Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laca500

    aktív tag

    válasz #56474624 #11272 üzenetére

    Persze-persze.
    Én sem azt akartam mondani, hogy a bolt át akart verni. Gondoltam, hogy elírás. Többször vásároltam már náluk és nem volt hasonló probléma. Ez sem az, csak hát ilyen esetben mégis úgy érzi az ember, hogy ő nem ezt akarta venni. És ilyen esetekben jön elő az a szöveg, hogy az elírásokért felelősséget nem vállal. Pedig kellene. Mert azért valjuk be, nem mindenki ért kapásból az SSD-k lelkivilágához, vagy más termék műszaki paramétereihez! Nagy a valószínűsége, hogy a bolt által feltüntetett adatokból fog dönteni. Hozzáteszem a jó termékspecifikáció a bolt érdeke is, mert ha többször előfordul náluk hasonló eset, akkor az isten se mossa le róluk a direkt félrevezetést és rájuk húzzák a vizes lepedőt. Vissza térve az én esetemhez, nem tartom különösképp nagy problémának, csak bosszantónak. Főleg azért, mert legtöbbször napokig kutatom, hogy mik az ajánlott termékek és megpróbálok minél több infót beszerezni. Sajna most nem ezt tettem, és egyből bele is futottam!

    Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés