Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47501) radi8tor válasza ViZion (#47500) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

60000-enként kell benzinszűrőt cserélni. Nem tudom miért nevetett ezen a szerelőd.

⭐ Stella

(#47502) ViZion válasza radi8tor (#47501) üzenetére


ViZion
félisten

passz. Ő is Fordos amúgy, volt neki minden féle... Már bőven kellett volna cserélni. Házilag ez mennyire szopóroller? Alvázvédőztem és tükör hátlapot festettem, meg villamosság ami van, azt megcsinálom (nyilván nem azt, amihez diagnosztika kell, de olyan nem is sok volt).

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#47503) ViZion válasza ViZion (#47502) üzenetére


ViZion
félisten

[link] nem tűnik agysebészetnek, nem értem, h miért nem akarta :U Amikor megvettük, akkor is kértem, illetve mikor vezérlés csere volt (meg sokminden, ami 100k felett már indokolt), akkor is kérdeztem.

Az a vicc, h felénk az oldschool szakik szerint a fékfolyadékot, szervoolajat, stb. sem kell cserélni, mert minek, ha nincs baj...
Kolléganőm a C-max-al küzdött hónapokat, mire a sokadik szerelő kicserélte az automata váltóban az olajat és bammm... működik rendesen.

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#47504) Dißnäëß válasza dellfanboy (#47498) üzenetére


Dißnäëß
veterán

Ford Petrányi, olajcsere, gyári olaj, de ott volt a számlán a márkája, aki mögötte van. Nem vagyok otthon, megnézem inkább megint, lehet rosszul emlékszem. Nagyon régen Aral volt, tudom, de remélem ma nem Castrol.

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#47505) Dißnäëß válasza n1nja (#47499) üzenetére


Dißnäëß
veterán

Benzint adalékolhatsz, kipöfögöd.

Olajba na az már más téma, én letettem róla a napokban egy pár hengerfej felújítós video és szerelô nyilatkozata után.

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#47506) Dißnäëß válasza ViZion (#47500) üzenetére


Dißnäëß
veterán

Auchan 98 ?

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#47507) ViZion válasza Dißnäëß (#47506) üzenetére


ViZion
félisten

Nem, MOL/OMV 98 az már jó a kisgépekbe, Auchan nincs közelben, nem ismerem.

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#47508) Dißnäëß válasza ViZion (#47507) üzenetére


Dißnäëß
veterán

Kék, piros Spuri ? :)

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#47509) sparta2 válasza Dißnäëß (#47504) üzenetére


sparta2
tag

"de remélem ma nem Castrol"
Pedig az!

[ Szerkesztve ]

(#47510) Dißnäëß válasza sparta2 (#47509) üzenetére


Dißnäëß
veterán

Nnna, Agipot kaptam márkaszervizben olajcserénél, megnéztem.

(Tökjó, semmi fogyás, gyárispeckós 5W30, csak érdekes).

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#47511) kcsa válasza Dißnäëß (#47510) üzenetére


kcsa
veterán

Ja hogy az volt a kérdés hogy mit ad a szerviz? Hát azt, amit olcsón be tud szerezni 🙂

Szerintem mindenki úgy értette a kérdést, hogy mi van a gyári kannában.

(#47512) Drughi


Drughi
addikt

Üdv,
2009-es 1.6 benzines Focusnak mennyire reális 37000Ft egy olajszervízre ( olaj + 3 szűrő)?

Ugyanez tavaly 28e volt.

(#47513) diablo1984 válasza Drughi (#47512) üzenetére


diablo1984
veterán

Előre megyünk, nem hátra! :)

(#47514) Joker88 válasza Drughi (#47512) üzenetére


Joker88
őstag

2006.os fiesta, garanciával,tételesen feltüntetett dolgokkal,elszámolással,árajánlatban.. 65.000 ft.

[ Szerkesztve ]

In loving memory of Garrett Lockhart

(#47515) #27070592 válasza Drughi (#47512) üzenetére


#27070592
törölt tag

Kb.
Minden drágább lett amit importálni kell, az euro volt messze 400ft fölött (erre hivatkozva mindent IS emeltek, de most amikor 370 körül jár az euro, árcsökkenést sehol nem látok..)
A másik szajkózott "probléma" a bérek növekedése, munkaerőhiánnyal fűszerezve.

