- Alulfeszelés profilok tesztelése és százalékos eltérés a gyári profilhoz képest
- Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- WLMouse Strider gamer egér - Artisan FX Type 99 egérpad bemutató
- A „két Kína” között - A Matsu-szigetek
- ChromeOS Flex operációs rendszer telepítése lépésről, lépésre.
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Notepad++
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orvil
tag
válasz
whitezo88 #17981 üzenetére
a "diesel működéséből felépítésébő" fogva 1000x strapabirobb mint egy benzines, de a mai diesel autok kb annyira hajaznak az os-diesel otletre, mint a 4 eves Marika Gina Lynn-re. Eleve marha jo otlet, kulonben nem lettek volna a teherautokba pakolva evtizedeken keresztul. Aztan jott ez a mai baromsag, hogy dieselt mindenhova mert "jo a fogyasztas" es "jo a nyomatek". A magas fordulat, a nagy turbo, a kihegyezett motor es az "igazi" tesztelesi folyamat hianya valamit a piac es a mestersegesen generalt hiszteria el is basztak mindent ahogy kell. sajna egy lutri a mai diesel auto kinalat, draga is, tulmisztifikalt, stb. lassan eljutottunk oda, hogy pont azok nem tudjak megvenni a diesel autot (vagy fenttartani, szervizkoltsegek) akik erzekenyek az uzemanyag arara es ez a legnagyobb patkanysag a vilagon. marha jol hangzanak a szamok hogy 6-7-8 liter fogyi, 1.5x nagyobb nyomatek, stb .... aztan a vege mindig a pofaraeses.
mellesleg egesz jol ki lehet szamolni mi az az eves kilometer, amire erdemes dieselt venni, alatta pedig nem.
valami picit konyitok a motorokhoz es a gepeszethez, eppen ezert messzirol kerulom a diesel csodakat, az uj pedig tularazott, egyszeruen nem er annyit. amit most kattogok az az F10 520 diesel, azt a nagy kasztnit 10bol9 alkalommal egy 20-as jelu kalyha hajtja. szep meg jo, aztan mi lesz 2-3-4 ev mulva, ki tudja? E60bol kiindulva ahol a szerviz intervallum lassan mar statisztika szerint is a 3x-orosara csokkent atlagban akkor mi lesz az F10-el? sok jora nem szamithat szerintem a leendo hasznaltauto vasarlo .... meglatjuk eveken belul :-D
raadasul mindenki egyre tobbet megy, a motort pedig egyre jobban elrejtik a muanyag es az "elektronika" moge, muszer nelkul hali, irany markaszerviz --- oradij horror. szep uj vilag.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bemutatkozott és meg is jelent a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
- World of Tanks - MMO
- CPU léghűtés kibeszélő
- Új tokozással jön az Arrow Lake utódja?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED TV topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- Felújított laptopok / PC-k Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B360 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest