Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi #76198 üzenetére
Nyugi bro. Nekem egy éve nyikorog.
Gariban sem tudták megcsinálni. Hangos zene segít rajta
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76198 üzenetére
Kb.
Viszont ezt tényleg egy OTA hozta.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024 #76195 üzenetére
Amúgy ahogy érzékelem, bemondasz valami bugot és azzal kezdik, hogy akkor frissítsünk szoftvert hátha elmúlik.
Szóval ha szoftvert akarsz frissíttetni és nem akarsz érte fizetni akkor ki kell találni valami bugot
Mondjuk egyelőre jobban idegesít, hogy jobb hátul valami nyöszörög néha. Bár azt írták már az FB csoportban, hogy nem egy embernek nyikkog az ugyanaz a panel. -
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78 #76196 üzenetére
Pont ugyanúgy, ahogy az appban, térkép, kiválasztod a töltőt, majd lenyitod a megfelelő töltőfejet (AC vagy DC).
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76190 üzenetére
Nem kérdeztem, a bugról beszéltünk csak, ami miatt a frissítést kértem.
-
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78 #76192 üzenetére
Tud, töltöttem -10-ben is rendesen.
Új árlista appban, vagy [link].
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi #76153 üzenetére
Beírom és aktiválom is. Semmi. Nagy hideg? 1-3 fokról beszélünk. Norvégiában mínusz 10 van öt ott tud tölteni rendesen?
-
chess001
aktív tag
válasz
windlord #76188 üzenetére
https://index.hu/gazdasag/2023/09/14/napelem-napenergia-napelemek-elszamolas-rezsikoltseg-naperomu/
https://24.hu/fn/gazdasag/2023/06/06/paks-paksi-atomeromu-mvm-aram-villamosenergia-elektromos-energia-rezsi-rezsicsokkentes-nuklearis-atomeromu-atomenergia-beszamolo-merleg-nyereseg/
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Na végül 24-11-es szoftver került fel, van pár újdonság. Widgetek szerkeszthetők, navi felülete újra lett tervezve, töltési útvonaltervezésnél lehet plusz feltételeket megadni, eltűnt a klímakezelőről egy felesleges ventilátor fordulatszám állító, bekerült a telefonos akku előfűtés, illetve lett egy újabb elég hasznos widget:
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz
kardkovacsi #76184 üzenetére
Hivatalosan annyiért veszik át pedig és azért, mert annyiért termelik, ez a szöveg...
-
chess001
aktív tag
válasz
kardkovacsi #76182 üzenetére
Nem értem ezt honnan gondolod: 4,6 Ft/KWh, annyiért veszik át, plusz EU-hoz képest ez is egyre csökken, mert az euró drágul...
-
kardkovacsi
senior tag
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76180 üzenetére
Ionity nemeteknel, svedeknel, norvegoknal is 0.3-0.4 EUR kozotti, szoval az sok helyen is eleg baratsagos.
Finn HPC DC arak meglepoek amugy, 0.25 EUR, ~102 Ft.
Osszessegeben szerintem is jobb lett, itthon kell kicsit jobban figyelni, ha tolteni kell.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024 #76179 üzenetére
Akkor azért még emeltek kicsit a Flex árakon is, hogy az a 30% ne legyen olyan olcsó
Megnéztem azokat ahol eddig töltöttem. A szlovén AC 0,39 lett, 0,32-ről, viszont az Ionity is 0,39 lett 0.55-ről.
A horvát Ionity az drága maradt 0,58. Még az olasz is jóval olcsóbb a 0,4 eurójával (0,57 a Passport motion). Mondjuk az ott tényleg durván jó ár mert a kedvezményes AC töltés 0,53 volt amikor Velencében voltunk. Az osztrák tényleg durvát esett. A Cseh árak is elég jók lettek, 10 CZK az 160 forint.Nekem ez azért pozitív csalódás, főleg az Ionity árak miatt. A magyar töltőárak meg annyira nem érdekelnek minimálisat kell töltenem az országban.
-
brumi1024
veterán
Kint vannak az uj BMW charging arak, regionkban orszagunk teljesit a "legjobban" arak tekinteteben.
Ionity 177 Ft/kWh, Shell-Mol-OMV-Eon: 240-280 Ft/kWh (160-rol
), Tea 184. Viszont pozitivum, hogy Ausztriaban, Szlovakiaban az Ionity rengeteget esett, 0.33 es 0.36 EUR/kWh, ami mostani arfolyamon is 135-147 Ft.
-
#48584626
törölt tag
válasz
kardkovacsi #76176 üzenetére
Mifelénk az M3 sokkal drágább. 72 vs. 94.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
CharlieDrop #76174 üzenetére
Mondjuk egy árban van egy M3-al, szóval
-
#48584626
törölt tag
válasz
CharlieDrop #76174 üzenetére
Én nem veszem annak
Dehát a cég így kommunikálja, nincs mit tenni.
-
CharlieDrop
veterán
Tudom, tudom, csak statisztika, de a M-es autókból legtöbbet az i4 M50-ből adtak el tavaly. Persze, ha nem igazi M-nek veszti valaki, akkor nem ebből
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76172 üzenetére
Odafele siman nekem is, oda-vissza hatareset, plane ha jarkalok a kornyeken, ami boven elofordul (csaladhoz megyunk).
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024 #76171 üzenetére
Szerintem az Ionity csinálna csak nincs hely. Szerintem 3-4 éve még szívesen adtak helyet neki, mert ez a villanyautózás ilyen úri hobbi volt mára viszont látják ,hogy könnyen ez lehet a jövő így gondolom a benzinkutak nem szívesen adnak helyet.
Nekem a Tisza-tó még belefér bringákkal együtt is
De tény, problémásabb lesz így az egész, vagy perkálunk mint a katonatiszt.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76170 üzenetére
Igen. M3-on orulnek meg egynek kicsit kozelebb Bp-hez, a geleji elott jovok le, es a Tisza-to kornyeke meg nem igazan ellatott. Van ugyan Tea ~Hatvan kornyeken, de ott meg nem sikerult stabil tempoval toltenem, 20-70 kozt ugralt a 3 alkalommal, amikor voltam.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz
kardkovacsi #76168 üzenetére
jaja, kár érte
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
CharlieDrop #76167 üzenetére
Ott is emeltek. Szerintem látva a BMW irányt valszeg náluk is valami hasonló irány lesz és szép lassan kivezetik az egészet.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76164 üzenetére
Hát igen, pedig elég erős ajánlat volt, hogy Ionity vagy Tesla előfizetéses áron (160 Ft) lehetett tölteni az összes Mol, OMV, Shell, Aldi, Lidl gyorstöltőn.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76160 üzenetére
Nem ismertem, de kértem én is CarDatat.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
CharlieDrop #76163 üzenetére
Itthon kvázi kinyírták a BMW töltőkártyát. Átálltak más modellre, ilyen preferált szolgáltatók lesznek, a többi esetben meg csak annyi, hogy annyiért kapod mintha a töltő saját appján keresztül vennéd, cserébe fizetsz egy havidíjat ami 1700 forint.
Rengeteg országban, köztünk nálunk sincs preferált szolgáltató így a töltőkártya kvázi értéktelen lett. Az Ionity-re van még viszonylag jó előfizetése, mert 2600-ért 176 forintért tölthetsz. Ez az egy amit megéri használni, szerintem.Legközelebbi ország ahol van preferált szolgáltató az Ausztria és Csehország. De ezek is ilyen nesze semmi fogd meg jól preferált szolgáltatók, mert ahol ennek értelme lenne szerintem, hogy AC tölthetsz viszonylag jó áron, de a legtöbb helyen az AC korlátozva van 2-3 órába utána brutális büntető percdíj jön, azaz úgy gondolja a BMW inkább ne is tölts.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
kardkovacsi #76162 üzenetére
Megint emelnek?
ez az egy amit nagyon irigylek a BMW és a Merci tulajoktól az egy töltő kártyát, de lassan nem lesz különbség -
kardkovacsi
senior tag
válasz
CharlieDrop #76161 üzenetére
Nekem ma még 220 forint, holnap után már 176 lesz (2600 forintos alapdíj mellett). Az összes többi meg drágulni fog (AC/DC egyaránt).
-
CharlieDrop
veterán
válasz
kardkovacsi #76160 üzenetére
Mennyi most nektek az Ionity?
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024 #76159 üzenetére
Elvileg a Shell is tudja már meg a Smatricsnál most vezették be pár hónapja.
15-e után már szinte csak Ionityn éri majd meg tölteni ha hosszabb útra mész. Még az olcsóbb AC töltők is közel olyan árban lettek mint az Ionity.[Ezt] ismered? Az előbb küldte valaki a villanyautosok.hu-n, nagyon pofás. Épp várom, hogy megjöjjön a frissen lekért CarData csomagom.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76158 üzenetére
Ja hat ott az Electrify America halozat mellett hasznos is a plug and charge. Itthon ha jol tudom csak az Ionityn van, ott meg eleg ritkan toltok, szoval nem is kerdeztem.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024 #76157 üzenetére
Nekem a kulcs szokott néha vacakolni. Bezárom a csomagtartót és van, hogy nem veszi a távirányító zárását. Nyomkodom a gombot és nem történik semmi. Ajtó kinyit, bezár és utána megy. Egy esetnél még azt gondolnád valaki blokkolt valamit, de már nem egyszer történt és mindig akkor ha a csomagtartót lecsuktam.
Amerikában ingyen jár a plug and charge, beviszed az autót amelyikre lehet telepíteni és ingyen aktiválják.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76156 üzenetére
Nem, novemberben kaptam egy ota frissitest (ugyanugy 24-03, alverzio frissult, de csak az appbol vettem eszre, este telepult), azota az elofutes kicsit tulbuzgo, es van hogy toltes utan is bekapcsolva marad, iDrive restart viszont megoldja. Nem tudom, hogy indok nelkul frissitenenek-e.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76153 üzenetére
Szerdan viszem frissitesre az autot, elvileg utana lesz telefonrol akku elokondicionalas, kivancsi leszek. Egyszer-egyszer hasznos lett volna mar.
-
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78 #76150 üzenetére
Hasznald a navit. Nekem -10-ben is 27 perc volt multkor.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #76150 üzenetére
Erre van az aksi fűtés és akkor nem annyi. Vagy beírod a naviba vagy előtte 20-30 perccel manuálisan benyomod a gombot.
Nálad ez azért is problémás mert kint áll az autó és éjszaka lehűl az akkumulátor nulla fok közelébe onnan meg felmelegíteni 20 fok fölé azért nem egyszerű. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
kardkovacsi #76143 üzenetére
Na jó, azt hiszem tévedtem. Nézegettem most útközben és szépen pöcögtette felfelé, 13 városi kilométer alatt 1,4 kW-t regenerált vissza és végül is hihető mértékben. Néztem közben 2,5 kWh-t használt az autó.
Ami félrevitt, hogy rosszul számoltam. Mert mondjuk a fenti példánál hajtásra nem 2,5 kWh ment el hanem 2,5+1,4 és így már nem olyan sok az az 1,4 a 3,9-hez viszonyítva. -
#48584626
törölt tag
válasz
FIREBLADE78 #76150 üzenetére
Biztosan van olyan körülmény amikor annyi, főleg ha hideg az akku.
Nade nem is állítja senki hogy mindig minden körülmény között 30 perc. -
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76145 üzenetére
Nem elképzelhetetlen amúgy (technikailag), a nagyobb (~100 kWh-s) akksis frissített Taycan 65% környékén esik először 300 kW alá, 10-80-on 240-es átlagot tud.
Árkategóriában picit lentebb 205-ös átlagot tud az Ioniq 5 N (meg gondolom a frissített sima 5 is).
[ Szerkesztve ]
-
#48584626
törölt tag
válasz
kardkovacsi #76145 üzenetére
"kérdés ez marad-e"
Bizony, a kérdés teljesen jogos. Mindkét irányba
-
kardkovacsi
senior tag
[link] ez nem rossz. Persze kérdés ez marad-e de 300 kWh-s töltés az brutális. Egy i4 kategóriájú autóba bekerül egy nettó 90-es aksi és ha a 10-60%-on tudja tartani a 250-es átlagot akkor az azt jelenti 50%-ot beletol 11 perc alatt.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024 #76139 üzenetére
Erősen kételkedem annak a számnak valóságtartalmában. Mármint amit mér az autó.
Megnéztem az enyémet. A legutóbbi 100 km-en 18-as fogyasztás és ahhoz 6,3 regen.
De most majd jobban nézem, töltés után amikor nullázódnak az értékek.
Nálam is elég magas. 800 kWh van 11e kilométer után és 2 270 kWh amit eddig az autóba töltöttem. Ez jóval magasabb még a tiédnél is. -
FIREBLADE78
addikt
válasz
chess001 #76141 üzenetére
Nálam a városi is 18-20
úgyhogy 100%-ban b módban vezeték. Még autópályán is csak b módot használok. Nem is tudnék már d-ben vezetni kis túlzással.
Itt a lényeg,hogy ac-al töltötte esetek nagy részében. Tehát visszafogok térni a 100-ra töltésekhez. I4 csoportban írták,hogy csak 80-ra lehet mert hoki tesla akkorát esett a sok 100 miatt,hogy csuhaj.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz
brumi1024 #76139 üzenetére
Szerintem is rendben lehet az az érték, városban gyakorlatilag nem kell fékezni, azért is olyan alacsony ott a fogyasztás mindegyik villanynál...
Mauzes: lehet állítani a mértéket, hogy mennyire legyen erős a regen, ha picit ott hagyod a lábad a potméteren, akkor teljes regennel is tudsz vitorlázni... -
brumi1024
veterán
válasz
Mauzes #76138 üzenetére
Nem tudjuk, ugyanis teljesen nem kikapcsolható a rekuperáció. D és B közt valóban nincs nagy eltérés, előbbinél adaptívan, a radar és útviszonyok alapján rekuperál (vagy 3 szintben állítható mértékben), utóbbinál mindig maximálisan. De a fékpedál az mindig visszatölt.
Autópályánál sem mindegy, hogy melyik, ez főleg M7, ami még ilyenkor sem fix tempós, ha a megengedettel mész, nyáron meg pláne nem. -
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76135 üzenetére
Közben ránéztem, ez egy az egyben az az érték, amit az iDrive is mutat visszatöltésnek az útvonal adatoknál teljes élettartamra.
-
Mauzes
addikt
válasz
kardkovacsi #76135 üzenetére
Én is szekptikus vagyok. Főleg autópályán kizártnak tartom, hogy a fogyasztás 20%-át megsprórolja a regen fékezés. Ott kb. alig kell fékezni a (megtett km-hez képest!).
Egyébként alapos mérést tényleges normál felhasználásban még nem láttam, de rémlik, hogy tesztelő nézegette a fogyasztás különbséget a két mód között és valós használatban nem volt érdemi különbség. Amikor vitorlázó módban vagy, akkor hamarabb engeded el a gázt és 0 fogyasztással gurulsz. AMikor meg regen fékezés van, akkor a fékezésnél nagyobb energiát nyersz, de előtte meg tovább nyomod a gázt.
Ettől függetlenül tök jó lenne, ha páran itt a topikban megpróbálnák összehasoníltani a két módot.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76135 üzenetére
Nem, ezek a cikkek is két dologról beszélnek, efficiency és effectiveness.
Regenerative braking systems are generally quite efficient, returning 60 to 70% of the kinetic energy recaptured during braking back to the battery. Effectiveness is a more important measurement and is more complex. … The effectiveness of regenerative energy capture typically varies between 15 and 30%.
De az ADAC is hasonlót mért síkon:
Ergebnis: Aktuelle Elektroautos gewinnen im WLTP-Zyklus durchschnittlich zirka 22 Prozent der Energie zurück, die sie vorher zum Fahren investiert haben.Szóval nekem nem tűnik irreálisnak. Ha ki lehetne kapcsolni a rekuperációt teljesen ki lehetne próbálni.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024 #76134 üzenetére
Várj ez a kettő más. Amiről te írsz, hogy a fékezési energia hány %-át nyered vissza. Itt azért lehet nagy számokat produkálni csak a kijelzőt kell nézni meg megtanulni mikor kezd el a mechanikus fogni, vagy egyszerűen B mód.
Amit én írok, hogy ha megnézed a számokat 23 078-at töltöttél bele és a fékezés ebből 4 555. Az rengeteg. Gyakorlatilag minden ötödik kWh amit hajtásra használtál el lesz fékezve. No way
Ez azt jelentené, hogy amikor mész autópályán, felgyorsulsz és mondjuk 8-9 kilométer után nullára kéne fékezned, hogy ilyen számokat produkálj. Még talán nagyon nagyon sok városi kilométerrel és viszonylag agresszív fékezős gyorsítós stílussal ki lehet hozni. Ezért is kérdeztem egyből a várost. De autópályán kizártnak tartom.
Szerintem az app amit használsz valami rossz értéket olvas ki. -
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76133 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #76131 üzenetére
90-en volt épp, 100-ról indult egy 20 perccel a ránézés előtt.
90%-ban autópálya, évi 40k városban idegölő lenne.
Városban is nagyon ritkán volt csúcsforgalom. Viszont nagyon könnyű ráállni arra, hogy nem kell üzemi fék, ritkán van használva.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
-
brumi1024
veterán
Érdekesség: 2.5 éves iX, nemrég lépte át a 100k km-t, kiváncsiságból ránéztem a BMS mit mond az akkuról (elvileg hidegben picit rosszabbat jelez): ~95%-os kapacitás, ezzel picit az app által tapasztaltak felett van. 53%-ban tele lett töltve (majd utána egyből elhasználva), 23078 kWh össz töltés, csak 1540 kWh gyorstöltés és 4555 kWh rekuperáció.
-
b.daviid
csendes tag
Sziasztok!
Hátha járt már valaki így és tud tanácsot adni:
F11 530D 245le 8hp automata, mi okozhatja hogy néha megállásnál (pl. piros lámpa) lefullad?
Tegnap reggel kezdődött, akkor először leejtette kicsit a fordulatot ezután le is fulladt teljesen, ma este ismét csinálta, viszont most nem fulladt le, hanem csak leesett a fordulatszám egy pillanatra kb. 400-ra, majd összeszedte magát és beállt rendesen alapjáratra. Azóta nem csinálta pedig mentem még vele, parkolóban is próbálgattam hogy megállok-elindulok ezt kb. 20x eljátszottam egymás után, de nem produkálta ezt a hibajelenséget.
Szívósor, DPF 10.000km -rel ezelőtt tisztítva így azokat kizárnám.
Nyílván szerelőhöz fogom vinni, de addig hátha van valakinek valami ötlete hogy mitől lehet.
Köszönöm előre is a segítséget! -
kardkovacsi
senior tag
Havernak van egy F34 320xd-je 2017 végi és elkezdett benne vacakolni az aksi.
Elvileg ez a gyári part number: 61216924023, AGM 90Ah. Milyet érdemes bele tenni? Esetleg valami bejáratott gyártó ami biztos jó és sokáig elmegy. A gyári 200K az inkább hanyagolná -
-
opr
nagyúr
Talaltam egy olyan csatornat yt-on, ami konkretan ilyen vezetessegito rendszereket tesztel. Koztuk a BMW rendszereit is.
Nyilvan nem tudomanyos alapossaggal, mert az kozel lehetetlen, de a korulmenyekhez kepest szerintem jol, es nem csak elmondjak, hanem meg is mutogatjak a mivant. Persze ez se tokeletes, boven lenne hova fejlodni a dolognak, de egy relative kis csatorna, es ahhoz kepest, ami elvarhato lenne, szerintem kihoztak belole, amit ki lehet, egy nezest mindenkeppen megerhet mindenkinek, akit melyebben erdekel a tema.
Mivel mas is irta itt, hogy erdekli a dolog, gondoltam megosztom.A csatorna neve: Out of spec reviews, a konkret ADAS tesztek neve pedig isten tudja milyen megfontolasbol, de Hogback Trials.
-
KAMELOT
titán
Kb. Ennyit kéne bírni mindegyik kocsinak.
808k mérföld. Valamit tudnak.
-
#48584626
törölt tag
Másik videó.
-
#48584626
törölt tag
válasz
kardkovacsi #76110 üzenetére
Úgy tűnik.
-
#48584626
törölt tag
válasz
kardkovacsi #76108 üzenetére
2023tól.
-
kardkovacsi
senior tag
Mióta csak két év térkép frissítést és connected package professionalt ad a BMW az új autóihoz? Az előzőhöz még 3 év volt, most meg 2026-ban lejár az idén vett autóhoz tartozó összes ilyen jellegű előfizetésem.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
#48584626 #76106 üzenetére
Sajna az újakhoz nem volt szerencsém, de amiket látok azok jól mozognak a biztos és innovatív határon.
Kérdés a jövőben mennyire marad tagolt a rendszer autónként (nyilván nem a különböző hardverlimitációkra gondolok, de lehetne közös rész simán, amiket hosszabb távon megérné frissen tartani). -
kardkovacsi
senior tag
"hurkapálcákkal odakendácsolt monitor " - szemből egyáltalán nem tűnik annak.
A másik, olyan ez is mint a házépítés, mindig valamilyen kompromisszumot hozni kell. A műszerfalba épített kijelző magasabbá teszik az egész műszerfalat, vagy lejjebb kell vinni a kijelzőt és akkor meg nem kényelmes. Ez addig működött jól amíg csak kis kijelzők voltak, ezeket a nagyokat nem tudod integrálni. -
opr
nagyúr
válasz
brumi1024 #76101 üzenetére
Uh, ha tényleg jogi okai vannak, nem technikai (feltérképezés vagy valami), akkor az elég szívás. Mert mire ezt mindegyik ország megoldja, pláne normálisan, és még implementálva is lesz... Fogalmazzunk úgy, hogy nem akarom addig visszatartani a lélegzetem.
Shadowbull: érthető, köszi azért az infókat.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nem hiszem, hogy gyorsan, a felsorolt országokban a többi funkció is nagyon limitált, gondolom elsősorban jogi okokból. Itthon automatikus sebességátvétel, sebesség előrejelzés, jelzőlámpa, elsőbbségadás táblafelismerés sincs, az olaszoknál meg pl rosszabb a helyzet, a fentieken kívül az útviszonyok miatti lassítás sem működik (pl körforgalom).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest