Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19251) V/ válasza Arween (#19250) üzenetére


V/
Topikgazda

Én értem hogy nagyon elhiszi mindenki higy a CZ raktárból ilyen mesés idő alatt itt lehet, de elvek január 22 van írva a várható szállítási időnek ami azt jelentei hogy 23-án lehet kezdeni reklamálni, nem tudom már többször leírni, de karantén van Csehország egyes helyein ami érintheti a az ottan BG raktárt.
Azt is hogy nem perc pontos a raktár készlet nyilvántartásuk, ha nem pontosítod fizetés előtt érhet meglepetés.
Azt is írtam már az hogy HK-ból vagy CN-ból is nem pandémiás körülmények közt igaz a 5-6 munkanap, de mivel járvány van különböző korlátozásokkal et hivatalosan sem tartható, ez egy kimentő ok az ilyen várható kézbesítési időtartam megadása alól.
De szerintem más a probléma.
A Ship from GWTR az pedig a Központi raktár ami Kínában van a képeden ez van kiírva, ez lett választva és szállításnak meg Priority Direct Mail, ami nem cseh raktáras szállítás (EU Priority Mail vagy EU Priority Line, EU Standard Shipping)
Szóval a fizetés előtt biztos jó szállítási mód volt beállítva? A CZ kocka jelölve lett?
Másik ismert gond az hogy a kosárba rakás és a fizetési oldal nincs szinkronban a szállítás ha több opció van a fizetés előtt kell konkrétan választani, de persze ott csak az eredetileg jelöl raktár szállítási módjai keveredhetnének.
De mi volt ez amit megvettél, mert ennyire nem szokták elkavarni ezt a részt.

(#19252) Arween válasza V/ (#19251) üzenetére


Arween
senior tag

Nagyon köszönöm a segítséget ,de ezt szerintem én b...m el és a fizetéskor már nem csekkoltam honnan jön a cucc (eddig szinte csak aliról rendeltem ,és ott ezzel nem kell variálni amit bejelölök a vásárláskor az van fizetéskor is)így sikerült valóban Kínából megrendelnem :W Így nincs más várok, remélem egyszer ideér....

(#19253) imis válasza Arween (#19252) üzenetére


imis
senior tag

Nem biztos, hogy a cseh raktárból megjött volna gyorsabban. ;) nekem onnan 1 hónap alatt jött meg egy akku. A routerem meg soha, 2 hét után jelezték hogy nincs raktáron, addig meg azt írta az állapotra, hogy megkezdték a csomagolást. A cseh raktárt el kell felejteni, ha jót akarsz magadnak. De lehet a bg-t is. :(

(#19254) kenand válasza imis (#19253) üzenetére


kenand
veterán

Sajna most a cseh raktárból tracking nélkül küldik a dolgokat, nem is leehetett más választani, azt írta 4-6 nap, már 1 hónapja nem jött meg. Reklamáltam, írtak egy csomag számot amit nem ismert semmi sem. Kérdeztem hol lehet követni, nem válaszoltak rá. Most elviekben újra küldték, de tracking most sincs......
Amit ugyan akkor Kínából rendeltem már meg jött...azt hittem EU raktár lesz a gyorsabb....

(#19255) V/ válasza kenand (#19254) üzenetére


V/
Topikgazda

25 $ alatti értékhez nincs, a többihez van, ha nem postai akkor GLS-nél kell nézegteni

(#19256) kenand válasza V/ (#19255) üzenetére


kenand
veterán

Sajnos nem működött, megnéztem (egyébként 26 USD volt, mégsem engedett mást választani)

(#19257) V/ válasza kenand (#19256) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem mást, hanem lennie kell nyomkövetési számnak, persze ez a feladás után szokott előkerülni.

(#19258) kenand válasza V/ (#19257) üzenetére


kenand
veterán

Sajna nem adtak, miután reklamáltam E-mailben küldtek egy számot ami nem volt jó sehova sem (posta, DPD és DHL sem)
Újraküldték, de most sincs tracking number...

(#19259) imis válasza kenand (#19258) üzenetére


imis
senior tag

ez az etetés, igérgetni tudnak,
nekem 7-én "megkezdték" a csomagolást, utána jött egy spamlevél, amiben azt írták, hogy nem jó a címzés, 3 x egyeztettem az új címet, mindig úgy csináltak, mintha előtte nem egyeztettünk volna (a régire egyébként már kaptam tőlük csomagot, tehát nem volt rossz a cím) 20-a körül értesítettek, hogy nincs raktáron a termék várjak türelemmel. Akkor visszakértem a pénzem. Egy akkuval is így jártam, hogy elkezdték csomagolni és egy hónap után megérkezett cseh raktárból. Szóval minden levélváltás az időhúzásról szól. Be kell ígérni nekik, hogy Paypal refund lesz, mivel nem teljesítették idő lejártával sem a szállítást és nem is tudják igazolni a feladást. (Aliexpressen is van eu szállítás és olcsóbb is)

(#19260) kenand válasza imis (#19259) üzenetére


kenand
veterán

Alin sajna eladó függő az EU szállítás és sokszor nem hozzák hazánkba, korábban nem volt ennyire rossz a tapasztalatom a Banggoodos EU lerakatokkal...

(#19261) V/ válasza kenand (#19258) üzenetére


V/
Topikgazda

Érten, de GLS is nézendő, viszont lehet hogy csak nem írták meg, de ha megkapod akor majd csak kiderül.

(#19262) kenand válasza V/ (#19261) üzenetére


kenand
veterán

Bocs az elfeljtettem említeni, azt is megnéztem, köszönöm

(#19263) soldi3r


soldi3r
veterán

Szevasztok! Úgy látom a cseh raktárral nem csak nekem van gondom.
Rákérdeztem, hogy hol a cuccom, modták várjak. Vártam 1 hetet és elindítottam a reklamációt.
Az mennyire normális náluk, hogy megkérnek, hogy zárjam be a paypal requestet és utána majd újraküldik a cuccot? Ezt elutasítottam, most újra 24 óra gondolkodási időt kértek.

E30 (oo=[][]=oo)

(#19264) imis válasza soldi3r (#19263) üzenetére


imis
senior tag

Szerintem (nem biztos) 2x nem lehet paypalt nyitni, én nem zárnám le. Max újra rendelnék.

(#19265) V/ válasza imis (#19264) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha visszavonod akkor nem nyitottál semmit, ahol a PayPal döntését már kérted és folyamatban van az tényleg csak egy lehet.

(#19266) kenand válasza soldi3r (#19263) üzenetére


kenand
veterán

Mindig bepróbálkoznak ezzel, ne vond vissza, csak ha teljesítik. 1x kénytelen voltam én is paypal dispute-ot nyitni. Végül lett refund...

(#19267) V/ válasza kenand (#19266) üzenetére


V/
Topikgazda

Nálam sose próbálkoztak be ezzel, szóval a mindig nem egészen úgy van.
De a vásárlás napjától számolt 180 napon belül lehet új dispute ha visszavonod, így nem igazán van sok értelme ezzel variálniuk, amikor pedig a 20 napon belül claim-ra emeled azután nem lehet újat nyitni, annak a döntése végleges lesz akkor meg nem szokták kérni és te sem vonod vissza legfeljebb akkor ha megérkezne.

(#19268) petymek


petymek
senior tag

V/ mester! Ali után első ízben megpróbálkoztam a Banggood rendeléssel is. Átolvastam az összefoglalót, használtam a keresőt. Telefont vettem, EU priority Line szállítással, az áfa mentesség érdekében. Nem is volt más szállítás választható. A szállítás mellett pipa volt a tracking oszlopban. Azonban most van némi ilyedség, mert a rendelési információkat kinyitva, a nyomkövetés mellett az szerepel: No tracking number via EU Priority Line.
Ennek mi az oka? Alinál tudom, hogy visszajelzés van, és a rendelés állapota mindig változik, mikor szállításra vált megjelenik a nyomkövetési szám is. Nyugtass meg kérlek, hogy itt is kapok a nyomkövetéshez azonosítót.
Pay Pal fizetés volt, és kértem a szállításnál a biztosítást is.
Ez a termék.

[ Szerkesztve ]

Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.

(#19269) =Mentor= válasza petymek (#19268) üzenetére


=Mentor=
őstag

Nem tudom Bangoodnál ez hogy megy, de én is így jártam, csesznek adni csomagszámot és akkor az ember csak találgathat, hol jár a csomag és mikor érkezik meg. :U Bár nekem csak egy pár ezres tétel volt, akkor is dühítő. Tehát nem biztos, hogy kapsz azonosítót, nekem már megjött a csomag, de máig annyi szerepel a rendelésnél hogy:

Dec 05, 2020 09:10 Package has been sterilized and shipped out.
Dec 04, 2020 03:40 Our warehouse has started packing your items.

[ Szerkesztve ]

(#19270) kenand válasza V/ (#19267) üzenetére


kenand
veterán

Én úgy tudom nem lehet egy bezárt disputeot újranyitni...
Pedig nagyon nem szeretik ha paypal disputeot nyitsz, és olyankor mindig bepróbálkoznak azzal amit a kolléga írt: zárja ne és csak utána teljesítenek bármit is.....de ha már megnyitotta addig ne zárja be, amíg a Banggood nem teljesít.. De nyitni csak végső esetben kell, sok levél után általában beadják a derekukat.

Most én sem értem azt, hogy miért nem lépnek valamit, a CZ raktárban, csomag szállítót váltanak trackinggal stb. Rengeteg csomag eltűnik, nem érkezik meg, ez így nekik sem jó..

(#19268) petymek
Sajna Alinál is sokszor kamu a tarcking, Kínán kívül már nem megy (17tracking stb nem találja)
Sajna a Banggood most sokszor nem nyújt tracking numbert, küldi biztosítás obligát lett (persze még úgy is megy a mellé beszélés, 2-3x írni kell )

[ Szerkesztve ]

(#19271) soldi3r válasza kenand (#19270) üzenetére


soldi3r
veterán

Dispute-ot nem, az le is van irva.
Ez mar annaknak szamit? Vagy csak akkortol, ha kerem a Paypalt, hogy lepjen?

E30 (oo=[][]=oo)

(#19272) V/ válasza petymek (#19268) üzenetére


V/
Topikgazda

Már szállítva van? Mert ennek mindig van nyomkövetési száma, vagy luxemburgi postai vagy GLS azonosító. Szerintem karácsony és a hétvége miatt nem igazán dolgoztak, de 9 óra után akár chat-en is rákérdezve megírhatják ha már tényleg megkezdődött a szállítás.

(#19274) cd334


cd334
tag

Ez milyen postai szállító? Ki fogja kézbesíteni?

Köszi!

Eladó drónos cuccaim: https://www.kwadmarket.hu/author/danielczigany/

(#19275) V/ válasza cd334 (#19274) üzenetére


V/
Topikgazda

A DHL EXpress futár, a csomagküldős cég ennek adta át.

(#19276) spacelab válasza V/ (#19272) üzenetére


spacelab
tag

"chat-en is rákérdezve megírhatják ha már tényleg megkezdődött a szállítás"
Ami igazából semmit nem jelent, mert ők nyomják ott a sablon szöveget. Hiába mondják, hogy megkezdődött a szállítás (nekem is ezt mondják állandóan), ha a futárszolgálat telefonon is megerősíti amit én is látok, hogy ők semmilyen csomagot nem kaptak. Látják, hogy jelezve van feléjük, hogy lesz XY számmal egy csomag, de a csomagot még nem adták át szállításra. Így vagyok ezzel hetek óta. A banggood állítja, hogy a cz raktár átadta a csomagot a GLS-nek és már úton van felém, a GLS viszont állítja, hogy ők még nem kaptak semmilyen csomagot. És ez látható a trackingen is.

(#19277) V/ válasza spacelab (#19276) üzenetére


V/
Topikgazda

Arra írtam azt hogy ha nincs nyomkövetési szám beírva akkor meg kell kérdezni. Kérni kell hogy adják meg a nyomkövetési számot.
Amit te írsz az más téma, nem arról volt szó, de a szövegből azt veszem ki hogy te akkor már láttál nyomkövetési számot, ez amire reagáltam egy fázissal előbb van.
De megint leírom hogy a cseh raktár felejtős.
Ez amit írsz milyen szállítással lett küldve, mert ha nem a cseh raktáras EU-s módok, akkor Kínából küldik és ha Belgiumba beérkezik akkor kapja meg ténylegesen a GLS, addig valami szállító partner mozgatja.

[ Szerkesztve ]

(#19278) petymek válasza V/ (#19272) üzenetére


petymek
senior tag

Nincs szállítva még, tegnapi rendelés. Alin rendelés után azonnal megjelennek a pontos szállítási adatok is. Itt keresgetve sem találok arra utalást sem, hogy nyomkövethető lesz a csomag.

szeretnék még egy dolgot kérdezni, ha még az idei évben vásárolok kínából, akkor január 1. utáni érkezés esetén kell majd áfát fizetni, vagy nem? Életbe lép idei rendelésre a 20 eurós határ eltörlése?

[ Szerkesztve ]

Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.

(#19279) V/ válasza petymek (#19278) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor ugyan várd már meg és ha akkor sem írják be de fent szállítás meg van jelölve kérdezz rá, itt így működik, amíg nincs feladva addig nincs nyomkövetési szám és ezért nem is látható.
Az AliExpress rendelésnél is van egy processing time a feladásra, általában 3-14 nap, addig semmi nyomkövetést nem látsz. Ott is csak akkor jelenik meg ha az állapot szállítottra vált amii persze nem jelenti az azonnali szállítást, hanem csak a nyomkövetési szám igénylését, a szállítás megrendelését.

Az áfát eddig is kellett fizetni a 22 € felett kivéve a 10 €-os áfa kedvezmény elengedés esetét kivéve. A kis értékű termék 22 €-os vám és áfamentes kategória 2021.július 1-től szűnik meg.

[ Szerkesztve ]

(#19280) spacelab válasza V/ (#19277) üzenetére


spacelab
tag

Shipping Method: EU Priority Line
Ship From: CZ

A chat support állítja, hogy it was shipped from the Czech warehouse, not from China

[ Szerkesztve ]

(#19281) V/ válasza spacelab (#19280) üzenetére


V/
Topikgazda

EU Priority Line választása esetén nem cseh raktárból indul. A nyomkövetésnél látszik is hogy Kína, annál pedig amíg nem kerül be a konténer Belgiumba addig nincs egyedi követés ha GLS, ha LU végű nyomkövetési szám akkor meg Luxemburg, az igaz hogy majd ezek után EU-s lesz. De akkor sem direkt jön cseh raktárból, a másik két szállítási mód az valóban az lesz amit írnak a caht-nél, de gondolom az emberrel cseteltél, nem a robottal, mert az nem tudja, általában.

[ Szerkesztve ]

(#19282) petymek válasza V/ (#19279) üzenetére


petymek
senior tag

Köszönöm :R
Az egész éves fórumon nyújtott segítséged pedig külön is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.

(#19283) Pikkolo^^


Pikkolo^^
addikt

Azokat a snatch-eket ahol nem jött össze a csapat hogyan lehet kitörölni a megrendelések közül?

(#19284) spacelab válasza V/ (#19281) üzenetére


spacelab
tag

Ugyanezt kérdeztem a chat supporttól én is, hogy ez kínából jön-e, és majd csak utána fog frissülni a tracking amint megkapja itt a futár. Az volt a válasz, hogy nem, ez cseh raktáron volt készleten, és már el lett küldve a cseh raktárból.

(#19285) V/ válasza Pikkolo^^ (#19283) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Order No: szürkés sor jobb szélre mászol a egérrel és lesz egy kuka ikon

[ Szerkesztve ]

(#19286) V/ válasza spacelab (#19284) üzenetére


V/
Topikgazda

És akkor ehhez nincs nyomkövetési számod?

[ Szerkesztve ]

(#19287) Pikkolo^^ válasza V/ (#19285) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

Ez csak azoknál működik amelyiknél nem nyertem. Ahol nem jött össze a csapat ott nincsen ilyen.

(#19288) spacelab válasza V/ (#19286) üzenetére


spacelab
tag

Van nyomkövetési számom. Ezt írja:
"Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; csomagot még nem adták át a GLS részére." A support szerint már rég úton van.

(#19289) V/ válasza Pikkolo^^ (#19287) üzenetére


V/
Topikgazda

Én tudtam törölni azokat is, nekem ott volt a kuka.

(#19290) V/ válasza spacelab (#19288) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, azért nincs mert távolabbról küldik, az igaz hogy úton van, egy nagy konténerben Kínából. Az EU Priority line mindig külső országból indul, Kína vagy Hong Kong bármit is hablatyolnak.

(#19291) soldi3r válasza soldi3r (#19263) üzenetére


soldi3r
veterán

Kigondolkodták magukat. Úton a refund.

E30 (oo=[][]=oo)

(#19292) petymek válasza =Mentor= (#19209) üzenetére


petymek
senior tag

Szia! Szintén új felhasználóként, szeretném kérdezni, hol/hogyan lehet ajándékot vállasztani?

Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.

(#19293) spacelab válasza V/ (#19290) üzenetére


spacelab
tag

Most ott tartunk, hogy mondtam nekik, hogy beszéltem telefonon a cseh GLS-szel és náluk nincs a csomagom. De ezt a banggood nem hiszi el, ezért kérjek írásbeli igazolást a GLS-től. Írtam a GLS-nek, megkaptam az igazolást, elküldtem a banggoodnak, és láss csodát most már elismerik, hogy nem lett feladva a csomag. 24 órán belül értesítenek, hogy ki hibázott és mi a további lépés.

[ Szerkesztve ]

(#19294) V/ válasza spacelab (#19293) üzenetére


V/
Topikgazda

Én értem, de hidd el ez szállítási mód így működik ahogy írtam, az amit megvettél az már Kínából úton van. Nem Csehországból jön, mert akkor 2 napon belül itt van és nem is kell Belgiumba a központi logisztikai bázisra kerülnie, hanem direkt ide hozza a GLS.
De akkor várjuk hogy mit derítenek ki.

(#19295) spacelab válasza V/ (#19294) üzenetére


spacelab
tag

Hidd el én is értem, hogy mi az az EU Priority Line, volt már eddig többszáz rendelésem. De kérdésemre azt a választ kaptam chaten és emailben is, hogy nem kínából küldték, nem az van, hogy itt átadják majd valamelyik raktárból, hanem már egyenesen a CZ raktár küldte. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége, de nagyon remélem, hogy megkapom a terméket vagy a visszakapom a pénzt.

(#19296) kenand válasza soldi3r (#19271) üzenetére


kenand
veterán

Amit nyitottál az Paypal dispute, ne zárd be amíg nem teljesít a Banggood

(#19297) kenand válasza soldi3r (#19271) üzenetére


kenand
veterán

Paypal oldalán nyitottad?

(#19298) V/ válasza kenand (#19297) üzenetére


V/
Topikgazda

5 percig lehet egy hozzászólást szerkeszteni.

(#19299) kenand válasza V/ (#19298) üzenetére


kenand
veterán

Tudom véletlen volt...át akartam írni, aztán mindkettő elment..

[ Szerkesztve ]

(#19300) Andralin


Andralin
aktív tag

Sziasztok!

Volt egy BG rendelésem, Kínából szállítva, Banggood Express szállítási móddal, saját, otthoni címemre.
A Parcelapp oldalom most este látom a friss mai bejegyzést:
"Package is being delivered to pick-up point DEPO Szeged".

Szállító a Packeta. És jobb oldalt a "To" mezőben egy szegedi papír-írószer szaküzlet címe van megadva. :Y :Y :Y
Ezen kívül semmilyen e-mail, SMS, vagy egyéb értesítést nem kaptam eme vicces alternatív csomagpontos címről! A BG oldalon a rendelésem alatt sem látszik ez a cím.

Ez most mi a búbánat?
Ezentúl ez lesz a módi BG-nél? Rendelek valamit és egy full random csomagpontra fog megérkezni valahová a városon belül?
És ha nem nézegetem éppenséggel a Parcellappot? Az életben nem tudom meg, hogy egy random papír írószer üzletben vár rám a csomag, hogy átvegyem? Ezt mégis hogy képzelik, mi ez az egész? :W

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.