Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Digitális Állampolgárság Program
- Bambanő háza tája
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Arctic MX-4 vs. Arctic MX-6. Melyik a jobb?
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orvil
tag
3as kupekat nezegetem, 2-3 honap mulva esedekes, remelem nem fog megszopatni. automata, benzin, min 2.5 moci, bor ... nagyon kivancsi leszek mit sikerul kifogni ...
valami hasonlo jonak tunik:
[malac]
ennyiert ajandek ...
a legjobb, hogy kotelezo a szervizkonyv :-D[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
bmw feeling, 4 izzo (elso index, hatso index, 2 angyalkaszem ) £70 font (~25 papper) ....
ilyenkor tudok utalkozni -
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17077 üzenetére
viszont a havi kiadasban atlagolva lesz egy 4es szorzo, azt erdemes az elejen belekalkulalni. E39 M5-ot 99.9%-os esellyel olyat kapsz, amibe durva penzt fogsz belecsapni ha tenyles M-es szived van, mert 1-2 arcot leszamitva (orszagos szinten) akik folyamatosan karbantartottak a masinaikat en embert nem ismerek, akinek jo allapotu gepe van, a nemetbol hozottak pedig inkabb a roncstelepre valok, mint az utcara :-D
mikor meg E39 M5-re vadasztam 1, azaz egy auto lett volna, ami befuto 50bol, de azt 2.5x annyiba akarta adni a gondos gazdi, mit amennyit ert.
az E60 M5-rol pedig inkabb nem irok, nem hiaba penznyelo a beceneve :-D
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17079 üzenetére
jaja, jok azok a benzines 3asok, foleg a coupe-k, nekem iszonyat bejottek mindig, ocsem azokra hajt, de nincs ra penze, sajna az asszonynak nem tetszenek, pedig neki vennek szivesen, neki az uj z4 tetszik, arra meg aludnom kell parat, addig is egyedul propellereskedek.
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17090 üzenetére
£4000-ert egy normalis 530i-t kapni ebben az evjaratban, de M5-ot nem, max motor nelkul, foleg nem ebben az allapotban :-D
csunyan lelakott M5-ok vannak 5.5-tol, de azokat a "hidegen padlo a haz elol" meg az "50ezrenket olajcsere" tipusu 25 eves pakik hajtjak, akiknek meg benzinre sincs penze, £10 fontokert tankolnak, hogy a varos kozepen tudjanak kicsit csapatni. -
orvil
tag
szerettem volna olyan csaladban szuletni (de igy csak egy 6 evesre futotta)
bar ha jobba belegondolok, nincs okom panaszra, mert mikor alt 2.-ban jo lett a bizim, kaptam 1 par bmx gumit a bringamra, tudni kell ertekelni mindent
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17097 üzenetére
jaja, sajnos vannak meg csunyan szegeny retegek felettunk :-D
nalam akkor volt csorofeeling, mikor egy szinten a 30as eveiben jaro sraccal meloztunk egy helyen. igaz, neki 18 evesen mar szerverfarmja volt a garazsban, de UK-ban kevesebb erofeszitessel kis szerencsevel hamar csunya penzeket lehet osszehozni.
-
-
orvil
tag
válasz GabN73 #17110 üzenetére
pont most olvastam a Beast-1 nevu rollcerolcsika tulajarol, valami valalkozo pali, lenyeg hogy neki volt DB9 par eve, valszeg nem hasznaltan vette a szentem.
latod, nem is kell elmenni, csak parkolocegnel kell melozni, meg ugyesen helyezkedni
meg ami kocsi varolistas, az a maserjozsef GT, az valami istenes, es hatul is elfer az ember valamennyire, astonban eselytelen, ezek fontos szempontok :-D
6osban a 100 kilos ocsem elfel hatul az asszony mogott :-D
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17118 üzenetére
kiraly, koszi!
ezt irta az egyik arc:
"4. A Hatos Bimmer ellenben pont annak ideális, aki írt róla, keresni sem lehetne jobban összeillő párost.
Becsületére szóljon (max. respekt) hogy le meri írni, az autó egy betegágy, de legalább jól mutat a csajával ;-)
Tulajdonképpen szimpatikus a srác, vidáman fogja fel a bajor technika mély ütéseit..."na, ez a masik, ezen nevettem:
"A BMW-s csávóhoz volt már "szerencsém",itt lakik a városban(Székesfehérvár) és tényleg megvette a DB9-et.Mondanom sem kell,hogy 2-3 hónapon belül pürévé is törte.Mostanság egy szürke Passatban látom feszengeni. "
jo hogy Readingban lakom, Angliaban, az iteletet pedig par napja (hete irtam), de ha a jovendo DB9-emet osszetornem, sirna a kicsi lelkem evekig
ez sem rossz:
"Ez a bmw-s gyerek igen csak erősíti a mára tulajairól kialakult nézeteket. "
ezek szerint ujgazdag bunko lennek? (csoro vagyok, de jol nevelt ) -
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17121 üzenetére
naja, gazdi fuggo. en nagyjabol vigyazok az autoimra, mint minden mas kacatomra, rendszereto arc vagyok, es a kocsi 99%-ban tiszta (kiveve, mikor segelyert megyek ).
6oskarol meg e lehet mondani, hogy vegigprobaltam az osszeset, amikor vettem, 630tol a 650ig, M6 csak amiatt a tetves SMG valto miatt nem lett (meg M5 sem ...) szoval a 645 a legvallalhatobb motor, dieselben nem gondolkoztam, mert egy ilyen kocsi ne legyen diesel, legkozelebb mar lesz diesel ferrari is vagy mi?
a mostani M5-M6 mar mas kategoria, atomdurva mindketto kiraly valtoval, viszont az ara is kiralyi, ha nem csaszari :-D
megsugom, titokban erre vartam mar evek ota, hogy turbos benzin figyeljen az M-ben, bejott, mar csak 6 evet kell varni amig elfogadhato lesz az ara -
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17123 üzenetére
az arak csak akkor baratsagosak, ha rossz kocsit akarsz venni, ami le van lakva. sajnos a megkimeltet itt is meg kell fizetni, igazabol en dragabban vettem, mint amennyi otthon lett volna, de otthon ilyet nem talalni, arra a nyakam teszem.
a segge az eloszor fura, kesobb bejovos lesz, de a kabrioban nagyon csunya, egyszeruen bantja a szemet valami ha ranez az ember leeresztett tetovel.
az E46 M3 az eddigi egyik legszebb BMW ami van a vilagon, toplistaban benne van.
a fizu tema az ilyen, de itt is lehet keveset keresni, sajna a kimozgott arcok 90%-a minimalberen vagy kicsit felette van, abbol pedig csak ehenhalni lehet.
ez kicsit OFF:
astonok kozel sem egyformak, ott is van facelift, meg minden, van kismillio tipus, DB-bol is van egy rakat kiadas, van karbonnal teletuzdelt, jubileumi ez-meg-az, ilyesmi.
csajom melohelye mellett van egy jaguar-landi-aston-lambo-volvo kereskedes, ott gyakori vendegek vagyunk szemet meg segget mereszteni, a legutobbi at nem aludt ejszakamat egy feher Aventador okozta, masnap vettem is lottot -
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17141 üzenetére
jaja, raadasul a 7es 17"-al eleg vicces :-D
mellesleg E65 7est az vegyen, akinek van valami elkepzelese arrol, hogy ez mar nem az E38as villagunk a 728 benzinnel, ennel mar csunya anyagi vonzatok vannak
rendivul vonzo lehet a paletta legaljan levo kitaposottbelu 730d 500k km lehuzva 150re, kicsit karcos, kicsit tepett, de fel evig megis hetessel jarsz, majd mikor hozza kellene nyulni kijon hahu-n "cserelheto barmire" cimszoval.
a lenyeg, hogy meg van aki beveszi, hogy 7 liter, meg gazdasagos, heheheh -
orvil
tag
válasz MPowerPH #17176 üzenetére
kiegyenlito repedes tipushiba, altalaban hajszalrepedes a kiegyenlito falan, ergo nehez eszrevenni, tipikusan akkor ereszt, mikor termosztat nyitva van, az pedig ido ....
mar csak a hengerfejezes utan szoktak megtalalni, mikor a "jo" szerelo nem jar utana, mitol is lettunk hengerfejesek .... mert elfolyt a viz :-Danno mikor nekem volt az 5oson rengeteg vizem elment minden jel nelkul telen, ugy jottem ra, hogy mi a gaz, hogy nem nyomott meleget ... :-D
a tobbi mar adta magat .... -
orvil
tag
válasz dragonfx #17179 üzenetére
a mutato az stabilan kozepen allt, mint mindig :-D
nekem nem volt a tartaly aljan a jelado, tehat nem jelzett, hogy mi a kotta.hogy nem nyom meleget, annak meg lehet mas okat is, a termosztatos bulinal ha allandoan nyitva volt, akkor mindig behutotte a huto a vizet, ergo nem tudott felmelegedni rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17183 üzenetére
nem nyomott meleget, ergo elkezdtem keresni, hogy miert nem. a belso teret a motor hojevel futi a masina, ergo azt be kell vinni valahogy az utasterbe, erre van ez a csodas rajz
ez az egyseg felelos a klimaert
szoval ez nyom hideget-meleget, ha nincs meleg, akkor elso lepeskent belso homerseklet szenzor, majd hutokor, altalaban nincs viz vagy beszart az elektromos befujo, de azt hallani, ha nem megy.
vizfolyas meg 1000 helyen lehet, huto ereszt, tagulasi repedt, vizpumpa ereszt, csovek szoktak elrepedni, foleg a muanyagok, mint pl nalam ez.
a belso radiator is ki szokott lyukadni, de azt ugyis eszreveszi a delikvens sajnos .... -
orvil
tag
válasz zohan echte #17188 üzenetére
520 annyit eszik kb mint az 528/525 ... raadasul lomha, fapados joszagok mozognak a piacon.
jol felszerelt 528 vagy egy rendes 525 facelift utan es mar nincs is tobb gond :-D
persze a koltekezes majd csak ezutan kezdodik, E39 mar nem mai szeria, mar az E60 is kifutott (szerencsere). -
orvil
tag
válasz MPowerPH #17192 üzenetére
azt a 6.9et valahogy nem akarom elhinni (mivel az E39 525d 2001-bol eszik ennyit vegyesben).
nekem a 2001-es 525i jott ki 11re alsohangon vegyesben (400mls/tank), mikor palyaztam 60%ot akkor ment 10liter korul virsligumival (gyari alukerekek).
mellesleg az 1.8as manual vectram evett 7-8at (1999), az 1.6os (1998) meg 11et nagyfelnivel, sportkipuval.
amugy computer mindig hazudik, telitank/megtett km, es meg is van a szam.
az 525i meg az 528 kozott 1 LE kulombseg (192/193) meg asszem -30Nm, azzal is elvoltam szepen, raadasul sokkal erosebbnek ereztem, mint anno haverom 4 evvel idosebb 528-at, 4 ev alatt azert szoknek a lovak :-D
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
hazafele kisse megkergettem a vasat, ocsem, le a kalappal, mit muvel ez a futomu, a vegen mar-mar feltem, hogy eldobja magat a kanyarban, de csak a kiporgesgatlo villogott 1000el a muszerfalon .... imadom, ha nyikorog a gumi :-D
aztan mikor mar kezdtem belejonni atjottem a sotetzoldon (piros) zsarok meg pont a masik kijaratnal, vissza 40re, majd ballag, mindenhol index, hosszu fekut ... 5 perc utan eltuntek, aztan parketta tovabb
hazaerve kicsit alltam meg parkoloban, hallgattam, hogy hul a vas, hogy pattog az alu hovedo mikorben hul -
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17203 üzenetére
annyira nem is sz@r, mint TC-tol megszoktuk, de csak azert, mert a nagy igazsag benne van:
"állapotot vegyél, ne évjáratot"mellesleg E39 alatt mar nem probalkoznek 5ossel, oregek, lelakottak, ha tenyleg allapotot akar az ember, akkor az penz lesz, sok-sok penz.
nameg, a 2000-es E39 az en szememben meg fiatal kocsi, de a teny az teny, 12 eves!!
12 ... es ez a szeria mar nem az orokkevalosagnak szol, akkor milyen a tobbi? -
-
orvil
tag
nem a kanyarban kell az autost lenyomni
eleve a hazai utakon, ki az a hulye motoros, aki nekiall harcolni? katyu tegnap meg nem volt ott, ma ottvan, pont iven vagy mondjuk 130-al, aztan a kovetkezo megallo a szalagkorlat meg a fa az ut mellett, autos pedig meg sem all, pedig vegignezte az egeszet, hany ilyenrol hallottam, de hanyrol .... mert igy szokott lenni. raadasul a szerpentinen valo gecizestol meg hanyni tudnek ha kocsi jon hatul, mert eleg szar erzes, mert ha elbaszol valamit meg keresztul is mennek rajtad
en pl motorossal mar rutinbol nem kekeckedem, mert barmi van, o huzza a rovidebbet, ha piszkal, hagyom, keressen masik jatszotarsat, en nem jarok senki hulyesegeert birosagra, az biztos.
-
orvil
tag
bal elso kerekcsapagyam ciripel, ilyet sem lattam meg :-D
csere, asszem 70k/darab, raadasul a jobb elo kerek pedig raz, azt meg gorgoztetni kellene, azt viszont itt nem csinalnak.
"titta olom titta bodottag" -
orvil
tag
kerekcsapagy-hub meg 4 csavar = 100ropi, holnap lecserelem .....
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17292 üzenetére
jaja, eleg draga szorakoztatas volt (kb 500font)
motor nem HD hanem duca
bar ez a HD tervben van idosebb napjaimra:
sima kis Spori egyedi kiegeszitokkel barati aron, sajna most nem vennem hasznat, de kesobb meg jol fog jonni, imadom a HD-kat, tyuk-tyuk-tyuk-tyuk....zorr-zorr....tyuk-tyuk-tyuk-tyuk
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17294 üzenetére
sajnos en is most elem a 3. motormentes evemet, igazabol crossmotor az en iranyom meg enduro, a gyorsasagi csak olyan bolondozas volt, de beleszerettem a ducatiba mikor az asszony vett maganak egyet, es a vegen mar tobbet hajtottam mint o :-D
nemreg sikerult garazst szereznem, majd sok mas dolog lefoglalt, de most lassan beerett a motortema, es szemezgetek a duksikkal.
volt egy elvetemult otletem, hogy veszek egy hypermotardot, de rajottem nem nekem valo :-Dgezenguznak: nem szuletni kell, hanem tenni erte.
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz Gézengúz #17305 üzenetére
nekem mar csak a te kommentjeid maradnak a hulyeseg kategoriaban, sajnos rengeteg hozzad hasonlo emberrel talakozom otthon/vilagszerte, "le sem tagadhatnad, hogy magyar vagy", pont ahogy egy elottem szolo irta.
az ekezetes karakteren pedig kicsit elgondolkozol rajossz, miert nincs.tovabbi szep irigykedessel es mocskoskodassal teli hetveget kivanok mindenkinek, mentem a tengerpartra.
lenines hasonlatra szintne no komment, viccnek szantam latom atjott.
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17310 üzenetére
hogy milyen szandekkal irta mar az elozo kommentekben nyilvanvalo volt, ismerem ezeket a fajta kommenteket, innentol nem reagalok ra, semmi koze nincs a temahoz.
fogyim az 12-14-20 kozott mozog.
rendszam ara attol fugg, hol veszed meg a jogot, hogy hasznald, vannak csunya arak is egeszen a 100ezer fontos kategoriaig, az mar orulet
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17312 üzenetére
attol fugg mennyivel nagyobb a suly meg milyen szeles kerekek es milyen minosegu gumik vannak rajta. persze a motortol is fugg, az enyemben eleg keves a km. a kocsi legellenallasa is nagyobb mint a 6osnak, es a futomuve is mas, szerintem tobbet eszik.
tippem varosra ugy 17-19L.nem szeretnem, ha a kov megjegyzesem barmi nemu leszolasnak vagy rosszindulatu ervelesnek tunne, elore szolok, csak egy esz ervet hozok fel:
- a 745 mar olyan kaliberu auto, hogy ha mar a fogyasztason gondolkozol, akkor nem neked valo kocsi.
egyszeru pelda pl az en kerekcsapagyas agyas sztorim, nekiallt ciripelni, -100rongy+szerviz, a szerviz reszet en megusztam. szoval ez egyik naprol a masikra -100, es ez meg csak egy hurka altalanos dolog. 2.5 oras melo volt mert elnyirodott az egyik stab feje, le kellett muteni a csavart. plusz normalis gumik 400rongy korul mozognak, valtoba nem latsz bele, eleg erzekeny a helybol startolasra meg a kickstartra, motoros ulesek hamar feladjak, fed comp hamar feladja (az 5kilo ujan, hasznaltan nem kapsz jot), ilyesmi, en ezeket merlegelnem kocsivasarlasnal. -
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17314 üzenetére
igen, megvenni olcsobb, de a fentartasa horror (benzin nalam havi 2kilo, es nem vettem sem gumit, sem olajat, sem semmit).
kontra diesel, ami dragabb is, igaz par literrel kevesebbet eszik, de ha ott baj van a motorral, akkor siras jon, nagy, fajdalmas, hosszu siras, mert a 3ezres motor szinten nem szereti a tempot, a valto meg foleg nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest