Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Gizmo94
veterán
Mondjuk, alapon megy a gép, nincs húzva. Majd megrántom kicsit a rencert és megnézem úgy. Mert bírja, csak akkor hangos.
Gizmo94
veterán
Ja, és az fps-t a game saját cuccával néztem ami állítólag nem sokat ér.. Majd leszedem a Fraps-t és referálok.
Kosztinho
tag
Tényleg mondja...akkor az valóban olyan 400m lehet.De az akkor se túl sok Valamit tudnak a srácok...
v!ct0y
veterán
Sztem csak a személyzet volt a gépen mert ha meg van pakolva akkor ilyet nem nagyon tudna csinálni
Korcsii
őstag
jah, a kommenteknél (van 2 korábbi része/verziója is a videónak) írják is, hogy elvileg üres volt...
haky: kösz a DX10-es élsimításos tippet, most eszembe jutott, hogy elfelejtettem kipróbálni... és valóban, úgy működik is.. bár a belső tükröződés recés (inkább lépcsős), meg egy csomó gép textúráját nem akarja betölteni, ami viszont vatsim-en nem ártana, ha mind működne... szóval csak marad a dx9, bár nekem jobban tetszik a dx10... nemtudom miért, de jobbnak tűnik... LHSM-ről mentem LHBP felé egy teszt kört az egyetlen dx10-es Malév 737-essel... kép
[ Szerkesztve ]
Az első gurulóút 31R-en a 90 fokos X-ray, kicsit több mint 1 km-re van a küszöbtől... A hosszabbik - felső - futópálya 3707 méter hosszú.
A képen jól látszik a gurulóút, amin lejönnek, és hogy ez milyen arányban áll a teljes futópálya hosszával. Ettől függetlenül meredek dolog egy 800-assal lejönni az X-ray-en, de ne túlozzunk ien 400 méterekkel.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
AirBooms
addikt
Véleményem szerint nagy baromság volt ekkorát fékezni, ráadásul a gépnek, fékeknek sem tehett túl jót. Ez még akkor is indokolatlan volt szvsz, ha ott volt a fenekükben egy másik leszálló gép. Ha az első gyorslegurulón mennek le a pályáról, akkor kétszer ekkora távolságuk lett volna a a fékezésre, ráadásul azon akár 40 csomós sebességgel is elhagyhatták volna a pályát, s így összességében gyorsabbak lettek volna. A taxiúton max. 20 csomós sebességgel haladhatnak, a derékszögű kanyarokban pedig nagyjából max. 10 csomóval.
"...csehszlovák jön be leszállni, álljunk meg itt, hadd nézzen a paraszt, hogy kell leszállni..." Agyatlanok! Amúgy 121 csomós finallel elképzelhető, hogy egy könnyű géppel megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
AirBooms
addikt
"...Na akkor a kereket lehet cserélni..." Ugye, ugye?
Az mondjuk nekem nagyon fura, hogy a leszállás utáni cheklisttel egyáltalán nem foglalkoznak, csak baromkodnak...
CsíkosMókus
aktív tag
Anyahajón ezt első drótköteles leszállásnak hívnák.. Az állatok.
Hell
tag
"Sziasztok!
Előfordult valakinél, hogy játék közben újraindulásig kifagy a játék?"
Valaki?
Köszi,
[ Szerkesztve ]
Üdv, Hell..............................................BC2, BF3, BF4 nick: WarthogHell
Korcsii
őstag
elő, de velem általában csak kiegészítőkkel... esetleg bővebb infó?
Hell
tag
Sógor játszik vele és állandóan megáll a gépe. Két külön konfignál ugyanúgy fagy. A játékok eredetiek 2004 és X. Csak a kiegészítők "letöltöttek". Ezek okozzák a hibát?
[ Szerkesztve ]
Üdv, Hell..............................................BC2, BF3, BF4 nick: WarthogHell
AirBooms
addikt
Sajnos az FS-nél ezer dolog okozhat hibát, többek között akár valamelyik kiegészítő is. Ezt így, innen nagyon nehéz megmondani.
Korcsii
őstag
a wilco szeret fagyni...
Hell
tag
Köszönöm Nektek!
Első körben kipróbáljuk kiegészítők nélkül, hátha úgy nem fog fagyni.
Köszi,
Üdv, Hell..............................................BC2, BF3, BF4 nick: WarthogHell
AirBooms
addikt
Igen, aztán egyenként rakjátok fel a kiegészítőket, mindegyik után próba. Így kiderülhet, melyik okozza a bibit - már ha egyáltalán ettől van?
Acor
aktív tag
Nálam meg nem megy 20 alá, ennyi előnye van egy fullos I7-nek 4.2GHZ- n.
Viszont alapon nem sok különbség van az I7 meg egy fullos Q9550 között...
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
Gizmo94
veterán
Az igen, az kellemes lehet! Hát az i7 4.2-n az már durva cucc.. Mondjuk, sajnos nem hinném,hogy én egyelőre beruháznék egy i7 konfigba.. Viszont nekem most csak fel volt hajigálva a játék,mert nemrégen megfeküdt a winem és nem volt türelmem újrarakni rendesen, mentésekből írtam felül meg másoltam be a gépeket, az egész airplanes, effects és gauges mappát egyszerűen felülírtam a régivel, semmi defrag utána, tehát nem is várhattam csodát. Most, mivel látom,hogy mások komolyabban veszik. így csináltam neki egy üres partíciót, raktam rá egy 64 bites win7-et, egy másik üres partícióra felraktam a gamet, sp1-sp2, mindig újraindítva, ahogy tanácsolják Minden addont és gépet egyesével, reboottal rakok majd, meg a végén tolok egy folder name szerinti defragot. Aztán ha nem lesz elképesztő fps emelkedés, akkor nem írok ide semmit: , ha meg lesz, akkor rakok majd be képet Először is halásznom kell egy crackes Frapst..
Csorbi
addikt
Nekem egy kissé "utószinkronizálás"-szagú a dolog. Picit erős lehet egy esetleges baleset után a fekete dobozról ilyeneket visszahallgatni...
ERRE azt mondom, hogy ez igen, ez olyan mint amilyennek lennie kell, utólag egy ilyen videóra persze rá lehet mondani baromkodásokat egy társasággal.
Korcsii
őstag
jah... egy kicsit tényleg keveset használják a rádiót (bár az első részben lehet hallani), de mondjuk x-ray az x-ray...
Csorbi
addikt
Láttam én már gépet az orrom előtt ilyen rövid úton megállni, mondjuk az egy Boeing C-17-es Globemaster III volt A felszállásáról ne is beszéljünk
De a videó alatti szöveg az hót ziher hogy kamu, hallatszik alatta az eredeti kommunikáció.
Korcsii
őstag
nah az első részt figyelmesebben hallgatva a rádión minden megvolt, csak nem gondoltam, hogy már ott kapnak cleared to land-ot...
hát nemtudom, miért csináltak volna egy ilyen fake videót, még valaki a fake videót veszi bizonyítékul valami jogi procedúránál...
de ugyanakkor hogy merték volna ezt rámondani a feketedobozra...
a festések alapján egyébként google earth-ben nézve a tuchdown és a forduló között 5-600 m volt...
[ Szerkesztve ]
Csorbi
addikt
Korcsii
őstag
uha, újraértelmezik a backtrack fogalmát
london city airport-on meg valóban kicsi a rwy, de a crosswind ellenére is idiot
bár letette a gépet, úgyhogy ha úgy vesszük, akkor hero is
egyébként tényleg off, mert eléggé offoljuk az fsx-t...
[ Szerkesztve ]
És mi oda szerettünk volna üzemelni (legalábbis a kereskedőink).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
atesz999
tag
Sziasztok!
Nem tudja valaki,hogy az FSX-ben Win7 RC alatt hogyan lehet bekapcsolni a Vsyncet?
Xp alatt a Vsync jól működött az ATT-vel,de Win7 alatt nem működik és nagyon zavaró,amikor "szétesik" a kép.
Másnál nem probléma ez ,hogy szétesik a kép?
MÁS:
Kipróbáltam DX10 alatt,de gyatrábban fut a játék,élsimítás meg egyszerűen nem működik DX10 alatt.
DX10 alatt Seattle fele repülve még 16-ra is leesik az FPS sokszor , DX9 alatt legrosszabb esetben sem megy 23-24 alá,de az is csak egy pillanatig,és visszaáll 29-30 FPS-re.
Egyébként E8400-am van 3,6 GHZ-n megy. 2GB Ram
haky
senior tag
Ne erőltesd a dx10-et. V.sync nekem sem megy hiába van bepipálva, illetve a CCC:ben is bekapcsolva.
élsimítás: feljebb írtam
Aki másnak retyvetyutyu...
Gizmo94
veterán
Nos, a Q9450-re való érdeklődésre: még a win7-tel nem vagyok meg, ez csak az xp-s fsx, de egy kis defraggal sokat javult a smoothness,meg belenyúlkáltam a cfg-be is. Az fps most ilyen lett,hogy ez jó vagy sem, azt nem tudom. Mindenesetre a game símán fut most. A gép alapon van, proc gyári órajelen, nincs húzva semmi és megy alatta a firefox 12 nyitott oldllal meg egy csomó program fut. Frapst még nem szereztem,de pár képet betolok, már ha sikerül.. Emmost ilyen lett. Tudom,hogy nem valami művészi,csak a proc és fps miatt van. Sajna a rex-t le kellett szednem, mert valamiért elkezdett állandóan kifagyni..
[ Szerkesztve ]
v!ct0y
veterán
Jó ez mondjuk én az erősebbet veném meg, ami 2,83GHZ es és húznám is azért.
Ez PMDG ?
[ Szerkesztve ]
Gizmo94
veterán
Hát, volt Q9550 -em is, gyakorlatilag semmi különbség a kettő proc között.
A 9450-et is símán húzom 3,6-3,8Ghz--re, a másik sem tudott többet tartósan, stabilan. Suck. Most éppen ez van, és azt hiszem, az i7-ig ez is marad..
Igen, ez az.
cintula187
addikt
Ezek állatok, de nagyon jófejek. Ahogy kimondja hogy "impact" onnantól a 530 méter a fullstoppig.
Hadd kérdezzem már a lámakérdést, hogy amikor a gép "mondja" hogy "minimums" az az a magasság, amikor még át fel tudja húzni a gépet touchdown nélkül?
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
AirBooms
addikt
Nem egészen. A mimum elhatározási magasság azt jelenti, hogy ha ezen a magasságon még mindig nem látható a pálya szabad szemmel, akkor mindenképp át kell startolni. Ezért mondja be a robot a minimums-ot, s ha látszik ebben a pillanatban a pálya, akkor mehet tovább a landolás, ha nem, akkor go around!
Gizmo94
veterán
Részemről az igazi lámakérdés: miként lehet előidézni,hogy a gépek hajlandóak is legyenek ezt közölni, csakúgy,mint a 50-40-30-20-10-et stb.. Mert nálam egyes gépek hajlandóak erre,mások azonban nem.
PS: a nap csalódása az Ariane Boeing 737-800 Nagy nehezen megszereztem és kár volt küzdeni érte, mert az egész egy piece of shit. Aki ezért kifizeti azt a rakás pénzt, az megérdemli. Szvsz egy retek..
Korcsii
őstag
én mostanában vatsim-en repülgetek, ahhoz pedig kell az fsinn, amiben viszont ez alapból benne van (csak nincs bekapcsolva alapértelmezettként)...
természetesen működik offline is...
[ Szerkesztve ]
cintula187
addikt
Olyat kérdeznék, hogy akik pl. itthon az IVAO -n keresztül felveszik a Torony vagy ground szerepét azok az IVAP radarfigyelö programon kívül látják virtuálisan a repteret is meg a forgalmat mintha az fsx ben a toronyban lenne?
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Korcsii
őstag
sry, de erre két okból nem tudok válaszolni:
1. még nem voltam irányító, szóval nem ismerem a szoftvereiket
2. VATSIM-en ragadtam IVAO helyett
Gizmo94
veterán
Thx, letöltöttem, mivel kérte az fs copilotot, így azt is. Term full láma vagyok beállítani, így most enyhe összevisszaság van.
cintula187
addikt
Akkor ők konkurálnak? Tehát ha ivapra csatlakozom akkor csak az egyik "szolgáltató" virtuális forgalmát látom?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Geryson
addikt
Természetesen ők "konkurensei" egymásnak, amit személy szerint én nagyon sajnálok mert rohadt jó lenne dupla ekkora forgalommal repülni.
Csorbi: nagyon komoly a C17 leszállásos videód! Teljesen más a rendszer a jelek szerint mint a polgári gépeknél, mert már a főfutó lerakása után tolja a sugárfordítót (az orr még éppehogycsak vagy nincs is lent) plusz végig használja ami ugye kizárt hagyományos gépeknél.
A magyar gép leszállása nagyon rossz minőség, de az tuti nem az X hanem az Yankee, mindazok mellett, hogy ki lehet menni 737-el az X-en, ezt csinálják magyar pilóták is néha de gondolom igen üres géppel csak.
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
cintula187
addikt
Igen a forgalom rovására megy. Geryson neked sincs infód arról hogy látják is az irányítók a forgalmat nálunk pl?
http://www.youtube.com/watch?v=YLfRoOlDPNs
ebben a vidiben ugy látom osztott képernyőn mükszik a dolog.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
AirBooms
addikt
Általában a főfutó berugózása után szoktak reverset kapcsolni a legtöbb gépnél, de vannak olyanok is (pl. a TU-154), ahol már nem sokkal a földetérés előtt is használják.
Amúgy általában 60-80 csomós sebesség alatt tilos használni a sugárfordítót, de mivel a C-17 felsőszárnyas konstrukció, így a hajtóművek kellően magasan vannak ahhoz, hogy ne szívjanak be koszt, kavicsokat, stb.
Korcsii
őstag
pontosabban az fscopilot kell hozzá, csak én is együtt tettem fel a kettőt, és kicsit összemosódott, mi micsoda... nahszóval, felső eszközár sávon Add-Ons >> FSCopilot >> GPWS - ezen belül Altitudes calluot és Minimums (és utána, hogy hány lábon szóljon)
egyébként tényleg kár, hogy külön van IVAO meg VATSIM, így fele annyi a pilóta, meg az irányító is
Geryson
addikt
Tudom, de köszönöm! Ha egészen pontosak akarunk lenni, akkor úgy emlékszem 6 tonnás főfutó-terhelésnél lehet a 737-nél reversét kapcsolni.
Pont tolja rá a sugárfordítót
Ez is szép
Apropó, pont elgondolkoztam, hogy milyen érdekes repülési technika lehetett a TU-nál ez a levegőben kapcsolható sugárfordító, milyen érdekesen reagálhatott a gép rá.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
AirBooms
addikt
A TU-154 érdekes konstrukció abból a szempontból, hogy olyan a szárnykialakítása, hogy leszálláskor, kilebegtetéskor a pálya és a szárny között kialakul egy egyfajta párnahatás, amin képes egy kicsit megülni a gép. Ilyenkor olyan érzésük lehet a pilcsiknek, hogy a gép a büdös életben nem fog földet érni. Na ekkor rányomják az 1-es és 3-as hajtóművön a reverset, s így a sebesség gyorsabb csökkenésével egyszer csak lecsökken a párnahatás annyira, hogy szépen lerakja a madárka a főfutóit, aztán már lehet rendesen fékezni. Mondjuk én úgy tudom, hogy ezt a trükköt azért csak a vén róka pilcsik szokták csinálni...
szerk: nagyon jók a linkelt képek!
[ Szerkesztve ]
Gizmo94
veterán
Köszönöm a segítséget, tökéletesen működik.
Falconer
aktív tag
Nem csak a kosz a lényeg, hanem az, hogy a saját gázát amit kifúj visszaszívja ha nincsen menetszél ami ezt meggátolná, és akkor engine stall, ami nem egy jó dolog. Ezt pl hogy oldották meg
AirBooms
addikt
Nem hiszem, hogy olyan nagy gond lenne egy álló, vagy tolató gépnél, ha valamelyik hajtómű véletlenül leáll, de szerintem erre a mai, nagy kétáramusági fokú hajtóművek nem is annyira érzékenyek. Mondjuk ilyet a Saab Viggen is tudott annak idején, simán tolatott annak idején Kecskeménten a piszok rövid leszállás utáni kigurulás után. Ritka egy vadászgéptől a reverse (nem is tudok rajta kívűl másik ilyen gépről).
Geryson
addikt
Már eleve milyen furcsák azok a reverse-lapok vagy mik, nem? Mondjuk ennek így leírva tényleg van értelme, de milyen érdekes technika vagy érzés lehet már egy ilyen viszonylag erős lassítás, azért biztosan meg kell szokni.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
AirBooms
addikt
Elvileg lehet szabályozni a reverse erejét, de nem véletlen, hogy ezt csak "egyes" pilóták használják, biztos kell hozzá némi rutin...