Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
Láttatok már ilyet? [link] (Csak mert BMW van rajta.) Eldurran a turbó és bemegy a motorolaj a szívócsőbe, gyakorlatilag elégeti azt. Nem lehet leállítani, csak ha lefullasztja az ember.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #16897 üzenetére
Azért elég nagy különbség van egy 4 hengeres dízel, meg egy hathengeres benzines között...
218 lóerővel azért már szépen lép, és komolyabb a fék is, mint a 4hengeres mocikkal.
Én ezt néztem meg utoljára, az eladó nem egy szimpatikus alak, a kocsi közepes, vagy inkább az alatti. Én már lemondtam a magyar vásárlásról...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gebriel
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz KaiotEch #16894 üzenetére
azzal sincs gond.
hehe ne legyetek rosszindulatuak.
Amugy meg inkább dobjáto körbe az infot nem e kell valakinek 4 15"ös vasfelni e36ra.téli játszós gumival.foglalja a helyet.
u.i.lvatsma ujabb tesztet a 328i 2.0 biturbos mocis uj 3asról.kemény hogy átlagban 7literrel elvan közel 250 lo...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz lorcsi #16889 üzenetére
huu hát ez nem kevéssel ment.
hehe de vicces.én tudok vezetni. .
ma is nyomultam ma kicsit pár emberre a frászt hoztam csajom meg is jegyezte hogy egyre jobb az idő egyre többet vállalók be."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
lorcsi
veterán
eladó: vadi új soundcore motion+
-
dragonfx
veterán
válasz lorcsi #16885 üzenetére
hát ja az m3 xarul járt de ő volt a hibás.én az 1 \\\M.et sjanálom de az javítható cirka 1 milliobol.
Azauto ujság szerint első 4 honapban 200zal nőtt a forgalomba helyezett autoink száma, mig az audié 100zal csökent.ez azt jelenti megelőztük őket.bravo bmw. a merci meg a béka seggébe lemaradva.
de ha már nem bmw az ujjak közül a fiat viaggio nagyon jol néz ki, a lambo urus brutál lesz, remélem látni majd mo.n, és a merci concept style coupé is ütős alias CLA.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16884 üzenetére
Vótmán de még mindig képes mosolyt csalni az én arcomra is.
BMW Zagato: Hátulról nem gyere be igazán és a hangjától sem vagyok hanyatt esve. Nektek hogy tettszik?
lorcsi: BMW kedvelőként eléggé fáj tudomásul venni, de tény; Nagyon sok a hülye a Propelleres márkánál. Videon nem nézett rá a holttérre és kész is a baj.
Jampizás, felelőtlenül... így meg-meg esik az ilyesmi..[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
lorcsi
veterán
eladó: vadi új soundcore motion+
-
MPowerPH
félisten
Ezen sírtam, hatalmas. Kötelező megnézni.
"Óóó...óóóóóóó, was ist das denn, ein Porsche, schön."
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szerintem egy jó ismerőssel ezt otthon is el lehet végezni.
Gézengúz: Gumi nem sokat számít.... Nekem a 225-ről 235/255 -re váltás óta nincs érdemi fogyasztás növekedésem. Sperr difiről nem tudok annyit, így fogalmam sincs, van e hatással a fogyira.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16880 üzenetére
Nem olyan nagy dolog valóban de azért munkadíjjal együtt egy jó 100k..
Ettől függetlenül ha tehetném most rávetném magamat.Dodi Székesfehérváron nem vállal ilyesmit? Oda-vissza 150km nem olyan vészes.
Polírozás nem egy ördöngösség csak sok idő és sok mocsok..[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #16879 üzenetére
Plusz a teljesítményből is lecsipeget, nem is keveset. 11-12 az szerintem sok.
Viszont szép az autó, egy váltócsere után(tényleg nem nagy dolog) még mindig elég mindenre.
mod: Ma kipucoltam az autót. Bőrt leápoltam, szőnyegeket kimostam, ablakokról levakartam a téli koszt. Már nagyon ráfért.
Nem tud valaki olyan szakit, aki felnifelújítással foglalkozik? Políroztatni szeretném. Én nem merem bevállalni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
-
Davidof92
senior tag
[link] elég tetszetős, főleg hátulról
-
dragonfx
veterán
válasz Vangelis #16871 üzenetére
nyugi eladnám, vonatkoztassunk el mennyiért, nekem se lenne 5 évig kocsim, nem hogy bmw.m...ezért is nem adom el.azért néha jo hogy van más kérdés ennyit nem ér meg amit egy évbe odafizetek érte. ...de mondjuk erről nem a németek és a bmw tehet...hanem ott a kossuth téren
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Vangelis #16869 üzenetére
de ha jo a kasztni akkor nincs veszve semmi.most is van eladó 23i 70e.ért.100ból benne van.és akkor a legrosszabbat mondtam hogymotor kuka hulla tropa...
nem sok csoroság van itt. .el kéne adni de nem akarom.200ért pláne nem.meg szeretem.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16855 üzenetére
lehet 100ig jol huz.de 4 tonna te jo ég miylne futomű kerekek kellenek oda.de a mi faxnak ilyen védelem?akit meg akarnak ölni azt megölik.kap egy plszikit alulra vagy egy páncélüküllel telibeverik azt csá....
az az e36 320i.azonnali vétel.ne már uj fényezéssel simán.
mégha mocit ki is kell cserélni akkor is megéri....a képen 635i van egyértelmnű.elég a rendszámra nézni....
ma hallottam egy e39 6hengeres benyás sportkipuffla huu de fain hangja volt.olyan vőőőőőőőőő..vagy lehet vényóc volt?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
aero.
veterán
válasz Mr.Csizmás #16863 üzenetére
750??
Ez nem egy cápa 6-os?
-
MPowerPH
félisten
válasz Mr.Csizmás #16863 üzenetére
Erről a képről szerintem a kutya nem mondja meg.
Don't Tread On Me
-
Mr.Csizmás
titán
[link] őt azonosítsátok be nekem kérlek
635 vagy 750?"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Tálydi
senior tag
3 hét múlva soltvadkerten BMW találkozó, ki lesz ott?
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Ez azért durva 6,2...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
nekem ez elég lenne.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
aero.
veterán
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #16843 üzenetére
Rába Ringen lehet tudok intézni kupás Swift -et(erre rá kell kérdeznem Emerico -nal), Hungaroringen egy épített Ford Sierra XR4i 2.9l Cosworth -al lehetne menni.(ezen most cserélnek váltót, de utána használható, tavaly azzal mentem pár kört ) Gokart -ot viszont csak ki kell súlyozni, és mehet.
dragon: Egyébként a 330D otthagyott a kapaszkodón... Utána kanyarban elvérzett. Gondolom a DSC miatt, meg a béna sofőr miatt, meg a gyenge, keskeny gumik miatt. Szvsz a mostani Contik -nál soha nem volt jobb gumikkal dolgom. Tapad, piszkosul jól irányítható, főleg ha felmelegszik. A Pirelli P7 ehhez képest nulla. De ugye ezt írtam is, a kanyarsebesség nem kicsit nőtt ezekkel. Nem bántam meg a vételt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Calogero
addikt
Jön a 4-es: [link]
-
Gézengúz
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16836 üzenetére
de téged is
#16838>>hehe.hát hajrá a tiéd el is bírná jo kondiba van.1 millából meglenne.kb 250 ló nemde?
Hát jo de az a 231 ló mennyit cipel? 1800kg?:
igy érthető mér vagytok pariban.ha ő is 1500kg lenen csak nem lenne esélyed.meg ha a turbo.s fordulatszámrészt nem ahzsnálja ki bukta.
hát 330d.t hogy toltad le?az nem is nehéz.béna volt a driver
engem tuti nem.....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
nagyúr
Ha jól emlékszem 318-asok a benzinesek és 320-asok legtöbbje D, ritka az I. Melyikkel járnék jobban? 318 + gáz, vagy maradjak a Dieselnél? Egyelőre úgy tervezem, hogy nem fogok olyan nagyon sok km-et belerakni.
-
MPowerPH
félisten
No, egy ilyen nekem is jól jönne.
Ma egy E60 30D-vel találkoztam. Én csendes 100-al csorogtam, ez vagy 200-al jött mögöttem, meg is előzött, fékeznem kellett hogy beférjen. Nekem ennyi kb. elég, hogy beguruljak, persze nem kockáztatok egy gyökér miatt sem. Szerencsére volt jó kis szembe forgalom, meg előttünk egy lassú autó, így kicsit megfogta. Azt épp a körforgó előtt megelőztük... Aztán a körforgóban már toltam le(balfasz, csak a gázt tudja taposni, kanyarban megáll a tudománya, vagy az autója tudott csak ennyit fene tudja), természetesen ASC off-al, mert az visszafog, nem engedi táncolni a hátulját. Aztán kigyorsítás 70-ről 2.- ban, majd 3. tiltás, majd 4. tiltás és újabb körforgó, szóval elvettük. 2. -ban és 3.-ban 150-ig ráestem(el kellett vennem pöppet), utána viszont pariban voltam vele 200-ig, majd akkor elkezdtem lemaradni, ilyen 1m-t ha kaptam, ugye a fordulatszám akkor már 6000 fölött volt, kellett volna az 5.(De jó lett volna nekem is a feltöltés, akkor . ) Gondolkodtam, hogy beteszem féktávon, de nem lett volna ferr a küzdelem.
Megelőzni nem tudtam volna, de pariban voltam vele. Pedig az új, 231 lovas volt biztosan, mivel facelift-es elemek voltak rajta. Ellenben a szerpentinen megettem volna uzsonnára, még ha a kapaszkodókon kicsit lassabban cammogtam volna fel. Mindig azon imádkozok, hogy Pécs felé akadjak össze egy ilyennel, de csak nem akar összejönni. Eddig egy 330D -t tudhatok magam mögött a komolyabbak közül, pechemre amikor én megyek, soha nem jönnek a komolyabb gépek, megvadult pilótákkal. Csak ilyen kis bolhák, de azokból meg túl sok van...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz KaiotEch #16832 üzenetére
ez a szürke e46 a 3. legsűrűbben előforduló.tuti találsz ilyen színűt. a krom meg m-pakk csak akarta kérdése.sok olyan vana piacon.ahogy a felni is.szakszervízbe sose vidd.
hát e36 3.2 és e46 m3 közt nem sok különbség van semmiben....-
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #16830 üzenetére
Ez semmi extra. Egyszerű chrome line, nagy felnikkel(Te is tudsz rá venni utólag bármikor ilyet) M pack az így néz ki.
Gyári szerviz felejtős. De jó tanács. Olyanhoz se vidd, aki nem tipikus BMW szaki. Sok a szakbarbár, akik csak még nagyobb gondot tudnak okozni a hozzá nem értésükkel. Helyi szerelők felejtősek úgy általában, túl bonyolult nekik ez a fajta elektronika.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #16828 üzenetére
Fotó kellene. M pack csak a külső lökösökben(esetleg futóműben), felniben, kis szárnyban(?) tér el, és a belső váltógomb és kormány az M-es. Nagyon könnyen felismerhető.
Az ajtók zárásáról. Ezekben egy úgynevezett komfort modul van, ami ezeket az apróságokat(ablakok felhúzása az autó bezárásakor pl, memóriás cumok vezérlése) vezérli. Programozni lehet, kérdés ez a funkciót alapból tudja e az E46. Ez az amit nem tudok. E46-os fórumon kell utána kérdezni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16825 üzenetére
V6 biturbo, fujj, nem sz@ros VW -ről beszélünk. Az a 450 ló a 420 hoz képest sokkal többnek fog érződni a turbok miatt. Nincs olyan, hogy várni kell a lóerőre meg a nyomatékra, hanem minden fokozaton, minden fordulaton ott lesz. Ez pályán sok sok másodperces előnyt jelent.
Meg egyébként is. E36 M3 3.2 és az E46 M3 között is alig volt lóerőben különbség. Ez annál jóval nagyobb difi, és nem a lóerő miatt ugye...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #16823 üzenetére
Mert a családnak arra van szüksége. Egyébként a vezetett szervizkönyv, továbbá látszik, hogy megbecsülték az autót. Mondjuk hátrány, hogy nincs benne se idrive, se automata. Ezen a téren az első E60-as a befutó, ráadásul szintén szervizkönyves. Bár ott is csak mini képernyőd van, és szintén nincs túlextrázva. Középső felejtős, a régi, nagyon megbízhatatlan motor van benne. Szóval ha Neked fontosak a kényelmi dolgok, akkor még keresgélnék. Ha nem, akkor csak azon múlik, hogy a kombi nyújtotta plusz lehetőségek a fontosak, vagy az erősebb motor.
Don't Tread On Me
-
nagyúr
Őőő kérdés én is az E46-osokat nézegetem, de a legtöbb fekete/ezüst. De van belőle szürke ami kicsit más is olyan mintha gyárilag tuningolt is lenne. Mások a felnik is. Itt a városba már a 2. ilyet láttam az egyik sima a másik touring volt. Ezeknek van vmi külön nevük? M-Paket lenne vagy az más?
-
MPowerPH
félisten
Újra sor 6-os motort kap a BMW M3.
Nagyon helyes. Gondolom a 35i motorját alakítják át teljes mértékben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dzsumpika
tag
válasz Gebriel #16815 üzenetére
Véleményem szerint inkább az 5-ös, Ha növekszik a család, akkor is vígan elférnek a cuccok a bő 500l-es csomagtérben.
Plusz megjelenése sem ugyanaz a két autónak !
Ilyen kocsinál (nálam) elengedhetetlen lenne az automata és a bőr kárpit.
De kinél hogy.*** Több mint 14 éve a Hardveraprón! ***
-
Gebriel
veterán
válasz Gézengúz #16808 üzenetére
Tényleg nagyon szép.
Jó ki glancolták.
Kintről hozza be a tag az autókat egyébként?[link]
"Szeretnék egy erős gépet, elfogadható fogyasztással de a lényeg a három betű BMW!"Nem tudom ennek a kritériumnak mennyire felel meg neki
Egyet értek Dragonfx-el 320i lenne szerintem a legoptimális.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16806 üzenetére
hát biztonság miatt sem.azért van ismid simán nincs 300k ez szerintem a fele. .
mondjuk másfélből nem tom milyen e46ot kap.olyan 1.6-1.7 körül már inkább.ha ezt veszsük egy ujba 250e csak egy lámpa akkro végülis egy nagyszervíz az elöző szériára 250ért kb rendben van.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dzsumpika #16805 üzenetére
Vétel után ajánlott elvinni szervizbe(nem gyáriba), és megcsinálni az alap dolgokat. Plusz E46-nál a futómű kényes, így azt külön bevizsgáltatni, és ha gond van, akkor kompletten cseréltetni az egészet. Fékek ugyan ez. Megnézni a tárcsákat, és ha kopottabbak a kelleténél, cserélni. Ez hopp 300k így kb, de lesz egy olyan autód, amihez már ilyen téren nem kell hozzányúlni többet. Meg érzésre sem mind1.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dzsumpika
tag
válasz MPowerPH #16804 üzenetére
Már többen írják így tényleg megfontolandó!
Szerintem az lesz, hogy olyan 1,5 körülig nézek e46ot, a maradék felet meg elrakom az esetleges "alap dolgokra" !
Ma voltam megnézni egy fehéret, 1,55m ft-ért, de még szétnézek!
Köszi a segítségeteket.!*** Több mint 14 éve a Hardveraprón! ***
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest