Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
válasz
kardkovacsi #74998 üzenetére
Ja es europaban aszondod, nincsenek flottaautok?
-
chess001
aktív tag
Ez nagyon komoly munka, 900 kg alatti kocsi:
Youtube link -
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #74993 üzenetére
Kár, hogy nem maradt a prémium vonalon, tömeggyártó lett
-
tasiadam
veterán
válasz
CharlieDrop #74993 üzenetére
Gondolom a ceges resze is benne van, hogy nepszetubb lett.
-
CharlieDrop
veterán
Szar BMW
-
Gergőke88
addikt
Karbon/kerámia fék mennyire nyugos a BMW esetén? Alapvetően az értékesítő srác le akar beszél róla, de közben meg nehezen tudom elengedni az m2-t és a keszletes meg a fl előtti autóban az van benne. (Egyedi rendelés min 1 év!).
Ha cserélni kell akkor 7 számjegy kérdés mikor kell cserélni és állítólag közúton nehéz melegen tartani… -
zsolti75
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #74987 üzenetére
Baráti körben F=Fosch
Autót úgy még nem utáltam mint anno az F30-at, még anyám Toyotáját is szívesebben vezettem.
Sokan szeretik, én is ismerek olyat. Változik a kor az ízlés és az igények. -
zsolti75
senior tag
válasz
kenwood #74985 üzenetére
Az ízlésen nem vitatkozunk, mondjuk ez nem a legszebb példány.
Akkoriban a BMW még arról szólt hogy milyen vezetni, ebből a szempontból sokat veszített az +200 kiló miatt az e28 után, de én szerettem az e34-eseimet. Volt 20i, 35i, és épített 28i.
Van egy ismerősöm, aki e34 20i-re cserélte a F10-et, és nem azért mert nincs pénze. -
kenwood
veterán
Korabban emlitettem, hogy szerintem az E60 volt az elso 5 series, ami nem bunronda.
Azert vannak kivetelek, bar nyilvan fapados valtozatban nagyon nem igy nez ki az E34.[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
Redditrol lopott
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78 #74979 üzenetére
M3 Touring, es ket eve.
-
FIREBLADE78
addikt
Va. M4 kombi? Mióta?
-
szőröscica
addikt
F36 oraallasa mennyire konnyen tekerheto? Van egy kiszemelt, aminek 2022. oktobereig vezetett eloelete van, viszont azota mindossze 2 ezer km-t tett meg. Markaszerviz atvizsgalaskor latja, ha volt tekerve?
-
tasiadam
veterán
Egy vadonelo M4 kombi. Kicsit ferde a kep
-
Mattb
senior tag
Koszi!
lekertem, 2019es valoban. -
Mattb
senior tag
23, 10ho
de meg nem facelift. -
Mattb
senior tag
Sziasztok!
2023-as x5 m50i a kiszemelt jármű. Mire kell figyelni ezeknél a motoroknál? Nem találtam túl sok infót róla. Mennyire nyűgösek?
Üdv. -
Zaji
őstag
Ebben az autóban egy N47-es motor van, ha jól gondolom?
-
Zaji
őstag
válasz
CharlieDrop #74955 üzenetére
A Honda FR-V 900 e vezérléscseréje után már nem lepődők meg ezeken.
-
zsolti75
senior tag
válasz
CharlieDrop #74959 üzenetére
Minden diesel büdös.
Erőtlen, lehet. Mihez képest? Napi közlekedésre bőven elég. Nekem e61lci-ben volt, és 180 tempomattal pályáztam vele. Bírta.
Igen a gyártás végére már rendbe szedték az N47-et, el is mennek sokat, ha odafigyel az ember az olajcserére meg a zajokra, de ettől még nem lesz ajánlott vétel ha valaki 10+éves bmw-t szeretne vásárolni. -
zsolti75
senior tag
Az E9X korszakban a legjobb motor szerintem az M57 M47 volt.
Ezek közül 35d 25d környékén keresgélnék, de egy M47 20d is jó lehet ha nem vagy száguldozós fajta.
Km az lesz bennük bőven.
Benzinesben egy igazoltan keveset futott 25i-t néznék, N52N-el. Ennél már javították az N52 hibáit, igaz csak pár hónapig volt gyártásban, de ki lehet fogni. -
brumi1024
veterán
-
Zaji
őstag
válasz
CharlieDrop #74948 üzenetére
Ezek között azért kevés a kevés km.
-
#48584626
törölt tag
válasz
CharlieDrop #74951 üzenetére
(homlokra csapós szmájli)
-
#48584626
törölt tag
válasz
CharlieDrop #74946 üzenetére
S65?
-
Zaji
őstag
válasz
CharlieDrop #74946 üzenetére
Gondolom vezérléscsere és társai kötelező vagy erősen ajánlott.
-
Zaji
őstag
Sziasztok,
E91-es BMW-t szeretnék venni. Melyik motor kerülendő ebben a szériában? Illetve jó lenne automata váltóval találni egy példányt, de attól azért félek. Vagy nincs rá okom?
-
KAMELOT
titán
válasz
FIREBLADE78 #74941 üzenetére
-
chess001
aktív tag
válasz
FIREBLADE78 #74941 üzenetére
Teslába csak swift után ülj majd be, ott meg az a szint
-
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78 #74932 üzenetére
Nincs szerencséd az ügyintézéssel, ha jól emlékszem a szervizt is elírták.
-
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78 #74931 üzenetére
Adott generáción belül persze, van különbség, de van köztük 8 év, illetve inflációt figyelembe véve nem nyitott drágábban az az X5, sőt.
Az 5-össel nem feltétlen a kinézet a bajom, hanem a spórolás. Ültem a múltkor egy 520d-ben (38 milliós konfig, vicces volt az olcsóbb M3 mögötte
), és nagyon műanyag belül.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi #74924 üzenetére
Amúgy is mennem kell,mert elírták a műszaki vizsga idejét. Nem hiszem,hogy 10 hónapra kapja meg egy új autó
-
FIREBLADE78
addikt
-
#48584626
törölt tag
Tegnap amúgy Sölden felé motoroztam, és láttam egy csomó Z8-at egyben. Biztos volt valami találkozó, mert jött vagy 40 darab egymás után.
Mindig rájövök hogy mennyire tetszik az az autó még mindig. Pedig nem vagyok egy nagy veterán fan. -
#48584626
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #74924 üzenetére
Klimara is volt emlekeim szerint visszahivas, szoval lehet azt is erdemes megnezetni.
Ajtocsukodas: nem feltetlen a keret nelkuli ablak a gond, a G22 nagyon kellemes hanggal csukodott (mondjuk sokkal hosszabb az ajto ott), ahogy az iX is (az is keret nelkuli). Erzesre ennek nehezebb es ugye kisebb az ajtaja. Nem csapva teljesen korrekt, szoval meg kell talalni az idealis mozdulatot.
Tanksapka: nem nyit ki a zar, vagy ideiglenes beragad?
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #74921 üzenetére
Az ajtó csukás hangja az tényleg rosszabb (az F30-hoz képest, nálam minden ahhoz képest) de ez a keret nélküli ablak miatt van (mondjuk nem értem mi a fasznak kell ezt erőltetni). Beülnél egy Teslába és tudnád itt azért jól megcsinálták.
Nekem a hangszigetelés sokkal jobb az i4-ben mint az F30-ban, mivel abban is van full villany üzemmód össze tudom hasonlítani.
Hifi, igen. Amikor volt nálam egy i4-es sima hifivel akkor ez egyből feltűnt, hogy az F30 hifi valamivel jobban szól. Viszont az i4 HK sokkal jobb mint az F30 hifije. Annak a HK-ját nem ismerem.
Na, ez a klíma nekem is bajom egy kicsit. Szerintem az a baj, hogy az első üvegre nem fúj eléggé ezért a front szellőzőkön akar fújni és ahhoz magasra kell állítani csak az meg nem annyira komfortos. De már kezdek megbarátkozni vele. Viszont a digitális beállítás, hogy mikor hova fújjon nagyszerű.Ajjaj, ez a tanksapka széria hiba. Egyszer be fog ragadni. Szerintem menj be és cseréltesd ki garanciában, mert egyszer beszopod pont akkor amikor nem kéne. i4 FB csoportban hetente van valaki aki benyalta és ha kevés benne a töltés akkor tréler.
-
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78 #74921 üzenetére
Ok f15 legdrágább bőrrel volt szerelve.
Akkor ne csodáld.
Itt sajnos elég limitált az ülésválaszték a Merino bőrrel, M sportülés pl nem is kérhető vele, csak az M3/M4-nél (facelift nem tudom változtatott-e ezen). Szóval ilyen igények esetén feljebb kell lépni, bár az új 5-ös nem tűnt meggyőzőnek élőben.
-
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78 #74921 üzenetére
Városban pláne a 4 hengeres dízelnél hangosabb? Az kifejezetten meglepő lenne, alacsony tempónál nagyon ott van a kerregés. Szerintem itt megszépülnek az emlékek.
Hifiből a HK szerintem az i4-ben a legjobb a 2/3/4 bármely változata közül, a többi opciót nem próbáltam, az M440i-be is HK-t konfiguráltam. iX-ben az új Bowers and Wilkins van, az a legjobb gyári rendszer, amit eddig hallottam, mondjuk egy nagyságrenddel nagyobb is a felára (2M), de igen, a felsőbbpolcos termékek konfigurálhatóak feljebb.
Az ajtócsukódás meglepő volt elsőre, a rendes coupe sokkal jobb ilyen téren. Nem nyílik/nem zár problémám nem volt se a G22-nél, se a G26-nál.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
brumi1024 #74920 üzenetére
Én úgy érzem hogy hangosabb. Pláne városban. Nem szoktam 200-al vezetni. Csak 190 a vége.
Ok f15 legdrágább bőrrel volt szerelve. Természetesen a műszaki tartalmai rosszabbak voltak. Maga a minőségre gondolok. Ajtó csukás hangja. Zörgések,gombok hangja stb. Hifi szerintem rosszabb lett. Mindkettőben csak a hifi extra volt,van. Nem a hk. Klíma is szarabb az i4-ben. Kettesen izzadtam a kánikulába és 20 fokra van állítva . F15-ben legkisebb fokozaton jég hideget fújt és 21 alá soha nem vittem
Persze egy X/et ne hasonlítsunk össze egy 4errel. Nem egy liga. Visszalépés. Ettől függetlenül szeretem.
Jah. Nem tudom nálad előfordult e. Töltenék,autó nyitva és nem nyílik a "tanksapka". Ott szívok két percig ionitynél. Ideg szétver. Aztán ki-be zárás nyitás megoldotta. Nem egy alkalommal fordult elő. Comfort bejutás nem zár be Néha! Pedig bevan állítva hogy zárjon is. Múltkor nyitva maradt az autó órákra emiatt[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78 #74919 üzenetére
Hat pedig F10, es jol felszerelt F15 utan szerintem a G szeria hatalmas ugras osszeszerelesben. Anyagok teren extrazni kell az i4-et, hogy hasonlo legyen, de nyilvan az X5-be kerheto jobb bor, es extrazhato jobban (ezt mondjuk a kor valamennyire elfedi, hifik, technologiai dolgok sokat javultak pl).
Hangszigetelesnel valami fura akkor nalad, az i4 jelentosen csendesebb (plane 200 felett), mint az F15 40d volt, amit az iX valtott. Bjorn merte is, elegge a lista elejen van.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
tasiadam #74918 üzenetére
7 éves X5 f15 10x lekörözi az i4 minőségét. Ha nagy motor lett volna benne vagy netán ev lett volna akkor nem adtuk volna el. Pl index kart amikor lenyomod,ég és föld a kattanás érzete,hangja. Hangszigetelés ( ok i4 keret nélküli ajtók),gombok kattanása,nyomása. Az anyagok minősége. Sorolhatnám.
-
tasiadam
veterán
válasz
kardkovacsi #74916 üzenetére
En a kenyelem szempontjavol siman a BMW-t valasztanam, meg ha nem 4, de 10 eves is. Annyoval nem tud tobbet es nem okosabb az uj VW, hogy az kene. Meg ha harmadik opcio lenne egy yaris hybrid, inkabb az kene, hiaba ott van a masik 2 opcio is.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
tasiadam #74911 üzenetére
Azért azt vegyük észre, hogy itt is érvényesül a határhaszon elve. Azaz egység befektetett pénz elköltése után a haszon folyamatosan csökken.
Ha nagyon tartós, értsd millió kilométeres autókat szeretnél akkor az új ára lehet 3-4x lenne. Kérdés te vennél használ BMW-t 530e-et mondjuk 30 milláért 4 évesen ha kapsz egy új VW-t de az nem 1M kilométerre lett tervezve?
Azért alakul ide az egész, mert ez az optimális ár szempontjából és ezt igénylik az emberek. -
KAMELOT
titán
Itt lehet vásárolni ocón Meszédesz villanyt [link]
Milyen szépen füstöl -
-
-
brumi1024
veterán
válasz
KAMELOT #74906 üzenetére
Amcsiban van sok ilyen!
Egy ideig nézve a térképet azért látható, hogy némileg eltér USA és tetszőleges európia ország mérete, földrajzi adottságai, és tömegközlekedési hálózata. A “sok” 1 millió mérföldes autó sem jókedvből fut annyit, hanem mert szükség van rá, és drága az új. Európában felülsz a vonatra és a legtöbb helyre eljutsz. -
#48584626
törölt tag
válasz
CharlieDrop #74902 üzenetére
...csak közben semmiféle létező emissziós normát nem teljesit....
-
CharlieDrop
veterán
Ja, mindeközben
”Nissan creates a small engine weighing 40kg. It's a 3 cylinder block that produces 400 horsepower”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest