsobb eco lapát szinten szar

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#47970) gabor9991 válasza ReFleXx (#47969) üzenetére


gabor9991
őstag

Az eco bosch nálam is sz@r, ugrál és nyikorog is.

(#47971) embe


embe
nagyúr

Az ember csak kapkodja a fejét a sok márka hallatán.
Illetve ugye kérdés hogy mennyire hihető (sejtem a választ) a webshopok kategorizálásának. Gondolok itt a " legkedveltebb, standard, Professional...stb." minősítésekre az oldalakon.

Illetve korábban sokat vásároltam a Cromaxnál. De azt vettem észre, hogy az ismét megújult webshop valami katasztrófa. Egy Ford specialistaként indult cégtől nem ilyen amatőr működét várna az ember. Ha egy konkrét terméket az alvázszám és a motorszám megadása után keresek, akkor adjon már pontos találatot! Ne tök különböző alkatrészeket listázzon már!
Van Nyíregyházán üzlet, ott a eladó srác képben van, de ugye a webshop kényelmesebb, és olcsóbb is lenne.

[ Szerkesztve ]

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#47972) embe


embe
nagyúr

Egyébként az SD kártyás navira, 2014-es gyártású, nincs valami frissítési leírás?
Anno IGO stb naviknál tök egyszerű volt, csak az új fájlokat kellett bemásolni a megfelelő helyre... ( hangok, POI, térképek..stb. )
Ahogy nézem a kártya strukturáját ez is hasonló lehet.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#47973) subaruwrc


subaruwrc
félisten

ha már téma volt
:))

(#47974) ViZion válasza embe (#47971) üzenetére


ViZion
félisten

kérdés hogy mennyire hihető (sejtem a választ) a webshopok kategorizálása:
hááát... 99%-ban fake. Egy algoritmus dobál be termékeket, pl. legkedveltebb: jó esetben a tényleges eladások alapján+ raktárkészlettel súlyozva. Ezt vették még: raktárkészlet alapján, ált. ami hozzá való (műszaki kütyüknél pl. telefon + memkari), a prof. stb. nincs tudomásom, de szerintem nem az áru feltöltéskor kattintgatják.
A másikra csak annyit, h kollégám audijához a forgalmi alapján nem jó alkatrészeKET küldtek, jelezték, OK, cserélik, bocs... majd ismét sz@r jött... most nem tudom hol tart, de kb. 2 hete alkatrészre várt a múlt héten még... Nekem ilyen még nem volt (illetve előző autónál egyszer valami, de helyi bót, másnapra csere), szerencsés vagyok. :DDD

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#47975) Thom!


Thom!
veterán

Ti vct 1.6 fóka mk3 pro/kontra, fogyasztás?!

(#47976) molnarpeter válasza Thom! (#47975) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Típuson belül megbízhatóságra a legjobb benzines opció, fogyi Spritmonitor.de :) Villany szervo hiba első pár évjáratban drágább tétel tud lenni, de némelyik gyengébb 1.6 szívó készült hidraulikussal is.

(#47977) krypton válasza Sys85 (#47963) üzenetére


krypton
senior tag

Igen Magyarországon lett először forgalomba helyezve az autó. Nekem tumpítottnak tűnik, mert ugyan úgy világít sötétben. Forscan használata mellesleg mennyire bonyolult, mennyire igényel komoly szakértelmet?

Illetve ennél a modellnél is előfordulhat beázás? Azt tudom hogy hasonló évjáratú Focusok érintettek (gondolnám hogy ez is).

(#47978) Pippen válasza krypton (#47977) üzenetére


Pippen
csendes tag

Sys85 tökéletesen leírta.Annak idején én a FoCCCus nevű (ingyenes) programmal csináltam,ott a következő beállításokat kellett megtenni:

Central Config
#16 (DRL) Always Headlights (without DRL standard lights)
#17 Dimmed dipped headlights (without dimmed dipped headlights)

a zárójelben lévő beállításokra változtattam úgy hogy: Read from BCM - kilistázza a beállításokat - átváltoztatod - aztán Write to BCM.....valahogy így volt.

Hát van benne némi rizikó,az USB kábeles Ford-hoz való OBD kütyü a legtutibb.

[ Szerkesztve ]

(#47979) erdey_a válasza Thom! (#47975) üzenetére


erdey_a
őstag

most jöttem meg Budapestről (Zugló) Győrbe, de nem autópályán, hanem az 1-es úton, 312km volt, 6.1 literes fogyit mutat a kocsi, tankolás alapján 6,34 l\100km lett.

1.6 ti vct, mk3,5 kombi, 2 felnőtt, 2 gyerek, szinte semmi csomag

szerintem ez parádés fogyasztás

[ Szerkesztve ]

Vérboci

(#47980) Thom! válasza erdey_a (#47979) üzenetére


Thom!
veterán

Ez elég jó,
Mennyi van az autóban?

(#47981) molnarpeter válasza krypton (#47977) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szerintem figyelgesd, néha pl pótkerék nyomást ellenőrizve úgyis feltűnik ha van víz, és ráérsz akkor megjavítani ha már ott a hiba :F Focus mk3 fb csoportban van ilyen beázás javító szaki, esetleg nála megérhet egy kérdést.

[ Szerkesztve ]

(#47982) erdey_a válasza Thom! (#47980) üzenetére


erdey_a
őstag

nem sokkal hazaérkezés előtt értük el a 88.888 kilométert :D

Vérboci

(#47983) zoger válasza erdey_a (#47979) üzenetére


zoger
tag

Főúton minden autó jól fogyaszt. Kérdés 130-140 autópálya ill. a városi fogyasztás.

(#47984) gabor9991 válasza erdey_a (#47979) üzenetére


gabor9991
őstag

Nálam tavaly Horvátország oda-vissza klíma, autópálya, 4fő csomagokkal 7literre jött ki a számolt fogyasztás amit akkor én is parádésnak értékeltem de az igazi parádé az az 1.5tdci Budapest -párizs autópálya 4.4 literrel :D

(#47985) venom8888


venom8888
őstag

18 as mankokerék belefér a hybrid mondeo gumijavito szett helyére?

(#47986) radi8tor válasza venom8888 (#47985) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ne is álmodj róla. :( Ott van mellette a 12V akku.

⭐ Stella

(#47987) Balázs_a_laz


Balázs_a_laz
aktív tag

Sziasztok,
van itt valaki rajtam kívül S-max hybriddel? Érdekelne, hogy vontat-e vele lakókocsit esetleg :), illetve szívesen osztok meg róla tapasztalatot (egy éve van meg, 20.000 km-t mentünk vele).
Üdv,
B.

(#47988) cappa72 válasza Balázs_a_laz (#47987) üzenetére


cappa72
nagyúr

Én szívesen olvasom a tapasztalatokat. Amikor vettük, akkor még nem volt hibrid.

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#47989) Balázs_a_laz válasza cappa72 (#47988) üzenetére


Balázs_a_laz
aktív tag

Amikor mi vettük, ez jöhetett szóba, a Galaxy, meg a Touran (meg a Q7, de az büdzsén felül volt, illetve a buszok, amik a sok városi használat miatt kiestek), mivel 3 isofixes ülés kellett a középső sorba. A Touranra 50 hetet kellett volna várni, nekünk meg jött a hármaska hamarabb, lényegesen, így maradtunk a Ford vonalon. Az S-max jobban tetszett a családnak, így erre esett a választás. Összességében nagyon elégedettek vagyunk, előtte egy 1.5 benzin-automata Kugánk volt, az simán 15 litert evett városban, ami sok szempontból nagyon zavart. Ehhez képest városban az S-maxxal 6-7 liter között mindig el lehet járni, de ha odafigyelsz, 6-on belüli fogyasztás is simán hozható. Országúton 110-ig szintén 7 literen belül van a fogyasztás, 130-nál 7,5-8, 140-nél 8-9 liter közötti üzemanyagot kér. Tartósan utaztunk vele 170-180 közötti tempóval (ha jól rémlik tempomat 170-ig van) itt 12-14 liter között fogyaszt. Saját hülyeségem, de csak prémium benzin megy bele. Nekem azért tetszett meg egyébként maga az autó (technikailag), mert elvileg a Toyota hybrid rendszere van benne, bár ezt a Ford oldalról mindig cáfolják annyiban, hogy csak az alap azonos, minden kísérő elem, szoftver, az Ford. A sávtartója nagyon béna, csak úgy működik és akkor is írtó lassan, ha a saját sávod mind a kettő fele fel van festve és van hozzárendelve minimum sebesség is. A fedélzeti számítógépe írtó elavult, lassú, viszont szinte csak és kizárólag CarPlay-jel használjuk, így ez másodlagos. Kicsit farnehéz, volt olyan emelkedő télen, amit nedves úton csak trükközve tudtam megmászatni vele (bár meg volt pakolva a csomagtartó is, bent ültünk 5-en, nem a gumin múlott, a téligumija Bridgestone Blizzard). Az üléshűtést néha a bőr miatt hiányolom, de a másik autónkba sincs, sose volt még olyan kocsim, amiben lett volna, szóval meg vagyok nélküle. Kicsit azért Fordos volt, először azt hitték, hogy vonóhorog nélkül gyártották le, mert az átadásnál nem tudták hol a horog vagy hol van a helye egyáltalán, de segítettem nekik :D. Belül a harmadik üléssorban szakadt volt a bőrkárpit (javították), a jobb első doblemeznél belül pedig nem állt rendesen a szövetkárpit (javítottam). A futóműve patent egyébként (ST line, de nem tudom, hogy a futómű változik-e), amihez hozzájárul a 245-ös gumi is, 19-es felnin. A felni ellenére komfortos, nem nagyon zavarják a kátyúk, de szintén a másik kocsinkhoz tudom csak hasonlítani (azon elől 245/35 R20, hátul 275/30 R30 felni/gumi van). A váltója engem nem idegesít, van akit igen, üvölteni csak akkor üvölt, ha nyélen lövöd neki, egyébként intelligensen kezeli a fordulatszámot (CVT), tempomattal is. Villanyosan megjárjuk vele az ovit (4 km oda-vissza), de 80-nál is kapcsolta már le a belsőégésű motort országúton/nagy forgalomnál autópályán. Azért nem egy Prius, de annál nagyobb autóról is beszélünk. Az olajcsere periódust (25.000 km talán) nem vártam meg, de nem is tudod, mert az olajhasználat jelző hamarabb megszólalt, 14.000 km-nél megtörtént az első kötelező szervíz, ami ugyanolyan árban volt, mint anno a Kugánknak (100k környéke, asszisztanttal). Az első és hátsó parkolást segítő kamera gyakorlatilag VGA a mostani megjelenítők tudásához, szóval az tényleg csak arra szolgál, hogy észrevedd a betontuskónál nagyobb méretű dolgokat :). Az automata beparkolás ebben is jól működik. Összességében érezni, hogy 2015-ös a technika, és elment mellette kicsit az új technológia, de pl. a vészfékassszisztense kiváló, volt már, hogy hasznát vettük és a keresztirányú forgalomfigyelés is jól működik tolatásnál. Ha van kérdés jöhet nyugodtan :).

(#47990) molnarpeter válasza Balázs_a_laz (#47989) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Toyota Prius+ nem merült fel? (Csak kíváncsiság.)

(#47991) erdey_a válasza zoger (#47983) üzenetére


erdey_a
őstag

egy hete Ausztriában voltunk, az nagyrészt autópályás móka volt, meg némi szerpentin fel a hegyre. onnan 6,5-tel jött meg a szekér. a tegnapi tankolós tapasztalat alapján ez valójában 6,8-at jelenthet. de ha 7 lenne, egy szívó benzinnek ez akkor is jó szerintem.
a városi+vegyes fogyasztás (a 2. számú mérő nem mostanság volt nullázva) a kocsi szerint 7,1 (valóság talán akkor 7,4-7,5)

[ Szerkesztve ]

Vérboci

(#47992) Balázs_a_laz válasza molnarpeter (#47990) üzenetére


Balázs_a_laz
aktív tag

Csak két isofix van a középső sorban, hiába három különálló ülés és szerintem újan már nem lehetett kapni egy évvel ezelőtt. Amúgy praktikum és variálhatóság szempontjából a Q7 lett volna a legoptimálisabb választás, mert annak még a harmadik sorában is ott a két top tether-ös isofixes rögzítési lehetőség és akkor anyuka odaül, ahol a legjobban tudja intézni a gyerekeket.

[ Szerkesztve ]

(#47993) venom8888 válasza radi8tor (#47986) üzenetére


venom8888
őstag

Koszi. Akkor inkabb veszek 16 ost.

(#47994) radi8tor válasza venom8888 (#47993) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Gondolod az be fog férni? Szerintem abba nem lehet mankókereket rakni.

Szerk: megkerestem a katalógusát és azt írják ami várható volt.
Nem rakható 16-os kerék a Hibrid Mondeóba

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#47995) cappa72 válasza Balázs_a_laz (#47989) üzenetére


cappa72
nagyúr

Köszönöm szépen a leírást!
Jó volt olvasni. :C

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#47996) venom8888 válasza radi8tor (#47994) üzenetére


venom8888
őstag

Hybrid csoportban benne vagyok. Ezt kuldte az egyik tulaj.
Befér.

(#47997) radi8tor válasza venom8888 (#47996) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Hát gyanús hogy az akkut is át kell szerelni, de tartó vas biztos kell hozzá. Szerintem 100e lesz alsóhangon a művelet kárpit cserével mindennel.
Jó buli lesz, majd írd meg milyen árajánlatot kaptál az alkatrészekre. :R
Viszont ha abban a csoportban ezt megcsinálta valaki akkor vele kellene konzultálnod, mivel Ford hivatalosan nem szerelte ezt Hibridekbe.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#47998) embe


embe
nagyúr

S-Max/Galaxy ajtó zsanér kenésének van valami trükkje? Néha roppanó (?) hangot ad. Mindegyik. Nem feszül, szépen nyílik, majd random módon jön. A szokásos "szerekkel" végig mentem. WD40, Motul Professional zsírspray. De nem szorul, csendben szépen nyílik.
Opelnél volt, hogy egy gumidugó eltávolítása után zsírt lehetett a csapszegbe/-hez fújni, és rendben volt. Itt ilyet nem találtam.

[ Szerkesztve ]

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#47999) ReFleXx válasza embe (#47998) üzenetére


ReFleXx
addikt

van, fogsz egy 2es furot es ovatosan fursz egy lyukat a henger kozepebe, majd egy fecskendovel probalj bele zsirt nyomni, ezt felfurhatod nagyobbra is pl 4es furoval ugy konyebb lesz benyomni a zsirt. a vegen meg ledugozod a lyukat. orulsz.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#48000) embe válasza ReFleXx (#47999) üzenetére


embe
nagyúr

Huhh! Ez komoly? Nem igazán szeretném furkálni... Bár ha nem lesz más megoldás.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.