Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Geryson
addikt
A Start menüben kell megkeresned az FSNAV bejegyzését és ott van egy ilyen nevü ikon. Elindítod és ott a Create Database parancsot használva dolgozik egy pár percet, de ilyenkor a felinstallált scenery-k alapján megcsinálja a maga adatbázisát és mostmár akkor tudod használni az FS-en belül is. Minden scenery install után érdemes megismételni, mert egyébként az FSNAV nem fogja látni a felinstallált scenery-t.
Szóval semmi mást nem kell tenned, csak "create database" és ha készen van már használhatod is!
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Geryson
addikt
Természetesen van összefüggés, hiszen non sense felmenni egészen magasra, ha már jöhetsz is le utána. Azt tudod, hogy a magasságnak fontos szabályai vannak a repülési irányodhoz viszonyítva is? A PMDG amúgy javasol magasságot Neked miután beprogramoztad az útvonalat, az egy elég jó irányelv - táblázat amúgy nincs, majd belejössz idővel.
A Youtube videót megnézem, soha nem tanul eleget az ember!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Hypo
csendes tag
Hat nem ugyan ugy nez ki, de sok addonal nehol le is elozheti fsxet, de teny hogy azert fsx is nagyon ott van, bar egy pmdg vel pl lhgbpn azert izzad minden gep
Hypo
csendes tag
Hali, a magassag megvalasztasa tobb dologtol is fugg, utirány, repcsi, flightplan.
Nagyobb távolsgra meno gepeknel sok benyaval altalaban stepclimb van, emelkedes majd benzinfogyasztas majd emelkedes és igy tovább.
Itt egy apro ismerteto rola Frecc tollábol.
A magasság meghatározásának módját alapvetően kétféle szekcióra bonthatjuk. Amennyiben a magasságmérő a helyi QNH-nak megfelelően van kalibrálva, magasságunkat lábban fejezzük ki, pl 5000ft. Azonban a magasságmérőt a levegő ritkulása miatt egy bizonyos magassági szint felett át kell állítanunk standrard QNH-ra, ami 1013 Hpa / 29.92HgIn. Amennyiben a magasságmérő a standard légnyomásra van kalibrálva, a magasságot flight levelben fejezzük ki. Pl. standard légnyomásértéket használva indikált 10000 láb esetén FL100. Tehát a rádiós kommunikáció során pl. a magasságot az alapján kell lábban vagy FL-ben közölnünk, hogy standard QNH-ra kalibrált magasságmérővel repülünk-e vagy sem.
Az az indikált magasság, amelynél a kalibrálást meg kell változtatnunk, lehet egy nagyobb földrajzi területet magába foglalóan egységes (pl.: USA-ban 18000 láb), azonban lehet régiónként különböző. A repterekhez tartozó chartokon általában mindig megtaláljuk ezt a magasságot, sőt minden reptér közelében 2 átváltási magassággal fogunk találkozni:
Transition altitude (átváltási magasság - TA) Az az indikált magasság lábban, amely felett emelkedéskor magasságmérőnket át kell állítanunk standard QNH-ra.
Transition level (átváltási szint - TL) Az az indikált magasság flight levelben, amely alatt ereszkedéskor magasságmérőnket át kell állítanunk helyi QNH-ra.
A kettő természetesen eltérhet egymástól. Az eltérés pedig annál nagyobb minél nagyobb a különbség a helyi QNH és a standard QNH között. (Pl.: Ha a helyi QNH 1030 Hpa, a különbség a két szint között kb 500 láb.) A két szint között elhelyezkedő tér a transition layer. Ennek alapján transition layer-ben repülve x láb indikált magasságon emelkedéskor flight levelben, ereszkedéskor lábban fejezzük ki azt. (Ennek kapcsán, ha emelkedünk és a transition altitude 12000 láb, akkor annak nincs értelme, hogy FL110, de annak se hogy altitude 14000 feet.)
Ferenc1946
csendes tag
Köszöszönöm a szakszerű magyarázatot. De én még nem tartok itt.
Azért tettem fel a kérdésemet, mert sohe nem tudom eltalálni azt a kezdő sülyedési pontot, hogy a gép az ILS belépési pontnál elérje a szükséges magasságot.
Én még csak Off-line repkedek.
Most gyakorlom a PMDG737 programozását.
Tegnap már egy LSZH-EDDH útvonalon probálgattam, /közben írva a beállítási adatokat/, honnan kellene elkezdeni a sülyedést, hogy a 3000 láb belépési magasságra lemenjek. Pontosan 117,4 nm-nél kezdtem a sülyedést -500 v/s-vel EDDH előtt, de a végén már a -1000-rrel sem túdtam leérni. kb.5000 láb-ig sűlyedt. Úgyhogy ma folytatom a kisérletezést.
Természetesen kézibe kivéve nincs semmi gond. De most én a FMC-vel szeretném ezt megcsinálni. FL240-ről indultam.
Olyantól kérnék segítséget, aki használja és ismeri a programozást.
Mert azt sem értem, hogy az emelkedésnél a robot simán követi az LEGS-ben levő sebességi és magassági adatokat, de sűlyedésnél már nem veszi figyelembe az általam kijavított sebesség/magasság adatokat. Mert a gép által megtervezett adatok annyira irreálisak, hogy onnan csak lezuhanva lehetne elérni a szükséges belépési magasságot.
Ez az út, amit próbáltam375.7 nm.
http://www.youtube.com/watch?v=JfclBlXWB9E&feature=related
Ennek az oktató sorozatnak az utolsó két részében teljesen automatikusan landol a gép. De nem tudom, hogyan csinálja .
Pedig már legalább 5x megnéztem.
Kösz: Czakó
[ Szerkesztve ]
Hypo
csendes tag
FMC be betaplalva az utvonal es sid star esetleg, akkor az utvonal alatt ha megnezed a des gombra kattintva feljon melyik pontnal kell elkezdeni a sullyedest, ki is irja des now beallitod az mcp-n a kivant magassagot, majd fmcben des now es elkezd a gep sullyedni a kivalasztott profil alapjan, lehet nemi sebesseg korrekcio szukseges akkor kiirja drag required.
Ami az autolandot illeti,
ami kell hozza a palya kurzusa betekerve a courseba, a playa ils frekije nav radiokba mehet mind a kettobe palyairanynal appr button aztan vorloc button es szepen leteszi a gepet.
Hypo
csendes tag
FMC rol http://fs2004faq.uw.hu/FMChun/index.htm
ILS leszallas: http://fs2004faq.uw.hu/ils/ils.htm
Ferenc1946
csendes tag
Kösz!
Este kipróbálom.
A két linket ismerem. Az alagéppel tudom az ILS landolást.
Czakó
Hypo
csendes tag
ok aztan ha valami nem megy szolj megprobalok segiteni
Geryson
addikt
Csak, hogy tudd: a valós életben a gépekkel 1.800 - 3.000 lábbal süllyednek, tehát ennyivel Te is nyomhatod neki lefelé, én olyan 2.000 - 2.500 körül szoktam nyomni lefelé (mint ahogy kb. felfelé is). Persze ezek megintcsak erősen függenek attól, hogy mekkora a géped és mennyien ülnek rajta, hiszen ezetől függ az is, hogy mennyire gyorsulsz be. Egy 800-as 737-essel pl. erősen kell "fékezned", mert rendesen be tud gyorsulni ha rajta ül 180 chateres túrista. Még egy alapszabály: 10.000 láb alatt max. speed IAS-ben 250 csomó, ez illik nem túllépni (sőt büntetnek is érte).
Más: ha a magasságod nem elég jó az ILS-hez nyomj egy jobb vagy bal "orbit"-ot (erre utasíthat az ATC is ha már online repülsz), azaz egy 360 fokos fordulást, ami közben szinte egy helyben maradsz, viszont a magasságod szépen lecsökken.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Csorbi
addikt
Akit esetleg érdekel, kidobták az FSX Gold Edition-t, (FSX + Acceleration együtt), egészen kellemes árért: ITT
Ferenc1946
csendes tag
Üdv!
Aki már repült multiplayer üzemmódban, meg tudná nekem adni a FS2004 TCP számát.
Ennek egy négyjegyű számnak kell lennie. Állítólag ez kell ahhoz, hogy két számítógéppel összelehesen kapcsolódni a közös repüléshet.
Czakó
Geryson
addikt
Sorozatos kifagyások miatt végleg leszedtem az FS9-et és felnyomtam az FSX-et plusz megint vettem egy jó pár ismert régi kiegészítőnek az új verzióját (kiemelve itt olyan kiegészítőket, amik nagyon megdobják a repülés élményét):
[Active Sky X] = valós időjárást szimuláló, komoly repüléshez + tervezéshez elengedhetetlen program
[Ultimate Terrain X - Europe] = kimondottan Európára vonatkozó, tökéletesen valós út- és vasúthálózatokat, alagútakat, hidakat stb. ábrázoló kiegészítő. Magyarország véleményem szerint tökéletesen meg van csinálva!
[Flight Environment X] = a látványokért felelős elemek: víz, felhők, szmog és hasonlók kiválló megjelenítése.
[FS-Global 2008] = A leghatalmasabb, legtökéletesebb mesh, ami kapható. Azt hiszem a 6 DVD-s terjedelem magáért beszél, bár sajnos ez a kiegészítő nem letölthető, hanem megvásárolható (legnagyobb sajnálatomra).
[Landclass for Europe] = állítólag az urbanizált és egyéb területek nagyon szép leábrázolására szóló kiegészítő, bár ezt még nem próbáltam ki!
[Ground Environment X - USA] = sajnos egyenlőre csak az USA-ra vonatkozó, szerintem legszebb "városépítő" scenery. Aki ismeri FS2004-ből, az tudja, hogy a városokat úgy építi fel, hogy középen a belvárosokat tipikusan nagy házakból rakja össze, majd kifelé haladva egyre kervárosiasabb a terület, ahol aztán már játszóterek meg focipályák meg ilyenek vannak. Egy nagyon szép kiegészítő lesz, ha lesz végre Europe-verzió.
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Geryson
addikt
Az egészhez kiegészítésként hozzátartozik, hogy vettem tegnap egy 8500-as procit és bizony mostmár tényleg majdnem fullon megy a progi a látványkiegészítőkkel plusz fizetős géppel (bőven 20, de inkább 30-40 FPS körül). A jelek szerint azért nem kellett olyan sokat várni olyan gépekre, amin szépen fut az FSX.
Ez most a konfigom: Aerocool Extreme Engine 3T + Blue Strom II-500W; Asus P5B; E8500 + ASUS heat-square pro; 2 x A-Data DDR2/800/2048Mb; WD2500JS-250Gb; MSI 8800GTS + 2 x ACER AL2216WSD; LG DL+/-RW + Saitek Pro Flight Yoke & Rudder
Sőt, az egészen még nincs most megint húzás, na az szerintem megint nagyot fog dobni!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Acor
aktív tag
Szia! Ez az intel új procija?
Szerinted ez gyorsabb mint a Q6600?
Köszi
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
Hypo
csendes tag
fsx cpu fuggo foleg, q6600 jo valasztas es nem gyorsabb
Lebbencs
csendes tag
Az lenne a kérdésem, hogy az FSX-ben hogyan lehet a vitorlázó gépnél hogy húzzon egy mmásik gép?
Geryson
addikt
Van ott valami "tail hook" vagy ilyesmi parancs, azt hiszem ezekkel kell variálnod, de sajnos soha nem próbáltam FSX-ben ezt a dolgot.
Más: gyönyörűen megy az FSX, de ha kiugrom a játékból, akkor vissza már nem tudok menni, csak CTRL+ALT+DEL paranccsal, mi a francért? A háttérben szépen elfut, de letíltja a visszaugrást. Gondoltam a videókártya driverére (merthogy ilyenkor eléggé villog a kép, aztán egyszercsak rendbejön), de a legfrissebb van fent. Ötlet?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Lebbencs
csendes tag
De nekem a controls-nál a Tail Hook az a Ctrl/Shift+Q volt. Ki is próbáltam ami oda volt írva, mégsem tudtam húzatni magam egy másik géppel
Geryson
addikt
Help-ben ír vmit? Ahogy leszálltam, ránézek és megírom!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Geryson
addikt
Gondolom nem kell bemutatnom, de kivállóan működik a Squawkbox 4-es public béta verziója, amivel a jelek szerint teljesen ki lehet élvezni az FSX és a VATSIM adta élvezeteket. Érdekessége pl., hogy csatlakozás után a nézeteknék ki lehet választani a körülöttünk álló/repülő gépeket (amit ugye megszokott módon a "multiplayer range" alatt szűrhetünk meg, elkerülve ezzel a "szaggatást") és immáron a hat-gombbal a másik pilóta gépét is kivállóan körbe lehet nézni. Természetesen negatívum továbbra is az kicsit pontatlan mozgáskoordináció ábrázolása ill az, hogy a futómű még mindig nem kerül behúzásra felszállás után (legalábbis ez nem látszik).
Mindenkinek ajánlom aki a VATSIM hálózaton történő repülés mellett dönt, ami kimagaslóbban jobb, mint a sima "offline" repülés véleményem szerint!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Geryson
addikt
Nem jöttem rá...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Geryson
addikt
Uraim!
Nézzétek csak mit találtam! [FSX billentyűkiosztás]
Lebbencs! Ott van a "General" alatt, hogy "call" majd az, hogy "release tow plane", szerintem az a kettő fog kelleni Neked a híváshoz és az elengedéshez!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
DeepDish
őstag
Nah ezt erosen megkerdojelezem,mivel en 4.2 Ghz-es c2d + 8800 GTs G92 +4 giga ram ,de volt mikor 8al is probaltam es nem igazan lattam en 30 fpseket,plane nem ezekkel a kiegeszitokkel!!! Mutass kepet es beallitasokat,mert ha feltolsz mindent maxra,rohogve fog 20 fpsalatt menni,plane varos kornyeken ezekkel a kiegeszitokkel!!
Geryson
addikt
Nem azt mondtam, hogy lehetetlen leverni 20 vagy akár 10 FPS alá, sőt Aerosoft Budapesten még mindig 10 körül vagyok, ami számomra is megdöbbentő de most, hogy kisgépezem (Aerosoft C441-C2) 20-30 FPS között repülök simán (lock on 30 FPS), pedig fent Norvégiában szakadt a hó (Active Sky X fent van), de nem volt gondom. Nincs minden feltolva, de "ultra high" beállítások fölött járok! Ha így lesz a PMDG 737-esnél is, akkor bőven játszható a game.
Baromi szép amúgy az FSX már közepes beállításoknál is (FS9-hez képest pl.). Egy másik fórumon olvastam, hogy igazából ez már csak személyes hülyeség, hogy a csúszkákat mindenki max.-ra akarja húzni, pedig nem feltétlenül kell!
Apropó: van az a parancs, amivel tweakelni lehet, hogy kihasználja a 2 magot optimálisabban. Ez igaz, vagy csak kamm? Én nem csináltam most meg, de lehet érdemes?
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
DeepDish
őstag
Nem feltetlenul kell,ez most olyan,h nem feltetlenul kell 1 bmw m3-asnak nyomni ,eleg ,ha lefolytod 150 Le-re,nah de kerem ,akkor mi a pocsnek vettem!
Engem az kurt fel,h a hattér kurva homalyos volt, es ezen nemtudtam segiteni es bele is faradtam,peidg nemvolt szar gepem!
Amugy nemkell vele kinlodni,azzal a tweakel maximum 4 mag eseten,de hiaba volt olyanom is eladtam,mert nembirtal belole kicsiholni semmit se,2 magot hasznalja 4-et nem!
Kernek 1 screensotot ahol 30 fps-el repulsz,reszletes full tajjal es kisgep is legyen benne ,legtavolabbi kameranazetbol,hogy hatter is legyen,de ne csak a nagy szar felhok,hanem a taj is alatta! Koszonom Jah es persze FPS ertek kijelezve!! Koszonom
Geryson
addikt
Igenis értettem! Úgyis fotózok egy csomót útközben, tolok fel!
A példádban teljesen igazad van, a homályos táj "túlhúzást" jelent, de valóban rohadt idegesítő.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
DeepDish
őstag
Ne nevetess mar ki,levettem 800/600-ra es akkor is homalyos volt ? No comment,nah ebbe untam bele!!
Geryson
addikt
Miért nevettetnélek ki, nem értem?! Akkor is azt jelenti a homályosság, hogy az FSX motorja (vagy akármilye) úgy ítéli meg, hogy a megjelenített mód túl sok információt tartalmaz és emiatt lebutítja a képet. Az, hogy ezt Te (vagy akár én is) hülyeségnek tartjuk az egy dolog, de akkor is így oldotta meg a Microsoft. Én csupán ennyit írtam...
Amúgy a közel 2.500 hivatalosan, VA-ban lerepült órám alatt (vagy a közel 4.000 általános órám alatt) soha nem foglalkoztam azzal, hogy kintről hogyan néz ki a gépem vagy éppen akár a táj. Kb. 30-40x repültem a Malév new yorki vagy torontói járatait, olyankor 4-6 órán át az óceánt néztem, vagyis nézhettem volna de nem tettem, mert nem ez volt a játékom célja. Nincs ezzel semmi gond, de úgy látom mi ketten erősen más oldalról osztályozzuk a játékot. Engem nem érdekel az elefánt vagy a homályos táj a távolban max. kiábrándító. Ennek ellenére én azt mondom, hogy az FSX sokkal szebb, mint az FS9.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Acor
aktív tag
Sajnos( az FSX szempontjából) Deepish-el egyet értek, megnézem mikor nyom 30framet a játék full beállítással a konfigoddal...
Még az én konfigom sem bír annyit, ráadásul BP scenery 7frame /sec úgy hogy semmi sincs max-on.
Driver update amíg nincs megfelelő hozz addig a hardware sem fog rendesen működni.
Csak ennyit akartam hozzászólni
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
DeepDish
őstag
Te beszelsz felre,azt allitottad,hogy a te nem eppen fullos gepeden 30 fps-el siman repkedsz az alabbi kiegeszitokkel! Nah most en ezt cafoltam ,mert en ezert oltem bele kurva sok lovet ,mert SZIM rajongo vagyok,innentol kezdve kertem bizonyitsd be,hogy tenyleg annyi az annyi! Erre irtam,h en mar 4 maggal vs 8800 GTX-el is probaltam,de en alatamasztottam csak vissza kell olvasnod es kepekkel bizonyitottam be anno,raadasul akkor meg nem is voltak ilyen fullos kiegeszitok!!! Erre te irod,hogy nem is nezed a tajat,akkor neked ennyi erovel akar mehet 800/600-on is lebutitva ,NEM?!
Megvmi amit hozzafuzok,anno volt 7900 GTX-em is,akkor erdekes modon bebirtam ugy loni,hogy nelegyen a hatter maszatos,azota sem sikerult,pedig 3szor jobb gepen is probaltam! Akkor erre mondj vmit?!
Remelem most mar nem beszelsz el mellettem!
KEPEKET AKAROK!!!
u.i: "bőven 20, de inkább 30-40 FPS körül"
[ Szerkesztve ]
Geryson
addikt
Örülök, hogy találtam egy lelkes levelezőtársat. Maradjunk annyiban, hogy nekem nagyon szépen megy az FSX, bőven meg vagyok elégedve ahhoz képest, hogy a kiadáskor még katasztrófális volt amit ki tudtam hozni belőle. Ellenben úgy érzem, hogy ezt a beszélgetést részemről lezártam, mert nem tetszik a stílusa.
Acor: Budapest sajnos tényleg katasztrófális, sajnos én sem értem miért (ez így volt az FS2004-nél is) - de pontosan ezt írtam én is.
Üdv Norvégiából, irány Skócia!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Geryson
addikt
Ebben tudtok segíteni? Ezt a VA-fórumán kérdeztem, de ott eddig nem jött válasz:
"Urak!
Tesztelgetem itt a FSX-et és "apró" gondjaim vannak. Az egyik az kapásból az, hogy néha a kis elmentett állásomat nem tölti be, hanem "Fatal error"-ral újraindíthatom az FSX-et. Ez mondjuk még nem olyan nagy gond, mert pillanatok alatt újragenerálom az állást és már röppenek is, DE:
Ha kiugrom a játékból (mondjuk a Windows-billentyűvel - mint most is tettem), akkor az utolsó pillanat képe ott marad az 1-es képernyömön és csak a 2-esen tudok bármit is csinálni (jelen esetben ide írni). Egyszerűen nem tudom kifeketíteni az 1-es ablakot, így bármiilyen progit ha meg akarok nézni, azt csak a kettesen csinálhatom. Ja, mondanom sem kell, hogy a visszaszállás szintén nem egyszerű, csak CTRL+ALT+DEL kombinációval lehetséges. Megy az FS a háttérben, szépen vissza is lehet lépni (ilyen furcsa módon), de ez egy kicsit furcsa. A beragadt kép persze annyira aktív, hogy minden program csak mögé hajlandó lépni, azaz használhaatlan, nem tudom az előtérbe hozni. Amúgy nagyon szép, örülök, hogy végre váltani tudtam.
Gépkonfig: 8500, P5B, 2x2 Gb, 8800GTS minden húzás nélkül
FS: alap + SP1 + SP2, Active Sky X, Ultimate Terrain X, Flight Environment X (most kikapcsolva), Aerosoft Cessna 441 X- mindegyik clean, nem virágbolti
Mondjuk 2x volt Runtime Libari C++ kifagyásom is, de sztem ez nem annyira vészes, ez az ablakos dolog érdekesebb. Tipp? NOD letíltva! Lapozófile 10 Gb!"
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Geryson
addikt
Czakó!
Kérdésedre egy elég hasznos gyűjtemény egy másik fórumból: [link] itt a segédletek alatt megtalálhatod az óceán repülés szabályait, de mivel Te offline repülsz így ennek igazából semmi különösebb értelme nincs az ottani amúgy érdekes fóniázást megtanulnod. Talán 2 dolog van, az egyik, hogy itt nincsennek fix navigációs pontok, hanem a szél függvényében koordinációs pontok, amiket érint a gép ill. az, hogy nagysúlyú járatoknál (ezt már írták korábban) nem mennek fel rögtön a teljes magasságra, hanem "step climb", azaz lépcsőzetes módszerrel emelekednek. Én pl. úgy mentem mindig, hogy FL300-320 körül kezdtem és csak Skóciánál mentem fel magasabbra. Az úgy nevezett NAT (North Atlantic Track)-oknak mindig megvannak a magasságai, amiket lehet repülni (ott nem törvényszerű, hogy nyugatra páros, keletre páratlan). A napi NAT-okat innen (is) lehet kivenni amúgy: [NAT] Általában kifelé tötymörgés van a nagy szembeszél miatt, hazafelé meg tépsz (nem ritkán 1000 körül van a GS). Példa: Budapest-New York kifelé kb. 9 óra, hazafelé 6 és fél - 7 óra.
És, hogy milyen géppel repülj? Hát amelyikkel át tudsz menni!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
DeepDish
őstag
Magyarul beismerted,hogy a 30 FPS dolog csak hirtelen fellangosal volt ,azaz meggondolatlan es meg finom voltam!! Koszonom!!
En is lezartam ezennel,de a szavahihetoseged igy ugrott mindeki elott ilyen teren !
[ Szerkesztve ]
Geryson
addikt
Hétvégi tartóstesztem alapján korrigálnom kell korábbi hozzászólásomat, az FPS nálam kb. 15 és 30 között mozog: egyszerűen több nem jön már ki a mostani - számomra szimpatikus beállításokkal -, de egyenlőre pozitívum, hogy kevesebb sem. Az európai nagyvárosok még jönnek, így majd akkor ismét megtudom, hogy mire képes a gép. Amúgy VFR-re kategóriákkal szebb az FSX, mint elődje, csakis ajánlani tudom. Online senki sem nyomja közületek?
Mellékelten képek a kedvcsináláshoz:
http://kepfeltoltes.hu/080922/2008-9-20_18-8-48-109_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Apropó, nem tudjátok, nem lehet átállítani, hogy a beépített képlopó ne .bmp-ben mentsen, hanem .jpg-ben?
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
DeepDish
őstag
Elsimitas es miert zoomoltal ra sok kepnel kozelre?! Elegge mentes a latvanyvilagtol! Sok mindent lehuztal a csuszkaknal? NEM KOTOSZKODESBOL IRTAM ELORE SZOLOK!!!
Hypo
csendes tag
Szepek grat, egy megjegyzes, elev rossz hozzaallas pl hogy mindent maxra akarnak rakni a gameban, fel kell fogni a max settings nem ezekre a hardwarekre van, csak ugy mint anno a lockonnal is.
A masik dolog meg meg kell talani egy egyensulyt a megjelenites es a sebeseg illetve a repules tipusa ifr vfr kozott. az fps vadaszatnak meg semmi ertelme az hogy van ahol 50 fpst megy mashol 5 ot nem jo ha 25 ot mesz mindenutt akkor tutin jatszhato.
A lenyeg meg kell talani az optimalis beallitasokat az adott hardware konfighoz, es nem max ra hajtani es fpst vadaszni. ez nem crysis
Hypo
csendes tag
Bp sceneryhez az 1.3 as patch utan mar siman megy na persze nem annyi az fps mitn a default sceneryn de ugye sokkal szebb es abszolut jatszhato
DeepDish
őstag
Szo nemvolt minden maxra huzasarol,pl forgalom stb kit erdekel?! Hanem a graf,ezek nem igazan durva kepek szerintem..,de ha tevedek kovezzetek meg ! Mondja ezt olyan,aki szivott mar eleget FSX-el es beallitasokkal es alert "haverja",vagy inkabb ismerose!!
Szol ez Hypo-nak ,aki SG-rol jott!
Acor
aktív tag
Köszi!
elég csak azt, vagy az elötte lévő patch-ket is feltegyem?
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
Geryson
addikt
Majd nyomok szebbeket, de egyenlőre elég "gyér" a táj bár nekem ezek is nagyon tetszenek (főleg a naposak), meg aztán FS9-hez képest eszméletlen a látvány így is - a legjobban a fák tetszenek. Lehet sűrűbb helyen ki is fekszik a gépem, de legalább tudom mi a határ.
Az élsimítás a "filtering"? Az nekem Anisotropic-on van, bár nem láttam eddig semmi változást ha máshova állítottam.
Amúgy jó, hogy mondod a nézetet, segíts már nekem légyszíves! Ezek nem zoomolt képek, hanem sima "S"-el kiválasztott külső nézet. DE! Hol a fészkes fenében tudok távolabb menni? FS9-ben volt egy olyan, hogy "view" és ott valami "options", ahol be tudtad állítani, hogy a géphez képest hol legyen a kamera (ez valami 6xxx méter volt maximumom), de itt egyszerűen nincs és baromira zavar, hogy ilyen közelről mutatja a gépet! Mostmár olyan szinten csak kint vagyok, hogy zavar a default nézet, de eddig nem tudtam változtatni rajta, szóval pls. help!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Geryson
addikt
1.3 patch??? Nem akarok hülyeséget mondani, de nekem a megvásárolt Bp-m már eleve az 1.4-es verzió! Én csak és kizárólag ezt tettem fel az alap FS-re és nem szólt semmit!(606.078.352 byte a terjedelme). Vagy a patch még erre jönne rá???
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Acor
aktív tag
Nekem ilyen a kép, szerintem gyönyörű, csak a frame kéne legalább dupla ennyi..
1650*1080 és minden full csutkáa van húzva kivéve a Traffic ott minden 10% -on van
Élsimítás, antistropic és a light bloom is bekapcsolva
Szeretném egyszer ezt a beállítást 35 Frame-l látni már
Talán ezzel az I7 Intel-l ár lehet.. kivárom
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
Acor
aktív tag
[L:%5Burl=http://kepfeltoltes.hu/view/080923/palma_de_mallorka_www.kepfeltoltes.hu_.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://kepfeltoltes.hu/thumb/080923/palma_de_mallorka_www.kepfeltoltes.hu_.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D][link][/L]
[L:%5Burl=http://kepfeltoltes.hu/view/080923/haiti1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://kepfeltoltes.hu/thumb/080923/haiti1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D][link][/L]
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
Acor
aktív tag
Bocsi, nem tudom egyelőre megmutatni, mindjárt kitalálom....
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
Acor
aktív tag
Acor
aktív tag
Még annyit hozzá: ha leveszem az összes csuszkát a felére akkor ugyanez a kép 35Frame/sec-el megy ami már élvezhető. Jó a grafika is egy kicsit szerényebb, de még mindig sokkal szebb mint a 2004..
A Bp scenery-t megnézem a héten a 1.4-es patch-el. majd írok róla
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
DeepDish
őstag
FSX-en belul a beallitasoknal megtalod zoom neven aszem,de a minusz gomb es a hosszú ó vagy ú gombbal probalkozzal! Alapbol ezeken van aszem,mivel nincs fsx-em 3 honapja igy nemtudom most megnezni neked!
FSGlobal 2008 fennt van,az sokat dob a laton?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- Samsung Galaxy S23 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új iPhone 15 Pro Max 512GB Független, Natur Titán
- Aspire VX5 591G 15.6" FHD IPS i5-7300HQ GTX 1050 16GB 500GB NVMe +1TB HDD magyar vbill gar
- Samsung Galaxy S21 FE 5G DS (6GB+128GB) Graphite