Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17396 üzenetére
E39-ben nekem kinyomta majdnem az osszes vizet a repedt tagulasin, kb 1 liter maradt benne, egy nyikkot nem szolt a kocsi, a mutato pedig stabilan kozepen volt, bar ezt mar regebben leirtam. szerencsere hideg volt, es autopalyan mentem. napokkal elotte mar nyomhatta folyamat mikor elerte az uzemi nyomast, mert nem volt futesem, ekkor derult ki a turpissag, mivel a tagulasiban mindig volt par deci viz. jarattam a motort alapjaraton, majd idovel elkezdte tolni a vizet mindenfele, kulonosen a fenyszoro hatuljara.
majd ratoltottem folyamat nyelte a vizet (jobb hijan), meg az akkori fonokom is csodalkozott hogy milyen trukkos a rendszer, pedig o latott par dologot autoszereles teren (szervizei vannak es autoversenyzo). es meg szerencsem volt, hogy a tagulasi lathato helyen repedt el, nem hatul, ahonnan barhova nyomhatta volna a vizet, hutore gyanakodtam volna. hajszalrepedest meg foleg nem latni sajna, csak ha mar nyomja a vizet sugarban.a 3asra visszaterve kiscsaj azert igyekezett az utat figyelni, mert ez volt az elso kocsija angliaban, raadasul kezivaltos, az elso hetekben en is inkabb az utat figyeltem, es orultem, hogy a savban tudok maradni meg valtani, nemhogy a muszereket figyelni
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17396 üzenetére
hát igen én is igy tudom de sokan mondtak hengerfejesre forrázták.lehet e36ba ez nincs benne.parázok én is ha nem jelez a mutató se....aztán akkor hello lesz neki...
bár 35e egy másik motor.amugy ja amutatót figyelni kell.
nálam 9.5 éve van az enyém.azon tul megtörtem akkor1x,meg még1x kelllett csak vontatni...akkor is szerelő fillerbaxása miatt...120k. díjba nem fért bele egy 1500as ékszíjcsere.
pedig amiket írok rola, mesélek gondolom kb elég sokan megszoroznák ezt 5tel.....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
"majd ra 1 hetre kilyukadt a huto, elfolyt a viz, mire a kiscsaj eszrevette hogy baj van, mar hengerfejes lett a kocsi. mehettunk vontatni."
Észrevette?
Hisz a hőfok mutató ki akar esni a helyéről, azt nem észre venni
A másik meg ha elfolyik a víz akkor letilt, max 2000 fordulat! Mert az E39 azt csinálja pont azért, hogy nehogy hengerfejes legyen......
-
dragonfx
veterán
egy a lényeg ami elöző hosszu hsz.be benne van....
általánosságban.....vagyis nem mindne hazsnáltra igaz.auto és auto másképp tolerálja ugyanazt akár márkán belül is.
lehet hajtottak egy kocsit csak valaki beinditás után valaki meg megvárta mig bemelgszik...ezt sose derited ki....
ja csak valakinek a hajtás az hogy 3500ig elküldi hidegen ami melegedés miatt még tán jobb is...mert amugy kb 2000ig nyomja csak
meg más aki üzzemleget megvárja de 7k.ig elhuzza mindig...
nem bizti az utobbi lezs jobb állapotban....
a hazsnáltauto vásárlás lutri olyan mint alotto, minden megtett km alatt tönkre lehet vágni pl:egy kuélungot, váltót, stb...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
whitezo88
nagyúr
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17392 üzenetére
nagy altalanossagban tudok csak nyilatkozni, mivel minden egyes kocsinak mas elete volt/van.
oreg diesel ha el volt hanyagolva sok gondot tud okozni, benzines kevesebbet.
a faktor, hogy valami elromlik eleg magas, hiszen nem uj autokrol beszelunk.
helyzedben ha megvan a tipus (es megvan, 3as) akkor a specko 3as forumokon probalnek tobb infot gyujteni tapasztalt tulajoktol, akik ismerik a kocsit A-Z-ig.
pl cimboram felesege tapos egy 96os 318at, talan 1 eve vettek futkarozos kocsinak a kiscsajnak. ok kifogtak a jot, a kocsi beltere kb 20ezer km-rol arulkodik, valami szomszed oreg papitol vettek meg, minden papirral, mint a meseben.
majd ra 1 hetre kilyukadt a huto, elfolyt a viz, mire a kiscsaj eszrevette hogy baj van, mar hengerfejes lett a kocsi. mehettunk vontatni.
huto-kiegyenlito egyben van, ergo draga volt, raadasul hibas hengerfej tomitest kapott a szerelo amit a kocsi kicsinalt, szedhette szet meg1x. vakumcsoveket kellett kicserelni, azok megoregedtek. majd kov hiba kiesett a vizpumpa, kipotyogtak a csavarok, szerencsere a hutot nem utotte ki, uj vizpumpa. mehettem este 9kor hibat "diagnosztizalni" kocsit menteni/tolni, stb. most szetugrott a gyujtaskapcsolo, bentmaradt a kocsi kormanyzarban, azzal kuzdottek. mindez par honap alatt.
es egy karcmentes, kivul - belul makulatlan kocsirol beszelunk, aminek a motorterebol enni lehetne.
aztan most felhuzta magat es vette a csajnak egy z3 2.8at, meglatjuk azzal mi lesz. -
whitezo88
nagyúr
igen, jó ideje nézegetem. Nem tudom mik a tapasztalataitok, de ahogy nézem, "kommerszebb" (pl Astra) autók közt 1-1,3 körüli kategóriában (ez fér bele) mindössze pár évvel fiatalabbakat lehet kapni, de jóval gyengébbek és ugye az nem is egy BMW minőség, meg érzés. Sokat volt Astránk, de teljesen átlagos, de csak példának mondtam azt.Nem is megbízhatóbb, a kímélet a fontos mindenhol.
Igyekszem nem elszaladni. Félreraktam már pár hirdetés, az egyik legszimpatikusabb egy 1,029,000ért, amiben átírás benne van, 1999-es, benyás, 150k-val, friss műszakival, ahogy írják jó motorállapottal. Csak pirosAmúgy ezeknél van különbség (megbízhatóság, fogyasztás, erő) D és Benzin közt?
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17388 üzenetére
amivel mar ilyen szar trukkot bedobnak, hogy legumizzak eladas elott azt hagyd is ott, az egy fillerb@szo tulaj lehetett, akkor sejted milyen szervizt kapott a kocsi az evek soran.
lehet kicsit erdemesebb varni, meg 2kilot hozzatenni, majd lesz egy nagyjabol koltsegmentes kocsid, a tobbi adja magat.
az autovasarlas nem loverseny, nem szabad elsietni, csak ha sok penzed van. -
whitezo88
nagyúr
neem, tiptop állapotban volt, sehogy egy karc kívül-belül, rendesen vezetett szervizkönyv, meg ami kell
102k körül van most, eddig csak az akku hibásodott meg (meg se moccant semmire a kocsi, az önindító se, rádió sem), másra (a kerekeken és a kötelező húszezrenkénti szervizen-olajcserén kívül) egyelőre nem kellett költeni. -
whitezo88
nagyúr
a futómű esetén hogy derítem ki, hogy rendben van-e? érezhető próbamenet közben, ha hibás?
Jó ugye, ha minél kevesebbet kell rákölteni, bár az pl alap, hogy a gumik már tropák lesznek, lehet az olaj és a gyertyák állapota is...
(3 éve családilag apám akkor 2 éves Octaviát vett 37k km-rrel. Az abroncsok olyan tropák voltak, mintha vagy százezret mentek volna... gondolom okosan raktak rá eladás előtt valami szart ) -
KINKY_007
aktív tag
válasz whitezo88 #17385 üzenetére
Az F10-es 1.6D-ben egy kétliteres dieselmotor van, ami azért nagyságrendileg más, mint egy négyhengeres e46-os-próbálj ki párat, hogy azok mit nyújtanak. A futásteljesítménynél fontosabb a karbantartás, a használat módja.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Zewa
senior tag
válasz whitezo88 #17385 üzenetére
316dénes? Biztos vagy benne? Legkisebb gázolajoz erőforrás a 318d. Illetve touring, nem kombi.
A futásteljesítmény nem mérvadó de az állapot annál inkább. Jó áron normális vasat kifogni nehéz, ez a Bimmerekre különösen igaz.
E46-nál első futómű fontos hogy rendben legyen mert a magyar utak meg tudják viselni és a felújítása nem olcsó.
Inkább az 1.9-es motorokkal nézegesd őket. Papíron rosszabbul néz ki de használatban jobb."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
whitezo88
nagyúr
sziasztok! azért jöttem, hogy innen is tapasztalatot gyűjtsek. Autóvásárlás előtt állok, a kiszemeltem egy E46os családba tartozó 4 ajtós lenne, max 1.200.000 körül, 1,6-1.9 környékén. Amiket találtam egész jó állapotúak, E46ról totalcaron is szinte csak jókat olvasok, de engem kissé zavar a rengeteg futott km, annak ellenére, hogy éppne nincs semmi bajuk. 180,000-250,000 km-ekről van szó, 2000-2002es évjáratok. Megérné ilyet választani? Sajnos más márka nem igazán hoz lázba, imádom őket, főleg miután párszor a bátyámét vezettem párszor (igaz az egészen új, szalonos-céges 316D kombi volt)
-
Remus389
veterán
válasz MPowerPH #17379 üzenetére
az titok, de annyit elárulhatok hogy nem az enyém az autó(sajnos)
viszont tervezek majd venni egy Baurt egy E30-ast, mert most van mélyponton az ára, németben 2500-4000 euró közt szép példányok vannak
a cápa bömbi(mint a képen az ezüst) 2* annyi kábé, nah mindegy, dreams must come true
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17373 üzenetére
latom, nalad mar az a nagyzolas kategoriaba esik, ha valakinek tobbre vitte az eletben, mint te. sokan vagytok meg igy, sajnos ezert nem boldogul az orszag.
arrogancia, nagykepuseg, irigyseg, cinizmus, mas tollaval valo ekeskedes .... diohelyban.az ertelem bizonyos fokaval egyetertek, en is becsusztam atmenetileg az IQ szintedre, mikor reagaltam a kommentjeidre, ezentul figyelmen kivul hagyom oket.
tovabbi jo rofogest, tovabba nem mivanok tobbet jatszani a szemelyes homokozo topicodban, mert itt te vagy az ur, mert te mentel evo-val meg rs focussal is, meg a tobbiek csak almodoznak a 316os bejemverol, amit mondasz szentiras, mashogy nem is lehet, mert te vagy a BMW001, az elso, a legeslegjobb
-
dragonfx
veterán
ha gazdaságosság és bmw akkor 320d
ha menőzés, és csapatás kell e36 25i
ha menőzés de biztonság akkor e46 m3
ha mega valóság akkor az van ami....jövőbeni valóság swift...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Nem, ez csak az értelem egy bizonyos foka, ami az egyiknél nincs meg, a másikban meg benne van. Sajnos ezzel nem lehet mit csinálni. Amióta itt vagy a topicban, csak a feszültség nő, lököd a hülyeségeidet és nagyzolsz, ahogy az e39.hu-n is csinálod... Van jobb dolgom is annál, hogy Rád vesztegessem az időmet, nem hogy még elmondjam, mim miből van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17369 üzenetére
nem helyesiroverseny csillagom, de az mar a jeghegy csucsa, mikor masba nem lehet belekotni csak a szovegbe.
nyomogasd szepen a gazpedalt apuci autoiban, addig mi, igazi ferfiak tekerjuk a sajat autonkat, amit a sajat penzunkon vettunk, es nem a googlibol kihuzott adatokkal hencegunk, mikor bmw tortenelemrol van szo.
es pont egy ilyen arc oszt le itt mindenkit, akinek annyi koze van a "sajat" kocsijahoz, mint a ferihegyi taxisnak a cegesautohoz.
reszemrol a diskurzus befejezve, oreg vagyok en mar szajkaratezni 25 eves apucikedvenceivel, akik mindent jobban tudnak, mert apu vitte valamire.
peace -
zoo8800
veterán
Jó a buli
rip and tear, until it is done
-
MPowerPH
félisten
Ahhoz semmi közöd nincsen. Meg máshoz sem, majd pont Veled fogom megosztani?!
Mondat eleji nagybetűvel mi van? Angol billen is van shift. A "jól van" -t meg külön írjuk, "vallakozasaval" szót nem ismer a magyar nyelv. Ha nem tudsz rendesen írni, akkor húzzál innen a fenébe.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17363 üzenetére
No, akkor újra. Azért írtam, mert a 45i típusjelzés utódjára gondoltam. Igen, az a 40i volt elég sokáig.
A srác megismerte a kocsimat, és ezért kezdett el kergetni. Én is tisztában vagyok vele, hogy mik az erőviszonyok, de a poén kedvéért megpróbáltam. Néha belefér ennyi játék. Én is csak annyit mondtam, hogy kanyarban leszakadt. Petike is megjegyezte, hogy őrült vagyok, hogy 170-el fékezés nélkül mentem bele a kanyarba, ő 140-ig visszalassult. De ő is az, hogy azon az úton kimaxolta a motort.
2006-os Audi-kban vegyesen van ez vagy az a motor. A kulcs azon van, hogy ebben motort cseréltek. Meghalt a vezérlés, garanciális dolog.(Audi, hehe, azóta ennek is volt vezérlés gondja ) Mi is németből hoztuk be, szervizkönyvében is fel van tüntetve a csere.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
mi az óvódások
PH! addikt since 2004
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17362 üzenetére
Az úgy van, ha a hülyegyerek elhatározza, hogy akkor a haveroknak elmondja, hogy ő megy 270-nel, akkor a mutató annyit fog mutatni. A sebességmérő köztudottan felfele csal. A gyári végsebesség 267 km/h. Úgysem fog 1 óra alatt 270 km-t megtenni, de legalább elmondhatja...
[link]
Pl.:
'Nagyon kezes ki gépezet az erejével nincs probléma igaz hátul 2 foggal nagyobb lánckerék van. Az órája biztos csal 283 volt a plafon GPS el még nem mértem!'Semmi gond azzal, hogy lassabb a kocsid egy r6-osnál, nem sok autó gyorsabb nála.
Csak nem kell meggyőzni róla, hogy márpedig tényleg gyorsabb.Valahol úgy láttam, hogy Magyarországon a 2007-es modellévtől rakták bele, de 2006 tavaszán jelent meg, ahhoz képest te 2005-öt írtál néhány sorral lejjebb.
Hogy jön ide, hogy apád sem érti a számozást?! Te írtad a e34-re a 45i-t, holott az csak az e60-ban és kortársaiban jelentette a 4,4-es V8-at... Önmagában a 745i számozás már volt az e23 hathengeres turbónál is. Ennyi.
E34, E32, E39, E38 4L-es volt ott 40i volt a kocsi seggén, de ezt mindenki tudja, csak te írtad le elsőre rosszul.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17361 üzenetére
"280-at, de még 270-et sem megy egy 600-as gép, innen gondoltam, hogy 1000-es volt, de nyilván a 270 is egy kis költő túlzás volt ezek szerint."
Oszt honnan tudtam volna megállapítani, hogy mennyivel ment el pontosan mellettem? Arra utaltam, hogy piszok gyorsan tette, és hogy közöm nem volt hozzá. Egyébként direktbe megnéztem Neked, a gyári végsebe a motornak 276, de tud többet is. Akkor hogy is van az, hogy nem megy 270-et sem egy 600-as?
A céges autót pedig nem kell kölcsönadni, arra van, ha Varsóba kell menni, akkor beleülünk, és megyünk oda-vissza. Nincs másra használva, hétvégente garázsban áll a cég telepén. 2006-tól van FSi motor, nem 2007-től...
Pont ezt mondtam. A 645i sem 4.5L-es, hanem 4.4L-es, apám, és nem érti.
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17358 üzenetére
Nem tudtam, hogy mikori apuci 4.2-es audija- és még most sem tudom, de a 4.2-es motor 1991 óta azonos köbcentis, innen vettem az ihletet. Nem gondoltam, hogy így a lelkedbe fog tiporni apuci autójának fejlesztési története.
De legyél boldog és fogadd őszinte gratulációm apucinak a legújabb fejlesztésű audihoz, ami akkor ezek szerint 2007-nél újabb változat, és 350le, vagy megint volt egy kis csúsztatás!
Nem kell kompenzálni! Nincs azzal semmi baj, ha a te kocsid olyan amilyen, nálunk az asszonyé is 6.5-et eszik. Apukádnak meg legújabb fejlesztésű audija van, kölcsönadja, és akkor te tankolhatsz apu pénzéből a legtöbbet...280-at, de még 270-et sem megy egy 600-as gép, innen gondoltam, hogy 1000-es volt, de nyilván a 270 is egy kis költő túlzás volt ezek szerint.
Te írtad azt, hogy 45i motor?!, amiről ovi után már levágja az ember, hogy típusjelzés.
Mivel e34 és 45i típusjelzésről hebegtél-nem volt 4,5-ös motorja az ötösnek, ezért tereltem a figyelmed a legkevésbé helytelen 540i felé, ha már e34-et emlegettél.A lényeg:
Arra hívtam fel a figyelmed, hogy egy szívó v8-as benzinest semmi értelme összehasonlítani egy biturbo diesellel.Szájkaratéban biztos te vagy a jobb, mert te tudod a
típusmotorszámokat, meg a királybenzindiesel autókat is profin ismered...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
"6.5ot akkor eszik egy ezer eves 528, mikor lejton gurulsz hatszellel otodikben tempomattal meg virsli gumikkal."
Olyat hajtok már 7,5 éve, így a tapasztalatomat írtam le. Igazából tojok rá, mit gondolsz és írsz, nekem bőven elég az, amit a kúton látok.
Mivel családi vállalkozás, így megeshet, hogy többet megyek az Audival, mint Te a sajátoddal... Tán mondhatom részben az enyémnek, hiszem én is a cég alkalmazottja vagyok, még.Nem kell semmit sem kikeresnem, E34-től fölfelé minden motortípus a fejemben van, mivel anno nagyon érdekelt a téma, és betanultam.
Az, hogy mit nézek, pedig az én dolgom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17357 üzenetére
6.5ot akkor eszik egy ezer eves 528, mikor lejton gurulsz hatszellel otodikben tempomattal meg virsli gumikkal.
mellesleg nem tudom, mit dobalozol itt a szamokkal, sem audid, sem v8as bmw-d nincs.
jobb lenne, ha olyan dolgokban erolkodnel, amit tapasztalatbol ala tudsz tamasztani, adatokat a googlebol a vakok is ki tudnak manapsag keresni, ennyi loero, annyi ccm, ilyen motor, olyan motor, ki a f@szt erdekel,hogy az audiba mikor gyartottak fsi motort?
az evo meg az rs szinten gyerekbetegseg, 6.4es fogyival buszkelkedsz, es 20literes fogyasztasu kihegyezett benzinturbokat nezegetsz? eleg nevetseges ....
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #17357 üzenetére
Egyébként azóta találkoztam a tulajjal is, egy Yamaha YZF-R6 -ról van szó. Ráadásul haverom volt, csak én még nem tudtam, hogy nyárra újított egy ilyennel.
"Ez e34-ben 540i-nek hívták a V8-at."
Nem, a V8-at nem 540i-nek hívták, hanem a legnagyobb V8-ast hívták annak. Mivel volt az 530i(M60B30), ami szintén V8-as volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17355 üzenetére
Ki mondta, hogy büntettem egy 1000-es sportgépet? Leírtam, hogy otthagyott, mint a szart a kanyarok után, ahol majd 100m-t vertem rá, majd az egyenesben mire én 160-ról 200-ra gyorsítottam, ő majd 280-al elment mellettem. Először tanulj meg olvasni, majd szöveget értelmezni...
Ezt írtam: "Az egyenesben úgy otthagyott, mint kutya a szivarját. Talán egy M5-el lett volna keresnivalóm. Vagy az Evo X-el, amit tegnap előtt elvihettem egy körre. Áhhh... "
Akkor hívd fel a nyelvtantanárodat, és kérd meg, hogy értelmezze Neked, ha magad nem tudod.Igen, 2006-ra készült el az Audi új, 4.2-es FSi motorja, ami a köbcentit kivéve semmiben sem hasonlít az elődhöz. tehát egy teljesen más konstrukció. Ezen sem értem, mit nem tudsz felfogni?! Amint látom az FSi jelentésével sem vagy tisztában, annak a működési elve pedig teljes homály.
"És 6.5-öt fogyaszt, bár mikor ennyire nyomja neki a 8.4-et is bekapja."
Nem, amikor ennyire nyomom neki, akkor a 15-öt is bekapja, de átlagban nem így járok vele, így marad a 6.5-8.4 közötti átlag.
"745i 1980-ban volt először e23, és akkor még turbós volt.
Ez e34-ben 540i-nek hívták a V8-at.
Köszönöm az észrevételt, látszik a témában való jártasságod! "Te annyira nem vagy képben, hogy az már fáj. Próbálsz okos lenni, de csak ontod a hülyeséget. Az E23-asban a legnagyobb motor egy 3430 ccm-es sor 6 volt. Csak az autó típusjelzése volt 45i. Maga tehát amiről itt szó van, annak az elődje az M60B40 1992-ben mutatkozott be az E31 és E32-ben, majd ezt a motort megkapta az E34 és E38.
És ezt váltotta le az M62B44, ami már az a 4,4-es blokk, amiről beszélünk. Ennek aztán jött egy M62TUB44 változata, ami megkapta a Vanos-t, és az elektronikus gázpedál vezérlést. A sima az E39,E38, E31-ben jelent meg. Majd ennek már a közvetlen utódja az N62B44, amit 2002-ben megkapott E65/E66 745i néven, majd később az E60 és E63 is szintén 45i néven.
Tehát kicsit olvass máskor utána, mielőtt leírsz valamilyen butaságot. Az, hogy mi van a szériaszám mögé írva, nem jelent semmit, én itt motorkódokról beszéltem, nem álnevekről, ami csak egy tudatlan embernek jelenti közvetlen a köbcentit.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17353 üzenetére
745i 1980-ban volt először e23, és akkor még turbós volt.
Ez e34-ben 540i-nek hívták a V8-at.
Köszönöm az észrevételt, látszik a témában való jártasságod![ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Nem azt írtam, hogy az utolsó fejlesztés mikor készült rá, hanem, hogy mikori konstrukcióra tippelek. Az audi v8-ban jelent meg először a 4.2-es blokk, nyilván még nem 5 szeleppel, meg közvetlen befecskendezéssel.
Nem vagyok tévedhetetlen motorszakértő, sőt még autószerelő sem.
Csak a 1000-es sportgépet büntettem a 528i-vel megjegyezést már nem tudtam megállni szó nélkül...
Sok mindent le lehet írni, de mi van, ha valaki meg erre fog hivatkozni, hogy én a BMW fórumban láttam, hogy a 528i egyenesben, 200 felett kicsit gyengébb, mint az R1, de kanyarban meg olyat mutat, hogy ellenfele nincs... És 6.5-öt fogyaszt, bár mikor ennyire nyomja neki a 8.4-et is bekapja.
Ezek után simán belefér mondjuk, hogy 2005-ben a ti auditokhoz fejlesztette a VW a blokkot, és az is, hogy 3,5 misi-ért hibátlan 645i-t kapsz!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17349 üzenetére
hivatalosan is lehet varialni (kapcsolat kerdese), viszont ez a kocsi jo messzirol jott, es a mondas szerint messzirol jott ember .....
kulfoldrol hozott kocsi szervizkonyvenek es szamlajanak, kb annyira hiteles, mintha otthon nyomtattad volna a szamlakat, meg krumplinyomoval pecsetelted volna be a szervizkonyvet. kit hivsz fel? kikeresed guglibol a szervizek szamat? utana? telefonban sosem fognak segiteni, meg szemelyesen sem, max ha bemutatod a V5-ot. tehat ez mar bukott, ergo lehet szepiteni a multat. lefogadom az otthoni bmw szerviz adatbazisban nincsenek benne max a kozeli orszagok autoi, miert lenne benne egy skot, egy ir vagy egy angol, esetleg ausztral, japan, vagy meg 40 orszag a vilagon ahol jobb kormany van
mellesleg megjegyzem, hogy az adatbazisba mi kerul be utolag az mar a szervizen mulik, utana pedig csak egy klikk a nyomtatas. MOT ugyanez, ahol adatbazis van ott manipulalni is lehet, csak jo embert kell ismerni, ez otthon is igy van.
cimboramnak hivatalos bmw kereskedese/szervize van ezt pl o meselte, en pedig info mernok vagyok aki vagja, hogy mukszik az adatbazis
most, hogy visszaestel a foldre gondolkozz el azon, miert kerult ebbe az orszagba egy eladhatatlan jobb kormany luxusauto, amit nem lehet hipp-hopp balkormanyosra atalakitani, mint pl egy imprezat.
en nem nem tudom a valaszt, es tippem sincs.
itt kint vannak 6osok mar 9ezer font korul ami kb 3.3 milla, de mint emlitettem volt azok a legelso kocsik a paletta legaljarol, es altalaban fiatal hulyek aruljak oket, akik mar lelaktak, lefustuvegeztek, lefujtak feketere a felnit, de mar unjak, hogy eltancol a kanyarban a kocsi, futomu felujitasra meg nincs 2-3ezer fontjuk, inkabb eldrogozzak, a kocsit eladjak, apu vesz masikat.most pedig vissza a markahoz
-
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17350 üzenetére
Értsed már meg, hogy a 4.2FSi egy teljesen új fejlesztés, össze sem hasonlítható a régi 4.2-essel.(32v vs. 40v, nem beszélve a a befecskendezésről)
A számla és a szervizkönyv egy dokumentum, ami ha van, azt jelenti, hogy az autónak gondos gazdája volt, mert rendszeresen szervizelte, karban volt tartva. Szervizkönyvet legálisan csak márkaszervizben tölthetnek ki, vagy olyan komolyabb műhelyben, ami megvásárolta a licenset. Az adatok ettől még ott is bekerülnek az adatbázisba.
Az ár azért ennyi, mert jobb kormányos. Kint 4-5 milla között van a 645i-k nagy része.Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17349 üzenetére
A számla/szervízkönyv önmagában az egy papír. Te nem tudsz nyomtatni?
Az a lényeg, hogy az állapotot kell megfizetni, nem a papírt. Ha kereskedőnél nézel valamit, akkor nem tudod, hogy ki volt, aki előtted használta a kocsit, ergo nem tudod még elképzelni sem, hogy mit kapott. Az adatbázis működhet az első években, de 6-8-10 éves BMW-t nem sokan visznek már márkaszervizbe.
Ha egy kereskedő 3,5-öt kér egy 645-ért, amin van szép haszna, akkor az mennyit érhet? Szerintem Orvil jószándékből írta csak, hogy nem az alját kell nézegetni a kínálatnak, mert az általában olyan is.
És az AUDI 4.2-es blokk 91-es fejlesztés, ha jól jártam utána.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Számlával nem tudsz így variálni, ezt ne akard nekem megmagyarázni... Számlát tudsz szerezni? Ki az az őrült, aki fiktíven kiállít Neked visszamenőleg annyi számlát??? Azért maradjunk a földön, nem valami mesében vagyunk.
De akkor tovább megyek. Márkaszervizben az összes ott szervizelt autó adatait letárolják, megvan tételesen hogy mikor kit cseréltek rajta, km állás szintén jegyezve. Ezt az infot kiadja bármelyik márkaszerviz némi térítés fejében.
Kár ezt magyarázni, ahogy Te is elrakod a számlákat, a linkelt 645i -ről is megvannak a számlák, ráadásban márkaszervizről lévén szó, szintén BMW alkatrészeket kapott. Tehát jó vétel, mert ennyiért ritka az ilyen karbantartott, makulátlan autó. (és még mindig nem hoztál fel semmilen érvet a mellett, hogy miért nem jó, csak mondod a magadét)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17347 üzenetére
itt a pont, hasznalt diesel zsakbamacska, hiaba vannak szamlak, azt is hozok full felujitasrol hasonloan, aztan lehet orulni a kocsinak, ami megkotlik nemsokara, de van szervizkonyve meg vegig szamlak, allapotfelmeres meg olyan, amilyen a szerelo az aktualis szervizben, gondold el annyi penzert ki dolgozik ott, mekkora "szakember". aki jo szerelo, mar reg sajat praxisa van, inkabb oda hordom, mint "markaszervizbe".
en pl csak gyari bmw alkatreszt veszek a kocsiba, arrol megorzom a szamlat, az mar hiteles, es raadasul mi rakjuk be amit altalaban lefenykepezek, ergo vegig van dokumentalva.
de pl eurocarparts szamlat meg a kiralyno mufogarol is szerzek secperc alatt, akinek hiteles forras, az igy jart
gazolajat a kalyhaba meg a traktorba, rendes bmw-be benzint kell tankolni (hacsak nem ingazol havi 5000km-et, akkor viszont mar munkarol beszelunk). -
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17346 üzenetére
Lehet rosszul tudom, de a V8 audi motorja 2 db VW gti blokk volt és azután az a8-hoz fejlesztették a 4.2-es blokkot. Aztán 99ben kapott 5 szelepet, 2005-ben közvetlen befecskedezést.
Gondolom a 535d bmw nem összkerekes automata volt, amiben ültél. Számolj rá még min. 1-2 litert a fogyasztásra.
Tényleg nagy a nyomatéka dieseleknek, de agyon kell szigetelni őket, hogy ne kerregjenek. Egy felhúzott 1.9 tdi is elég sokra képes, ha csak a gyorsulás kell.
Nekem egy/a bmw másról szól.
Van olyan élethelyzet, amikor én is elgondolkoznék egy 35d-n. Ha Németországból sokat kellene ingáznom több száz km-t, akkor látnám értelmét a nagy dupla/tripla turbós dieselnek, de addig...
Ezekhez már mind min. 18-as hengerek kellenek, egy-két jóízű gyorsítás, kanyar megállás megeszi a 80e-s gumikat(30-40e km), éves futásteljesítmény 100e+, meg szervízköltség, plusz üzemanyagköltség. Aki megteheti, hogy normálisan fenntartja, az meg nem használtat vesz szvsz... Aki meg nem így használja, annak nincs rá szüksége.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17345 üzenetére
Az Audi egy régi konstrukció? Ember, 2005, 4.2 FSI(már közvetlen befecskendezéses), 32V, nem a régi típusú 40V. Jelenleg ez az Audi legmodernebb benzines erőforrása.
Az, hogy 2005-ben mit keres az FSI motor az autóba, megint más tészta...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17342 üzenetére
Az audi egy elég régi konstrukció, és a kaszni sem egyforma. Az 1.0 swift sohasem fogyaszt 9 liter, na bumm.
A8-as 4.2-es audi mennyibe is kerül? És mennyibe kerül egy 535d? Mennyi idő alatt autózod el a különbséget?
A turbós diesel tényleg kicsit jobban megy-érzésre meg sokkal, mint egy hasonló lökettérfogatú, vagy kicsit nagyobb szívó motor.
A használt turbódízel hatalmas nagy rizikó, de nyilván abba is bele lehet nyúlni.
A versenysport megint más tészta, ott egy motorcsere sem tétel.
Egy példa a mostani szériából:
Az alap 320d-t a gyári 184 lóerőről 218-ra erősítik, a nyomaték 380-ról 435 newtonméterre nő. A 328i benzines 245 lóerős, de a Kelleners-kúra után a teljesítménye 294 lóerőre nő (a nyomaték 350-ről 420 Nm-re emelkedik.
A 3.0-esek tuningolva már nem teljesen közútra valók.
Az vegyen erős diesel autót, akinek mondjuk kamionos/mezőgazdsági cége van, mert ott a 9 literes fogyi sem annyiba kerül.
Nekem a villany/hibrid autó sem jön be, hiába erősebb, olcsóbb közlekedni vele.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Ez is tény. Plusz ugye Lepke -nek is már volt kisebb-nagyobb költsége. De ez benne van...
Én a több mint 7 év alatt semmit nem költöttem a motorra az olajon, gyertyákon és szűrőkön kívül."szervizkonyvet pedig 100 fontert szerzek neked ha kell Ferrarihoz is vegig vezetve tegnapi nagyszerviz pecsettel a szerviz adatbazisaban is "
Ez igaz, előbbiekben utaltam is rá. Azért jó az, ha a számlák is ott vannak az összes javításról. Tökéletesen össze lehet vetni a számlákat a szervizkönyvvel. Így nem lehet csalni, ez volt a kulcs.
E60-at nem ismerem még részletesen, nem tudom milyen nyűgjeik vannak. De nem értem, hogy ez miért csak az E60-ra vonatkozik, mikor az E63/64, E65/66 is ugyan az a technika?! Sőt, szerintem az E90 is ezen alapokon nyugszik, annyi, hogy az kicsit később jelent meg. Nekem elsődlegesen egyébként is az E92 az etalon, nem az E60. Nem kell többet olyan nagy autó 1500kg fölött.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17342 üzenetére
ezek szamok Nm, stb szimpla szamok. automatat alig venni eszre, hogy valt, csak huz.
szamold ossze, mennyit koltottel a kocsid MOTORJARA az elmult evekben (adagolo, turbo, csucsok, izzittok) - 0ft. mert a benzines motorjara nem kell kolteni.
lehet ha en is annyit mennek, mint Lepke, akkor megerne, addig nem kell a felesleges problema.
mellesleg a fogyasztas neki jelentos penzt, nekem nem, mert nem megyek ennyit, meg szerintem mas sem :-D jah, es kb ujonnan vagy ujszeru allapotban vette, nem 7-8 evesen, ahol mar E60nal csunya koltesek lesznek, ennyit 535d-rol.okmanyokra visszaterve angol papiros kocsinak 1 okmanya van, a V5, vagyis tulajdonlap, ami nem jar le, pont ugy, mint a hazad tulajdon lapja sem jar le. forgalmi nincs. MOT van, ami egy eves kotelezo ellenorzes, majd kinyomtatnak egy papirt, hogy OK, de az kulfoldon nem jatszik es nem is okmany, csak egy igazolas. biztositas kocsira nincs, tulajdonosra van.
szervizkonyvet pedig 100 fontert szerzek neked ha kell Ferrarihoz is vegig vezetve tegnapi nagyszerviz pecsettel a szerviz adatbazisaban is
mint mondtam egy normalis 6os normalis futassal normalis tulajtol kituno allapotban (az alatt nem erdemes kcsit venni, foleg nem kereskedesben, ahol csak disznek van a kocsi, hogy a betevedo skoda fabia vasarlot elvarazsolja 5 percre) szal ugy min 6 milla, mindegy hol a kormany, kint tobb a szar, mert tobb is a 6os, 22 eves kis buzik hajtjak oket, gumira meg nincs penzuk ....[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Igen. De míg az Audi 14l alatt ritkán eszik, addig a traktor 9l alatt beéri, élmény majd ugyan az.(saját szememmel láttam, 180-nál 7,8l...) És egy 35i is bőven 12 fölött eszik, cserébe jobban megy(egy kicsit). Azt már meg sem említem, hogy az is csak 400NM-t tud, igaz szintén megjön már 1300RPM-en.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17340 üzenetére
melyik okmanyai jartak le, en arra lennek kivancsi. mert hogy milyen okmanyai vannak egy kulfoldi autonak, amik lejarnak, pl egy angolnak?
dieselre visszaterve, szerinted hogy menne egy 3000ezres benzin biturbos bmw? felesleges a diesel traktort a benzinhez hasonlitani, 535-ben ket turbo van, 2, nem 1, nem 0.
az atlag benzin bombiben pedig 1 sem. meddo vita, mint kb a 4T - 2T hasonlitgatas motorban. -
MPowerPH
félisten
Igen, most már kétszer is, ahogy azt tegnap le is írtam. Azt is hozzá tettem, hogy a 4.2-es A6-ost ütik, olyannal viszont sokat megyek/mentem. Az első az klubbos, a régebbi verziós 272 lóerős, stock, a másik a 286 lovas volt, chippelve.
mod: Annyit tesz, hogy lejártak az okmányai. Az enyémen is lejártak, amikor elfelejtettem megnézni a dátumot, és fél hónapig úgy autóztam. És a vezetett szervizkönyv mit jelent? Magában semmit, mert könnyen hamisítható, de a számlákkal együtt biztos garancia.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem tudok Ve4led egyet érteni, mivel a látottak alapján teljesen rendben van. Mondj egy hibát, ami Téged bizonyít. A hirdetésbe meg egyikünk sem láthat bele, de egy dolog benne van, amiért ez nem egy szemét, hanem egy piszok jó vétel.