(különben nem értek hozzá. a legolcsóbb olajcsere még mindig a DIY)

(#47516) radi8tor válasza Drughi (#47512) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Szerintem az egy teljesen jó ár.

⭐ Stella

(#47517) radi8tor válasza #27070592 (#47515) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Munkadíj drágulást se felejtsd el, nem szégyenlik annyira emelni amennyire akarják.

⭐ Stella

(#47518) Dißnäëß válasza kcsa (#47511) üzenetére


Dißnäëß
veterán

Jogos. Én meg azt hittem, Ford kannából locsol bele. :D

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#47519) kcsa válasza Dißnäëß (#47518) üzenetére


kcsa
veterán

Egy valamirevaló szervizben azért kell a hordós / tartályos olaj, nem lehet kannával bohóckodni :)

Szerk.: hogy aztán a számlán mi áll, és a hordóban mi van, az néha két külön dolog...

[ Szerkesztve ]

(#47520) troll81 válasza kcsa (#47519) üzenetére


troll81
addikt

A hordós olaj és a lezárt kanna :) nem ugyan az.
Példa.
Autószerelő ismerős műhelyben szetneztem...olaj viszkozitas kiírva 6 fajta..márka nuku. :Y miez aszongya mit szeretnél.
Mekkora a tartály? 500 liter ami a szokásos :Y
Erről ennyit.nagy szervíz és az olaj... :R

(#47521) Dißnäëß válasza kcsa (#47519) üzenetére


Dißnäëß
veterán

Képletesen értettem. :D De értelek. És egyetértek, bármi állhat a számlán és bármi lehet a hordóban is, van itt mindig az ügyeskedés. Magyarorszâg. Abban bízom, h talán ilyen nagyobb márkaszerviz nem szarakodik ilyen trükkökkel, se ideje, se érdeke kockáztatni vmi nagyon vackot egyszer. Mindegy, 10-ezrenként hordom, elôbb-utóbb vennem kellene egy leeresztô kannát aztán megtanulni magam csinálni.

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#47522) ViZion válasza kcsa (#47519) üzenetére


ViZion
félisten

+1
és a hordó sem a csarnokban van, vezetékrendszeren jön be. Nyilván minden autóhoz más-más... :U
A 37k az szerintem rendben van, ha normális olajat használnak.
Árak mennek fel és pl. kasztnis azt mondta, h a biztosítós melókra hajtanak, mert ott brutál óradíjat elszámolnak, kifizetnek és bizony ehhez igazodik a többi is...

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#47524) #27070592 válasza radi8tor (#47517) üzenetére


#27070592
törölt tag

Egyik szomszédomnak karosszériás műhelye van..
A "bizosítós" melókból úgy dől hozzájuk a pénz hogy kb most tartanak a készpénz/bankjegyek fizikai megsemmisítése elégetése fázisnál. Nehogy belefulladjanak, szegények..

(#47538) n1nja válasza ViZion (#47500) üzenetére


n1nja
tag

Szia.

Tank és a szűrő is tiszta volt.
Negyed tank alá sose engedem és mindig teletankolom. A legrosszabb esetben még van benne 15liter, de inkább több szokott lenni.

Nézek adalékot. Van ajánlott?

(#47539) molnarpeter válasza poking (#47262) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Futás mennyi? Főleg ezeknél a közvetlen befecskendezős motoroknál le tudnak kormolódni az első lambda szondák, lehet tisztítás is elég neki, de km függvényében lehet már amúgy is ajánlott lenne a csere. Illetve műszaki vizsgaállomáson rá lehetne nézetni a károsanyag értékekre - ha nem stimmel, befecskendezőrendszert ellenőrizni, stb. (Ha ott is jó értéket mérnek, fogyasztás stb is rendben, katalizátorral minden stimmel, az előtte lévő szondák megfelelők/újak, és mégis produkálja a P420-at, akkor megoldás lehet egy lambda szonda kiemelőnek nevezett ketyere is akár a kati mögöttiekhez.)

(#47540) molnarpeter válasza n1nja (#47538) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Másik ilyen dolog a mai benzineseknél, ahol vissza vannak vezetve a párolgő gőzök is a motorba, hogy nem érdemes 1 kattanásnál jobban teletankolni - ha a visszavezető rendszerbe folyadék halmazállapotban kerül oda a nyál, drága javítás is lehet belőle. :R Csak gondoltam bedobom, ha már felmerült a téma.

(#47541) n1nja válasza molnarpeter (#47540) üzenetére


n1nja
tag

Mindig 1 kattanásig tankolom.

(#47542) #27070592 válasza n1nja (#47538) üzenetére


#27070592
törölt tag

Nálam bevált a Liqui Moly Speed adalék.
25Ft/liter a pluszköltsége. Nem állítom hogy ez miatt, de csökkent a fogyasztásom és gond nélkül indul az autó (Mk1.5 Focus, 1.8benzin)

(#47543) troll81


troll81
addikt

Most akkor bassam ki a 100-as benyat vagy mi legyen :)

(#47544) subaruwrc válasza troll81 (#47543) üzenetére


subaruwrc
félisten

add nekem

(#47545) troll81 válasza subaruwrc (#47544) üzenetére


troll81
addikt

102? maradhat?

[ Szerkesztve ]

(#47546) ViZion válasza troll81 (#47543) üzenetére


ViZion
félisten

Nem, a 100-asban több/jobb az adalék. Mondjuk kollégám a Toyotába 100-as+adalékkal jár, na ez overkill biztosan.

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#47547) troll81 válasza ViZion (#47546) üzenetére


troll81
addikt

Aral 102 ezt kapja a foka minden alkalommal tele.
Nem egy helyen tankolunk szerintem :R

(#47548) ViZion


ViZion
félisten

Jah, mai epic... volt egy kis horpadás és rozsda a Fóka csomagtérajtón (kombi), minden mester szerint kuka, ennyi. OK, vettem egy bontottat, színben passzol, minden benne, rozsdamentes. Autószerelő nem vállalja a cserét, mert a sok kábel, meg beállítani, stb... ehhez kasztnis kell.
Kasztnis elsírta magát, h 1000 a dolog, majd belehal a munkába, jajj... Akkor a fényező, aki szintén majd valamikor egyszer ha felhívom ki tudja...
OK, akkor ennyi, nekiláttunk. Kábelkorbács ki, cseredarab szétkap, megtakarít, stb. Itt tűnt fel, hogy a rozsdamentes is elkezdett rozsdásodni: a műanyag díszléc rögzítő 10 Ft-os csavart megette a rozsda, szép termeszvárként folyt rá a lemezre...
Letakarít Korant kenés, stb. kb. 2 óra alatt megvolt a csere (kell hozzá segítség, megtartani a le-fel rakásnál), új rendszáémtábla tartó, féklámpa kicsit poolírozva, új izzók a rendszámtábla világításba...
Akinek kombija van, az erre a csavarra nézzen rá, 2 csavar és pár patent a műanyag felfogatása.
Ez lesz majd a következő manőver: [link]

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#47549) Balcsix válasza n1nja (#47538) üzenetére


Balcsix
senior tag

Normál működés esetén felesleges bármilyen adalék. Sőt, többször inkább árt mint használ. A hibákat jó minőségű üzemanyaggal meg lehet előzni, néha érdemes prémiumot is tankolni.
Persze 2T motoroknál megint más a helyzet, de ebben az esetben most nyilván nem erről van szó.

#47546ViZion
Tök felesleges üzemanyagot pluszban adalékolni. Bőven elgendő ha 100-ast tankol bele. Teljesen felborítja az üzemanyag kémiáját bármilyen utólagos cucc.
Esetleg dízelek esetében hozhat inkább eredményt ha már nagy a gebasz az üzemanyagrendszerben, de ez viszont megelőzhető azzal, ha többször tankol prémiumot.

[ Szerkesztve ]

(#47550) patomi válasza ViZion (#47548) üzenetére


patomi
őstag

Szép meló lesz. Én is készülök esőcsatorna, doblemez tisztításra. Rendeltem is alin egy ablaktörlőkar leszedőt. Nem mintha nem lehetne itthon is kapni. :D

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.