Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-19 16:30:21

LOGOUT.hu

Ha e-book olvasót szeretnél vásárolni, és nem tudod melyiket válaszd, olvasd el a következő írást: Elektronikus könyvolvasó választása
Népítélet, avagy a felhasználók véleménye az olvasóikról
A jelenleg Magyarországon megvásárolható legismertebb olvasók listája:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21151) tlala


tlala
addikt

Ellopták a hátizsákomat, régi hűséges Kindle Paperwhite olvasómmal együtt, amit anno (2018-ban) 80 USD-s áron vettem USA-ban.
Mi az ma, amivel hasonló minőségben (szemkímélő kijelző) legkedvezőbben pótolni tudom?
Próbáltam átnézni a topicot, látom, hogy a Pocketbook verziók népszerűek, bár sok rájuk a minőségi panasz is.
Kísérletezzek vele, vagy inkább szedjem össze a lóvét, és vegyek egy ilyen Kindle Paperwhite-ot helyette?
Köszi előre is a tanácsokat.

[ Szerkesztve ]

(#21152) csendes válasza tlala (#21151) üzenetére


csendes
őstag

Hardverapróról új PW4 vagy esetleg jó állapotú használt Oasis.

Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

(#21153) tlala válasza csendes (#21152) üzenetére


tlala
addikt

Köszi.

(#21154) laracroft válasza Bozek (#21143) üzenetére


laracroft
aktív tag

Szia,
nekem Touch Lux 5 van, de nekem nincs voice ikon mint a Tutorial videóban.
update: Én úgy tudom a Touch lux 5 nem támogatja a hangot...

[ Szerkesztve ]

(#21155) gabika0013 válasza Fin10 (#21101) üzenetére


gabika0013
tag

Sziasztok!
A lányomnak rendeltem az Alzától egy Pocketbook Touch Lux 5-öt, hozzá [gyári tokot] és ~20 nap után egy kicsit átalakult:
Garanciális igény bejelentve, PocketBook visszaküldve, a termék kivizsgálása megindult... Majd 16 nap múlva jön is az email, idézem:
"Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy az ASRExxxxxxxx hivatkozási számon reklamációra felvett eszköz mechanikailag sérült, ezért sajnos a javítás igényét elutasították.
A szervizben csak fizetett javítást tudnak elvégezni a készüléken.
A javítás összege 28 910 Ft áfával.
A javítás ideje a 30 napot meghaladhatja.
Kérjük, hogy küldje el a válaszát erre a levélre.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal."

Hát most itt tartok. Kb. 5 alkalommal használt, durván másfél könyvet megélt, a szobát el nem hagyó ebook olvasó valószínűleg kuka. Nem általánosítani szeretnék, de ismerőseim kivétel nélkül Kindle-t használnak. A többit tegyétek hozzá...

(#21156) jose999 válasza gabika0013 (#21155) üzenetére


jose999
senior tag

Előbbiekben írtam,pontosan így jártam én is, haverom is zsír új PB5-tel,valamint én egy PocketBook Touch HD 3-mal is...váltottam Oasis 3-ra

Gránit bankos ajánlókódért keress privátban (8000 Ft jóváírás) „Oh, igen. A múlt gyakran fájhat, és elfuthatsz előle, de akár tanulhatsz is belőle.”

(#21157) csendes válasza gabika0013 (#21155) üzenetére


csendes
őstag

Ezzel lehet próbálkozni: [link]

Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

(#21158) LittleBiG007 válasza gabika0013 (#21155) üzenetére


LittleBiG007
Topikgazda

Nem volt túl szoros a bepattintós tok? Nem hajtította meg az olvasót?

Nova 3 - Oasis 3 Smart - Kindle 4 - PRS350 PRS+ - Mini

(#21159) gabika0013 válasza LittleBiG007 (#21158) üzenetére


gabika0013
tag

Rémlik, hogy elég szoros volt a tok, de szerintem az olvasót nem hajlította meg.

(#21160) LittleBiG007 válasza gabika0013 (#21159) üzenetére


LittleBiG007
Topikgazda

itt írtam az InkPad 3-mal kapcsolatban és így kellett ellenőrizni.

[ Szerkesztve ]

Nova 3 - Oasis 3 Smart - Kindle 4 - PRS350 PRS+ - Mini

(#21161) gabika0013 válasza LittleBiG007 (#21160) üzenetére


gabika0013
tag

Ellenőrizni majd csak akkor tudom, ha visszakapom az olvasót. Mi legyen akkor, ha tényleg a tok meghajlította az olvasót. Pereljem be a tok gyártóját, esetleg forgalmazóját?

(#21162) tlala válasza gabika0013 (#21155) üzenetére


tlala
addikt

Sajnálom. :((
És egy forinttal sem olcsóbb, mint egy Kindle Paperwhite...

(#21163) csendes válasza gabika0013 (#21161) üzenetére


csendes
őstag

Pereskedni ekkora összegért nem érdemes, független szakértői véleményt célszerű kérni, illetve békéltetéssel lehet próbálkozni. Ha gyári a tok, akkor lehet rá hivatkozni. A hagyományos üveg kijelző sajnos érzékeny a feszülésre, ezért is fontos a jó tok.

Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

(#21164) gabika0013 válasza csendes (#21163) üzenetére


gabika0013
tag

Esetleg tudsz segíteni abban, hogy a független szakértői véleményt hol, hogyan?

(#21165) csendes válasza gabika0013 (#21164) üzenetére


csendes
őstag

Mivel jótállási idő alatt történt a meghibásodás, ezért ennek elkészítése az eladó kötelessége [link]: Az új szabály szerint a 2021. január 1-jétől megvásárolt termékek vitatott meghibásodása esetén érdemi információkat is tartalmazó szakvéleményt kell készíttetni. A kötelező tartalmi elemeket jogszabály írja elő. Fel kell tüntetni a megrendelő és az üzlet nevét és címét, a vásárlás napját, és a szakértőhöz érkező megrendelés idejét. Szerepeltetni kell benne a fogyasztó kifogásait, a panasz kereskedőhöz való bejelentésének időpontját, a vizsgált terméket, a vizsgálat módszereit és megállapításait indokolással. A szakértő további információkat is megoszthat a vizsgálat körülményeiről vagy a termék megfelelő használatáról. (...) A jótállás teljes időtartama és a szavatossági idő első hat hónapja alatt a vállalkozásnak kell szakvéleménnyel bizonyítania, hogy a hiba nem gyári eredetű. A szakértői vélemény költségei alapesetben az eladót, a szavatossági idő második felében azonban a vevőt terhelik. A minőségi kifogásokkal kapcsolatos vitákban az azok megállapodásos rendezését segítő békéltető testületek is eredményesebben működhetnek közre, ha részletes szakvélemény áll rendelkezésre. 2021-től a fogyasztóvédelmi hatóság eljárás keretében vizsgálja, hogy a szakvélemény megfelel-e a jogszabályi előírásoknak. Az új rendelkezéseknek és alkalmazásuk következetes számonkérésének köszönhetően a vásárlók még hatékonyabban érvényesíthetik fogyasztói jogaikat.

Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

(#21166) Jarod1 válasza gabika0013 (#21155) üzenetére


Jarod1
addikt

gyanúsan sok pb látok ilyen kijelzőhibával, kicsit pofátlan a PB részéről hogy ezt nem garanciába javítja amikor nincs látható mechanikai sérülés és ráadásul gyári tokban volt.
én Anno PB1 touch ot javítottam ezzel, rendeltem hozzá kijelzőt. bár a mostaniak 20-30 ezres áron vannak.

(#21167) gabika0013 válasza csendes (#21165) üzenetére


gabika0013
tag

Köszönöm a segítséged, már írtam "választ" az Alza-nak.

Jarod1

Megnyugtatlak, nem fogom annyiba hagyni, elmegyek, ameddig tudok. Még ha nem is fogok elérni vele semmit, nem is a ~50.000HUF (persze ez is számít), hanem a tudat, hogy én megtettem mindent!

(#21168) Jarod1 válasza gabika0013 (#21167) üzenetére


Jarod1
addikt

ja igen mellesleg én nem gyári tokot rendeltem hozzá, és hordoztam nem 1szer hátizsákba téve olykor laptop mellé, sőt nagy váltáskának is oldalába téve is volt. és nem repedt.

(#21169) tsabeekaa válasza Jarod1 (#21168) üzenetére


tsabeekaa
aktív tag

Amikor vettem kb 1 éve az MM-ben a PB-TL5-öt, akkor gyári tokot is akartam ott venni hozzá, de az eladó lebeszélt róla, hogy ha jót akarok az olvasónak, és magamnak, messzire kerülöm. Az Aliról rendeltem hozzá egy tokot, és azóta is hibamentesen használom.
[ezt]

(#21170) Bozek válasza laracroft (#21154) üzenetére


Bozek
nagyúr

A Touch Lux 5 nem alkalmas rá, csak az új szoftver jött ki, ez miatt én is megkeveredtem egy kicsit.

(#21171) LittleBiG007 válasza tsabeekaa (#21169) üzenetére


LittleBiG007
Topikgazda

Hát, nekem is megvolt a gondom a Pocketbook Inkpad 3 tokkal. Először a fentebb említett szűk bepattintós tok, amelyik meghajlította az olvasót. Időben észrevettem, visszaküldtem és kértem helyette egy ugyanúgy gyári, de belecsúsztatós elegáns bőrtokot. A megérkező tok Pocketbook nyomata a tok hátuljára került véletlenül és fejjel lefelé. Ezt is visszaküldtem, és kértem egy cserét. A következő tok alsó mágnese gyenge volt, csak a felső tartotta stabilan zárva az olvasót. De végül megtartottam, mert elegem lett.

Nova 3 - Oasis 3 Smart - Kindle 4 - PRS350 PRS+ - Mini

(#21172) tlala válasza LittleBiG007 (#21171) üzenetére


tlala
addikt

Hulladékgyár. :(

(#21173) Bozek válasza tlala (#21172) üzenetére


Bozek
nagyúr

Mintha más gyártóknál nem fordulna elő ilyen...

(#21174) Ébri válasza Bozek (#21173) üzenetére


Ébri
senior tag

Az előfordulás gyakorisága is számít. És ha tényleg a gyári tok rossz, az ellen tehetnének, ha akarnának, bár az pénzbe kerül. (Legalábbis úgy emlékszem ez téma egy ideje.) Pl. Kindle a zártsága miatt nem kedvencem, de többet adnak el belőle és nem írtak még ide ilyesmi problémával, bár lehet ott nem annyira hajlik maga a ház sem, ha szorulna a tok.

Mikor olyan ajánlások mennek, hogy ne olcsót vegyen valaki, mert rossz a minőségellenőrzés, akkor azért ez nem annyira pozitív. Más kérdés, hogy számomra se feltétlenül kizáró ok.

(#21175) csendes válasza Ébri (#21174) üzenetére


csendes
őstag

A gyári PB TL4-5 tok nagyjából olyan, mint az utángyártottak, árban is hasonló az új vámszabályokkal. Nehezen tudom elképzelni, hogy meg tudná hajlítani a házat, mivel a tok nem merev [link] .
Az üveg kijelző érzékenyebb a törésre mint a Möbius, viszont kevésbé karcolódik. Érdekes, hogy az új "on-cell touch" e-ink kijelzőt üveg- és rugalmas TFT panellel is lehet használni majd. [link] [link]
Az OEM gyártók nagyjából ugyanazok minden e-olvasónál, legalábbis 2019-ig Foxconn gyártotta a KIndle-t és a Pocketbook-ot is.

Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

(#21176) hampidampi válasza csendes (#21175) üzenetére


hampidampi
senior tag

"Az üveg kijelző érzékenyebb a törésre mint a Möbius, viszont kevésbé karcolódik"
E-ink kijelzőknél az üveg a legalsó réteg. Annak semmi köze a karcolódáshoz.

(#21177) csendes válasza hampidampi (#21176) üzenetére


csendes
őstag

Két különböző réteg lehet üveg alapú: a TFT panel, illetve a külső réteg (top plane, upper layer) [link] . Az üveg alapú TFT-nél általában a külső réteg is üveg értelemszerűen, ezért karcolásálló: "Glass-based screens are scratch-resistant so do not have to worry about how hard your stylus is" [link]. A rugalmas TFT fölé is lehet üveg alapú külső borítást tenni. Ettől nem lesz törékenyebb az olvasó, mert általában a TFT réteg az érzékenyebb [link] : "the use of a plastic TFT can be augmented by a layer of unbreakable glass on the front of the display to give stiffness to a device which requires significant touch interaction, but still provides an increased ruggedness. In these types of devices the TFT itself is often the component that fails when dropped, rather than the top plane glass. A plastic TFT can significantly reduce display failure due to those drops"
A külső réteghez használnak még polymetil-metakrilát (PMMA) műanyagot is, ami karcolásálló, de kevésbé átlátszó mint az üveg.

[ Szerkesztve ]

Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

(#21178) LittleBiG007 válasza csendes (#21175) üzenetére


LittleBiG007
Topikgazda

Pedig ez megtette, elég merev volt hozzá. Nem hiszem, hogy a méreten kívül eltérne attól, amit te linkeltél.

Nova 3 - Oasis 3 Smart - Kindle 4 - PRS350 PRS+ - Mini

(#21179) Bozek válasza Ébri (#21174) üzenetére


Bozek
nagyúr

Ja, a Kindle olvasók repülőgépen halnak meg. Amúgy azért se olvasol itt nagyon hibákat, mert aoknak van saját topikja. Ott azért előfordul ez-az.

(#21180) Ébri válasza csendes (#21175) üzenetére


Ébri
senior tag

Igen, de nem mindegy mennyire minőségellenőriznek. Jó esetben ettől lehet drágább egy adott termék. A fenti probléma nekem inkább anyaghasználatinak tűnik, de itt is gondolom azt tesznek bele, amit a megrendelő mond, s felteszem olcsóbb műanyag jobban hajlik.

(#21181) Ébri válasza Bozek (#21179) üzenetére


Ébri
senior tag

A fenti tokprobléma méretezési gondnak tűnik, ami elvileg ellenőrizhető, ha már drágábban adják annyit megtehetnének, hogy megnézik, akkora-e amekkorát kértek. Szóval szerintem hanyag minőségellenőrzés/átvétel. Engem zavar, hogy nem elintézni próbálják a problémát, hanem visszadobni (bár ha jól értem, a kereskedőnél tartanak, nem a gyártónál).

Persze, kindle-el is vannak rossz tapasztalatok, de nem emlékszem mostanában jellemző típushibára, illetve ott a garis ügyintézés általában simább.

De nem a márkát akarom minősíteni, a "hulladékgyár" kifejezést én is erősnek érzem, de fel se menteném azzal, hogy másoknál is van ilyen. Örülnék, ha megoldanák.

(#21182) gabika0013 válasza csendes (#21165) üzenetére


gabika0013
tag

Írtam már, hogy küldtem választ az Alza-nak, többek között, hogy "érdemi információkat is tartalmazó szakvéleményt szeretnék kérni a termék vitatott meghibásodásáról". Tegnap jött is (talán) a válasz:

"Dobrý den,

zákazník nesouhlasí s cenovým návrhem.
Děkujeme.

S pozdravem
Šárka Novotná – Alza.cz
RMA podpora

Dobrý den,
příčinou závady je mechanické poškození e-ink displeje. Na toto poškození se záruka nevztahuje. Mimozáruční oprava by stála 1692,68 Kč bez DPH.
Prosím o písemné rozhodnutí ohledně této zakázky.
Vyřízení reklamace je pozastaveno do té doby než obdržíme Vaše vyjádření.
S pozdravem
Servisní středisko Fixit
Konzole Mail ID: 385977512"

Úgy néz ki, nem lesz egyszerű...

(#21183) alexw801 válasza gabika0013 (#21182) üzenetére


alexw801
senior tag

A DeepL a barátod:
Helló,
az ügyfél nem ért egyet az árjavaslattal.
Köszönöm.
Őszintén
Šárka Novotná - Alza.cz
RMA támogatás
Helló,
a hiba oka az e-ink kijelző mechanikai sérülése. Erre a kárra a garancia nem terjed ki. Egy garancián kívüli javítás 1692,68 CZK-ba kerülne áfa nélkül.
Kérem, hogy a végzéssel kapcsolatos írásbeli határozatot küldjön nekem.
A követelés feldolgozása felfüggesztésre kerül, amíg meg nem kapjuk az Ön nyilatkozatát.
Tisztelettel
Fixit szervizközpont
Konzol Mail ID: 385977512"

Xiaomi Mi A3; Xiaomi POCO X3, 70mai Cam PRO; 70mai Cam 1S; FIMI PALM camera, EKEN H8 Pro; Amazfit Bip; Likebook Ares note, Xiaomi Mi Pad 4 Plus, Mi Band 7 Pro

(#21184) csendes válasza gabika0013 (#21182) üzenetére


csendes
őstag

Gyakorlatilag csehül leírják ugyanazt a sablonszöveget, de Magyarországon meg kell felelniük a "19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól" [link] előírásainak, aminek 1. melléklete rögzíti a szakvélemény kötelező tartalmi elemeit is.
Nyilvánvalóan az alza.hu válasza ennek nem felel meg. Hivatkozz a fenti rendeletre és ez alapján szólítsd fel őket arre, hogy adjanak a rendeletben előírt szakvéleményt, mivel a válaszukat nem fogadod el. Írd, le, hogy a készüléket mindig rendeltetésszerűen használtad, és amennyiben mechanikai sérülést tapasztaltak, akkor azt is bizonyítaniuk kell, hogy az a vásárlás után keletkezett és nem korábban.

Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

(#21185) gabika0013 válasza csendes (#21184) üzenetére


gabika0013
tag

Uh, hát köszönöm ezt a rengeteg segítséget, nekem ilyenekről lövésem sem volt, hogy ez működhet így is. Írtam is nekik, mindazt, amit tanácsoltál és várom a válaszukat...

alexw801

köszi neked is! megint tanultam valamit...

(#21186) gabika0013 válasza gabika0013 (#21185) üzenetére


gabika0013
tag

És a válasz nem váratott sokáig:

"Üdvözöljük!

Köszönjük levelét.

Illetékes kollégáink visszajelzését követően szeretnénk Önt értesíteni, hogy az ASRE21626397 reklamációban szereplő készüléket egy szervizközpontban diagnosztizálták és ez a szakvélemény a mérvadó.

Megértését előre is köszönjük.

Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal."

Hát ennyivel nem fognak lerázni...

(#21187) csendes válasza gabika0013 (#21186) üzenetére


csendes
őstag

Ilyenkor jön a békéltetés. [link]
És persze olyan magyar üzletből, ami ennyire nem tartja be a törvényt, nem célszerű a továbbiakban rendelni...

Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

(#21188) fattyu válasza csendes (#21187) üzenetére


fattyu
veterán

az a baj hogy azt hogy a tok okozta nehéz (lehetetlen) bizonyítani.
Ez pedig tényleg fizikai sérülés. tudjuk hogy a tok hajlamos de érted mit akarok.

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#21189) gabika0013 válasza csendes (#21187) üzenetére


gabika0013
tag

Előtte még "szépen" megkérem őket, ugyan küldjék már el nekem azt a bizonyos (részletes) szakvéleményt, mivel úgy néztem, az megillet engem. Utána békéltetés.

fattyu

én speciel értem, hogy te mit...

(#21190) csendes válasza fattyu (#21188) üzenetére


csendes
őstag

Nekem is gyári tokom van TL4-en. Azt el tudom képzelni, hogy egy nagyobb átmérőjű kijelzőt meg tud hajlítani egy tok, vagy egy nagyon kemény tok az eltérő hőtágulás miatt meghajlít egy kijelzőt. Most akkor vegyem le én is az enyémről a gyári tokot?
Én inkább arra gondolnék, hogy a gyártásnál már volt a TFT panel üvegen valami repedés vagy szállítás közben dobálták.
Jótállás alatt elvileg az eladónak kell bizonyítani, hogy a nem rendeltetésszerű használat okozta a hibát. Ha be van törve a külső üveg vagy a házon van ütésnyom, akkor ez bizonyíték. De akkor, ha nincs külső sérülés, akkor elvileg sok mindentől elrepedhet a TFT üveg (anyaghiba, pontatlan méret, rossz összeszerelés, stb.).
Ennyire nem lehet tájékozatlan az üzlet, próbálják kifárasztani a vevőt, hátha feladja.

Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

(#21191) fattyu válasza csendes (#21190) üzenetére


fattyu
veterán

eink panelnél érzékenyebb dolog szerintem talán a menstruáló szingli.

simán tudsz ilyet okozni külsérelmi nyom nélkül egy megnyomással is.

nem mondom ez történt de valahol azért érthető a bolt gyártó hozzáállása hogy fizikai sérülésnél akkor is ha más nyom nincs szétteszik a kezüket.

nekem sony telefonom repedt keresztbe spontán. néztem hülyén elszomorodtam, és meg se próbáltam a garit.

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#21192) tlala válasza csendes (#21152) üzenetére


tlala
addikt

Sajnos hardveraprón csak öreg készülékek és karcos elgyötört bemutató darabok voltak, így vettem egy mély levegőt és vásároltam egy új Kindle PW4-et.
Itt vettem meg, 41.990 Ft aug.1-ig ha valakit érdekel.

[ Szerkesztve ]

(#21193) tlala válasza csendes (#21190) üzenetére


tlala
addikt

Ráadásul az összes behaló kijelző és a kivétel nélkül mindig elutasított garancia a Pocketbook márkánál jön elő.
Kindle-ről nem olvasni ilyet.

[ Szerkesztve ]

(#21194) Bozek válasza tlala (#21193) üzenetére


Bozek
nagyúr

Ja, de hivatalos garancia csak az Amazon-tól rendelt Kindle esetén van tudtommal. A többi az mind bolti, ami meg ki tudja, hogy milyen.

Amúgy nekem simán cserélték a PocketBook-ban a behalt akksit. Hiába volt feltöltve 80%-ra, mindig kiírta, hogy rakjam töltőre. MM-es vásárlás volt amúgy.

[ Szerkesztve ]

(#21195) csendes válasza tlala (#21193) üzenetére


csendes
őstag

Vásárlás előtt érdemes végignézni a nagy magyar webshopoknál a visszajelzéseket. Abból már valamiféle valószínűséget is lehet becsülni bizonyos típusú hibákra. A törött TFT panelek esetében fordul elő, hogy nem rendeltetésszerű használatra hivatkozva nem javítják ingyenesen a jótállás ideje alatt.

Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

(#21196) Aksomatic


Aksomatic
senior tag

Sziasztok!
Egy ebook olvasót szeretnék vásárolni, van esetleg valami ajánlott belépő modell? Kindle Paperwhite 4-et láttam itt HA-n. Használtnál mire érdemes figyelni? Érdemes egyáltalán használtat?

(#21197) Gaben84


Gaben84
csendes tag

sziasztok,

valaki tudna abban tanácsot adni, hogy egy koobe Slightbook HD-t hogyan lehet rávenni hogy a PCre csatlakoztatáskor a töltés helyett a file másolás opció jöjjön be?
A gépen levő használati utasításból ez nem derül ki.

köszi

(#21198) csendes válasza Aksomatic (#21196) üzenetére


csendes
őstag

A Kindle PW4 általában jó választás, ha nem gond a formátumok közötti konvertálás Calibre-vel.
Használt olvasót jó minősítéssel rendelkező eladótól érdemes csak venni, lehetőleg 1 hónap garanciával, mivel ez kb. 1 töltési idő. Általános olvasáshoz Carta kijelzőst érdemes venni és legyen háttérvilágítás. Négy évnél régebbit nem érdemes venni, mert abban már valószínűleg gyenge az akku, akkor is ha keveset használták. És persze nem árt, ha van eredeti számla és doboz.

[ Szerkesztve ]

Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

(#21199) LittleBiG007 válasza csendes (#21198) üzenetére


LittleBiG007
Topikgazda

Négy évnél régebbit nem érdemes venni, mert abban már valószínűleg gyenge az akku, akkor is ha keveset használták.
Szerencsére ez nem így van.

Nova 3 - Oasis 3 Smart - Kindle 4 - PRS350 PRS+ - Mini

(#21200) BoB válasza LittleBiG007 (#21199) üzenetére


BoB
veterán

Pedig a 3-as Kindle-emben elég gyenge az akksi, pár napot bír ki.

Az akksik degradációja az idő előrehaladtával természetes.

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.