Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-09-11 01:06:09

LOGOUT.hu

Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1451) Gizmo94 válasza v!ct0y (#1450) üzenetére


Gizmo94
veterán

Mondjuk, alapon megy a gép, nincs húzva. Majd megrántom kicsit a rencert és megnézem úgy. Mert bírja, csak akkor hangos. :DD

(#1452) Gizmo94


Gizmo94
veterán

Ja, és az fps-t a game saját cuccával néztem ami állítólag nem sokat ér.. Majd leszedem a Fraps-t és referálok. :)

(#1453) Kosztinho válasza v!ct0y (#1450) üzenetére


Kosztinho
tag

Tényleg mondja...akkor az valóban olyan 400m lehet.De az akkor se túl sok :) Valamit tudnak a srácok...

(#1454) v!ct0y válasza Kosztinho (#1453) üzenetére


v!ct0y
veterán

Sztem csak a személyzet volt a gépen mert ha meg van pakolva akkor ilyet nem nagyon tudna csinálni :)

(#1455) Korcsii válasza v!ct0y (#1454) üzenetére


Korcsii
őstag

jah, a kommenteknél (van 2 korábbi része/verziója is a videónak) írják is, hogy elvileg üres volt...

haky: kösz a DX10-es élsimításos tippet, most eszembe jutott, hogy elfelejtettem kipróbálni... és valóban, úgy működik is.. bár a belső tükröződés recés (inkább lépcsős), meg egy csomó gép textúráját nem akarja betölteni, ami viszont vatsim-en nem ártana, ha mind működne... szóval csak marad a dx9, bár nekem jobban tetszik a dx10... nemtudom miért, de jobbnak tűnik... LHSM-ről mentem LHBP felé egy teszt kört az egyetlen dx10-es Malév 737-essel... kép :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1456) Jorus válasza Kosztinho (#1453) üzenetére


Jorus
nagyúr

Az első gurulóút 31R-en a 90 fokos X-ray, kicsit több mint 1 km-re van a küszöbtől... A hosszabbik - felső - futópálya 3707 méter hosszú.

A képen jól látszik a gurulóút, amin lejönnek, és hogy ez milyen arányban áll a teljes futópálya hosszával. Ettől függetlenül meredek dolog egy 800-assal lejönni az X-ray-en, de ne túlozzunk ien 400 méterekkel. :)

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1457) AirBooms válasza Korcsii (#1446) üzenetére


AirBooms
addikt

Véleményem szerint nagy baromság volt ekkorát fékezni, ráadásul a gépnek, fékeknek sem tehett túl jót. Ez még akkor is indokolatlan volt szvsz, ha ott volt a fenekükben egy másik leszálló gép. Ha az első gyorslegurulón mennek le a pályáról, akkor kétszer ekkora távolságuk lett volna a a fékezésre, ráadásul azon akár 40 csomós sebességgel is elhagyhatták volna a pályát, s így összességében gyorsabbak lettek volna. A taxiúton max. 20 csomós sebességgel haladhatnak, a derékszögű kanyarokban pedig nagyjából max. 10 csomóval.

"...csehszlovák jön be leszállni, álljunk meg itt, hadd nézzen a paraszt, hogy kell leszállni..." :C Agyatlanok! Amúgy 121 csomós finallel elképzelhető, hogy egy könnyű géppel megcsinálják.

[ Szerkesztve ]

(#1458) AirBooms válasza AirBooms (#1457) üzenetére


AirBooms
addikt

"...Na akkor a kereket lehet cserélni..." Ugye, ugye? :B
Az mondjuk nekem nagyon fura, hogy a leszállás utáni cheklisttel egyáltalán nem foglalkoznak, csak baromkodnak... :U

(#1459) CsíkosMókus válasza Korcsii (#1446) üzenetére


CsíkosMókus
aktív tag

Anyahajón ezt első drótköteles leszállásnak hívnák.. Az állatok. :D

(#1460) Hell válasza Hell (#1445) üzenetére


Hell
tag

"Sziasztok!
Előfordult valakinél, hogy játék közben újraindulásig kifagy a játék?"

Valaki?

Köszi,

[ Szerkesztve ]

Üdv, Hell..............................................BC2, BF3, BF4 nick: WarthogHell

(#1461) Korcsii válasza Hell (#1460) üzenetére


Korcsii
őstag

elő, de velem általában csak kiegészítőkkel... esetleg bővebb infó?

(#1462) Hell válasza Korcsii (#1461) üzenetére


Hell
tag

Sógor játszik vele és állandóan megáll a gépe. Két külön konfignál ugyanúgy fagy. A játékok eredetiek 2004 és X. Csak a kiegészítők "letöltöttek". Ezek okozzák a hibát?

[ Szerkesztve ]

Üdv, Hell..............................................BC2, BF3, BF4 nick: WarthogHell

(#1463) AirBooms válasza Hell (#1462) üzenetére


AirBooms
addikt

Sajnos az FS-nél ezer dolog okozhat hibát, többek között akár valamelyik kiegészítő is. Ezt így, innen nagyon nehéz megmondani. :(

(#1464) Korcsii válasza Hell (#1462) üzenetére


Korcsii
őstag

a wilco szeret fagyni...

(#1465) Hell válasza Korcsii (#1464) üzenetére


Hell
tag

Köszönöm Nektek!
Első körben kipróbáljuk kiegészítők nélkül, hátha úgy nem fog fagyni.

Köszi,

Üdv, Hell..............................................BC2, BF3, BF4 nick: WarthogHell

(#1466) AirBooms válasza Hell (#1465) üzenetére


AirBooms
addikt

Igen, aztán egyenként rakjátok fel a kiegészítőket, mindegyik után próba. Így kiderülhet, melyik okozza a bibit - már ha egyáltalán ettől van?

(#1467) Acor válasza Gizmo94 (#1449) üzenetére


Acor
aktív tag

Nálam meg nem megy 20 alá, ennyi előnye van egy fullos I7-nek 4.2GHZ- n.
Viszont alapon nem sok különbség van az I7 meg egy fullos Q9550 között... :O

I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)

(#1468) Gizmo94 válasza Acor (#1467) üzenetére


Gizmo94
veterán

Az igen, az kellemes lehet! Hát az i7 4.2-n az már durva cucc.. :Y Mondjuk, sajnos nem hinném,hogy én egyelőre beruháznék egy i7 konfigba.. Viszont nekem most csak fel volt hajigálva a játék,mert nemrégen megfeküdt a winem és nem volt türelmem újrarakni rendesen, mentésekből írtam felül meg másoltam be a gépeket, az egész airplanes, effects és gauges mappát egyszerűen felülírtam a régivel, semmi defrag utána, tehát nem is várhattam csodát. Most, mivel látom,hogy mások komolyabban veszik.:) így csináltam neki egy üres partíciót, raktam rá egy 64 bites win7-et, egy másik üres partícióra felraktam a gamet, sp1-sp2, mindig újraindítva, ahogy tanácsolják:) Minden addont és gépet egyesével, reboottal rakok majd, meg a végén tolok egy folder name szerinti defragot. Aztán ha nem lesz elképesztő fps emelkedés, akkor nem írok ide semmit: :DDD , ha meg lesz, akkor rakok majd be képet :DD Először is halásznom kell egy crackes Frapst.. :D

(#1469) Csorbi válasza AirBooms (#1458) üzenetére


Csorbi
addikt

Nekem egy kissé "utószinkronizálás"-szagú a dolog. Picit erős lehet egy esetleges baleset után a fekete dobozról ilyeneket visszahallgatni...

ERRE azt mondom, hogy ez igen, ez olyan mint amilyennek lennie kell, utólag egy ilyen videóra persze rá lehet mondani baromkodásokat egy társasággal.

(#1470) Korcsii válasza Csorbi (#1469) üzenetére


Korcsii
őstag

jah... egy kicsit tényleg keveset használják a rádiót (bár az első részben lehet hallani), de mondjuk x-ray az x-ray...

(#1471) Csorbi válasza Korcsii (#1470) üzenetére


Csorbi
addikt

Láttam én már gépet az orrom előtt ilyen rövid úton megállni, mondjuk az egy Boeing C-17-es Globemaster III volt :C A felszállásáról ne is beszéljünk :Y
De a videó alatti szöveg az hót ziher hogy kamu, hallatszik alatta az eredeti kommunikáció.

(#1472) Korcsii válasza Korcsii (#1470) üzenetére


Korcsii
őstag

nah az első részt figyelmesebben hallgatva a rádión minden megvolt, csak nem gondoltam, hogy már ott kapnak cleared to land-ot...

hát nemtudom, miért csináltak volna egy ilyen fake videót, még valaki a fake videót veszi bizonyítékul valami jogi procedúránál...
de ugyanakkor hogy merték volna ezt rámondani a feketedobozra...

a festések alapján egyébként google earth-ben nézve a tuchdown és a forduló között 5-600 m volt...

[ Szerkesztve ]

(#1473) Csorbi válasza Korcsii (#1472) üzenetére


Csorbi
addikt

Talán EZ még rövidebb lehet mint 5-600 m :Y

De EZ tetszik a legjobban, a zenével :C Jogos a kérdés a végén.

[ Szerkesztve ]

(#1474) Korcsii válasza Csorbi (#1473) üzenetére


Korcsii
őstag

uha, újraértelmezik a backtrack fogalmát :K

london city airport-on meg valóban kicsi a rwy, de a crosswind ellenére is idiot :)
bár letette a gépet, úgyhogy ha úgy vesszük, akkor hero is :)

egyébként tényleg off, mert eléggé offoljuk az fsx-t...

[ Szerkesztve ]

(#1475) Jorus válasza Korcsii (#1474) üzenetére


Jorus
nagyúr

És mi oda szerettünk volna üzemelni (legalábbis a kereskedőink). :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1476) atesz999


atesz999
tag

Sziasztok!

Nem tudja valaki,hogy az FSX-ben Win7 RC alatt hogyan lehet bekapcsolni a Vsyncet?
Xp alatt a Vsync jól működött az ATT-vel,de Win7 alatt nem működik és nagyon zavaró,amikor "szétesik" a kép.

Másnál nem probléma ez ,hogy szétesik a kép?

MÁS:
Kipróbáltam DX10 alatt,de gyatrábban fut a játék,élsimítás meg egyszerűen nem működik DX10 alatt.

DX10 alatt Seattle fele repülve még 16-ra is leesik az FPS sokszor , DX9 alatt legrosszabb esetben sem megy 23-24 alá,de az is csak egy pillanatig,és visszaáll 29-30 FPS-re.

Egyébként E8400-am van 3,6 GHZ-n megy. 2GB Ram

(#1477) haky válasza atesz999 (#1476) üzenetére


haky
senior tag

Ne erőltesd a dx10-et. V.sync nekem sem megy hiába van bepipálva, illetve a CCC:ben is bekapcsolva. :(
élsimítás: feljebb írtam

Aki másnak retyvetyutyu...

(#1478) Gizmo94


Gizmo94
veterán

Nos, a Q9450-re való érdeklődésre: még a win7-tel nem vagyok meg, ez csak az xp-s fsx, de egy kis defraggal sokat javult a smoothness,meg belenyúlkáltam a cfg-be is. Az fps most ilyen lett,hogy ez jó vagy sem, azt nem tudom. Mindenesetre a game símán fut most. A gép alapon van, proc gyári órajelen, nincs húzva semmi és megy alatta a firefox 12 nyitott oldllal meg egy csomó program fut. Frapst még nem szereztem,de pár képet betolok, már ha sikerül.. Emmost ilyen lett. Tudom,hogy nem valami művészi,csak a proc és fps miatt van. Sajna a rex-t le kellett szednem, mert valamiért elkezdett állandóan kifagyni..:(


[ Szerkesztve ]

(#1479) v!ct0y válasza Gizmo94 (#1478) üzenetére


v!ct0y
veterán

Jó ez mondjuk én az erősebbet veném meg, ami 2,83GHZ es és húznám is azért.:DDD

Ez PMDG ?

[ Szerkesztve ]

(#1480) Gizmo94 válasza v!ct0y (#1479) üzenetére


Gizmo94
veterán

Hát, volt Q9550 -em is, gyakorlatilag semmi különbség a kettő proc között.:(
A 9450-et is símán húzom 3,6-3,8Ghz--re, a másik sem tudott többet tartósan, stabilan. Suck. :( Most éppen ez van, és azt hiszem, az i7-ig ez is marad.. :DDD

Igen, ez az. :K

(#1481) cintula187 válasza Korcsii (#1472) üzenetére


cintula187
addikt

Ezek állatok, de nagyon jófejek. Ahogy kimondja hogy "impact" onnantól a 530 méter a fullstoppig. :)

Hadd kérdezzem már a lámakérdést, hogy amikor a gép "mondja" hogy "minimums" az az a magasság, amikor még át fel tudja húzni a gépet touchdown nélkül?

[ Szerkesztve ]

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#1482) AirBooms válasza cintula187 (#1481) üzenetére


AirBooms
addikt

Nem egészen. A mimum elhatározási magasság azt jelenti, hogy ha ezen a magasságon még mindig nem látható a pálya szabad szemmel, akkor mindenképp át kell startolni. Ezért mondja be a robot a minimums-ot, s ha látszik ebben a pillanatban a pálya, akkor mehet tovább a landolás, ha nem, akkor go around!

(#1483) Gizmo94 válasza AirBooms (#1482) üzenetére


Gizmo94
veterán

Részemről az igazi lámakérdés: miként lehet előidézni,hogy a gépek hajlandóak is legyenek ezt közölni, csakúgy,mint a 50-40-30-20-10-et stb.. Mert nálam egyes gépek hajlandóak erre,mások azonban nem.

PS: a nap csalódása az Ariane Boeing 737-800 Nagy nehezen megszereztem és kár volt küzdeni érte, mert az egész egy piece of shit. Aki ezért kifizeti azt a rakás pénzt, az megérdemli. Szvsz egy retek..

(#1484) Korcsii válasza Gizmo94 (#1483) üzenetére


Korcsii
őstag

én mostanában vatsim-en repülgetek, ahhoz pedig kell az fsinn, amiben viszont ez alapból benne van (csak nincs bekapcsolva alapértelmezettként)...
természetesen működik offline is...

[ Szerkesztve ]

(#1485) cintula187 válasza Korcsii (#1484) üzenetére


cintula187
addikt

Olyat kérdeznék, hogy akik pl. itthon az IVAO -n keresztül felveszik a Torony vagy ground szerepét azok az IVAP radarfigyelö programon kívül látják virtuálisan a repteret is meg a forgalmat mintha az fsx ben a toronyban lenne?

[ Szerkesztve ]

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#1486) Korcsii válasza cintula187 (#1485) üzenetére


Korcsii
őstag

sry, de erre két okból nem tudok válaszolni:
1. még nem voltam irányító, szóval nem ismerem a szoftvereiket
2. VATSIM-en ragadtam IVAO helyett ;)

(#1487) Gizmo94 válasza Korcsii (#1484) üzenetére


Gizmo94
veterán

Thx, letöltöttem, mivel kérte az fs copilotot, így azt is. Term full láma vagyok beállítani, így most enyhe összevisszaság van. :)

(#1488) cintula187 válasza Korcsii (#1486) üzenetére


cintula187
addikt

Akkor ők konkurálnak? Tehát ha ivapra csatlakozom akkor csak az egyik "szolgáltató" virtuális forgalmát látom?

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#1489) Geryson válasza cintula187 (#1488) üzenetére


Geryson
addikt

Természetesen ők "konkurensei" egymásnak, amit személy szerint én nagyon sajnálok mert rohadt jó lenne dupla ekkora forgalommal repülni.

Csorbi: nagyon komoly a C17 leszállásos videód! Teljesen más a rendszer a jelek szerint mint a polgári gépeknél, mert már a főfutó lerakása után tolja a sugárfordítót (az orr még éppehogycsak vagy nincs is lent) plusz végig használja ami ugye kizárt hagyományos gépeknél.

A magyar gép leszállása nagyon rossz minőség, de az tuti nem az X hanem az Yankee, mindazok mellett, hogy ki lehet menni 737-el az X-en, ezt csinálják magyar pilóták is néha de gondolom igen üres géppel csak.

[ Szerkesztve ]

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#1490) cintula187 válasza Geryson (#1489) üzenetére


cintula187
addikt

Igen a forgalom rovására megy. Geryson neked sincs infód arról hogy látják is az irányítók a forgalmat nálunk pl?
http://www.youtube.com/watch?v=YLfRoOlDPNs

ebben a vidiben ugy látom osztott képernyőn mükszik a dolog.

