Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ScouserHUN
tag
Nézd szvsz a két játék nem hasonlítható össze. FS-el úgy érdemes játszani, hogy kisgéppel mész, mert akkor kevesebb szerepet kap az autópilóta, ergó nem csak a felszállást leszállást te vezérled. Persze nagygéppel meg pont az az élmény, hogy leszállni nehezebb.
Most gondolj bele. a látótávolság 50m, esik az eső, villámlik és neked semmi más nincs a műszereiden kívül amikor ILS Approach-ba kezdesz. Ja és alattad egy 747-es van. Kell ennél nagyobb kihívás? Soha nem felejtem el, amikor először sikerült így leszállnom. Az utolsó pillanatig csak bízol benne, hogy jók a műszereid és akkor a végén 10 méteres magasságból megpillantod, hogy bizony alattad egy leszállópálya van. Akkor már csak az a lényeg, hogy időben megállj.
A repülőgépre ható fizikai hatásokat pedig úgyis csak akkor fogod érezni, ha van egy force feedback-es joy-od. Addig mind szép és jó, hogy miközben egy turbolencia dobálja a gépedet és azt te látod. De amikor cibálja a kezedet a joy akkor érzed igazán, hogy ezt meg kell tartani.
Remélem felkeltettem az érdeklődésedet
[ Szerkesztve ]