-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
válasz Shadowbull #76121 üzenetére
Ahhhh, picsaba. Pedig ugy megorultem neki.
Koszi az infot, keresgelek tovabb, hatha talalok europait. Autogefuhl neha emliti, de kb 15mp-ig szokta bekapcsolni (mar amikor nem felejti el), szoval azt nem igazan tekintem mervadonak ilyen szempontbol."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
válasz brumi1024 #76119 üzenetére
Neztem, hogy ki a tokom az a Kyle, aztan leesett, hogy konkretan az az arc, akit linkeltem. Mint a mellekelt pelda is mutatja, kivalo a nevmemoriam.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Talaltam egy olyan csatornat yt-on, ami konkretan ilyen vezetessegito rendszereket tesztel. Koztuk a BMW rendszereit is.
Nyilvan nem tudomanyos alapossaggal, mert az kozel lehetetlen, de a korulmenyekhez kepest szerintem jol, es nem csak elmondjak, hanem meg is mutogatjak a mivant. Persze ez se tokeletes, boven lenne hova fejlodni a dolognak, de egy relative kis csatorna, es ahhoz kepest, ami elvarhato lenne, szerintem kihoztak belole, amit ki lehet, egy nezest mindenkeppen megerhet mindenkinek, akit melyebben erdekel a tema.
Mivel mas is irta itt, hogy erdekli a dolog, gondoltam megosztom.A csatorna neve: Out of spec reviews, a konkret ADAS tesztek neve pedig isten tudja milyen megfontolasbol, de Hogback Trials.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #76115 üzenetére
Ha valaki szereti az autóját miért ne?
Más: Imelda új videója tele van szép Bömbivel
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Kb. Ennyit kéne bírni mindegyik kocsinak.