Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [CPT.Pirk:] "Fényhűtés" ciksorozat (tuningnet.hu)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
fatal`
titán
+1 az Active Sky Evora
boeing
senior tag
Library Base Pack 02-12, LHDC v1.2 és LHPP v2.0 [link]
macy
addikt
Sajnos nem működik, a szolgáltató leállította a letöltéseket állítólagos adatforgalom túllépés miatt.
Csorbi
addikt
No hát ez se a nap jó híre
Sajtóközlemény
A Malév Zrt. sajtóközleménye
2012. február 3-án 06:00 órakor leállt a Malév
Az Igazgatóság döntése alapján a kár minimalizálása érdekében elrendeli a magyar nemzeti légitársaság üzemszerű működésének beszüntetését. Ennek értelmében február 3-án 06:00 órától, 66 évnyi csaknem folyamatos működés után, nem szállnak fel Malév repülőgépek.
„Sajnos bekövetkezett az, amitől a legjobban tartottunk, és aminek elkerüléséért mindent megtettünk. Bár az utóbbi napokig még volt remény az üzemeltetés folytatására, és az utasok bizalma töretlen volt, de az utóbbi napokban megjelent információk hatására a szolgáltató partnerek elvesztették bizalmukat, és egyik napról a másikra elkezdték előre kérni az általuk nyújtott szolgáltatások kifizetését. Ez olyan mértékben gyorsította fel a pénzkiáramlást, hogy mára már tarthatatlanná vált a légitársaság helyzete. Ismert az is, hogy a tulajdonos a legjobb szándéka ellenére az EU elmarasztaló határozatát követően nem tud további anyagi forrást biztosítani a működéshez. Mindezeket figyelembe véve az Igazgatóság úgy döntött, hogy elrendeli a magyar nemzeti légitársaság üzemszerű működésének beszüntetését. Valamennyi utasunktól elnézést kérünk.” – jelentette be Limburger Lóránt vezérigazgató.
A légitársaság utasait az ügyfélszolgálati munkatársak (az alábbi telefonszámon: Magyarországról: 06-40-21-21-21, Külföldről: +36-1-802-11-11) tájékoztatják arról, hogyan utazhatnak el célállomásukra, illetve milyen lehetőségeik vannak a kártalanításra.
Átfoglalásra jogosult utasok köre
A január 31-én hatályba lépett kormányrendelet szerint segítségnyújtás azon utasok számára biztosítható, akik érvényes menetjegyüket a Malév Zrt. leállási napját megelőzően vásárolták meg, és akiknek a Malév-járatra szóló menetjegye a leállás napján vagy az azt követő három naptári napon belül biztosít jogot az utazásra. Továbbá azoknak, akik a Malév leállásának napján vagy azt megelőzően a célállomásra már elutaztak és a visszaútra érvényes Malév-járatokra szóló menetjeggyel rendelkeznek nem későbbi időpontra 2012. február 29-nél. A jogosultak célállomásra való eljutásában a Malév segítséget nyújt a meglévő menetjegyek más járatokra történő átfoglalásával, vagy más közlekedési módok igénybe vételének biztosításával.
Geryson
addikt
Én is reggel óta hallgatom és olvasom a fejleményeket. Naggyon kemény...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Csorbi
addikt
Délben viszik a gépeket
Lapunk információi szerint ma délben szállítja el a lízingcég a Malév kilenc gépét az írországi Shannonba.
HA-LOU (LóUbul)...és a többiek
Korcsii
őstag
Csak egyelőre pilótát nem találnak, aki fel is szállna...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Csorbi
addikt
Most landolt Shannonban az első, LóUbul, bitang rossz érzés, és én csak messziről csodáltam illetve utaztam rajta, de milyen lehet annak, aki nap mint nap megragadja a "szarvát" hogy vezesse...
Cypresss
senior tag
Ezt Hardy Mihály küldte nemrég:
Kedves kollégák!
Mivel ilyen rövid határidővel senkinek sem tudtunk hozzáférést biztosítani a ferihegyi SRA övezethez, megosztjuk a földrekényszerült Malév flottáról a képeket. Kérem tüntessétek fel: Budapest Airport fotó.
A link, amiről letölthetők:[link]
Véleményem a témáról egy kicsit később.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
Cypresss
senior tag
Szóval:
Nem szeretnék flamet indítani, de a nagy sajnálkozáson túl nézzük egy kicsit tárgyilagosabban a Malévot.
Miért kellene egy ilyen céget sajnálnom:
- a három legnagyobb pénztemető közé tartozott (másik kettő: BKV és MÁV)
- ahol négyszer(!) annyian dolgoztak, mint a WizzAirnél, miközben utasszámban sokkal rosszabbul álltak (Wizz: 11millió utas és 800 alkalmazott, Malév: 3,75 millió utas, 3ezer (!) alkalmazott)
- ahol ÖT szakszervezett működött egymás mellett a gyors és gördülékeny megegyezésnek még a lehetőségét is megölve egy-egy komolyabb nézeteltérés esetén
- ahol olyan járatokat szüntettek meg, amik rendszeresen 75 százalék vagy e feletti kihasználtsággal repültek (BP-Toronto, BP – New York)
- ahol a havi taxiköltség 10millió körül volt (a cég fénykorában 20-25millió)
- ahol a törzsutasrendszer kb kőkorszaki elvek alapján működött (ha bárkit érdekel, részletesebben is kifejtem)
- ahol a vezetőség szinte minden tagjának volt egy-egy közeli ismerőse itt-ott elhelyezve a cégben, természetesen busás fizetéssel
Sajnálom a pilótákat, a gépeket és azokat az alvállalkozókat, akik korrektül végezték a munkájukat, de nem sajnálok egy olyan vállalatot, amit rendszeresen az én és még sok más hozzám hasonló hülye adójából tőkésítettek fel újra és újra.
Mondjuk ki: a Malév a pazarló és átgondolatlan működtetésű állami vállaltok mintapéldánya volt. Igazi mutyis gittegylet. Nulla hatékonyság, minimális szakértelem (nem a pilótákról beszélek), két kézzel szórt pénzkötegek.
Egyébként nincsenek illúzióim: az új cég amennyiben lesz, (bár semmi szükség rá, hiszen gond nélkül kiszolgálható a jelenlegi utasforgalom más társaságok által is) ugyanezen elvek mentén fog működni. Más lesz a név, talán más a logó, kapnak majd szép új festést a gépek, de a meghatározó emberek csendben átülnek egyik székből a másikba és ugyanúgy fog bűzölögni fejétől a hal.
Pedig van jó és követendő példa, SWISS-nek hívják. Csak morális és erkölcsi érettség kellene ahhoz, hogy az ő modelljük szerint működjön az új légitársaság.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
nagyjani
csendes tag
Végre valaki megírta az igazságot! Teljes mértékben egyetértek az egész országra (működtetésére) is vonatkozó véleménnyel.
Sok mindennel egyetértek azok közül, amit írsz, és egyetértek veled abban, hogy a Malév az eddigi formájában, struktúrájában, működésében nem volt menthető, sőt, már évekkel ezelőtt meg kellett volna kezdeni az újjáépítést, átszervezést, vagy épp egy új cég felépítését üzleti alapon. Ugyanakkor a postodban sok a valótlanság, a csúsztatás, a tudatlanságból vagy hozzá nem értésből eredő félinformáció. Nem szeretnék vitatkozni ezekről, főleg nem itt, főleg nem így, hogy már nincs is miről.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Taylory
csendes tag
Demeter Csaba
Kedves Barátaim, Kollégáim, Kedves Második Családom. Mérhetetlen fájdalmat érzek legbelül és a mai napig nem tudom elhinni hogy ez tényleg megtörtént. Megtörtént és ÍGY történt meg. Nagyon sokáig bíztam reménykedtem abban, hogy lesz megoldás de péntek reggel telefonra keltem melyet először nem akartam elhinni. MEGÁLLT A CÉG :-( Rettenetes lehetett ezt eldönteni és kimondani hogy VÉGE. Elkeseredettség düh és sokk hatása alatt mentem ki és pakoltam a szekrényemet. Akkor kezdték keresni azokat a pilótákat akik visszarepülik a 737-eseket a bérbe adónak, tulajdonosnak, és nyilván az első reakciója mindenkinek az volt hogy nem, szó sem lehet erről. Miért mi adjuk az utolsó mindent eldöntő döfést magunkba?????. Aztán valamelyest tisztultak a gondolatok eljutottak az információk, a fontos információk és úgy döntöttem, döntöttünk, részt szeretnék venni ezen a repülésen. De ez nem csak az volt. Du fél 5 körül gyülekeztünk a CREW CENTERBEN. Nevetgéltünk örültünk egymásnak izgalommal vártuk a dolgot. Aztán irány az APRON. Mindenki elfoglalta a számára kijelölt repcsit a szép, és talán akkor mindenki számára a legszebb fehér madarat a kék orrával, és a legszebb logóval a farkán amit valaha láttam gép farkán. Akkor már nem voltunk vidámak, de a feladatra való koncentrálás a kiszolgálás szervezése feledtette velünk az érzéseket. De ahogy Végig néztem az egymás mellett sorakozó gépeket belül éreztem ez nem jó így. Nagyon nem jó :-(. Aztán elindultunk szépen egymás után sorban elköszönve kihangsúlyozva a járatszám előtti hívójelet MALÉV. MALÉV. Jó érzés volt :-) Az út sima volt, kaptuk a direct-eket 300-400NM direct-eket mintha Ők is tudták volna, nem biztos hogy lesz még alkalom segíteni. Pedig nem kellett időre menni, nem volt utas csak mi ketten. A kapitány és első tiszt. És a madár, a fehér madár kék orral, BLUE NOSE. Éjfél körül megérkeztünk EINN-be sorban egymás után szálltunk le szépen meggurítva ezzel is tisztelegve az elmúlt időszak felett. Megálltunk egymás után, sorban guruló utakon, álló helyeken, leállítottuk, kipakoltunk, kikapcsoltuk a fényeket, sötétbe burkolóztak a gépeink. Szörnyű érzés volt, OTT KELLETT HAGYNI ŐKET. Reménykedtünk még hátha jön egy telefon, GYERTEK HAZA GÉPESTÜL ez csak egy álom, vagy egy rossz vicc volt. De nem jött ilyen. OTT MARADTAK. Mindegyik. :-( DAS-al jöttünk haza, LQD a retró. Szuper jó kis gép fantasztikus személyzettel. Összeszedtük magunkat, beszálltunk de a hangulatunk egyre rosszabb volt. Tudtuk merre fogunk kigurulni. És tudtuk nem lesz jó a látvány de mindenki erősnek érezte magát. Ekkor már volt aki 24 órája volt ébren, de abban a pillanatban a fáradtság volt a legkevésbé fontos, meghatározó. Néztem az ablakon kifelé és megláttam a mi madarainkat. Az épületek fényei, művészi szépséggel rajzolták kis a sötétségben a boeingok sziluettjét. A logó már nem látszott. Mintha igy lett volna megkomponálva. PICSÁBA. Potyogtak a könnyek.....senki, szerintem senki nem tudta magába tartani. Torokszorító, fojtogató érzés volt elgurulni és felszállni. Mintha a szívünkből téptek volna ki egy darabot. "NEM HISZEM EL HOGY ITT KELL HAGYNI ŐKET", hogy van ez? Hát így. Ha most beszélnem kellene nem tudnék :-( 12 éves koromban döntöttem el hogy ezt szeretném csinálni, igy szeretném csinálni, ITT szeretném csinálni és ilyen emberekkel szeretnék együtt dolgozni. Sikerült, ha nem is nagyon sokáig de azért sikerült. Köszönöm nektek a feledhetetlen 9 évet, és Örülök hogy részese lehettem a Magyar Nemzeti Légitársaságnak, a "MA"gyar "LÉ"giközlekedési "V"állalatnak. Remélem még dolgozhatok veletek, mellettetek, EGYÜTT, a légi iparban egy Nemzeti légitársaságban. Hát ez jár a fejemben most és még egy ideig biztosan. 29.-ik órája vagyok fent de nem tudok aludni.
haky
senior tag
Nagyon sajnálom ezt az egészet.
Aki másnak retyvetyutyu...
boeing
senior tag
Én is sajnálom ezt a Malév dolgot,és maradok hű a Virtuális légtérben,természetesen malév festésű Boeing 737-700.
CrAzY88
aktív tag
Sziasztok!
Én is nagyon sajnálom ezt a MALÉV dolgot, egyszerűen hihetetlen hogy így ide kerültünk...
Nem vagyok jártas a repülésben, felszállok, leszállok szinten vagyok. Tudtok nem túl tömény, de nem is túl semmit mondó olvasmányt neten? Igazából csak eléggé alapokra lenne szükségem. Ehhez az x9-hez,
Még lenne egy kérdésem: honnan tudom én meg hogy milyen scannery van a gépemen? Amikor elindítottam még volt alattam talaj, de nem tudom hogy melyik repülőtéren volt. Kicsit unalmas 5 óceánt átrepülni, hogy leszálljak egy óceánba... Végül is egyszerűbben: melyik reptérről indul a játék első indításnál?
Lexus IS 300h (XE30), iPhone 12 Mini, Apple watch S6 LTE, M1 Air, iPad 11 Pro 2020+Magic Keyboard, Apple TV 4K, Sony A8
boeing
senior tag
Üdv itt olvasgathatsz kedvedre,sok hasznos infó van.[link]
Đusty
addikt
Indulásnál, úgy jelenik meg a nézet, hogy a beton első csíkját látom magam előtt (fentről lefelé néz nagyon), a horizont sehol. A nézet a shift/delete-el helyre áll de legközelebb megint így jelenik meg. Hol lehet ezt állítani és menteni?
Cypresss
senior tag
Ugyanakkor a postodban sok a valótlanság, a csúsztatás, a tudatlanságból vagy hozzá nem értésből eredő félinformáció. Nem szeretnék vitatkozni ezekről, főleg nem itt, főleg nem így, hogy már nincs is miről.
Nem tudom mire gondolsz, de az emíltett adatok és számok bárki által visszakereshetőek. Ez a jó az internetben.
Ugyanakkor az is igaz, hogy csak ismerőseim dolgoztak a cégnél én soha.
Egyébként egyetértünk, nincs már miről vitatkozni. Ez az anyag nagyon jól összefoglalja az elmúlt húsz évet.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
A cég menedzsmentjének tagjaként valamivel pontosabb információkkal rendelkezem, illetve, mivel airline managementet is tanultam, így van rálátásom arra is, hogy üzemelési szinten mi a különbség egy point-to-point és egy hub&spoke rendszer működési feltételei, humán és egyéb kts-ei között, mitől lehet életképes a long haul, és hogy nem szabad long haul-t üzemeltetni, stb. Ha lesz egy kis időm, és megszűnt az állásom, írok szívesen bővebben is a témáról, legalábbis, ami a szakmai részét érinti, mert politikai kérdésekben, sárdobálásban, jobbra és balra mutogatásban természetesen nem kívánok részt venni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
cintula187
addikt
Én szeretnék akár ide akár egy máshova is feltöltött leírást olvasni erről szakmailag. Érdekel a téma!
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Đusty
addikt
Engem is.
[ Szerkesztve ]
ChipKng
aktív tag
Sokan nem bannank ha itt osztanad majd meg az informaciot.
2B OR NOT 2B that is FF
Acor
aktív tag
En is szivesen olvasok rola
Velemenyem szerint hamarosan ismet lesz Malev, ha mashogy is hivjak...
Szerintem a kormany buszkesege vagy a magyarok buszkesege nem engedi meg, hogy ne legyen Mo.-nak sajat repulogep tarsasaga...igy azt ujra el fogjak inditani teljesen mas formaban, logikusan nezve hogyan lehet megszabadulni egy olyan cegtol ami veszteseget termel rengeteg felesleges dolgozoja van es dragan berli a gepeket.... csodbe viszik..
majd ujra felepitik kevesebb emberrel koltseghatekonyabban.........
Ez is egy megoldas es meg ha fajo is sok embernek de meg lehet csinalni...
Es nagyon sajnalom a sok dolgozot kozte ismeroseimet is
De egy fura vilagban elunk...
Elnezest attol aki nem ert egyet...
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
Korcsii
őstag
Igen lesz, és máshogy is hívják, és egy kicsit más lesz: Ryanair...
Őszintén szólva én nem sok esélyt adok annak, hogy a közeljövőben (években mérve) lesz új nemzeti légitársaságunk, de hát ne legyen igazam, nem bánnám én se.
[ Szerkesztve ]
cintula187
addikt
Pontosan. Nem reális, hogy lesz. Már most betömte az űrt vagy be fogja még jobban a többi légitársaság a kiesett járatokra.
Az amúgy lehetséges, hogy pl. a Ryanair ha itteni HUB ot csinál (vagy másik fapados) akkor kvázi fapados/normál légitársasággá válik? Úgy értem lesz fedélzeti (ingyenes, repjegyben árban benne foglaltatott) ellátás vagy megszünik a poggyász felár. Bár erre nem sok reményt látni.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Geryson
addikt
Hát kicsit megtöröm itt a nagy Malév-gyászt, csak hogy visszakanyarodjunk a topik eredeti témájához. Sok hozzáfűzni valóm lenne az egészhez, de a lényege igazából az, hogy ez most egy ilyen világ. Erre 1000 példát tudnék mondani, a Malév annyiban más, hogy sok ember ismeri (de semmivel nem vagyok hajlandó jobban sajnálni mint Apám volt munkahelyét, vagy az én munkahelyemet - ahol szintén dőlt minden). Amúgy tényleg hülyeség az hinni, hogy nem lesz többé a Malév és, hogy most akkor Ryanair gépek lesznek csak és akkor mi hogy utáljuk majd őket. No, részemről lezárva.
A Microsoft Flight viszont 29.-én jelenik meg, erről ITT egy hír németül jó pár képpel.
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
cintula187
addikt
Még mindig nem látok benne jeteket
Valamint a youtube videón gáz ahogy látszik a pilótafülke nézetben az árnyék "remegése".
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Geryson
addikt
Én mondjuk továbbmentem a Microsoft oldalára (és képeire), de valóban ott sem látok jet-eket. Lehet, hogy olyan lesz mint a Ship Simulator (nem tudom, hogy az Microsoft-e), hogy van 5 helyszín, az ki van dolgozva részletesen és ott mozoghatsz a térképen belül? Mondjuk repülővel ezt el sem tudom képzelni...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
cintula187
addikt
NEEEEE és tényleg még ez is elképzelhető ba**zus
A "pálya" végén fal és 180fokban visszapattansz róla... kinézem belőlük, jó lesz az az xboxosoknak.
Asszem nem volt microsoft a ship sim ,de imádtam
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
fatal`
titán
Nem lesz jet, se addonok hozzá. Árkád játék lesz, érmegyűjtögetés és hasonló baromságok. Ingyenes lesz fizetős ms kiegekkel, amik gondolom területeket fog lefedni (esetleg később jetek, bár kétlem).
(#9031) Geryson: Az alapjátékban a hawaii szigetek lesznek benne, slussz.
[ Szerkesztve ]
boeing
senior tag
Akinek Ati kártyája van az rakja fel a 12.1 mert tökéletes lett a AA.Nálam +9 fps.
haky
senior tag
Melyik FS-nél? 9 vaqy X?
Aki másnak retyvetyutyu...
fatal`
titán
Viszont FPS csökkenést okoz egy csomó más játéknál, de elvileg a 12.2 preview már javítja.
macy
addikt
Most olvastam utána az MS Flight-nak. Hát tiszta ideg lettem ettől a baromságtól. Pedig nagyon vártam.
boeing
senior tag
Fsx,végre játszható lett Budapest 2.0,19-27 fps.
macy
addikt
Na ezt megnézem én is, bár nem várok csodát a tragacs gépemtől.
Đusty
addikt
Ezzel "be lehet ülni" egy gépbe 2 embernek hálózatban, vagy miről szól?
[link]
Csak a hang? Az megy e nélkül is pl. msn-en nem?
Aki érti legyen szíves leírni.
köszi
[ Szerkesztve ]
Acor
aktív tag
Na igen hogy ebbol mi lesz... Azt irja a nemet, hogy ingyenesen letoltheted a Beta verziot amihez jar a Hawai kiegeszito is 20 kuldetessel stb....stb..
Tovabbi kiegeszitok jonnek es hogy az Aerosoft fejleszt hozza (vagy mar megtette) dolgokat es azokat is majd meglehet vasarolni..
Vagyis ugy csinalja a MS mint ahogy a windows-t dobta a piacra... beta....... teszteld majd egy honap mulva vedd meg... gondolom en....
Ez vagy bejon nekik vagy nem ebbol meg nem lettunk okosabbak majd 22nap mulva kiprobaljuk, csak optimistan
[ Szerkesztve ]
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
RCH663
aktív tag
ez csak asszem' hang.
Vannak olyan gépek amik eleve támogatják az egy repülőgép két számítógép felállást, de akkor nincs online repkedés mert csak egymással beszélget a két gép hálózaton. Van egy dc-9-es addon, meg Lotus Sim L-39 Alba. Az Albát haverral nyúztuk, nagyon jó volt. Neten keresztül kicsit pont sok a ping, kicsit nyúlós a dolog, de LAN-ban ez teljesen jól kisimul. Marha jó átadni "your plane-my plane" dumával a másiknak, te gépészkedsz közben miközben ő repül, vagy fordítva, el lehet lenni vele . Lényeg: az egy gép két kliens tudtommal csak simconnect (FSX beépített protokolja) alatt megy olyan gépekkel amik eleve így vannak fejlesztve, mert csak ezek viszik át a műszerek és rendszerek minden adatát. Viszont mivel ez a protokol foglalt, így nem tud másik hálózattal ezen kommunikálni. Nem tudom hogy meg lehet-e esetleg oldani Fsuipc-vel egy másik klienst amivel online (vatsim, ivao) tudsz csatlakozni. Amikor mi próbáltuk csúnyán összeakadt, de lehet hogy van rá valami megoldás, részletesebben nem foglalkoztunk vele. A Lotus L-.39-et próbáld ki az tuti megy. A belső multi részét kell használni az FSX-nek, az egyik kreál egy játékot, másik csatlakozik, mind kettő pilóta, és ott van egy opció, hogy azonos gépbe, így szerver oldalon beállított géphez csatlakozik a másik (mind két kliensen fenn kell lennie az adott gépnek), és onnantól jobb esetben boldogság, vagy probléma keresés. Első alkalommal kb 10 próbálkozás után biztosan össze jön (vírusírtó, tűzfal, hálózati beállítások, stb)
macy
addikt
Hangvezérlés. Beszéddel lehet irányítani a repcsit.
video
cintula187
addikt
Nem rossz ha tényleg iilyen jól érti, de a csaj hangja borzalmas
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
ChipKng
aktív tag
Nem jol gondolod. Az Age Of Empires is olyan jatek ami bazira nem beta, megis ingyen toltod le. Viszont jatek kozben agyba-fobe fizetos eszkozokkel talalod magad szembe.
Tokjo lesz mikor valaki nekiall majd Flight-al repulni es egyszercsak feljon egy ablak, ahol a bankkartyas fiezetest ervenyesiti, hogy leszallhasson az uj repteren.
2B OR NOT 2B that is FF
macy
addikt
Röhej ez az fsx. Reppenek az ORBX Australia scenery felett 33ezer lábon, gyönyörű idő, a videókártya 22%-on, a proci meg nem mozdul el 100%-ról. Azt hiszem át kell állnom 2004-re.
haky
senior tag
Ha 2004 alatt mennének az ORBX kiegek már el is felejteném az FSX-et.
Aki másnak retyvetyutyu...
Korcsii
őstag
Lehet csak a nagy hideg miatt... előbb mentem én is két iskolakört ferihegyen... ennyire még nem szaggatott... csomószor megállt másodpercekre, és csak malmozott...
Majd kipróbálom azt a 12.1-es drivert én is, ha lesz időm... bár lehet 12.2 lesz már belőle rögtön...
[ Szerkesztve ]
RCH663
aktív tag
Ez majdnem teljesen valóságos, csak a valóságban akkor kell fizetni ha már leszálltál. leszállási illeték, kiszolgálási díj stb. de arra figyelj hogy ne malévos hitelkártyával próbálj fizetni, mert nem biztos hogy elfogadják.
A tuti az lenne, ha leszállásonként kellene fizetni, vagy veszel bérletet a reptérre... Na megyek frissítem az önéletrajzomat, és beadom a microfosnak, hátha felvesznek a jó ötleteimmel az értékesítési részlegre
macy
addikt
Ja hogy azon nem mennek. Bakker. Akkor megvárom míg lejár a kocsi hitel, aztán szétverem kalapáccsal a kocsit és elkezdek gyűjteni új gépre.
Korcsii: 12.2-es driver van fent nekem, semmi változást nem tapasztaltam. Igaz harmatgyenge a gépem az fsx-hez.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care