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#1491) AirBooms válasza Geryson (#1489) üzenetére


AirBooms
addikt

Általában a főfutó berugózása után szoktak reverset kapcsolni a legtöbb gépnél, de vannak olyanok is (pl. a TU-154), ahol már nem sokkal a földetérés előtt is használják.
Amúgy általában 60-80 csomós sebesség alatt tilos használni a sugárfordítót, de mivel a C-17 felsőszárnyas konstrukció, így a hajtóművek kellően magasan vannak ahhoz, hogy ne szívjanak be koszt, kavicsokat, stb.

(#1492) Korcsii válasza Gizmo94 (#1487) üzenetére


Korcsii
őstag

pontosabban az fscopilot kell hozzá, csak én is együtt tettem fel a kettőt, és kicsit összemosódott, mi micsoda... nahszóval, felső eszközár sávon Add-Ons >> FSCopilot >> GPWS - ezen belül Altitudes calluot és Minimums (és utána, hogy hány lábon szóljon)

egyébként tényleg kár, hogy külön van IVAO meg VATSIM, így fele annyi a pilóta, meg az irányító is :(

(#1493) Geryson válasza AirBooms (#1491) üzenetére


Geryson
addikt

Tudom, de köszönöm! :) Ha egészen pontosak akarunk lenni, akkor úgy emlékszem 6 tonnás főfutó-terhelésnél lehet a 737-nél reversét kapcsolni.

Pont tolja rá a sugárfordítót
Ez is szép

Apropó, pont elgondolkoztam, hogy milyen érdekes repülési technika lehetett a TU-nál ez a levegőben kapcsolható sugárfordító, milyen érdekesen reagálhatott a gép rá.

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#1494) AirBooms válasza Geryson (#1493) üzenetére


AirBooms
addikt

A TU-154 érdekes konstrukció abból a szempontból, hogy olyan a szárnykialakítása, hogy leszálláskor, kilebegtetéskor a pálya és a szárny között kialakul egy egyfajta párnahatás, amin képes egy kicsit megülni a gép. Ilyenkor olyan érzésük lehet a pilcsiknek, hogy a gép a büdös életben nem fog földet érni. Na ekkor rányomják az 1-es és 3-as hajtóművön a reverset, s így a sebesség gyorsabb csökkenésével egyszer csak lecsökken a párnahatás annyira, hogy szépen lerakja a madárka a főfutóit, aztán már lehet rendesen fékezni. Mondjuk én úgy tudom, hogy ezt a trükköt azért csak a vén róka pilcsik szokták csinálni...

szerk: nagyon jók a linkelt képek! ;)

[ Szerkesztve ]

(#1495) Gizmo94 válasza Korcsii (#1492) üzenetére


Gizmo94
veterán

Köszönöm a segítséget, tökéletesen működik. :R

(#1496) Falconer válasza AirBooms (#1491) üzenetére


Falconer
aktív tag

Nem csak a kosz a lényeg, hanem az, hogy a saját gázát amit kifúj visszaszívja ha nincsen menetszél ami ezt meggátolná, és akkor engine stall, ami nem egy jó dolog. Ezt pl hogy oldották meg :F

(#1497) AirBooms válasza Falconer (#1496) üzenetére


AirBooms
addikt

Nem hiszem, hogy olyan nagy gond lenne egy álló, vagy tolató gépnél, ha valamelyik hajtómű véletlenül leáll, de szerintem erre a mai, nagy kétáramusági fokú hajtóművek nem is annyira érzékenyek. Mondjuk ilyet a Saab Viggen is tudott annak idején, simán tolatott annak idején Kecskeménten a piszok rövid leszállás utáni kigurulás után. Ritka egy vadászgéptől a reverse (nem is tudok rajta kívűl másik ilyen gépről).

(#1498) Geryson válasza AirBooms (#1494) üzenetére


Geryson
addikt

Már eleve milyen furcsák azok a reverse-lapok vagy mik, nem? :) Mondjuk ennek így leírva tényleg van értelme, de milyen érdekes technika vagy érzés lehet már egy ilyen viszonylag erős lassítás, azért biztosan meg kell szokni.

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#1499) AirBooms válasza Geryson (#1498) üzenetére


AirBooms
addikt

Elvileg lehet szabályozni a reverse erejét, de nem véletlen, hogy ezt csak "egyes" pilóták használják, biztos kell hozzá némi rutin...

(#1500) v!ct0y


v!ct0y
veterán

ÁÁÁ kellett nekem leszedni ezt a fscopilotot vagy mit.
Már el se indul ez a f.s :)) Fatal Error állandóan :W

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.