Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orvil

    tag

    válasz whitezo88 #17981 üzenetére

    a "diesel működéséből felépítésébő" fogva 1000x strapabirobb mint egy benzines, de a mai diesel autok kb annyira hajaznak az os-diesel otletre, mint a 4 eves Marika Gina Lynn-re. Eleve marha jo otlet, kulonben nem lettek volna a teherautokba pakolva evtizedeken keresztul. Aztan jott ez a mai baromsag, hogy dieselt mindenhova mert "jo a fogyasztas" es "jo a nyomatek". A magas fordulat, a nagy turbo, a kihegyezett motor es az "igazi" tesztelesi folyamat hianya valamit a piac es a mestersegesen generalt hiszteria el is basztak mindent ahogy kell. sajna egy lutri a mai diesel auto kinalat, draga is, tulmisztifikalt, stb. lassan eljutottunk oda, hogy pont azok nem tudjak megvenni a diesel autot (vagy fenttartani, szervizkoltsegek) akik erzekenyek az uzemanyag arara es ez a legnagyobb patkanysag a vilagon. marha jol hangzanak a szamok hogy 6-7-8 liter fogyi, 1.5x nagyobb nyomatek, stb .... aztan a vege mindig a pofaraeses.
    mellesleg egesz jol ki lehet szamolni mi az az eves kilometer, amire erdemes dieselt venni, alatta pedig nem.
    valami picit konyitok a motorokhoz es a gepeszethez, eppen ezert messzirol kerulom a diesel csodakat, az uj pedig tularazott, egyszeruen nem er annyit. amit most kattogok az az F10 520 diesel, azt a nagy kasztnit 10bol9 alkalommal egy 20-as jelu kalyha hajtja. szep meg jo, aztan mi lesz 2-3-4 ev mulva, ki tudja? E60bol kiindulva ahol a szerviz intervallum lassan mar statisztika szerint is a 3x-orosara csokkent atlagban akkor mi lesz az F10-el? sok jora nem szamithat szerintem a leendo hasznaltauto vasarlo .... meglatjuk eveken belul :-D
    raadasul mindenki egyre tobbet megy, a motort pedig egyre jobban elrejtik a muanyag es az "elektronika" moge, muszer nelkul hali, irany markaszerviz --- oradij horror. szep uj vilag.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés