Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orvil
tag
válasz Gebriel #18903 üzenetére
eloben sajnos nem az, a hatso ajtok nem teliablakosok, lehuzott ablakkal a nyitott ajto eleg vicces latvany, a mernoki es formatervezes netovabbja, hatul nem ferni el rendesen barki barmit is mond, bar meg mindig nagyobb a ter, mint a CLS-ben, az egy vicc ....
viszont az uj hatos .... ocsem, a 650-es egy alomauto, v8 benzin dupla turbo, a futomuve 101%, kenyelmes, gyonyoru, a hangja pedig elkepeszto, pont ahogy kell, nagyon gondokozom rajta, jovore szerintem beujittok egyet ha mar lehet kapni hasznaltan, mert az uj ara pofatlanul magas ....
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18894 üzenetére
az emberek tobbsege meg hoban sem tud :-)
-
orvil
tag
válasz cellpeti #18831 üzenetére
ha E39 530d, akor a a motorja jo valsztas, sajna a valtoja kevesebbet bir, mint amit a motor lead, ergo az is csak akkor jo valasztas, ha van le a zsebben .... amit a gazolajjal megsporolsz annak a 2x-ese elmegy majd a szervizben, ezek mar nem uj autok .....
de ha a fogyasztas ennyit szamit lehet nem ez az a kocsi, amit keresel, sokba lesz a fenttartasa ....
-
orvil
tag
válasz keIdor #18800 üzenetére
szerintem most koccolj le innen de kibaszott gyorsan.
sracok, bmw club, lehet egymast olni teligumival, turboval, stb, de a politikat ne eroltessuk, mert sosincs jo vege. mellesleg a velemeny olyan, mint a segglyuk ... mindenkinek van, de senkit sem erdekel a mase
peace
-
orvil
tag
válasz dragonfx #18784 üzenetére
meg keveset is mondtal ..... az enyem eszik 20at ha tolom, akkor ezek mit szurnek be, hehehe, 9 tonnas kasztni.
nagy benzinesre igaz volt a fenti allitas, nem megvenni a kunszt, hanem egyutt elni vele, ezeket mar elegge telepakoljak mindenfele extranak nevezett felesleges cuccal, azok szeretnek 10 eves korukra teljesen megdogleni, nagy reszet hozza kell lovetni computerrel markaszervizben, es van, amit hasznaltan nem is lehet kapni ujan pedig dragabb mint anno a kocsi uj koraban volt a zinflacio miatt. a gumi-benzin-olaj-futomu-biztositas-ado temat mar nem is emlitem, az kikovetkeztetheto.
csendben megjegyzem a legolcsobb 7es megis csak a 730d meg igy a 8-10 evuk kornyeken is, nem veletlenul, na az az igazi penznyelo. -
orvil
tag
válasz MPowerPH #18785 üzenetére
3500 font azert eleg sok penz, 100bol ha 1 embernek van ennyi pluszban, es most nem az egy szobat berelek es tudok sporolni temara gondolok, hanem a normalisan elek lakasban-hazban stb. a brutto kereset atlagban 19000font/ev netto 1250 gyerek nelkul, abbol nem tudom hogy lehet megelni ilyen ingatlan es szolgaltatas arak mellett, a bolcsi pl havi 700font es nem hagyhatod otthon a gyereket egyedul, torveny van ra, szoval ha mar eletvitelszeru az elet, onnan csunya penzek mennek el havonta.
gyari kompresszorrol szo nincs, de a supercharger hatasfoka a beomlohoz valo tavolsaggal egyenes aranyossagban no, ergo nem veletlenul kerul egybol a beomlore a celiranyosan gyartott technika, ekkor kell elgondolkozni meg azon, hova kerul az ( elso problema ) intercooler (belulre) es hogy oldjak meg a supercharger ( masodik problema ) - huteset (altalaban sehogy sajnos) tehat vertikalisan bovultunk, ideje uj motorhazteto utan nezni (harmadik problema) vagy atalakitani a jelenlegit (celszerubb) majd hozzaloni az elektronikat (befecskendezes, legtomeg es tarsai), tehat ha jol akarja az ember osszedobni, akkor van vele melo. turbo jobban sokkolja a hajtaslancot, foleg mikor megjon a nyomas, akkor viszont nagyon durvan, ergo a kovacsoltvas roviditett hajtokar es a nagysonkas konnyitett fotengely alapbol beugrik, de ez meg mindig nem garancia arra hogy nem robban fel a motort, nem szakadnak ki tobol a csavarok es lovi le a hengerfejet/leomlot egy nagyobb gazfroccsnel (utolagos benzin turbo).
a kompresszor elonye a turbohoz kepest a folyamatosan, majdhogynem linearisan erkezo teljesitmenynovekedes egeszen also fordulat tartomanybol kezdve (mivel a fotengelyrol kapja a hajtast) ergo nincs nagy rantas mint a turbonal - azt szereti a vezerles, megneznem a vanost hogy nezne ki par nap hasznalat utan .... hatranya ebbol siman kikovetkeztetheto, folyamatosan ellenallast kepez, ergo loerot visz el mar a tengelyrol. egyszeru pelda, a nagy 8000 lovas drag vasaknal van a hol a supercharger egyedul 10%ot elmar, vagyis 500-800 lovat! viszont faek a technika, az elettartama vilagvege korul van. cimboram 11 eves v8 jaguarjan van egy gyari supercharger (ford gyartotta, ha jol emlekszem) 11 ev / 100ezer merfold alatt semmi. ezt a turbo nem tudja hozni, azzal torodni kell. munkatarsam mx7-es most kotlott meg sajnos (oregecske) es iszonyat penzt kellett ranyomni, pedig tavaly fullra fel lett ujitva.
melegit, lehut, melegit lehut, melegit, lehut ..... ez a turbos jatek mese nincs. -
orvil
tag
válasz MPowerPH #18774 üzenetére
talan olvasd el megegyszer, mit irtam. sor6ra, nem sor6os motor melle. ezek nem sor6os motorhoz gyartott kompresszorok, hanem "univerzalisak", meg a nagypapa 4utemu rotacios kapajara is ra lehet szerelni, csak birja az oreg a sorok kozott.
jo vilag lehet arra, eszakon, ha 3500 fontok ropkodnek tuningra, itt delen meg zsiros kenyerre sem telik, nemhogy turbora ....
-
orvil
tag
válasz Mahrenburg #18771 üzenetére
sor6ra gyanitom tobbe kerulne a kompresszor (ha van egyatalan), mint a hus ..... de a tuning meg mindig nem a teljesitmeny novelesenel kezdodik, de a korhazban vegzodik
-
orvil
tag
válasz h1ght3chzor #18769 üzenetére
a regi vectramban volt egy ilyen rafinalt megoldas, semmire sem volt jo, kikottettem az elso alkalommal, mikor megszivatott.
sracok, egyre jobb otletek, 15 eves 5osbe turbo, mi johet meg, hehehe ....
-
orvil
tag
válasz Ferdzsoo #18734 üzenetére
otthon is ki lehet fogni a jot de nem kereskedesbol, de az rengeteg ido, neha fel-egy evet is varni kell. kintrol maganszemelynek tapasztalat nelkul horror a hercehurca, foleg hogyha kint melozol es ott elsz eletvitelszeruen. mellesleg kurva sok kocsit meg kell nezni hogy 1 jot kifogd, ugy 100bol1 az esely ha mar elmult 3 eves akkor hali, meg a nemeteknel sincs riszpektje a 3 evnel oregebb bombinek, kihajtjak a belet aztan beszamoltatjak. vannak cegek otthon, melyek erre specializalodtak, felhajtjak neked a kiszemelt tipust, forgalomba helyezik, neked csak fizetned kell, veluk jobban jarsz. a 12 honap gari jo dolog, de semmit sem jelent csak ha hivatalos markaszerviz adja vagy ha nagyon jo ugyveded van (nemet). jobban jarsz, ha veszel egy osztrak kocsit, aztan ha mar nem osztrakban melozol akkor lepapirozod otthon, addig sem b@szogatnak a magyar rendszam miatt ha esetleg van kint bejelentett lakcimed.
-
orvil
tag
válasz dragonfx #18729 üzenetére
nem igazan, pont azert lenne az ov meg a tobbi biztonsagi felszereles (legzsak a kormanyban pl).
aztan az eselyek a tulelesre egy ilyen sufnituninggal valo nagy sebessegu (mivel versenyzo, sztritreszer) borulat utan forditott aranyossagban csokkennek a bepakolt felszereles mennyisegevel:
- legzsak nelkuli sportkormany
- kamu kagyloules (ami elnyomja az ereket a combodban, bar az igazi sztritracer elzsibbadt labbal is tudja rugni a kuplungot es ugyanugy erzi a gazt/feket)
- hatso csatokhoz vagy vezetouleshez rogzitett 4pontos ov
- sorolhatnam ..... -
orvil
tag
na igen, varos, de sok a hosszu egyenes szakasz
reggel volt kis akciom a korforgalomban, csoszerelo furgonos uriember ugy gondolta a gonosz bmw-s uriember ma nem fog bejonni a korforgalomba, ezert ugy 4x ramhuzta es blokkolt vagy 10 meteren keresztul egeszen a forgalomtol elzart teruletig, majd mint aki jol vegezte dolgat el akart koccolni ... jaja, de pirosat kapott
veszvillogo ki, odarohantam, kicibaltaltam a kocsibol es meg o volt felhaborodva .... aztan elmagyaraztam neki, hogy evek ota arra jarok es o az elso barom aki ilyet csinal, es ha most nem ebben a liberalis koszfeszekben (anglia - ahol mar egy pofonert bilincs) lennenk akkor kivernem az osszes fogat kezdesnek .... rohadt kis kocsog ... lehet cselzi drukker azok pedig beszoptak tegnap nagyon, es ugy gondolta megbosszulja ... -
orvil
tag
nemreg kaptam levelet a bmw angol markakepviselettol, hogy tortent egy visszahivas (vagyis folyamatban van) es az en kocsimat is erinti, rendszam, VIN, minden.
ez szep meg jo, de 7 eves a jarganyom es nem en vagyok az elso tulaj, hogy jutott el hozzam a level? meg a 2-3 eves kocsik tulajait sem szoktak "fentrol" ertesiteni, hogy told vissza a kocsit, mert egy 3 forintos dolgot meg kell igazitani.
lenyeg a lenyeg, orulok, hogy ilyet is lattam, valszeg otthon nem fogok -
orvil
tag
válasz whitezo88 #18645 üzenetére
ha a lyukakat hazilag barkacsolja bele, akkor meg penzt is sporolhat, pont ugy, mint a 4 pontos bizt.ovet rogzitsuk az elso uleshez, hogy tobol kiszakadjon utkozesnel vele egyutt, mert ugy meg befer hatra valaki :-D
es sajnos ilyen autokkal futkaroznak meg jo szivvel sem nevezheto amator pilotanak figurak az uton ... inkabb hivnam oket onjelolt pilotanak, mert az amator mar kategoria -
-
orvil
tag
válasz s7evcsenko #18536 üzenetére
majd ha lesz penzuk szep 1es bombire akkor dumaljanak
-
orvil
tag
válasz s7evcsenko #18534 üzenetére
en az 1M-rol beszeltem, azt lattam csak noknel (o de milyeneknel, istenem, nyam-nyam) eddig, a sima 1-es az eleg nepszeru varosi kocsi, es a dieselt motorokat halalra dicserik.
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #18526 üzenetére
penztarca kerdese nem?
neha a premium markak gumijait siman felulmulja egy-egy kozepkategorias gumi, de ez 2-3 evente valtozik.
teli gumi nem 1 evre szol, erdemes abban is gondolkozni, hogy 2-3 ev mulva meg nem fog nagyon lekopni, de a dot szam mar azt mondja, hogy ne hasznald, ezt pl meg lehet enni, ha netrol veszek, viszont igy olcsobb. a kereskedonel viszont meg tudod nezni a dot szamot, ott viszont dragabb, tehat nem egyszeru a jatek ha jot akarsz venni olcson.markat direkt nem irok, mert kinek mi a szaja ize szerint, nekem pl most Falken van fent, mert nagyjabol olcson hozzajutottam es nalam relativ hamar gumiztatni kell ugy evente 2x es nem mindegy 8 guminal a kulonbozet
-
orvil
tag
válasz s7evcsenko #18523 üzenetére
a sima gumi mindig olcsobb, mint a defektturo, arakat a pl gumihaz.hu, stb oldalon talalsz, valahol mindig van akcio.
ha neked bejon a defektturo, akkor ne csereld le, bar meglepodnel mennyivel jobb a normal gumival vezetni, eg es fold. -
orvil
tag
válasz s7evcsenko #18516 üzenetére
a defektturo levaltasa javasolt sima gumira, mert:
- jobb a futomuvednek
- jobb a kormanymuvednek
- nem vicc de kevesebbet fog enni a kocsi
- olcsobb a normal gumi, mint az a merev falu szemet
- nem pattog az uton
- halk, nem zajosen vezettem sokat mindket gumival, de mikor szo szerint kirepedt a 100ezeres gumi (continental legdragabb) mikor felparkoltam padkara, na akkor telt be a pohar .
vettem a biztonsag kedveert egy ilyet:
eddig meg hal istennek sosem kellett hasznalni, es az auto a normal gumikkal ugy megy, mint egy alom, 10x jobban erezni az utat, jobban tapad, minden ..... igen, a valasz igen, nekem sincs potkerekem, de ha defekt van akkor a kicsi problemat a conti kit megjavitja, a nagyot pedig a treler orvosolja
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #18515 üzenetére
azt azert ne felejtsuk el, hogy en vegigjartam a letrat a legaljatol kezdve, most vagyok kb feluton.
az sw tuning az egyszeru, a gyari bombabiztos beallitast felulirjak egy kicsit jobban kihegyezett beallitasra, ennyi. hatranya, hogy egyszerre csak 1 map lehet bent, ergo a gyarit torlik
diesel-ben jobban mukszik, mivel ott a turboval is lehet jatszani.jah, kocsit esszel kell venni, csak nem mindegy, mi vesodik be oda, es minek alapjan dontesz. ha beledbeszelik, hogy ez keves, ez jo stb akkor az alapjan dontesz, inkabb az esz ervekre kell hallgatni. a sziv szerintem akkor szol be, ha mar megszoktad a vasat, imadod, es erosebb-ujabb utan nezel.
@casanova: no problem
-
orvil
tag
válasz Casanova* #18512 üzenetére
100 lo csak az ilyen fotelhuszaroknak nem eleg, akik virtualis bmw tulajdonosok mar evek ota, aztan meg kocsijuk sincs, errol ennyit. nekem feleslegesen irkalod a hulyesegeidet, netrol olvasott meg valahonnan hallott fel-informaciokat csak kirohogteted magad.
meg mindig nem sikerult leirnod, van kocsi/volt kocsi/milyen/vezetett km/balesetek, stb ennek alapjan mar azert el tudnank donteni, erdemes e rad hallgatni, ki is lehet kerulni az infot max leirod magad meg jobban.
@ csizmas: nem rolad van szo, csak a tanacsadok nulla hatterrel meg a "haveromtol hallottam" tema rohadtul b@ssza a csoromet, meg a 20 eves boyracer-ek is, pont miattuk utaljak a markat es neznek ferde szemmel az emberre.
IQ kerdese ez is, mint minden.[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #18509 üzenetére
jah, en is, ha mar pici zaj van valahonnan akkor addig le nem allok, amig ki nem derul es pont nincs teve a vegere.
premium utcai benzin temat nem szoktam feszegetni, de most bogarat ultettel a fulembe, lehet kiprobalom a poen kedveert, bar lehet majd a placebo miatt is erezni fogok javulast, neha csak ugy egyik pillanatrol a masikra ugy erzem, mintha jobbna menne/rosszabbul menne a kocsi, mint tegnap, es nagyjabol UA kuton tankolok, na par napon belul kiderultisztito kepesseg nem lenne rossza, foleg ha eljutna a hidrotokehalakig (persze nem fog amig nem figyelnek tepsiben) mert azok reggel csunyan zorognek reggel ugy fel percig, lehet az uj olaj az oka (100%), nem lesz hosszu eletu ugy latom.
casanova:
oszinten?
neked biztos jobban megeri a virtualis autovasarlas sikjan, nekem mint foldi halando aki ebben a valosagban el, es nem a trend hatarozza meg az igenyeit, szoval nekem lehet eleg lenne az a gyenge, lomha 100 lo kozlekedni, aztan majd kesobb kiderul, kell e tobb, aztan ha neadjisten szetszalad a menes akkor a 100 lo is tud csunya dolgot csinalni.
poton 1.2 milla, mi az, mindenki zsebeben ott lapul 1.2 milla, veszunk belole valami csilli-villi kocsit, aztan jo lesz 10 evig. vagy nem? nemhany lovas a jelenlegi kocsid, azert azt meg oszd meg legyszi, kivancsi vagyok mihez kepest gyenge a 100LE/1250KG arany.
-
orvil
tag
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #18503 üzenetére
ja, az apost mar emlitetted regebben, de ok szeretnek "segiteni", az enyem is ilyen, de o a sikeresebb (gazdag) fajta, ezert mindenben szeret "tanacsokat" adni, en inkabb maradok "fuggetlen" igy a tanacsok itt be itt ki ...
olaj az gane dolog, nalam 525ben a gumi tomites faradt el a szurohaz aljan, olyan volt, mint a ropi, folyamat eresztette az olajat ra a talcara, es mivel nem naponta ellenoriztem (mert minek) igy csak szerencsen mulott hogy eszrevettem, esett es par csepp olaj ami a talcan lecsoppent kimosodott a vizzel, az persze egybol felfekudt a vizre es ugy tunt mintha omlene az olaj, vicces latvany volt .... aztan jottek a fotengely szimeringek, az mar mocskosabb dolog volt .... sajna ez ilyen, nem 2 eves a kocsi
sokat kell nezni a kocsit hogy tudd, hogy hova erdemes nezni, ez a rutin, amig nincs meg addig meg szerencse, ezek utan rutinosabban nezelodtem szivargas utan, mondanom sem kell,hogy a hatso fotengely szimering eresztett, azt pedig nem sok eselyed van lecsekkolni csak ugy, mert miert is ne?
-
orvil
tag
válasz Casanova* #18501 üzenetére
ezt ne legyszi, vagy ne nekem, en tudom, mi az a sportfutomu, es azt is, hova valo.
hogy a gyari sokat ne birna ki az csak karbantartas kerdese, mellesleg a 31x nem az a kocsi, amibe neked vagy barkinek is sportfutomu kellene vagy specko diffi, ezek jol hangzo extrak a tesco parkolos dragontuning talalkozonal, a hetkoznapokban pedig csak problemat jelentenek.
benne is van a neveben, sport. az ingazas az gyalogosan az mar sport, de ingazas kocsival az meg nem az.a sportkormany jelentosege meg mindig kerdeses, miert jo a sportkormany?
azt tudom, miert nem jo, de miert jo? -
orvil
tag
válasz Casanova* #18500 üzenetére
latom menthetetlen vagy, de azert meg ezt megsugom, ha nem magad epited a kocsit, hanem mastol veszed igy megepitve akkor 99%-ban besz@psz, ez teny,nem a neten olvastam. eleve el sem lehet oket adni annyiba van, akkor megy le az aruk, ha pl valto/motorcsere elott allnak (te nem fogod megtudni, csak mikor nalad kotlik meg). irhatnam hany ilyet lattam, de felesleges.
igazibol akkor tudnad meg, milyen munkaval jar a kocsiepites (neha meg a sima fenttartas is) mikor bennevagy, es te nelkulozol, hogy meg tudd venni az xy futomuvet, mas kocsijaval el lehet peldalozni, sosem fogod megtudni, mi van mogotte.
-
orvil
tag
válasz Casanova* #18498 üzenetére
ok, majd megkerdezek par bmw fant, mit olvastak a neten es annak alapjan dontok.
most eppen (megint) gumivasarlas elott allok, megkerdezek majd par embert a neten, mint ajanlanak. igaz, ok mashol laknak, teljesen mas stilusban vezetnek, teljesen mas utakon vezetnek es a tapadas nem erdekli oket, biztosan meg tudjak mondani, milyen gumira van szuksegem (vagy a neten utananeznek).
"kívül-belül csillogjon,plus M-es cuccok. gyári kerék csere alufelnire,gyári futómű csere sportfutóműre,stb."
ez mellesleg miert jo ez kezdo vezetonek? miert kell valakinek lecserelni a futomuvet sportfutomure? itt megint elakadtam. a sportkormany miert jo? az M-es cuccok dobnak valamit teljesitmenyben?
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz Casanova* #18494 üzenetére
"mit számít az,hogy milyen kocsijaim voltak. bmw fan fórumokat olvasgatom."
igaz, nem szoltam, ez mar feler a ketkezi, valos tapasztalattal a fotelbol.
"csizmás kandúrnak van pénze"
ezt vajon mibol vetted le? nekem meg nem jott at, csak az, ha lesz jo melo akkor lesz penz, mellesleg nem ram tartozik, kinek mennyi van (nincs) a zsebeben.
mihez hasonlitva gyenge az a kocsi? 100 lo es 1200kg-s kasztni nalam nem gyenge kicsit sem. nezz korul az utcan, milyen kocsik futkaroznak. benzin az kb 100 lo es a kasztni is hasonlo sulyu. de ok persze nem az M3-as teljesitmenyehez hasonlitjak a kocsijukat es nem is az 1 liter benzinen kattognak, mondanam ujra, valos tapasztalat alapjan irj, nem a forumon olvasottakbol mert eleg hulyen jon ki.
-
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18490 üzenetére
pontosan. vegyel valami olcso es nagyjabol megbizhato kocsit, amit nem sajnalsz:
- ha koccolnak
- megkarcolnak
- lenthagyni a parkoloban
- nezni elhervadniaztan lesz vele rutinod, nem akarod minden nap kiporszivozni es kipolirozni, igaslo verzio ... rutinszerzesnek. idovel lesz vele gond is, szij nyuszit, gumi leereszt, stb, aztan abban is lesz rutinod, hogy a mindennapi apro csepro kocsis dolgokat hogy kezelj le, nem kell egybol treler, mert ott mered hagyni valahol ejszakara, max az ablakot verik be, stb .. erted.
aztan mikor osszejon a penz, mar jol es magabiztosan vezetsz, nem riadsz meg egy kerekcseretol pl, van szerlo eg tudod hogy hova kell nezni, na az lesz a pillanat, mikor elmesz bmw-t venni, es tudni fogod, hogy neked kell e az automata/manual 5 meteres sedan/kissebb 3-as, kell e a sportules meg a hulyegyerek felni ... es ezzel a tapasztalatoddal sok idegeskedest es penzt sporolsz meg magadnak, nem masnak.
szerintem itt a forumon a sracok 90%-a ilyen rutinnal hozta ossze eddig, persze vannak kivetelek, mikor egybol beulhetunk az 5osbe mert apu kinovi, vagy beleugrunk valamibe aztan meg 5 evig siras mert ketyeg a hitel, de az szerencsere ritka.
szivvel kell kocsit vennni, az igaz, de inkabb esszel :-D
-
orvil
tag
válasz Casanova* #18487 üzenetére
az, hogy irkalod hogy ez a modell szar mert gyenge, az a modell szar, mert xy, meg ez meg az. altalaban akkor illik tanacsot adni (foleg kezdonek) ha van mogotte par ev tapasztalat, sajat kocsival nem a haveromeval!!!!!
belinkeltel itt egy 2 millas csodat, amire a legy sem mer raszarni, de az elso fekvorendornel leszakad minden, es folyamatos szervizt igenyel. nem ugy van, hogy a sracnak meg jogsija sincs, es nemetben akar kocsit venni?innen mar csizmasnak is szol: lehet elsonek nem egy kikent/kifent vagy a masik veglet a veteran kocsit kellene megvenni, hanem valami szemetet, amivel megtanulsz vezetni es lesz bonuszod a biztositonal mint 1 ev, majd mikor kiismered magad (talalsz szerelot, szivsz a kocsival, gumit veszel, papirozod, megkarcoljak) akkor majd lesz egy realis alapod megitelni, melyik bmw kell neked, mi lesz az a keret amit havonta kocsira akarsz szanni, stb.
persze mindenki kicsit almodozik, szep, stilusos regi bombi, valaki ///M-ben almodozik (pl en), de mivel mindannyiunknak volt mar valos tapasztalata kocsikkal, kereses, vasarlas, karbantartas, szerviz, muszaki, biztosito, neadjisten kar-ugyintezes, igy mar nagyjabol tudjuk meddig er a takaro mind loerok mint a penztarca szempontjabol. nekem mar volt par kocsim az eletben, jo is, rossz is, es majd minden bmw modellt vezettem rovidebb/hosszabb tavon, es pont ezert tudom meddig er a takaro, mi az a kocsi, amit tenyleg fent tudok tartani es a VALOS igenyeknek megfelel. eloszor lodd be, mire kell a kocsi, majd utana vedd meg.
ha mutogatni akarod magad, akkor a lehetosegek tarhaza vegtelen, lehet szep kocsit faragni mindenbol, lehet 2 millaert minden semmirevalo sz@rt belerakni, ami max a versenypalyan vagy hangnyomas mero versenyen kell, de ha kozlekedni kell a kocsi, akkor erdemes atgondolni parszor ... veteran ugyanez, szivas/szivas hatan, inkabb hozzertoknek/vastagonak/rutinosabbaknak ajanlott, nem kezdesnek. persze vannak kivetelek, minden penztarca es elhivatottsag kerdese, de a kezdeti lelkesedes hamar elfogy, a kocsi pedig elhervad a garazsban/parkoloban amig te buszozol. -
orvil
tag
tegnap este edzes utan ablakok lent, szaguldozok a varosbol kifele palyara erre a korforgo elott valami iszonyat hangos turbulefujas es a brutal durrogas lassitasnal, egy fenycsik elszaguld mellettem .... ugy 70el mentem a korforgoban, szoval kepzelhetitek a masik sebesseget, el sem hittem ...
na, irany utana, nezzuk mi az ... masik nagy korforgo vegen lampa, mitsu evo nemtomhany kek, nagy szarny ,bukocso ... nem az a hulyegyerek tuning, es nagyon morcos hang ...
sikerult beallnom pont a vonalhoz o pedig beszorult egy masik kocsi moge, nalam az elony. korforgo vegen visszaforditos kanyar, ott max 40 aztan ami a csovon kifer, kb 160ra eleg hamar aztan hallom a hangot ....
viiiiiiiiiiii - csatt - viiiiiiiiiii - csat - viiiiiiiiiiiiii - csatt, fenycsik eldurrant mellettem de nem kevessel nyomott le, mintha alltam volna ....
utana megint nagy korforgo, abba is olyan sebesseggel belecsapodott mar nekem fajt. kipu langolt minden valtasnal es gurgulazott mikor fekezett .... 700LE .... azzal a hanggal a fejemben aludtam el, ocsem .... :-D -
orvil
tag
meg is van, webes:
"Amennyiben társaságunktól megrendeli az online származásigazolási szolgáltatást 2,900 Ft + áfa díj ellenében, úgy a gépjármű eredetiség vizsgálatát megelőzően információt kaphat a gépjárműről."
occso
"Mindezt 2.900,- Ft / gépjármű áron, pár munkanapos határidővel tudja Önnek biztosítani. Írásos igazolást adunk Önnek arról, hogy a gépjármű okmányaiban szereplő adatok megegyeznek a gépjármű származási helyének gépjármű nyilvántartási adataival, a gépjármű elidegenítési tilalom vagy körözés alatt áll-e."
es gyors
valszeg van emberuk az okmanyirodaban azert ilyen olcso
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
sms nincs, csak webes, de marha draga (gondolom sokat ker a BM)
probaltam csinalni de diszkreten tudtomra adtak hogy nem kellene, pedig az egyik rokonom eleg magasan ul de meg igy sem. gondolom valakinek mar van ra terve es kozelebb ul a tuzhoz. ott bukik a buli, hogy BM adatbazist kell lekerdezni ... meg az ado .... a befolyo osszeg fele elmenne adoba, aztan meg fizetni valami allami szervnek a lekerdezesek utan, serverek, serverterem, stb, es mire megterulne pont ramnyitnanak a jobb kapcsolatokkal rendelkezok ... jo pelda a netrisk, nincs vetelytars, a srac MO egyik leggazdagabb embere, lehetetlen ranyitni ugy igazibol.
sajna ittkint kismillio sms oldal van, kb vagy 50, itt mar eselytelen ....
£1.5 - ert kapsz 1 sms-t amiben benne van hanyadik tulaj, milyen biztosito kategoria (abbol derul ki hogy torott, kistorott, fullosan vege, stb), eredeti szin, meg csomo hasznos dolog apropenzzert, de itt van is piac, veszik az autokat rendesen, en is vagy 40-et kuldtem mikor kocsitvettem ....[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18433 üzenetére
hiaba csak egy kamu totalcar kerdes meg par forum hozzaszolas de tanulsagos.
5000 euro az 5000 euro, meg 50 euro is penz hiaba 25 eves a kocsi ha ennyibe kerul akkor ennyi.
pl otthon havertol kolcsonkersz 500ezret es a kozjegyonel lepapirozzatok, hogy a kocsi a fedezet, gondolom ez sem a forgalmiban, sem a BM-nel nem kerul be a nyilvantartasba. aztan neked kell a penz, eladod a kocsit es lelepsz, az uj vevo pedig kifizette a kocsit, de hoppa, tartozas van rajta, most mi lesz? neki papirja van arrol, hogy ....
nem az a lenyeg hany eves a kocsi, hanem hogy full vadidegen embertol fogod megvenni, akit eletedben nem lattal, eloadhatja neked a meset es mivel nem lattad soha igy jo esellyel megeszed.
ugy latom benned az a kep dereng, hogy majd valami 60 eves oreg bacsi kitolja a kocsit a garazsbol amiben van 100ezer km es ujan vette meg 85-ben. igen, vannak ilyenek is 1 evben 1x, nem te fogod megvenni, hidd el foleg nem 5ezer euroert.
hiredetesben leirtak 80%-ban nem felelnek meg a valosagnak, a tulaj el akarja adni, es mindent megtesz ennek erdekeben, ez tiszta sor, fenyezi a kocsijat, elhallgat dolgokat, stb ...
mikor majd a kezdben lesz 5ezer euro szerintem el fogsz azon gondolkozni hogy:
- honapokat (esetleg eveket) guriztem meg sporoltam ezert a penzert most meg vegyek erte egy olyan 25 eves kocsit, aminek bizonytalan az eloelete, nem latok bele a motorjaba meg ugy egyatalan biztosan kolteni kell ra meg vagy sok100 esetleg 1000 ojrót, biztosan kell ez nekem?
- ha gond van hova futok, van szerelom? a helyi szerviz oradija 70euro/ora, vajon atb@sznak? (igen, at fognak nem kicsit mert ebbol elnek)tudom, tudom, elhivatottsag, meg minden, de eloszor legyen a kezedben a penz plusz meg legyen a szamlan mellette hogy ne gatyasodj le kozvetlen a kocsi vasarlasa utan, ez a nehezebb feladat, majd a kocsivetel sem lesz konnyu.
mellesleg egyik kocsinak sem tesz jot, ha garazsban all, az autonak az a jo, ha hasznaljak, persze esszel.
bocs ha negativ szinben tunik fel a tema, de meg van mit tanulnod, es inkabb itt olvasgasd meg probald elkepzelni, mint elesben ...
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18431 üzenetére
a biztosito nem all szoba veled amig nem a tied a kocsi, max ajanlatot kapsz toluk de infot nem, erre vannak jo kis sms-szolgaltatasok 3euro es megmondja hanyadik tulaj, mi az eredeti szin, meg rengeteg info, de nem erre gondoltam, hanem hogy van e a kocsin valamilyen "terheles" rajta.
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18429 üzenetére
eloszor azt erdemes megnezni, nincs-e valami sár a kocsin, azt nemetben nemtom hol lehet, otthon az okmanyirodaban megmondjak, mert hiaba van adasvetelid es fizetted ki, ugrik a kocsi vagy fizethetsz meg tobbet. hirtelen nem ugrik be, mi is a pontos neve ennek a jateknak, mikor a torzskonyv a tulajnal van de van valami sár a kocsin, ki tudja mi a neve ennek, a belugyes adatbazisban is bennevan ha jol emlekszem ....
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18424 üzenetére
nagy hiba! lángos a fejre, es ugrott a penzed. nezni ures zsebbel kell menni, max kis "foglaloval", a teljes osszes soha ne legyen nalad, vagy legyetek min 3-an.
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18422 üzenetére
ehhez nem art sok embert ismerni es a kp sem sértés
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18420 üzenetére
az a kocsi sosem jut el a hirdetesig, mar aznap 10en varnak ra, ez tapasztalat
-
orvil
tag
válasz moszka #18418 üzenetére
a hangsuly azon van, hogy 15 eves kocsit nem fog senki karbantartani, majd hulye lesz kinti szervizkoltsegek mellett. az uj kocsival semmi gond, ergo 15 eves kocsit megint csak attol fogsz megvenni, akinek annyi penze van hogy gyalog hazamenjen ...
csak egy pelda:
spanom mk4 GTD-je pont 10 eves, ujan vette 0km-el. full-full a kocsi, sportulestol elkezdve minen lehetseges gyari extra. 170ezer merfold benne, februarban muszaki.
hibak:
- szelvedon hajszalrepedes
- vezermuszij csere (vizpumpas buli)
- fekpofak elol-hatul cseresek
masik spanom szervizeben protekcioval ramondtak par100 fontot, ez meg inkabb el fogja adni, de nem kolt ra.
szoval par100 fontot zsidrak kolteni, inkabb vesz ujat 20onX ezerert .... na ilyen a kulfoldi gondolkozas.a fenti urnak aki 7kiloert akar bmw-t venni: csodak nincsenek, ennyiert nem fogsz megbizhato kocsit talalni az altalad kivant parameterekkel, ha megis talalsz valamit es minden sz@r pont nalad jon elo (Murphy torvenye) akkor megint csak 1 arc leszel, aki fikazza majd a markat.
-
orvil
tag
válasz Gebriel #18382 üzenetére
coupe-ba szerintem tiszta sor az evi 30k, hova a csába menne vele valaki tobbet, cegesbe pedig ritka. havi 2500km azert mar nem keves privatba.
aztan lehet hogy kicsit feljebb van, ugy 250 korul de 200 feletti kocsiktol megijednek, igy gyorsan lepattan a jelzes erteku 200 ala picivel -
orvil
tag
válasz dragonfx #18375 üzenetére
pont annyi a sulya papiron. persze a v8-al is lehet trukkozni, uj map, stb, de az max es sajna tenyleg max 30-40 LE meg kb ennyivel tobb NM. aztan jon a compressor, ami mar dob par 100 lovat, de az marha draga buli, ugy a kocsi fele ara kb ha minosegi a cucc es jo helyen rakatod be (ezert van csak uj map es nem full comp nekem ).
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #18373 üzenetére
ja, mar rakerestem, eleg vicces.
van az E46 meg az E46 facelift. Tehat a sima kis E46 mar E46 pre-facelift, mivel a facelift az egy annyira eget rengeto dolog volt, hogy mar az etelon kiadast is pre-faceliftnek hivjak.
lattam ma egy gyonyoru pre-facelift F10 M5-ot, nagyon szep hangja volt :-D
-
orvil
tag
válasz TrapedLike #18365 üzenetére
gratula a kocsihoz
-
orvil
tag
ez igy volt ...
aztan szilvike meglatta hogy takarekos motoros ficcsoscsavo a narkos haverjaival nyitott tetovel mulatoznak apuci kontojara, nyomott egy kover gazt azok meg a nadragjukba sultek a v8-tol, a vezeto elkapta a kormanyt ijedteben es nagy rutinnal beledurrantott a 6os villamosba
persze a kover gaztol 13 ujabb jegesmedve koltozott a tulvilagra ugyhogy szilvike visszavett igy megmentett ujabb 2 jegesmedvet a fitnessteremtol hazaig.
mese vegea konkret uzemeltetesi koltsegekkel nem akarok elriasztani senkit meg arcozni sem, azert lett pu.
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
ezt meg csak most olvasom .... nagyon szimpatikus.
vittuk, vettuk, beraktuk .... igy tobbes szamban.azt megneznem mikor hagyja ott a 645-ot, valoszinuleg bodiszilvi vezette es eppen alapjaraton gurult 2-esben mert meg akarta menteni a jegesmedveket, de hogy egy ilyen szaros gyari olajkalyha nem ellenfel az 100%. mellesleg ha sokat nyomkodja 1esben meg 2esben akkor apu hamar vehet uj motort, mert egyik diesel sem szereti ha 1/2-ben parkettazzak.
altalaban a kanyarban derul ki ki hogy vezet, pont ezek az arcok szoktak mar a fektav duplajanal elkezdeni a fekezest en meg rohogok. egyenesben mindenki tud gyorsan menni, kanyarban derul ki mi van a nadragban .....
(ennek ara is van, 2-3x gyakrabban cserelek gumit meg feket)igy latatlanba is ez a tipusu ember az, akit arconkopnek bmw talalkozon, mert megerdemli (lehet meg fejbe is rugnam mikor eloadja a meset, mert rohadt geci vagyok)
csak nekem tunt fel hogy 20 millas kocsi, es az aranyifju a fogyasztason porog? ennyiert mar egy jo M3-ast ki lehetett volna hozni, azzal legalabb felcsavarta volna magat az elso oszlopra
tortenet: gyorsulasi verseny meg jo regen hungaroringen, szep kocsik jobbra-balra, beall a zsiruj sarga E46 M3 a startvonalra valami 20 eves poccsel. a bemondo srac felkonferalta az ellenfelet, majd a kovetkezo:
" ... balra tolem pedig .... megjott a fogorvos kisfia .... " - irdatlan nagy rohoges, tobb 1000 ember hangosan rohogott az idiotakon ... marha jo volt -
orvil
tag
válasz Gebriel #18329 üzenetére
a jardas-zebras hasonlatra visszaterve pl kozeledsz a zebrahoz, sehol senki, at akarsz csorogni, mikor 2 kismajom pont atrohanna. latyak, hideg, nyarigumi, tuti becsuszol es elutod oket, es az mar zebra, onnan neked harangoztak. telivel az az 1-2 meter pont annyi, hogy nem csapod el oket. foleg varosban, ahol majd minden pillanatban adodik olyan helyzet mikor satuzni kell valami f@sz miatt es rohadtul szamit meg 10cm is.
ez csak egy buta pelda de nagyjabol ravilagit az 1-2 meter neha meg a 10cm is nagyon szamit, ne adjunk eselyt az "ordognek" olyan fronton ahol lehet vedekezni (teligumi)
peace
-
orvil
tag
válasz V.T.CS. #18249 üzenetére
nem, de mikor ekkora egbekialto hulyeseget olvasok az mellett nem lehet elmenni. en ilyet utoljara egy 60 eves alkoholistatol hallottam mikozben a trabin tamaszkodott es a 4 utemu motorokat szidta, o nem az apjatol/nagyapjatol hallotta ez a kozhelyet, hanem hitt is benne sajnos.
mellesleg regen fakereken vasalt abronccsal is eljartak a szekerek, lehet ujra divatba jon, nem?
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz V.T.CS. #18221 üzenetére
ezt a belemrogzult a kezeles-t remelem csak viccbol mondtad. azert egy 2 tonnas min 200 lovas kocsinal mar a kovetkezo faba fogsz belerogzulni nyarigumival 0 fok alatt, esetleg benezel Margit nenihez a nappali falan keresztul ha a kanyarba van a haza szegenynek .....
15 ezer forintert lehet kapni hasznalt 4 teligumit az erre specializalotott uraknal, meg a lefutott is tobbet er a hidegben, mint a nyari, ez sajat tapasztalat.
jol mondta bmw1 felul, a nyari bekemenyedik 0 korul, aztan mintha bakeliton gurulnal .... eleg veszelyes, foleg arra nezve, akit a megcsuszo kocsi beledozerol valami tereptargyba.
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
mikor megnezed vidd el BMW szervizbe, dugjak ra diag-ra, az majd dalol. ember nincs aki belelat a kocsiba, max apro trukkok vannak, hidegen/melegen indul/rofog/sipol/villog, stb, de az is csak helyileg, mert ha mar eleve rom akkor gondolom nem akarsz te fizetni a szerviznek tizezreket a bevizsgalasert. okosan
20ezer km-ert "oreg" dieselt venni nem szabad. szamold ki, mennyit fogsz rajta 1 evben, majd nezd meg mennyibe kerulnek a csucsok, a turbo meg az adagolo ... havi 20-25ezer forintert nem kockaztatnek meg egy "par hetig a szervizbne all a kocsi, mert nincs hirtelen 100am zsebbol a kocsira" jatekot. evi 60ezerert mar megerne, az 70ropi/ho zsebben. a mutyis gazolaj pedig ezeknel a kocsiknal egy nagy lepes visszafele. -
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18169 üzenetére
RS4 biztositasa sosem lesz olcsobb a puntoenal, max az 50 eves apuka 30 eves premiummal 32 eves jogsival Gunterfalvan kevesebbet fizet evente az RS4-re, mint a 0km-es 18 eves kismajom Berlinben a puntora, igy mar igaz.
a te esetedben mindegy milyen kocsit veszel, a 0 bonusz es a friss jogsi+30 ev alatti eletkor fogja jelenteni a plusz koltseget, a tobbi mar a kocsi aran mulik.
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18154 üzenetére
google.de / Autoversicherung / aztan bojk ra valamelyikre.
add be mondjuk egy 85os evjaratu 628-at, varosra en Berlint nyomtam kulvarosi iranyitoszammal, 25 eves ferfi friss magyar jogsi csak kotelezo biztositasra 1 eves elore fizetesnel.mellesleg ez nem sok, ez picsaolcso!!! itt UK-ban ez ugy 2500 fontra jonne ki egy osszegben ami min 3000 euro/ev, havi reszletben pedig majdnem a duplaja !!!!
mar csak munkat kell talalni, lakast, garazst, kis penz amibol megveszed a kocsit, meg1x annyi hogy jovo heten is menjen, kifizetni a biztositas es egyeb jarulekos dolgokat, es meg is vagy, de ha a cel vilagos a tobbi mar jon magatol!
-
orvil
tag
válasz joshua7 #18160 üzenetére
erv:
- BMW
- jol felszereltnek tunik igy elsore, bar az M-pakett az kicsit tulzas ha mellekepzeled az M-es meregzsakot.ellenerv:
- tularazott
- pici, csomagtarto nuku
- ugyanannyiba lesz mintha fenttartalanl egy 3-as sedantmotorikusan nem lesz sok bajod, hacsak az elozo tulaj nem tekerte ki a belet magas fordulaton, de ne varj csodat, muanyag-muanyag hatan pici motorral.
Audi kerdes pedig masik forumra tartozik
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18150 üzenetére
akkor kb egy 25 eves 4000 eurot ero 628-ra evi 1000 euronal indul a kotelezo ha egyben fizeted, negyedevesre 20% kamat.
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18134 üzenetére
meg nincs meg a jogsid vagy csak en ertem felre?
-
orvil
tag
válasz Casanova* #18062 üzenetére
megneznem a haverod kocsija alatt a futomuvet meg a valtot ha 5 ev alatt csak a kopo alkatreszekre koltott ...
a megbizhato oreg autokrol tudnek meselni, kb pont 6 honapja adtam el az E39-et, cakk-pakk volt a kocsi kivulallonak, nyugodt szivvel adtam el, de tudtam, hogy a valto es az EGESZ futomu mar a veget jarja, es itt ugy is draga mulatsag felujitani, hogy brutal kedvezmenyem van gyari alkatreszre es van profi szerelom (aki barat, nem csak haver) profi hatterrel (szerviz, szerszamok, stb)
... de amig nincs BMW-d addig ezeket a problemakat nem fogod aterezni, majd csak akkor mikor el kell donteni hogy most 100 jovo honapban 150, utan megint 100, aztan lehet csak 50 es meg mindig van mit javitani. aztan ugy is meg lehet uszni, ha nem koltesz. majd erre jon meg a nagyfelni mania, gorgozes, futomu, gumi ... de igy szep az elet, bmw feelinget nem ad a swift
@ csizmas: jo dolog a relativ draga hobbi, de a kocsi kicsit mas, itt nem masfel ev alatt koltesz 3 kilot, hanem mondjuk csak egy garnitura gumira. kb fel eve van meg ez a 6os, de kb 2.5 millanal jarok (benzin, gumi, olaj, fekek, csapagy, gorgozes, stb ... es nem szamoltam bele az biztositast 500+800font meg az utadot 250font) es ez a kocsi olyan mint egy alom, csak en szeretek figyelni ra es megelozni a bajt
... es akkor meg meg sem emlitettem az asszony Apple fetiset meg az en ruha es karora maniamat (mar 8an vannak) -- tudom, tudom, kulfondon konnyu, de otthon volt 3 (cbr, cr, ducati monster) motorunk, itt pedig 1 sincs mert az mar tenyleg draga buli ..... -
orvil
tag
válasz Casanova* #18056 üzenetére
azt hogy megbizhato azt nem emlitenem egy mondatban semmilyen kocsival, foleg egy oreg E39-el nem. a sracok annyit tudnak majd megmondani a forumon, hogy melyik tipust erdemes venni es mennyi a love, ami ra fog menni, de megbizhatosagrol mar szo sincs max abban az esetben, ha klubbtag adja el a kocsijat amire 4-5-10 eve keresztul rakoltotte az eletet, es nagyobb az eselyed hogy nem szarik be az elso utszelen, mintha idegentol venned.
@ csizmas: a coupe az mindig dragabb mint a sedan, foleg bmw-ben, raadasul pont a 3as coupe az, amit legtobb esetben 20onéves seggtitanok hajtanak akinek meg egy rendes sorre sincs penze nem hogy megelozo karbantartasra ... ennyit is lehet varni a kocsitol sajnos.
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #18004 üzenetére
cimboram 300 euroert vett ilyet meg vagy 4 eve azzal jart haza nemetbol evente 5-6x gond nelkul, ez az 1200 kicsit sok .....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Dyson akkumulátoros porszívók
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest