Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19651) bl4ze válasza V/ (#19650) üzenetére


bl4ze
veterán

Igen, ez most szerencsés volt. Délután megnézem : remélem mindkét termék rendben, sértetlen :)

.:. bl4ze .:.

(#19652) Nolta


Nolta
csendes tag

Sziasztok!
Szeretném aktiválni a bgpay-t, de nem kapok megerősítő e-mailt.
A kukában és a spamok közt sincs.
Próbáltam többször is, más címre is.
Van valami ötletetek?

(#19653) V/ válasza Nolta (#19652) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs reklámblokkoló és oldal fordítás.
A BgPay oldalon a To ensure account safety, please set up your security questions.Set up now.
Feladja az e-mail címedet és alatta a Send Verification Email, Gmail-re 15 mp körül megérkezik, szóval náluk most ez jó.

(#19654) Nolta válasza V/ (#19653) üzenetére


Nolta
csendes tag

Igen, ott próbálom, ki is írja, hogy elküldték az emailt de az nem érkezik meg.
Átírtam már gmail-os címre is. Semmi. :(

(#19655) V/ válasza Nolta (#19654) üzenetére


V/
Topikgazda

Pedig működik tényleg az előbb leellenőriztem. Tehát nincs semmi olyan amit írtam és nem mobilos téma? Annyit tegyél már meg hogy kilépsz a BG-ről, törlöd a Banggood sütiket és a böngésző gyorsítótárat, lezárod és újraindítod a böngészőt, belépsz és újból próba.

(#19656) Nolta


Nolta
csendes tag

Nem mobilos. Próbáltam másik böngészővel, amit sose használtam még, látszólag a bg oldalán minden rendben megy, indul a visszaszámlálás is, csak az emil nem érkezik meg.
Próbálam a Change your Email address-t is, onnan se jön a megerősítő email. Mintha a freemail blokkolná onnan az üzeneteket, de nincs ilyen szűrő beállítva, kértem gmailra is de ugyanaz.

(#19657) V/ válasza Nolta (#19656) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem igazán van más ötletem.

(#19658) Nolta válasza V/ (#19657) üzenetére


Nolta
csendes tag

Írtam nekik, hátha.....
Azért köszi!

(#19659) Ciccuka válasza Nolta (#19652) üzenetére


Ciccuka
veterán

Nekem is volt ilyesmi problémám, valahogy sikerült megoldani, de nem emlékszem már hogy. Security Settings-ben próbálj meg mindent resetelni.

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#19660) Nolta válasza Ciccuka (#19659) üzenetére


Nolta
csendes tag

Odáig el se jutok, mert azt szeretné, hogy előbb aktiváljam a bgpay-t.

(#19661) kuthim válasza csuhi17 (#19636) üzenetére


kuthim
tag

Szia,

En is a BG-rol rendeltem 11-en CZ raktarbol es szinten egy 24 szambol allo kovetesi szamot adtak meg.

Irtam a BG customer supportnak es azt valaszoltak, hogy a [link] kinken lehet kovetni.

[ Szerkesztve ]

(#19662) V/ válasza kuthim (#19661) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Express One vonalkódja az tényleg 24 szám, de mi eddig a Csomagazonosító-t kaptuk meg, nem a vonalkódot, azt ők használták.
De igazad van, csuhi17 csomagja szerepel náluk, szóval akkor ha valaki ilyen 24 jegyű számot kap akkor az Express One szállítású lesz.

[ Szerkesztve ]

(#19663) csuhi17 válasza kuthim (#19661) üzenetére


csuhi17
tag

Köszi, Erre nem is gondoltam, hogy rákérdezzek náluk :)
A Várh. kézb.2021-02-19 remélem ma megérkezik még :D
Viccet félretéve legalább tudom merre keressem. Attól féltem megint a posta hozza...

(#19664) kuthim válasza csuhi17 (#19663) üzenetére


kuthim
tag

Nekem is 19-ét irtak várható kézbesítési időre, persze nem hozták ki.
De most néztem meg megint a tracking infot, most már sokkal részletesebb és 22-ét írnak a kézbesítési időre.
Remélem akkor már tényleg megkapom.

(#19665) Trebron09


Trebron09
őstag

Azt lehet tudni h miért vitték pickpack pontra a csomagom amihez ugyanúgy rendes cím volt megadva mint a többihez ami meg is érkezett...? Nem mellesleg a legolcsóbbakat el tudták küldeni de a drágább amit hamarabb is rendeltem sehol sincs..

- Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót! -

(#19666) V/ válasza Trebron09 (#19665) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért mert bizonyos okok miatt kénytelenek voltak logisztikai partnert váltani hogy időben megérkezzenek és ne vesszenek el a csomagok, adott esetben címre is szállítanak. De szerintem nem PickPackPont, nem csomagkuldo.hu a téma? Elég problémás a helyzet Csehországban és Németországban és az Angliai útvonal is kiesett

(#19667) Nolta válasza Trebron09 (#19665) üzenetére


Nolta
csendes tag

Múlt hónapban nekem is a megadot cím helyett a csomagkuldo.hu a legközelebbi átvevőhelyen hagyta. Az értesítő emailt a spam-ek közt találtam. Innen küldték: muj-eshop.cz

(#19668) Trebron09 válasza Nolta (#19667) üzenetére


Trebron09
őstag

Nem, simán kínából rendelt mármint nem Eu line prios csomag.

- Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót! -

(#19669) V/ válasza Trebron09 (#19668) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Eu line nem csomagküldős.Az máshogy jön.

[ Szerkesztve ]

(#19670) szaszlaci


szaszlaci
addikt

Banggoodról rendeltem egy porszívót, Express One hozta, Cseh raktárból, fekete zacskóban. Sajnos egy biztonsági kamera van a csomagban. Címzés jó. Szóltam nekik, hátha lesz valaki, aki meg porszívót kapott kamera helyett.
Most írok épp a Banggoodnak.
Nem tudom, ki kavarta el, de nem lepne meg, ha a csodás trans-o-flex utódcég sara lenne, mert eddig 4/3.5 a hibaarány náluk.
Van valami, amit jó ha tudok?

■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#19671) bl4ze


bl4ze
veterán

BG Express tegnapi vásárlás megint EE (Meest) lett, úgy látszik ez az új "módi".
Remélem ez nem 24 nap lesz most.

.:. bl4ze .:.

(#19672) V/ válasza szaszlaci (#19670) üzenetére


V/
Topikgazda

A csomagon kinek a neve van? A címkét a feladó teszi rá, (elektronikusan megrendeli kinyomtatja, ráragasztja a BG raktáros) nem a szállító. Ezért nem egészen világos hogy miért is írtad ide negatív véleményed. Ez nem a szállítós topik.

Évek óta szállít nekünk a cég napi rendszerességgel, nem egy darab csomag és soha nem volt gond velük, szóval 10/9,8 az arányuk, néha nem telefonál a futár.

[ Szerkesztve ]

(#19673) szaszlaci


szaszlaci
addikt

Eddig az előd cég három Magyarországon feladott csomagból kettőt öszetört, egynek csak a dobozát. Ez a negyedik, ami külföldi, szakadtan érkezett, de nem törve. Engedtessék már meg, hogy egy mondatban leírjam a tapasztalatomat abban a topikban, ahol úgy látom, kapcsolódik a témához. Ahogy te is leírtad, hogy elégedett vagy velük... ;)

Mint írtam, a címzés jó, tehát az én nevem van a csomagon.
Azt se mondtam, hogy a futárcég rontotta el, csak hogy nem lepne meg. Örülnék, ha a raktárkezelésük a névváltással javult volna. Mindenesetre a kézbesítő futár – akikre sose volt panaszom – telefonon azt mondta, hogy elképzelhető, hogy náluk kavarodott el; szól ő is a központban.

Minek köszönhetem a nem túl barátságos reakciód? Vagy tán félreértelek? Leírtam az esetet, és megkérdeztem, érdemes-e még valamit tudnom az ügy megoldása érdekében, mert ilyen esetem még nem volt.

■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#19674) V/ válasza szaszlaci (#19673) üzenetére


V/
Topikgazda

A helyzet az hogy te rögtön a futár céget gyanúsítottad a hibával.
de nem lepne meg, ha a csodás trans-o-flex utódcég sara lenne,
Szerintem meg a csomagokat összeállító BG dolgozó nem megfelelő dobozra tette a címkét.
Ez is többször előfordult már. Nem a futárcég pakolgatja, hiába is mondta a futár, ez nem belföldi küldemény.
Amit ilyenkor lehet megtetted, a kapcsolat felvételi űrlapon jelezted hogy mást kaptál, de a chat esetleg gyorsabb tisztázni.

[ Szerkesztve ]

(#19675) meoindil


meoindil
aktív tag

Üdv!

Elnézést ha nagyon buta a kérdés:
PL raktárról rendeléssel mi a tapasztalat, megbízható? Kínából és a cseh raktárból is rendeltem már, azokkal nem volt problémám.
EU raktár CZ, PL esetén kell az EU Priority Line vagy elég az EU Priority Mail is ha el szeretném kerülni az ÁFA, vám fizetést?

Előre is köszönöm a válaszokat.

(#19676) V/ válasza meoindil (#19675) üzenetére


V/
Topikgazda

EU raktár CZ, PL esetén nincs az a két postázási mód. EU-n belüli postázás van. De a cseheknél csehül állnak szállításügyileg.

(#19677) meoindil válasza V/ (#19676) üzenetére


meoindil
aktív tag

Köszönöm a válaszod, de ezt most nem értem. Nálam az oldalon alapból csak ebből a kettőből tudok választani, akár a cseh - akár a lengyel raktárat választom.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#19678) V/ válasza meoindil (#19677) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, de az EU Priority Line az Kínából indul, bár nem Áfás téma. Akkor lengyeleknél is gondok vannak a szállítással, mert EU-n belüli szállítási mód vagy Banggood Express szerepelt eddig. Ez az info nekem is új. Mert tegnap nem ezt ajánlotta egy lengyel raktáras dologra.
Meg is néztem, lengyel raktár kiszedve, cseh maradt, de a szállítási mód az amit te is írsz. Ez valami mai mókájuk lehet.

[ Szerkesztve ]

(#19679) RedCactus


RedCactus
senior tag

Egy tablet tokot rendeltem Kínából. Meglepetésemre, a Meest értesített két hét múlva, hogy csomagom fog érkezni Kínából. Egy hét múlva pedig a Sprinter futárcég értesített, hogy lerakták a csomagomat egy pick pack pontra. Hallottam már róla, hogy ez időnként előfordul, csak furcsállom, hogy eddig éveken keresztül gond nélkül kihozták a megadott címre a cuccot, most meg ez történik. Szerencsére minden rendben volt, csak egy kicsit kényelmetlen így nekem. Főleg, hogy a rendelésnél nincs is beleszólásom.

Az eredeti címre valószínűleg a Sprinternél ragasztották rá a módosított Pick-Pack-os címet.
Itt simán eltudom képzelni, hogy rossz címkét ragasztanak rá és már el is kavarodhat a csomag.

[ Szerkesztve ]

(#19680) V/ válasza RedCactus (#19679) üzenetére


V/
Topikgazda

A Meest választja ki az átadási helyet, a Sprinter csak odaviszi, nem kell nekik felül ragasztgatni, nem egészen úgy működik a szállítás hogy mindenki nyomogatja a címkéket egymás után. Van olyan is de ritkán rontják el.

(#19681) bl4ze válasza RedCactus (#19679) üzenetére


bl4ze
veterán

Nekem a Meest-Sprinter a múlt héten kettőt házhoz hozott.
Most is van egy EE - Meest, remélem házhoz jön. (40 USD cucc)

.:. bl4ze .:.

(#19682) eXodus


eXodus
őstag

Egy snatch után az én accountom is lockolva lett... "Your account has been locked."
Több email után h várjak, most ez jött:

Dear customer,

Thank you for your contact.
We are sorry to inform you that we cannot unlock your account although we want to help you.
In order to protect your account security, we cannot unlock the e-mail for you. Thank you for your understanding.

Have a nice day.
Best regards,

Valakinek azóta van vmi ötlete hogy mi lehetett a gond, mi a megoldás, a jövőben hogyan lehet ezt elkerülni?

Érdekességként:
- Gépről böngészóból nem enged belépni
- Teló appból sem
- Teló értesítés jön a snatch csoport megtelt és rákattintok, akkor belép...

[ Szerkesztve ]

(#19683) RedCactus válasza bl4ze (#19681) üzenetére


RedCactus
senior tag

Fene se érti ezt...

(#19684) axlfsi


axlfsi
veterán

Sziasztok!

Mi tortent a Banggooddal vajon? ... korabban sosem volt ilyen problemam veluk, pedig azert rendeltem mar toluk eleg sok mindent, sok even keresztul. Segitsetek; ezzel mit tudok kezdeni? (nyoma sincs sehol a TN alapjan, mikozben szerintuk "Delivered")

Öööö, valami PickPoint helyszínen felvehető? :F

[ Szerkesztve ]

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#19685) sambenez válasza axlfsi (#19684) üzenetére


sambenez
addikt

Régen olvastad a topikot.

(#19686) axlfsi válasza axlfsi (#19684) üzenetére


axlfsi
veterán

... kozben rakerestem a forumon a MEEST szocskara, ... hat szep. Valahol EU-ban van mar a csomag, kb. erre tippelek es talan majd a Sprinter hozza. Egyszer.
... azert mindensetre az rohadtul nem franko, hogy a BG mar ugy konyveli a rendelest, hogy DELIVERED (... es ha nem fog sosem? siman elveszhet meg ezer helyen utban felem).

Hagyjam es varjak turelmesen (aztan, ha megsem jon meg, abba kotnek bele, hogy miert vartam heteket es miert nem jeleztem azonnal - "ez igy mar nem hiheto, viszlat!") VAGY, inkabb jelezzem azonnal, hogy ez igazabol rohadtul nem DELIVERED?
Koszi a tippeket! :R

#19685sambenez Igen, legalabb fel eve nem jartam itt :) , mert foleg Ali-rol rendelek (onnan meg nem volt hasonlo esetem, habar volt mar, hogy racsodalkoztam amikor Kinabol rendelt cuccot egy EU-s futarszolgalat hozta ki (csak ott akkor szerinem nem volt nyomkovetesem es nem tulajdonithattam neki jelentoseget, mert nem tudtam mi megy a hatterben...)).

OKé, kozben osszeall a kep, addig kutatodok (elnezest a felesleges posztert, igy utolag).

Mindesetre, en nem OMV kutra kertem (es ha az ember fia nem haszalja ugyesen a netet, mert mondjuk idosebb vagy akarmi (nem er ra, nincs kedve, ... de tenyleg barmi lehet), akkor az idok vegezeteig ott var engem egy csomag az OMV kuton? :D

[ Szerkesztve ]

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#19687) r0by válasza V/ (#19676) üzenetére


r0by
addikt

Mi a baj a csehekkel, ha szabad kérdezni?
Én szombaton rendeltem, azóta semmi mozgás, pedig 1 hetes szállítást ígértek.. :O

(#19688) V/ válasza axlfsi (#19686) üzenetére


V/
Topikgazda

Az AliExpress topikban 2019 októberétől kerület elő ez a téma, ott az Összefoglalóban is van segítség hozzá.

11. Egy rövid összefoglaló az AliExpress Standard Shipping szállítási móddal küldött a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton kézbesítendő Észt postai számos vagy SyTrack (SunYou) küldeményekről.

A jelenlegi covid-os helyzetben a szállítások logisztikai része némileg változott cégek mentek tönkre, cserélődnek a szállításban résztvevők. Ha kellemetlen hogy nem a postás viszi a címedre akkor vigasztaljon az hogy legalább megkapod, nem "veszítik el" Feucht-ban és nálunk.
A posta teljesen megbízhatatlan lett, könyvelt küldemények tűnnek úgy el hogy a konténer megérkezik, felbontják ez könyvelve aztán azt állítják hogy nem is volt benne a csomagom, Kínából eljött Hollandián keresztül a semmi.

(#19689) V/ válasza r0by (#19687) üzenetére


V/
Topikgazda

Keress COVID témában, a német szállítási útvonal a saját és német lezárások, korlátozások miatt lényegében nem létezik. Az áruszállításban is van kategorizálás, a postai és futáros csomagszállítás hátrébb van.

(#19690) csuhi17 válasza V/ (#19688) üzenetére


csuhi17
tag

Volt hogy az OLK és a címem között tűnt el itt Mo-n...
Sajnos bármit megtehetnek.
Hali.
Nem találtam a témában rendes leírást, pár napja keresgéltem a fórumon is, de semmi.
A BG-s videó sem segített rajtam.
A BGpay használatával lenne pár kérdésem.
1. Lehet felesben fizetni vele mint a wish-en?
2. Vannak olyan termékek amikre nem lehet használni?
Nem mindíg dobja fel fizetési lehetőségnek, egy terméknék feldobta, amikor rámentem valami olyat írt hogy "aktív termékre nem lehet használni" sajnos reflexből ellapoztam nem pontosan emlékszem mit írt.
Elméletileg aktiválva van nekem USD-ben és át is állítottam az oldalon a fizetés is rá, paypal-t használok.

(#19691) szaszlaci válasza V/ (#19674) üzenetére


szaszlaci
addikt

"Szerintem meg a csomagokat összeállító BG dolgozó nem megfelelő dobozra tette a címkét."
Minden bizonnyal ez a helyzet, megnézve a címke dátumát, és hogy nemzetközi. Az Express One itt valóban nem hibázott.

48 órán belül válaszolt a BG, hogy utánanéz, türelem. Majd nemsokára jött a válasz, hogy elfogyott – tényleg én vettem meg az utolsót a csehországi raktárból –, és refund.
A tévesen kiküldött termékről, ami vagy másfélszer többe kerül, mint az eredetileg rendelt 17 ezres porszívó, nem nyilatkozott. Szerintem akkor ezt megtarthatom. (?)
Igazából nem is vártam kevesebbet a BG-től, ezért is merek tőlük akár száz dollár körüli tételeket rendelni.

■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#19692) V/ válasza szaszlaci (#19691) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem is volt hasonló és rákérdeztem hogy mi legyen a tévesen küldött dologgal, nekem azt írták hogy rendben vagyunk, ők tévedtek és elnézést kértek újból.

(#19693) r0by válasza V/ (#19689) üzenetére


r0by
addikt

Sajnos akkor ezt elkapkodtam, nem gondoltam a COVID-ra, hogy arrafelé most olyan lehet a helyzet, hogy ennyire le van zárva minden. És ilyen esetben mi történik? Elküldik egyáltalán? Vagy majd valamikor, ha javul a helyzet?
A cucc kellene, de szerencsére nem sürgős, így a törlésen nem gondolkodom egyenlőre.
De valami tájékoztatást azért maguktól is adhattak volna. Sőt, akár arra is, hogy ilyenkor ne engedjen magyar címre cseh raktárból rendelni..

(#19694) V/ válasza r0by (#19693) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem sürgős akkor érdemes várnod, nem hónapokról van szó, majd eljuttatják valahogy, de nem biztos hogy házhoz viszik lehet hogy csomagpontos átvétel lesz.
Jó lenne ha tudnának tájékoztatni, de pl a németek írták hogy bezárnak, csak épp azt nem hogy aki be akar menni dolgozni hozzájuk akkor friss és meghatározott típusú teszteredménnyel lehet az ingázóknak belépni. Ugyanúgy bármikor lezárhatnak egy települést, járást a cseheknél is, nem kell előre bejelenteni, hiszen a pillanatnyi helyzet diktál.

[ Szerkesztve ]

(#19695) pbujna


pbujna
aktív tag

Na most lett elegem ebből a köcsög kínai áruházból. E-mailben és a BG appban is írogatnak. Végre küldenék a hibás alkatrészeket, vagy mégsem.... Naponta újabb és újabb 24-48 órát kérnek annak ellenére, hogy már 3x írták, hogy küldik. Első körben azt kérték, hogy zárjam a paypal ticketet. Na azóta küldik az alkatrészt...

(#19696) pbujna


pbujna
aktív tag

Természetesen az alkatrész nincs készleten. A kedves hölgy a supporton ígérte, hogy visszatérítik az árát, majd törölte a megrendelést. Azt már nem tudta megmondani, hogy mennyit kapok vissza, majd kiderült, hogy 0.01 USD-t. Azt sem értette, hogyan rendeltem 0.01 USD-ért, mire 45 perc alatt sikerült megértenie, hogy nem is én csináltam a megrendelőt, hanem ők. Majd újabb 24 óra türelmet kért. Tehát most ott vagyok, hogy 1 hónap alatt semmit sem sikerült elérni, a megígért pontokat sem kaptam meg (bár soha többet nem rendelek tőlük). Most várhatok megint 24 órát, hogy valamit kitaláljanak. Szoktak egyébként visszatérítést küldeni, ha zárva van a paypal ticket?

(#19697) Postas99


Postas99
senior tag

Annó mikor a Bg-ről vásároltam nem sokat sz@roztam, ha g3nyóztak a pénz visszafizetéssel. Ott a trustpilot azon pedig leírhatod a véleményed, mivel nekik fontos, hogy ne írjanak negatív kritikát róluk így abban a pillanatban intézkednek ha ez történik, mert ezt mindenki olvassa a világon...
Amúgy egy az 1 hét szállítási idő EU raktárból nettó hazugság... mert Feb 15-től várom a csomagot és még mindig sehol...

[ Szerkesztve ]

(#19698) meoindil


meoindil
aktív tag

Üdv mindenkinek!

Sajnos segítségre lenne szükségem.
Érdeklődtem itt a fórumon az európai raktárak megbízhatóságáról a múlt héten.
Ezek után megrendeltem amit akartam, rendben is ment minden - eddig.
DE!
Ma azt látom a a Tracking infonál hogy:

Mar 01, 2021 13:41 A küldemény postán átvehető

Mar 01, 2021 09:28 Sikertelen kézbesítés

Nem kaptam sem emailt sem SMS-t a várható szállításról. Nem fogadott hívásom sincs a telefon.
Nincs semmiféle papír bedobva, hogy egyáltalán járt volna itt a szállító.
Ez nem egy kis csomag, nyilván azért is kértem itthonra, mert nem egyszerű bárhova is érte mennem. Viszont nem is tudom hova kellene mennem érte!

Ilyenkor mi a teendő, hogy tudok utánajárni?

Előre is köszönöm a segítséget!

(#19699) V/ válasza meoindil (#19698) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha megadnád a nyomkövetési számot?

(#19700) meoindil válasza V/ (#19699) üzenetére


meoindil
aktív tag

Köszi!
Közben sikerült kiderítenem, hogy a 62. postán rakták le. Valószínűleg az MPL hozhatta ki. De azért rohadt zavaró, hogy nem volt semmiféle előzetes értesítés a szállításról, és nem is hagytak itt semmiféle értesítést, hogy itt jártak és menjek érte.
Csak a nyomkövetési számmal tudom igazolni egyáltalán hogy az enyém a csomag.
Viszont ezek szerint nem a Banggood sara a dolog, hanem a derék magyar postáé.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.