Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) qdak válasza doc (#148) üzenetére


qdak
addikt

hát sztem sem volt az onnan el vidve sehova :U :D
oda átkocsikázok akkor anyit csak ki bir légszurő nélkul ...
rem ugy lessz :-D

zoo8800
nem a vázszám a motor szám kell de találtam képet, sajna nem néztem még, azota nem votlma kint betegség miatt :S

a futómű elpattog sajna :S mögöttem jöttek meg éreztuk is mikor elkezdett csuszni a segge hazafele :-D
amugy magasan is van nem tom mien rugok le7nek benne :I de msot egyenlöre ez nem zavar, csak a lengéscsillapito lesz kicserélve.
amugy még 1 hulye kérdés bocsi :$: a GLX ben sztem kéne lennie szervonak_? mert vmi eszméletlen nehéz kormányozni
ksözi mindnekienk

[ Szerkesztve ]

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#152) zoo8800 válasza qdak (#151) üzenetére


zoo8800
veterán

jah bocs vázszám-motorszám nekem 8 :D
a japán kocsik nem szoktak fapadosak lenni. Szervo, villanyablak, központi zár általában van. A motoron nincs véletlenül egy szervopumpa? :D Olyan (olyasmi) ékszíj hajtja, mint a generátort. Vagyis ne a vezérlésnél keresd. Tippem szerint szervos a kocsi, csak nem működik.

rip and tear, until it is done

(#153) qdak válasza zoo8800 (#152) üzenetére


qdak
addikt

igazad volt, mert szervo olaj is van ami rendesn melegszik is ( nem tom jo az ugy ? ) kb 2 kör után
ha a motor szám érdekel vkit még h hol votl akk leirom ide is :R

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#154) qdak válasza Manitou (#144) üzenetére


qdak
addikt

itt vannak az igért képek :K

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#155) DJ WOKKY


DJ WOKKY
addikt

Sziasztok! Jobb híján írok ide is, ha esetleg valaki tud, egy jobb topicot, akkor belinkelheti, mert keresgettem, de nem találtam....

Szóval a lényeg:
Van egy 99-es évjáratú 1.4i -es Ford Escortom, ami 5 ajtós, ferde hátú.
A problémám vele a következő: tavaly az alapjárat elkezdett leesni kb. 400-as fordulatra, valamint volt hogy tartósan 2500-3000-esen ragadt. Akkor is amikor már a motor üzem meleg volt. Ekkor elvittem egy autószerelőhöz, aztán számítógéppel kiolvasta a hibát, és arra jutott, hogy vízhőfog mérőt kell cserélni. Azonban pár nap múlva ismét jelentkezett a hiba, de az autószerelő sajnos már nem tudott segíteni, mert csak találgatott. Lehet alapjárati motor, lehet lyukas kipufogó, lehet ez, lehet az.
Majd csodával elmúlt.
Most kb. 1 hete ismét jelentkezik a probléma.
Érdekes, hogy 3-4 nap elteltével megszűnt 1 napra, ezután egyik ismerősöm mondta, hogy ő 50-50%-ban úgy jár, hogy tankolás fele E85 másik fele pedig E95. Kipróbáltam.
Először semmi. Majd másnap mikor hideg motorral indítottam, akkor (ugye mivel autómata szívatója van, így pár percig 2500-as fordulattól esik folyamatosan lefele, még be nem melegszik min. szintig a motor) kicsit dadogott, valamint elinduláskor lassan reagált a gázadásnak. Gondolkozott, amikor üresbe kapcsolva adtam neki egy kis gázt.
Még mindig van a keverékből, kb. 80 km-re való.

Valaki tud ezzel kapcsolatban valamit mondani ????
Mert a hideg motorral való indulás valószínű az etanol miatt van, viszont a fordulat szám esés kb. 400-ra kinyomott kuplunggal, ami korábban is volt E95-ös benzinnel is, azt nem tudom.

Várom a segítő hsz.-eket... :R

(#156) zoo8800 válasza DJ WOKKY (#155) üzenetére


zoo8800
veterán

Lyukas kipufogó szerintem ilyet nem csinál, és láttam már pár lyukas kipufogót :D

rip and tear, until it is done

(#157) DJ WOKKY válasza zoo8800 (#156) üzenetére


DJ WOKKY
addikt

oké, akkor egy dolog kizárva a felsorolásból, de lehet nincs is közte a megoldás... Nem ?

(#158) vamzi válasza DJ WOKKY (#155) üzenetére


vamzi
őstag

Lambda szonda, alapjárati léptetőmotor, motorfordulatszám szenzor, motor hőfokszenzor... stb. Soroljam még mik lehetnek a hibák? :D

A gyenge hideg motort az etanol okozza, mert nincs beállítva hozzá az autód. A kiputól max a hangja nő meg és minimálisan a fogyasztása ha lyukas(jó, teljesítménye is változik), de az nem fogja a fordulatszámodat 400-ra levinni (hacsak nincs a katalizátorod eltömődve, de azt éreznéd, mert gyengülne a motor).

Járj ki minél több üzemanyagot a gépből, hogy ne maradjon benne alkohol. Pár éve nyáron még én is azt tankoltam 50%-ban, de már az sem éri meg igazán,na és persze csak melegben érdemes.

(#159) DJ WOKKY válasza vamzi (#158) üzenetére


DJ WOKKY
addikt

Köszönöm a segítséget. Igen a lambda szondát is említették még.
Egyébként ezek közül hogy tudom a kör szűkíteni ? Mivel a számítógépes hibakiolvasás sem mondta meg akkor konkrétan a hibát.
Ősszel volt rajta egy kisebb lyukadás, amit akkor be is hegesztettem, azóta nem hallom, hogy lyukas lenne. Katalizátor ki van véve belőle (már így vettem). Így egyébként tényleg csökken a fogyasztása, ha ez ki van véve ? Mert én így hallottam....

Etanol: azért még most is 100 Ft-al olcsóbb kb., így 10'000 Ft-os tankolásnál + 100km-t jelent kb. nekem ez, van hogy 130-at. Csak egyedül ez idegesít, hogy hideg motornál ezt csinálja...
Egyébként ez nem befolyásolja az alkatrész kopásának gyorsítását, vagy bármi hibalehetőség meglétét, ha etanol-t teszek a 95-öshöz ?
Illetve azt is hallottam, hogy sok autónál nem árt egy szabályzó, vagy adagoló neki, vagy valami ilyesmi (sajnos a pontos neve nem jut eszembe most), viszont ami injectoros, annál nem kell, elméletileg? Erről mi a véleményed ??? Te hogy használtad ?

Azt tenném még hozzá, hogy amikor alapjáraton jár a motor (etanol hozzáadása nélkül is megvan ez), akkor a kipufogótól ilyen dadogva jön ki a CO2. Olyan mintha egy ütem kimaradna. Darabosan jön az elégetett gáz ... Ezzel esetleg szűkítettem még a kört ???

(#160) vamzi válasza DJ WOKKY (#159) üzenetére


vamzi
őstag

Amiket felsoroltam mind mind kimérhető autódiagnosztikai eszközökkel. Mi erre egy ilyen kütyüt használunk(nálunk csak kompjúternek nevezik :D).

Minden érzékelő aktuális állapotát ki lehet vele mérni az autóban, csak épp tudni kell, hogy az autó milyen állapotában mely értékekkel operál.

Viszont hibakódban nem feltétlenül fogja hozni a lambda szondát, vagy a hőfok szenzort.

Az etanol még igen, mindig jelentősen olcsóbb, de számomra úgy nem éri meg vele, hogy hideg motorral mennyi nyűggel jár, mert alapvetően többször járok kevesebbet az autóval.

(#161) DJ WOKKY válasza vamzi (#160) üzenetére


DJ WOKKY
addikt

Köszönöm a felvilágosítást.
Egyébként a XVII. ker-ben vagyok rendőr, szóval, ha valamikor felmennék autóval, akkor meg tudnánk nézni ? Valamint pü-ben dobnál nekem egy árat, h csak a felmérés mennyibe lenne? Mert a hiba javítása tudom, hogy nagy intervallumokban mozog sajnos :O

(#162) DJ WOKKY válasza DJ WOKKY (#161) üzenetére


DJ WOKKY
addikt

most nézem csak, hogy te Sárospatak és Debrecen felé laksz, azt hittem, hogy a linkben szereplő Bp. XIV. ker-ben vagy ....

(#163) vamzi válasza DJ WOKKY (#161) üzenetére


vamzi
őstag

Sajnos nem hiszem, hogy megérné ezért cirka 240 km-t megtenned :( (Sárospatak)

Egyébként azt tisztázzuk, hogy nem szakmám az autószerelés, pusztán a fél család az és a fél életemet a műhelyben töltöm és így ragadnak rám a dolgok.

Sajnos nem ismerem pestet így még ajánlani sem tudok semmit sem.

(#164) DJ WOKKY válasza vamzi (#163) üzenetére


DJ WOKKY
addikt

Ige, igen, így már érthető...

Az a baj itthon (Kisújszálláson) csak egy autószerelőnek van ilyen computere, de az nem jó az én típusomhoz, mert már próbáltuk volna. Amit olvastattam, az pesten volt, de oda még 1x nem akarom vinni, mert megint ki tudja mibe trafálnak....

Azért köszönöm a segítséget, most itt próbálkozom....

(#165) SalvadorLynx


SalvadorLynx
aktív tag

Nemrég cseréltettünk kuplung bowdent a skoda feliciánkon mert ki volt szőrösödve. Azóta rendre lelazul és lehetetlenné válik a váltás. Először meghúztam a bowdent és egy napig jó is volt. most ha menni akarok vele mindig meg kell húzni de így a vesződség mellett a pedál is egyre feljebb kerül.

(#166) doc válasza DJ WOKKY (#155) üzenetére


doc
nagyúr

nalam is hasonlokat csinal az auto (ez oregebb, '93-as evjarat)
hidegen folyton leesik a fordulatszam, 5-600 korul kohog, vergodik, aztan kb. 1-2 perc uresjarat utan magara talal, es onnantol remekul megy

(#167) vamzi válasza SalvadorLynx (#165) üzenetére


vamzi
őstag

Tegyetek már egy kontraanyát a kuplung bovden végére, állítsátok be, majd kontrázzátok rá jól az anyát. Ha még mindig változik a kuplung, akkor ott egyéb bajok lesznek. Akár még deformálódhat is valami(tűzfal, pedál, kuplungkinyomó villa, stb...), vagy csak simán az új bovden is kuka.

doc
Én ugyan egy twingot hajtok, de az is ilyesmit csinál, csak ennél enyhébben. Reggel a nagy hidegbe gáz nélkül ráindítok, megemeli az alapjáratot, majd hirtelen lecsökkenti, le is fulladna ha nem rúgnék bele a gázpedálba. Ezt kb 2x eljátssza és aztán beáll az alapjárata. De max kb fél perc az egész. Amiket fentebb soroltam mind át lettek nézve, némelyik cserélve is lett, de ettől nem tudtam megszabadulni, ellenben 2l fogyasztást lefaragtam az új lambda szondával :D az új elosztófedélnek meg azt köszönhetem, hogy nem torpan meg nagyobb gázadásra.

[ Szerkesztve ]

(#168) SalvadorLynx válasza vamzi (#167) üzenetére


SalvadorLynx
aktív tag

Van kontra anya! Bárcsak ilyen egyszerű lenne

(#169) vamzi válasza SalvadorLynx (#168) üzenetére


vamzi
őstag

Ha van kontraanya, akkor annak nem lenne szabad változnia! Ha mégis, akkor ott könnyen lehet valami anyagfáradás. Nézzetek jó alaposan utána. Jártam már úgy, hogy a kuplungpedál akart kiesni a tűzfalon és emiatt vándorolt a holtjáték.

(#170) doc válasza vamzi (#167) üzenetére


doc
nagyúr

hajszalpontosan ezt csinalja nekem is :K
egyebkent erdekes, de a fogyasztasa lenyegesen jobb, mint amikor meg 'jo' volt, akkor 7-8 liter kozott megivott, most meg akarhogy taposom, 6.5L fole nem tudom vinni a fogyasztast. szoval kiegyezek en ezzel igy :D

(#171) DJ WOKKY


DJ WOKKY
addikt

Hölgyeim - Uraim!

A korábbi probléma az E85 és E95 -ös üzemanyag keveréséből adódóan megoldódott.
Az autó újra a régi.
Az alapjárata sem esik le 400-ra... Szóval úgy néz ki, hogy ennek a próbának az eredménye képen lett olyan amilyen volt... Azért még figyelem...

(#172) csigacska


csigacska
tag

Üdv!

1 gyors kérdésem lenne, ismerősnek van egy Fiat Punto gyári 13-as gumikkal, lehetséges lenne-e előre 14"-os gumikat rakni, hátulra pedig maradna a 13"-as.
Ez így szabályos, biztonságos-e?

(szerintem nem, de kellene más véleménye is a dolgoról)

A válaszokat köszi előre is.

[ Szerkesztve ]

(#173) adyz. válasza csigacska (#172) üzenetére


adyz.
aktív tag

lehet, de eleg hulyen fog kinezni (foleg, ha a gumi merete ugyan akkora lesz, a hatara lejteni fog az auto).
inkabb vegyen 4db egyforma felnit es ugy rakassa fel.

(#174) doc


doc
nagyúr

akkor en is kerdezek :)
oreg (18 eves) benzines, injektoros automban nagyon alacsony az alapjarat (eppen 500 felett), de az allitocsavar tekergetese latszolag semmilyen hatassal nincs az alapjaratra, mi lehet a problema? (felteve hogy tenyleg a megfelelo csavart tekergettuk :DDD)

(#175) LOTR


LOTR
addikt

sziasztok
egy kis segítséget szeretnék kérni
egyik ismerősöm kérte, hogy menjek könyvesboltba és kérdezzek utána német nyelvű autószerelő szakkönyvnek
én úgy gondolom a neten egyszerűbb, de mire keressek rá és hol, tuti van köztetek aki találkozott már hasonlóval, esetleg jobban képben van a témában, mint én aki semennyire
előre is köszi

One Ring to rule them all

(#176) Kiki18


Kiki18
őstag

Üdv!
Van egy Ford escortom, de indításnál nem akar elindulni. Nyöszörög a szerencsétlen,de nem akar beindulni. Holt hülye vagyok a témához,de ábrákkal és magyarázatokkal jól megértem,mi lehet a probléma,amit esetleg tudnék is orvosolni.

A probléma akkor kezdődött,amikor 20 perc kocsikázást után a piros lámpa előtt kb 5 méterrel lefulladt,utána nem tudtuk beindítani.Azóta se. Ötlet?

(#177) Kiki18


Kiki18
őstag

Sziasztok
Volna egy Ford escort MKVII szakadt vezérműszíjjal! Vezérműszíjjat feltettem de a gyújtással problémámim vannak! Kissé dadog és erőtlen a gép! főtengelyen jelölés fennt, vezérműtengelyen jelölés alul.Igy sikerült megtudakolnom műtét elött! Remélem rosszat nem csináltam ! (Még!!!!) Ha valaki tudna segíteni megköszönném , mert nem sikerült témában találnom semmit a neten!

Ford escort VII 1.4 Benzines ferdehátú.
Motorkód: F4B

Előre is köszi

(#178) jerry311


jerry311
nagyúr

Opel Meriva 1.7D
Balra huz a gepjarmu.
Futomuallitas volt (illetve nem volt mert a szaki feltette ra az eszkozt es megmutatta, hogy fasza es nem kell allitani rajta). Fekek nem szorulnak. Guminyomas rendben, alufelni rendben, kiegyensulyozottsag is.
Szaki is kiprobalta, azt mondta balra huz, de csak vakargatta a fejet, hogy miert lehet.

Otletek?

(#179) csyo


csyo
senior tag

sziasztok!

A kocsimat 3 hétig nem használtam, es mikor beultem a kulcs elforditasakor semmi sem tortent.
Az akku teljesen lemerult. Semmi hang, se lámpa, se semmi nem mukodott...

Megbikáztuk, akkor elindult... Autokaztam vele 15-20 percet, hogy toltson.
Hazajottem, leállitottam a motort.
A gyujtast visszatettem rá, és égettem a lámpát, meg ment a zene.
5 perc után teljesen lemerult ujbol.

Ez normális?
Az akku meghalt, vagy tobbet kellene toltsek rá?

Ha uj akkut kellene vennem melyiket ajánlanátok?
BMW 316i (1997) benzines

ezeket találtam:
BOSH

ALPHALINE 065

TAB 065 075

Pennie King

LION 065 075

EXIDE 075

Láma vagyok hozzá, sose vettem aksit, sose toltottem, em értek hozzá:-/
Segitsetek pls :R

Legyen szép a napod!

(#180) jerry311 válasza csyo (#179) üzenetére


jerry311
nagyúr

Igen. Egyreszt 15-20 perc alatt nem toltodik fel nullarol.
Masreszt nem szeretik a melykisutest, de nagyon nem.
Ket lehetoseget latok az akku elott: egy teljes feltoltes utan mukodik vagy nem.
Utobbi esetben johet a csere.
Az egy dolog, hogy a riaszto meg a tobbi dolog eszi az aramot, ezert ha nem hasznalod az autot akkor lemerul, de lehet erdemes ranezetni, hogy biztos csak az esz az aramot.

(#181) papp_no1


papp_no1
senior tag

Sziasztok! Olyan problémám van,hogy a Renault Scenic 1,4 16V ( benzin üzemű) autónkba nem működött a klíma, kiszedtük a klímamotort külön tesztelve működik ezért a biztosítékokra gondoltunk hogy ott a hiba. Igen ám, kiszedtük visszatettük őket, de az immobilizerünk letiltotta az autót, olyan kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy hogyan kell és hova beírni a kódot? ( Az autó papírjai, szervizkönyvébe nem találtuk meg sajnos, magyar nyelvű találatot nem adott ki a google) Várom mihamarabbi válaszaitok, pn199

(#182) Ifj.Árpi


Ifj.Árpi
csendes tag

Sziasztok!Meg tudja valaki mondani, hogy milyen kocsihoz való ez az üveg?
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/karosszeria/szelvedo_uveg/auto_oldaluveg_1625405210.html

Előre is köszi!

Ne játsz az életeddel..jászik az veled éppen eleget!

(#183) papp_no1 válasza papp_no1 (#181) üzenetére


papp_no1
senior tag

gyenge volt az akku töltés, töltés után működik ,problem solved

(#184) csyo


csyo
senior tag

BMW 316i (1997) benzines

Tegnap este egy "klattyanást" hallottam indulás után 30 méterrel.(azt hittem rámentem egy muanyag flakonra, vagy hasonlora)
Szokás szerint lejottem a padkáról, ahogy mindig, ott nem éreztem semmi bajt (4 kerékkel állok fent, arra gondoltam esetleg az alja leérhetett?)

Utána éreztem, h a kocsi nem húz. Sebességbe teszem, de nincs ereje. Álló helyzetből csak vánszorogva indul el 1, és 2-esben is. Nem lehet gyorsulni vele, vánszorog, mint egy reumás csiga.
Dombon felfelé nagyon lassan tud felkapaszkodni:-/
A motorfék jó,

Ha a kuplungot benyomom, lassabban jön vissza, mint szokott (tegnap este alig akart visszajönni, szépen lassan ereszkedett csak vissza). És emellett remeg (rezeg) is. Nem erősen, de rezeg folyamatosan, ha sebességben van, ha nincs.

Elszállt az ereje.

Mi történhetett? Hogy tudom megjavítani?

[ Szerkesztve ]

Legyen szép a napod!

(#185) Winner_hun


Winner_hun
félisten

96-os Peugeot Boxer:
- komplett motorfelújítás után próba, hidegen remek, viszont melegen füstöl, erőtlen, nem megy, valószínűleg adagoló probléma
- adagoló felújítás után a probléma megszűnt
- kb. 1000 km megtétele után adagolón gázolajszivárgás észlelve egy kupaknál. Műanyag volt, fémre ki lett cserélve, folyás megszűnt. Viszont ezután jön a probléma: eljöttem a kupakcsere után, mondta az illető hogy lehet dadogás mert az adagolóból kifolyt a gázolaj. Ok.
- mentem vagy 3 km-t, elkezdett dadogni és kéken füstölni. Motor azonnal leállít, pár perc várakozás után indítottam, simán indult. A következő 50 km gond nélkül lement, majd ismét előjött a füstölés és a 4 hengerből 2 vagy 3 üzemelése. Megint leálltam, pár perc várakozás után ment rendesen. Aztán rövid időn belül ismét előjött a menni nem akarás.
- egy ideig csak melegen csinálta de mostmár hidegen is előjön sajnos. Viszont melegen elég neki pár perc hogy észhez térjen, hidegen 25-30 percet kell várni hogy ismét használni lehessen a kocsit.

A probléma teljesen véletlenszerűen jön elő. Mi lehet a gond, az adagolóval van valami vagy máshol kéne keresni a problémát? Az üzemanyagszűrőtől az adagolóig vezető cső ki lett cserélve egy átlátszóra, hátha levegőt kap valahol. Viszont nem láttam ott semmi levegőt mikor rakoncátlankodott. Kéne valami segítség hogy merre tovább, mit kéne nézni mert eléggé kéne a kocsi és nem igazán érek rá fél órákat várni benne hogy haladni lehessen. Eddig szerencsére nem állt le Bp-n de elég sokat kell majd bejárnom, nagyon nem kéne hogy valahol sztrájkoljon a kocsi ahol félre se tudok állni...

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#186) Babetta-X válasza Winner_hun (#185) üzenetére


Babetta-X
senior tag

Az adagolót garanciában csinálták meg? Az összes többi cső is jó? Én tuti ezeket kezdeném figyelgetni.

(#187) Babetta-X válasza csyo (#184) üzenetére


Babetta-X
senior tag

Ha az alja leért volna, és esetleg benyomja a kipufogót olyan mértékben, hogy ne menjen, akkor nagyobb hangot hallottál volna, de egy alánézést megér a dolog, viszont akkor a hangja is változna.

A kuplung hibád eddig is megvolt? Nem csúszik? (tehát a motor pörög, de az autó nem megy annyira, mondjuk ez egyesben padlógázon tesztelhető dolog)

(#188) Winner_hun válasza Babetta-X (#186) üzenetére


Winner_hun
félisten

Ma derült ki hogy az egyik porlasztó lesz a ludas. Míg 3 db 130 bar körül permetez, addig a 4. 250 körül is max. spriccel egy kicsit. Bár azt nem értem hogy egyszer jó egyszer meg nem, ez hogy lehet.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#189) qdak válasza Winner_hun (#188) üzenetére


qdak
addikt

nekem az elvileg hasznalt bevizsgalt porlasztoim voltak igy, 1x nagyon kiraly, majd 1x csak kopog a moci, oszehugyoztak maguukat, de annyira, h dolt beloluk a zolaj, vegen a regiek lettek karba kapva, azt vissza, most jo (koppkopp) akkor meg hidegen ment, melegen alapjaraton lealt a kocsi, meg ontotta a kek et, nem kicsit volt ciki, azt hittek en benazok h lefulladok alandoan, legszebb volt havas uton, keresztezo elott fek, erzem h fulladni kezd, odanyomok neki, kocsin lok egyet, oskalva erek a keresztbe, kocsi leall, szervo meg ugye ellmegy ilyenkor mindenbol, eleg asd volt :( meg nem kicsit veszelyes e s ciki

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#190) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

Remélem nem túl OFF.

Nyárigumi vásárlás előtt állok. Jelenlegi 185/65R14 gumit le tudom cserélni felnicsere nélkül 195/60R15 -re?
Elvileg ez a hozzá tartozó váltóméret.

⭐ Stella

(#191) doc válasza radi8tor (#190) üzenetére


doc
nagyúr

14-es felnire 15-os gumi? :F

(#192) radi8tor válasza doc (#191) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ezt írja váltóméretnek...

⭐ Stella

(#193) aphra2 válasza radi8tor (#192) üzenetére


aphra2
aktív tag

Lehet ez a váltó méret ,... de 15-ös felnihez :K

Probléma??Hát az meg micsoda?!!

(#194) radi8tor válasza aphra2 (#193) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ja értem. Ez szomorú, mert a kinézett gumi nincs ilyen méretben. :O

⭐ Stella

(#195) csyo válasza Babetta-X (#187) üzenetére


csyo
senior tag

kiderult, h a kuplung szállt el..
Nevetségesen belassult a kocsi, dombon felfelé majd kilehelte a lelkét...
Azota javitva lett:-)

Legyen szép a napod!

(#196) Darth_Revan


Darth_Revan
veterán

Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy a Mitsubishi Pajero 1994 2.5 TD-s kocsiban hol van a pollen filter ? Külföldi fórum alapján a kesztyűtartó mögött, de ott nem találom...

Köszönöm!

(#197) Babetta-X válasza Darth_Revan (#196) üzenetére


Babetta-X
senior tag

Szia! Kesztyűtartó alatt a lábtérnél szokott lenni, illetve ha felhajtod a motorháztetőt a tűzfal előtt a műanyag fedő alatt is, bár oda inkább a VW konszern szokta rakni. Persze ezek csak általános helyek, ennél sokkal ügyesebb is lehet :)

[ Szerkesztve ]

(#198) szőröscica


szőröscica
addikt

Hello!

Egy autódiagnosztikában jártas illető meg tudná mondani nekem ennek a programnak a nevét?
[link]

Sajnos csak ilyen képem van róla. Nem saját autó.

[ Szerkesztve ]

(#199) pocokxx


pocokxx
Közösségépítő

Remélem még nézegetik a topikot hozzáértők is...:)

Sziasztok!

Az autómban állandóan kiég egy biztosíték, ami az elektromos ablaklehúzásért és az ablaktörlőért is felelős. Munkámból kifolyólag gyakran kell fel-lehúznom az ablakot, és elég kellemetlen... 20-as volt benne eredetileg, kicseréltem 25-ösre, de ez sem bírja sokkal tovább, ennél nagyobbat meg nem merek belerakni... Mi lehet a gond? Zárlat nincs, mert egy darabig működik rendesen:nem hallani, hogy szorulna, simán fut.

Köszi előre is!

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#200) jerry311 válasza pocokxx (#199) üzenetére


jerry311
nagyúr

Mikor ég ki? Húzás közben? Vagy egyszer csak felhúztad az ablakot és onnantól nem jön le vagy fordítva?
Ha húzás közben, akkor lehet mégis csak szorul. Ha alsó vagy felső végállásból, akkor lehet a végálláskapcsoló kontakt hibás és amikor nem állítja le a motort, akkor kiég a biztosíték.
Hmm?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.