"VEZETETT SZERVIZKÖNYV ÉS ÖSSZES SZERVIZ SZÁMLA!"
Miről beszélünk?
6 milla alatt, szintén kifogástalan.
Kint pedig egy rakat 6-os van 4 milla környékén...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17329 üzenetére
3.5millaert hatost? igen, ra van irha, hogy szemet. a jo hatos 6 milla felett indul otthon, aminek volt is gazdaja. 2005tol szabad venni, 04-est nem, tele van hibakkal (olaj szivarog szenzoroknal, valto olajdekli elreped, idrive megorul, szintszabalyzo lampaban beorul, stb).
kepek alapjan sem volt rendben, foleg, hogy ez a kocsi kissebb-nagyobb idokozonkent fentvan hahun mar vagy egy eve.
ennyiert igaz, mar van kint ez a tipus, de azokat messzirol el kell kerulni.ami mellette szolt, hogy a 18 eves gyerekek biztosan irigykednenek a parkloban, mert fekete, fustoveg, fekete felni, meg bejemve.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17330 üzenetére
Egyébként erre visszatérve, tudom mi a V8 nyomaték. Apa céges 4.2FSi-je 350 ló, és van mellé 440NM. Benzinesnél az már egész jónak számít, de az érzés, ahogy leadja nem hasonlítható össze egy erős diesel-el. Az Audi is csak akkor megy, ha pörgeted, és bizony egy 35D majdnem elpics@zott anno...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomics #17332 üzenetére
Persze, tudod, a hülye beidegződés. De már egy ideje írogatom, hogy a 35D más, nagyon más. Elég, ha csak visszaolvasol... Én is kezdem kinőni a csak a benzinest mániámat. És már előtte is írtam többször, hogy ilyen teljesítmény mellett már a diesel a nyerő. És nem csak a fogyi miatt, a nyomaték az, ami letaglóz.
Egyébként nem írtam, a turbo meg tényleg lehalt. És azt az állításomat továbbra is fenntartom, hogy a régebbi, de már új fejlesztésű diesel motorok sz@rok. És ide tartozik az E39-es paletta is, sőt az első szériás E60-as is. Soha nem kellene diesel E39-es, de mondhatnám az E46-ost is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17330 üzenetére
Látom nem éreztél még ekkora nyomatékot magad alatt. A diesel nyomaték nem összekeverendő egy benzines nyomatékával. És az az 535D azzal a nyomatékkal 8.4-es átlagot produkál a tulaj állítása, és a comp szerint, míg egy ilyen teljesítményű V8 a dupláját bekapja. Ez a legszebb az egészben. Meg az, hogy ilyen nyomatékkal egy kanyarból kijövet agyon lehet szívatni a nálad nagyobb teljesítményű benzineseket is. (lásd WTCC anno, amikor a diesel Seat-ok megették a benzines BMW-ket, az előnyüket ami volt, mind az apex elején szedték össze.)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17329 üzenetére
Az 550d-ben már 3 turbó van. Igazából 1 dolgozik. A több turbó csak a kisebb turbólyuk miatt kell, a nagy teljesítményhez 1 nagy is elég, csak közútra nem célszerű. Már régen megcsináltál az 1,6-os 1000LE-s tubómocit-benzinnel.
A V8-ban éppen a nyomaték a szép, meg a hangja, mondjuk a BMW-é szerintem elmarad az amcsiké mellett, de a németek a sallangot jobban megcsinálják.
Érdekes lehet az a közúti élethelyzet, ahova nem elég 333, vagy akár csak 200 le...
Ha nagy nyomatékot szeretnél, akkor nézz villanyautó, és még tankolni is olcsóbb.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Rá van írva, hogy szemét? Nincs. Ezt akkor lehet eldönteni, ha kimész, és megnézed, bevizsgáltatod. A képek alapján rendben van, sőt! Biztató, piszok jól néz ki, csak a felniket dobnám le róla. Kint jóval olcsóbbak az autók, mint itthon, ez vitán felül áll. Tudom, hogy ismerősök milyen autókkal járnak, és mennyiért vették.
Ezt is simán megvenném, ha vonzódnék ezekhez. De sem a V8, sem a 6-os formavilága nem vonz, főleg nem a 2. turbo korszakban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17324 üzenetére
Hogyha az ellenkező sávban kell haladni... Nekem isten biza, már az E39 is túl nagy. Az más kérdés, hogy az E90 sem sokkal kisebb, súlyban egyáltalán nem. Ritka az 1300kg körüli újabb autó, pedig az ám az igazi. E36 M3 pl. Csak ugye jó lenne az üzemanyag költségekre is figyelni. A diesel-nek meg van egy hatalmas előnye e mellett, mégpedig a nyomaték. Ma újra megtapasztaltam, pedig csak egy 535D-ben ültem, igaz módosított volt a comp, 325le elég jó már, de nem azon volt a hangsúly. Hanem a majd 700nm-es nyomatékon. Ahogy az elindult 1500RPM-től... Na, kicsit más érzés, mint a szívó benzin. Ez már engem is megfogott, pedig nem diesel barát vagyok. De nem kis fegyvertény, váltónak nem sokat kell dolgozni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17322 üzenetére
745i? LOL, mi van Veled? Akkor már valami élményautót vennél. Tudom, hogy csábító, mert már 3 milla körül megkapható, na de az nem minden...
645i, jobb kormányos... Áh, nem, inkább Focus RS. Teljesen rákattantam most. Semmi extra, fapad a köbön, de amire csinálták, abban nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
Nem azon gondolkodom csak kíváncsi vagyok.
Vagy ha már érdekel akkor se
Havernak van egy Chrysler crossfire-ja az is ezt a magasságot eszi azért voltam kiváncsi
Én leginkább pályán használnám és két város kötött.
Ha meg veszem, akkor csak is akkor amikor biztos vagyok a "dolgomba" és a melóban a pozíciómat is stabilizálni tudom, akkor konkrétan nem jelent nagy gondot mondjuk - 100.000ft egy szervizre.
Havernak van egy Chrysler crossfire-ja az is ezt a magasságot eszi azért voltam kiváncsi[ Szerkesztve ]
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #17318 üzenetére
A gyáriak azt mondják, a szervjz meg inkább cserélteti 100+e-ért.
Egy traktormocit minek tuningolni? Elhúzza az ekét, vagy a bodét, kerreg, füstöl, de olcsón elviszi az embert ahova kell.
Az újaknál már agyon van szigetelve, és benzinhangú kipufogót raknak alá- á la soundracer...
A 3.0 turbók benzinnel az igaziak, de erősen le vannak még fojtva a 306 lóerővel...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
dragonfx
veterán
válasz KINKY_007 #17314 üzenetére
és duplaturboval, kitünő tuningalapként....közel 250 lóval kinél nem gurulna el?
szerintme pesten beenne ennyit....amig nem látok más screenfotot addig én igy gondolom.
hát az 45i csak hideginditáskor bekap közel egy litert nem?pláne ha van benne 200e km...én ilyenbe hogy örök életű olaj nem hiszek....
egy használt 7es fenntartása horror ezt mindenki elismerheti.olyna mint a szerencsejáték, poker,...vagy belenyulsz és mákos lesz vagy elbukod az egészet.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
A 6-os automaták elvileg már nem igényelnek gondozást, örök életű olaj van bennük-bár szervízben javasolják 120e-ként a cserét.
A régebbi váltók ugráltak szét inkább a 30d nyomatéka miatt, ha jól tudom.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17314 üzenetére
igen, megvenni olcsobb, de a fentartasa horror (benzin nalam havi 2kilo, es nem vettem sem gumit, sem olajat, sem semmit).
kontra diesel, ami dragabb is, igaz par literrel kevesebbet eszik, de ha ott baj van a motorral, akkor siras jon, nagy, fajdalmas, hosszu siras, mert a 3ezres motor szinten nem szereti a tempot, a valto meg foleg nem. -
orvil
tag
válasz Gebriel #17312 üzenetére
attol fugg mennyivel nagyobb a suly meg milyen szeles kerekek es milyen minosegu gumik vannak rajta. persze a motortol is fugg, az enyemben eleg keves a km. a kocsi legellenallasa is nagyobb mint a 6osnak, es a futomuve is mas, szerintem tobbet eszik.
tippem varosra ugy 17-19L.nem szeretnem, ha a kov megjegyzesem barmi nemu leszolasnak vagy rosszindulatu ervelesnek tunne, elore szolok, csak egy esz ervet hozok fel:
- a 745 mar olyan kaliberu auto, hogy ha mar a fogyasztason gondolkozol, akkor nem neked valo kocsi.
egyszeru pelda pl az en kerekcsapagyas agyas sztorim, nekiallt ciripelni, -100rongy+szerviz, a szerviz reszet en megusztam. szoval ez egyik naprol a masikra -100, es ez meg csak egy hurka altalanos dolog. 2.5 oras melo volt mert elnyirodott az egyik stab feje, le kellett muteni a csavart. plusz normalis gumik 400rongy korul mozognak, valtoba nem latsz bele, eleg erzekeny a helybol startolasra meg a kickstartra, motoros ulesek hamar feladjak, fed comp hamar feladja (az 5kilo ujan, hasznaltan nem kapsz jot), ilyesmi, en ezeket merlegelnem kocsivasarlasnal. -
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #17313 üzenetére
A nagy benzinesnek lehet, hogy nagyobb a fogyasztása, de olcsóbb megvenni egy fullost. Ha valaki keveset megy vele, városok között használja, akkor nyugodtan megveheti. A 328i nem fogyaszt átlag 12-t, max városban, vagy ha elgurul a gyógyszer.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17312 üzenetére
vagy még többet.
nem tudom mér karcoskodsz egy 745i mellett.ha valami elromlik márpedi a benne levő 200-300e km után elfog akkor fizetsz és nem keveset.
525d után én egy e60 30d.be ülnék a helyedbe....ma az számít minnél ujabb és gazdaságosabb legyen egy kocsi.
hehe épp írták face.n hgy a 320d alig olcsobb a 328i.nél.na vajon miért?mert egyik 6ot eszik a másik 12öt. 100km.enként 2500ft vesztesség....ha csak 10e megy egy évbe ami nem valószínű egy ilyne szintű autonál akkor is tessék számolni...egy igen szép nyaralás ára kijön belőle....ennyit nem ér a biturbó meg a +60 ló....szvsz....
és azt ne mondjáok valaki +5-6lityo fogyit lexar, mert kizárt...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17310 üzenetére
hogy milyen szandekkal irta mar az elozo kommentekben nyilvanvalo volt, ismerem ezeket a fajta kommenteket, innentol nem reagalok ra, semmi koze nincs a temahoz.
fogyim az 12-14-20 kozott mozog.
rendszam ara attol fugg, hol veszed meg a jogot, hogy hasznald, vannak csunya arak is egeszen a 100ezer fontos kategoriaig, az mar orulet
-
Gebriel
veterán
Off-ba rakta a megjegyzését, tehát elfért volna, hogy milyen szándékkal írta be azt Te sem tudhatod. Erre betámadod egy magyar vers miatt. Persze, hogy ugrik rá.
Nem irigy itt senki szerintem, nincs mire. Ha meg még is az megérdemli.
Neked sem kell magadra venni.Egyébként neked menyi a fogyid?
De a frankót.[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz Gézengúz #17305 üzenetére
nekem mar csak a te kommentjeid maradnak a hulyeseg kategoriaban, sajnos rengeteg hozzad hasonlo emberrel talakozom otthon/vilagszerte, "le sem tagadhatnad, hogy magyar vagy", pont ahogy egy elottem szolo irta.
az ekezetes karakteren pedig kicsit elgondolkozol rajossz, miert nincs.tovabbi szep irigykedessel es mocskoskodassal teli hetveget kivanok mindenkinek, mentem a tengerpartra.
lenines hasonlatra szintne no komment, viccnek szantam latom atjott.
-
Gézengúz
addikt
Tudod Reményik Sándor aki nem mellesleg MAGYAR meg azt mondta:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Path of Exile 2
- Ukrajnai háború
- Körvonalazódik az új grafikus API-k iránya
- Nikon DSLR topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Filmvilág
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest