Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #16693 üzenetére
Ha elolvasod a hozzászólásokat, akkor kitűnik, hogy én nem akaratok 400-600le-s autót venni (de szeretnék, csak nem tudnám megfizetni). Ezért nem gond, ha egy rosszul tuningolt kocsi szétesik, vagy sokat fogyaszt, mert az enyém lenne.
E30-ról indultam, de sajnos nem csak örömautózára/szerelésre kéne, ezért nézelődök újabbak felé.
Egy e90-es 325i-vel mentem többet, de volt közöm egy e46 328-as kocsihoz is. Ezek 200le körül vannak, de közútra nagyon gyorsak tudnak lenni a forgalom többi részvevőjéhez képest. Az a bajom csak, hogy az e46-es már elég régi, az e90-es pedig túl steril. Az evoban éppen az tetszik, hogy közöd van kicsit a géphez-bár tudom, hogy a motorozás a legjobb, de az másik fejezet.
Neked könnyebb a helyzeted, mert elég a 2 ajtó, és sokat mész vele, jóhogy 3-as...
Én max évi 15e megyek, tehát a fogyasztás nem olyan mérvadó.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
válasz Highend55 #16696 üzenetére
Igen pontosan ez az E46 ami az álmom, itthon élek, de kintről lenne behozatva, csak azokban 120-170e km van már. Bár annyira nem félek tőle, mert kint tudom, hogy van pénzük az embereknek bevinni a szervizbe, illetve ott nem gányolnak úgy, mint itthon. Az utak is sokkal jobbak, meg nincs felhígított gázolaj és társai. Az I-s verzió az szívódízel vagy mit takar?
-
Highend55
tag
válasz KaiotEch #16695 üzenetére
Ha megbízhatóságra mész,e46 320i-se egy rossz alternatíva(ez még "annyira" nem zabál) főleg első autónak.. Számomra az LPG átalakítás sose volt szimpatikus,de ez az én véleményem..Magyarországon vagy hol élsz?Lehet találni mindenhol jó állapotú autót,de külföldön sokkal könnyebben!
E46 wikipedia : [link][ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz KaiotEch #16692 üzenetére
Üdv,ismerősömnek pont ilyen autója van (2003 facelift 320d) Általában 200.000 Km-ig tutira széthullik a turbó.Ő nem volt szerencsés mert 115.000 mérföldnél majd 121.000-nél is megadta magát..Ezen kívül a porlasztó is például ami általában tönkre mehet.Ezeknek a javíttatása nem annyira nevezhető olcsónak..Fogyasztása elég baráti kb 6-9L közötti.Ha külfölrdől (akár Ebay-en)rendelsz hozzá alkatrészt és van egy közelebbi ismerősöd akiben megbízol szervizelés terén, akkor szerintem nem annyira drága az üzemeltetése..
-
Highend55
tag
válasz KINKY_007 #16691 üzenetére
"200km/h felett" ezzel annyit akartam éreztetni,hogy jóval megbízhatóbb a motorja mint egy 2L 265le turbós motornak és ha kell bírja a folyamatos terhelést !
Így igaz,az újabb Bmw motorok már turbósok csak annyit nem értek,hogy hova neked 400-600Le-s autó ? Én ültem pár "igazán" erős autóban (m6,evo7 500hp,sti550hp,R35GTR, és mindegyik brutális volt,szükségtelenül erős főleg mindennapos használatra..
A véleményem az,ha egy kicsit jobban értenél az autókhoz már eltuttad volna dönteni mi is kell neked igazán..
Ha sok a felesleges pénzed,vegyél japánt,húzd fel fizesd a javításokat,+többletfogyasztást és élvezd ki.
Ha mindennapos normális autót akarsz vegyél valami újabb Bmw-t ami legalább megbízhatóbb,ha sikerül kifognod egy használtat ami jó állapotban van akkor szerintem azzal is elégedett lennél.
Még egy dologra kiváncsi lennék:Milyen autóid voltak ez idáig,ha már rögtön 200-300+ Le kategóriát nézed ? -
nagyúr
Sziasztok! Szeretnék érdeklődni, hogy a 2003 körüli 320d-s BMW.kről mit lehet tudni? Szériahibák, fogyasztás, üzembentartás költsége? X ezer km után kell-e nagy generál stb. Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #16690 üzenetére
325-ra, fogjuk rá, hogy ismerem, az EVO új gondolat. 200 felett nem fogok huzamosan autózni...
DCS stage 4. kit Mitsubishi EVO VIII- 610 LE
Gyártó DCS Tuning Group
Ter. állapot: Raktárról
Bruttó: 2.497.000,00 Ft
BMW-nél melyik cégnél kapsz plusz 350 lóerőt ennyiért?
Mondjuk már új 3-mas nincs is turbó nélkül...
Ha végtelen pénzem lenne, akkor nem gondolkoznék egy szívó V8-as M3 szedán beszerzésén, de addig sajna van pár kompromisszum...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Highend55
tag
válasz KINKY_007 #16689 üzenetére
Relatív olcsó és a 600le elég távol van egymástól.. Elkéne döntened mire fogod használni többet az autót,és utána vezetned is kéne őket talán megkönnyítené a választásod..200km/h felett annyival jobb a BMW,hogy átutazhatod vele fél Európát és akkor se fog széthullani + átlagfogyasztásod megáll 15L-be. Egy EVO-ról ezt nem mondanám azért el.Több ismerősömnek is széthullot a húzott japán csodái,városban a gyári is bekapja parkettán 25l/100km-en.Számomra az első japán ami szóba jöhet az csakis egy R35-GTR..
Azért a BMW-ke nem írnám le versenypályán se.. [link] [link][ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16688 üzenetére
Nagy tuninggal, lehet hogy nagyon megy-tényleg relatív olcsón lehet 400, vagy akár 600 lóerős, a gyári az kicsivel megy jobban egy e90-nél. 6,1 vs 6,5 0-100. 200 felett meg szerintem jobb a BMW, de az már nem közúti tartomány Mo-n.
Néha mennék nyílt napra, az tervben van...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16687 üzenetére
A zajosságot azért átfogalmazom. Piszok szép a hangja mind a motor-turbo párosnak, mind a kipuffnak. De csak pályára jó, normális körülmények között zavaró.
A két autó között pedig óriási a különbség, a Lancer 100-ról 200-ig, 4.-ben úgy megalázza a BMW-t, hogy azt minden fokozatban huzatod. Állórajtról meg nem is beszélek, mert a belső szervek a rajtvonalon maradnak.
Szóval ha mindennapi autó, akkor csak a BMW. Ha szoktál Rába-Hungaroring nyílt napokra járni, akkor oda az EVO a nyerő. Mert az nem családi, boltba járós autó.
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16684 üzenetére
Alapvetően közúti autót szeretnék, nulla jampizás, semmi vadászat, de néha szeretnék kicsit 'vezetni'-pályán is, nem csak közlekedni. A 218 lóerő elég, a 265 (mondjuk +700e-ért 410) sem volt nagyon érezhetően erősebb, és nem a stoppere hajtok, hanem a volán mögötti érzésre. A bmw tényleg hosszú távokra is kényelmes, meg van digit. klíma, tempomat. Az evoban nincs, és tényleg kicsit zajosabb-menetszél, meg amit hallottam a kipufogó, de még közel sem kényelmetlen...
M-ekkel az ár miatt nem lehet összehasonlítani sajnos.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16683 üzenetére
Akkor fogalmazzuk át. Mit akarsz csinálni?
Jampizni, jó kis street race -eket nyomni, adrenalint felpörgetni, tudatában lenni annak, hogy 160-ig alig van ellenfeled az utakon, és szűk szerpentinen simán levadászod a 400-500 lovas gépeket, de mellette elviseled a puritánságot, a kényelmetlenséget, a zajt, és a magas fogyasztást, akkor a Lancer EVO.Ha kényelemre, eleganciára vágysz, és megelégszel a hétköznapokra bőségesen elegendő teljesítménnyel, ami nem tartalmaz semmi extrát, csak simán megy(nincs adrenalin), akkor a BMW.
Én mentem pályán Lancer EVO VIII -al.... Valami brutális... Egy szörnyeteg, egy vadállat. Precíz irányítás, iszonyat kemény futómű, és hatalmas kanyarsebesség, gázpedál padlózásra érkező adrenalin bomba. Kb. így tudom leírni. Egyébként nem volt kényelmes, és hangos is volt. És semmi harmonia nincs benne, de arra amire kitalálták...na abban verhetetlen. Egyébként ez chippelve volt, mondanom sem kell, hogy egy ilyennél kötelező tartozék.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
Vitaanyag:
E90 325i vs Lancer EVO VIII.
A BMW csendesebb, kényelmesebb, de többet futott.
Az evo sportosabb, négykerék hajtás, kevés extra, sok tuninglehetőség, öregebb, előélet.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Davidof92
senior tag
Nem tudja valamelyikőtök, hogy egy E30-nak (mindegy milyen kivitel) mekkora lehet az önsúlya, hogy ha ki van pucolva a belseje csak az első 2 ülés van benn?
Highend55: elég komoly kis cucc ez, főleg hogy úgy lehet magasságot állítani hogy nem csökken a rugóút.
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz dragonfx #16680 üzenetére
Most Apex ültetőrugóm van /35-ös gumival,emiatt irtózatosan feszes,kemény az autó,minimális csillaptítással.
Ha mindenhol olyan utak lennének mint pl: holland autópályán mikor jöttem haza nem zavarna.. De mivel nem így van ezért kénytelen voltam egy ilyenbe beruházni! [link]
Végülis annyira nem bánom nagyon profi cucc semmivel nem rosszabb mint a legjobb Bilstein nagyon jók review-ek róla. -
Highend55
tag
Autóm pár módosításon fog átesni hamarosan,utolsó kép közel gyári állapotban,Angol környezetben !
[link][ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16674 üzenetére
vennél jobbost és kinn magyar rendszámmal hazsnálnáld jobbkormányosként meg egy ideig itthon is.
de ott aztán nem lehet nyomni
u.i.:amugy jo ötlet de mér akarsz ehhez az országhoz kapcsolodni utána?vissza akrsz jönni 100e.ért melozni? ...jobb kormányos sk rendszámmal? ..te meg tudd oldani szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16673 üzenetére
Kicsit jobban utana kerestem, es bizony azert durva, hogy az eves biztositas az auto aranak a fele... No mind1, auto ugyis kell. Valameddig tudom kint hasznalni a sajatot, utana vennem kell. Csak azon filoztam, hogy itthon veszek egy jobbkormanyost, es ugy hasznalom kint, vagy kintrol hozatok be, es valahogy a regadot kikerulve kap magyar rendszamot, aztan visszamegyek vele. Igy meg tudnam uszni a biztositasi ktg.-t, marad a road tax. De ha be is kellene fizetnem a regadot, akkor is jobban jarnak, mert annak az osszege sem fedezne a kinti kotelezot.
Most azon vagyok, hogy kideritsem, milyen modon tudom kint hasznalni a hazai rendszamos automat tobb evig is akar.
Igy lenne egy olcso import, magyar rendszamos jobbkormanyos autom, aminek a biztositasara nem megy el 3 havi kereset.(szvsz, tipikus magyar mentalitas, allando trukkozes, de ez van)
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16671 üzenetére
na akkor lesz faja uj bömösöd.hát elég röhej az ára. .egyik régi haver 1500 fontot keres és elég alja melot cisnál...akkor kb egy jobb meloval 2 honap alatt megveszed..az bravo...muti már nálunk olyna melot amiből 2 honapbol zt megveszed...áh lehet
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fullextra
tag
e46 coupé és sedan műszerfal(komplett, oldaltól-oldalig) között van különbség?
balosítani kéne egy jobbos e46 coupét, de itthon csak sedan műszerfal van eladó....(meg a többi cucc)
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #16670 üzenetére
Úgy néz ki, hogy igen. A kérdés már csak annyi, hogy nyár eleje, avagy nyár vége. Sulitól függ.
Barátnőm már most menne. Ő télen diplomázott, és azóta keresi a munkát, eddig sikertelenül. 70k-ért meg én nem engedem dolgozni diplomával a zsebében.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Tomics #16665 üzenetére
... Ide külön Zengő-s karszalag kellett. Nagyon jó volt a hangulat hatalmas volt a tombolás főleg az 1-es kanyarban mikor a második futamon elsőnek fordult el mindenki örjöngött. De amúgy az összes körben ment a tombolás tavaly is ugyan ez volt csak akkor jött az eső a második futamon de miután elállt folytatódott a tombolás Szombat és mai nap is nagyon jó volt
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Tomics
addikt
Michelisz 4 President !
PH! addikt since 2004
-
Calogero
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz Mr.Csizmás #16659 üzenetére
ez 192 meg 24V.s 6hengeres moci van benne megy mint az állat.
más:
tudnátok arra mondani valamit házilag váltó, digi, szervoolajat hgy tudnék cserélni?
milyen fajta olajak valók ide?
illetve a váltóhoz lejéhez hátuljához kéne valami szmering mert szerintme szivárog az olaj alul olajos a váltóm.ezt honnan tudnék kapni?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
válasz Mr.Csizmás #16659 üzenetére
Igen, a gyári 2,5L-es motorja (m20b25) az 12 szelepes az csak 171Le, de ebben már az újabb 24 szelepes van (m50b25) az már 192, szerintem csak a hasznaltauto.hu kereső "motorjába" integrálva vannak a gyári adatok, és így lehet feltenni, pl bmw-3-as sorozat-1982-1987-2497ccm:171 le. Tehát kitalálja magának...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Zewa
senior tag
válasz Mr.Csizmás #16655 üzenetére
Árban méretben mire gondoltál? Elsöre azt mondanám E46 sedan 318i...
Kihajítanám a dircsiszürcsit, a tükröt, a huzatot és a kipuffot és mindezt kiegészíteném egy M-tech 1 kormánnyal. Szerintem így egész pofás lenne."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Mr.Csizmás
titán
Q
elsőautónak milyen BMW-t javasolnátok? (németországban fogok élni, és ott szeretnék autót venni...)
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
Persze. Ha tud venni német rendszámmal, akkor megéri. Egyébként a regadó egy vagon pénz lenne rá, és már nem érné meg kint megvenni.
Az ilyen kivételes darabok sajnos ennyibe kerülnek.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mr.Csizmás #16646 üzenetére
850 -essel? Uh.
Van fent itthon is pár finom darab, pl ez best. Bár elég régóta árulják, ami a magas árnak tudható be.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
Mr.Csizmás
titán
Q
BMW 850 mennyire gyakori magyarhonban?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #16639 üzenetére
Kb. 20% város. De itt vidéken nincsenek dugók, lámpa is csak 1-2. Még Dunaújvárosban is tök laza a haladás, sőt, Pécsen szintúgy sima ügy, ha kifogod a zöldhullámot.
dragonfx: Ha meglenne az 1100km, az szerintem már becsületes. Spórolni akartam, azt hiszem sikerült. Átlagban 850km -et tudok menni egy tankkal. Így most a 17l megtakarítás lett.
Tálydi: Meglátjuk. Be kellene terveznem szombatra vagy vasárnapra valami hosszabb kirándulást. Tankot 1 éve kipucoltattam, azzal nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Bömössel mostanában spórolósat játszok. Teletank, majd használtam. Közút és város(vidéki) egyaránt, többnyire egyedül ültem az autóban. Még 17l van a tankban. Ez bizony 1000+ km lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16633 üzenetére
az kellemes. a 35d.nek nagyon jo a nyomatéka.nem nagy show megchippelni.
látom azért tolod rendesen.u.i.:láttama slágerterepjárot x1 1.8d. ...hány kilo egy x1??..most lusta vagy de másfél tonna megvan.ehhez van 143 ló....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz H.Ezredes #16624 üzenetére
szegény bmw de ahogy látom olcosn meguszta ahhoz képest totál kivitte a betont is alatta.
a 2 lámpa épp maradt igy képek alapján tána géptető is menthető.
első löki komplett meg tána futóműbe valami?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Átlag 12l-el el lehet mászkálni vele. Ha tiporod, akkor beveri a 20-at is.
tomcsi23: Én ennek az oldalnak soha nem hiszek. Rengeteg a pontatlanság. Egyébként nem tudom, hogy ez az erősebb, vagy a gyengébb volt. Csak a 35D-t láttam. Chip biztosan nem volt, ez tuti.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16630 üzenetére
Gondoltam hogy csökken de hogy ennyire. 4.2FSi szintén.
Ekkora V8-t tiporva könnyedék megkéri a maga könnyed min. 13-15literjét gondolom..
A6-nak mennyire vészes a fenntartása? Írtad hogy a dájzel nagy szopó volt.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Áh, biztos vagyok benne, hogy nem volt chippelve. Egy chippelt 35D nem torpan meg 200 fölött. Ez meg ott fogyott el. Ha olyat fogok ki, akkor behúzott farokkal mehettem volna vissza a külsőbe. Nyomatékot nagyon nem kell nézni ilyenkor, ebben a tartományban az a görbe már a béka segge alatt van.
Céges benzint értsed úgy, hogy magáncég. Szóval csak csínján vele. Néha ha szerencsém van, akkor mehetek az A6-al, de ált. mindig apa használja. Én meg a Mondeo -t nyúzom, hehe. Ezért is amikor a kezeim közé kerül, mindig keresem a hasonló randikat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16628 üzenetére
Akiknek nehéz a lábuk gyakran iratnak egy programot a vasra... 35d-> ca 330ps, 650nm Vs. 350ló, 440 nyúlmókus és ehhez jön hozzá a 4karirás + tömege és az AWD.
Nagy súly ide vagy oda szívesen eltologatnám mind2-t... Főleg céges benzinnel.
ps.: Azért durva hogy ezek a modern olajkályhák micsoda erőre képesek, főleg úgy hogy nem elég alacsony az étvágyuk...
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
A lóerőre gondoltam, abból volt 64Le plusszom. Csak ugye a minimum 200kg plusz súly, meg a quattro is sokat kivesz a hajtás oldalon. Quattro csak állórajtból jó, ott nem kérdez.
De mindegyik nagyon nehéz autó, az A6-al már kész katasztrófa a kanyarvadászat. Sajnos már a 3-as is majd 1600kg. Az én 5 -ösöm meg 1520kg. És már az sem annyira ideális.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ma hazafelé a céges autóval az M6-on találkoztam egy 535D-vel... 150 -el csordogáltam, előztem egy buszt, és 3 autót. Ez meg beleesett a seggembe, és villogott mint egy őrült. Ilyenre nagyon be tudok pöccenni. Megelőztem a sort, félre álltam. Akkor láttam, hogy csak egy trakesz, nyomtam is egy sport gombot. Ő is vette a lapot, taposta. Az a 35D motor nem semmi, vagy csak a quattro sokat kivesz a teljesítményből, nem tudom. Detto ugyan azt futottuk, 220-tól kezdtem feljönni, 255 körül értem mellé. Ekkor leszálltam a gázról, megvolt a heti adag ebből is.(Mondeoval ilyeneket nem lehet csinálni ) Talán itt kezdett elfogyni, valszeg 200 fölött már nem olyan hatékony. Alatta viszont elmebeteg. Ha tippelni kellett volna, akkor azt mondom, simán otthagyom már az elején. Most vagy az Audi nagyon szar, vagy a BMW k*rva jó. Az adatok alapján simán meg kellett volna kajálnom, ez tuti.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Érdekes az 750iL-el itt ilyet nem csináltam pedig se ABS se DSC nem volt. Vezérlő direkt le volt húzva,hogy legyen egy kis nehezítés.... Azért sajnálom szegény embert... :S Kíváncsi lennék,hogy jött össze. Azért van elég hely,hogy meg lehessen állni.Többször voltunk már ott így elég érdekes a szituáció....
(#16623) Gebriel
Persze ez igaz,hogy nem mind1
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
dragonfx
veterán
válasz H.Ezredes #16620 üzenetére
mennyi ott egy m5?
vagy mennyi a bmw beugro ár alja?
én ugy láttam átszámolva 6milláért már van 1es.
ehez viszonyitsd a 3000euro fizut.
akkor mennyire luxus kinn a bmw?
semennyire.!fél éves fizudbol itthon veszel uj bmw.t?
soha."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gebriel #16618 üzenetére
Azért számold ki,hogy az átlag 3000€-os fizetéssel mikor veszel ilyen verdát... de számolj havi 5000€-os bérrel... Számold bele azt is,hogy valahol laknod kell és enned is stb stb.... Nem hinném,hogy ez egy átlag autó még akár ott is.... Nem a szegények autója sőt a gazdagoké az M5.... Nyilván egy Golf vagy egy Astra más tészta de egy M5 elég drága mulatság....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gebriel #16616 üzenetére
Azért egy 30-35 gurigás autót eldobni rögtön azért fájó.... Persze mert Németbe mindenkinek van ennyi pénze... Mondjuk a papa családja is jó szegény ha a fiai egy M3-al meg egy M6-al mentek mögötte Nem mindenkinek van pénze ilyen kocsira ott sem. De nyilván sokkal jobban élnek mint mi. Elég jó bringa ,hogy eldobta ~300-nál és megmaradtak benne azért szerencséjük is volt.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Gebriel
veterán
[link] Komolyan nyomta az öreg.
-
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz dragonfx #16609 üzenetére
Motor kuka.... Olyan mélyen fölkarcolta a hengerfalat,hogy nem lehet javítani... + sérült a blokk,dugattyú,Hengerfej is amikor a szelep darab bevert... Másik motor lesz benne...
Neeem csak a kormány Alpina
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Egy kis csemege mostani érdekességekből.
E34 540i.
Nem járt egy henger majd elkezdett csattogni a motor.... Szívó szelep 5. hengerbe odalett... onnan még átköpte egy darabját a 7. hengerbe...
Egy másik csemege E28 M5
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Ma kész lett az autóm, szokásos 1 nap alatt. Jeladó jó volt, kábelköteget kellett cserélni csatlakozókkal együtt. 50k lett a vége. Fáj is most mindenhol...
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #16605 üzenetére
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
HartgeH3-2.8
addikt
Merész?
Forrás: Facebook
"Bármit megeszünk! Igaz?"
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #16600 üzenetére
Áh, fostam nagyon, paráztam nehogy valami baj legyen. Édesapám barátjánál voltunk vendégségben, amikor beállított a barátja lányának a fiúja, hogy a szomszédja árokba csúszott azon az úton, amelyiken nekem is vissza kellett volna mennem a szállásra. Utána 10 percre rá indultunk is, mivel nem akart elállni a hó... Kerülőúton mentem, ott nem voltak akkora emelkedők mint az eredeti útvonalon.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest