Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Egy korszak vége
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- Digitális Állampolgárság Program
- Karácsonyi pofára esés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Mikor ég ki? Húzás közben? Vagy egyszer csak felhúztad az ablakot és onnantól nem jön le vagy fordítva?
Ha húzás közben, akkor lehet mégis csak szorul. Ha alsó vagy felső végállásból, akkor lehet a végálláskapcsoló kontakt hibás és amikor nem állítja le a motort, akkor kiég a biztosíték.
Hmm? -
pocokxx
Közösségépítő
Remélem még nézegetik a topikot hozzáértők is...
Sziasztok!
Az autómban állandóan kiég egy biztosíték, ami az elektromos ablaklehúzásért és az ablaktörlőért is felelős. Munkámból kifolyólag gyakran kell fel-lehúznom az ablakot, és elég kellemetlen... 20-as volt benne eredetileg, kicseréltem 25-ösre, de ez sem bírja sokkal tovább, ennél nagyobbat meg nem merek belerakni... Mi lehet a gond? Zárlat nincs, mert egy darabig működik rendesen:nem hallani, hogy szorulna, simán fut.
Köszi előre is!
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
szőröscica
addikt
Hello!
Egy autódiagnosztikában jártas illető meg tudná mondani nekem ennek a programnak a nevét?
[link]Sajnos csak ilyen képem van róla. Nem saját autó.
[ Szerkesztve ]
-
Babetta-X
senior tag
válasz Darth_Revan #196 üzenetére
Szia! Kesztyűtartó alatt a lábtérnél szokott lenni, illetve ha felhajtod a motorháztetőt a tűzfal előtt a műanyag fedő alatt is, bár oda inkább a VW konszern szokta rakni. Persze ezek csak általános helyek, ennél sokkal ügyesebb is lehet
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy a Mitsubishi Pajero 1994 2.5 TD-s kocsiban hol van a pollen filter ? Külföldi fórum alapján a kesztyűtartó mögött, de ott nem találom...Köszönöm!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Remélem nem túl OFF.
Nyárigumi vásárlás előtt állok. Jelenlegi 185/65R14 gumit le tudom cserélni felnicsere nélkül 195/60R15 -re?
Elvileg ez a hozzá tartozó váltóméret.⭐ Stella
-
qdak
addikt
válasz Winner_hun #188 üzenetére
nekem az elvileg hasznalt bevizsgalt porlasztoim voltak igy, 1x nagyon kiraly, majd 1x csak kopog a moci, oszehugyoztak maguukat, de annyira, h dolt beloluk a zolaj, vegen a regiek lettek karba kapva, azt vissza, most jo (koppkopp) akkor meg hidegen ment, melegen alapjaraton lealt a kocsi, meg ontotta a kek et, nem kicsit volt ciki, azt hittek en benazok h lefulladok alandoan, legszebb volt havas uton, keresztezo elott fek, erzem h fulladni kezd, odanyomok neki, kocsin lok egyet, oskalva erek a keresztbe, kocsi leall, szervo meg ugye ellmegy ilyenkor mindenbol, eleg asd volt meg nem kicsit veszelyes e s ciki
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Babetta-X
senior tag
Ha az alja leért volna, és esetleg benyomja a kipufogót olyan mértékben, hogy ne menjen, akkor nagyobb hangot hallottál volna, de egy alánézést megér a dolog, viszont akkor a hangja is változna.
A kuplung hibád eddig is megvolt? Nem csúszik? (tehát a motor pörög, de az autó nem megy annyira, mondjuk ez egyesben padlógázon tesztelhető dolog)
-
Babetta-X
senior tag
válasz Winner_hun #185 üzenetére
Az adagolót garanciában csinálták meg? Az összes többi cső is jó? Én tuti ezeket kezdeném figyelgetni.
-
Winner_hun
titán
96-os Peugeot Boxer:
- komplett motorfelújítás után próba, hidegen remek, viszont melegen füstöl, erőtlen, nem megy, valószínűleg adagoló probléma
- adagoló felújítás után a probléma megszűnt
- kb. 1000 km megtétele után adagolón gázolajszivárgás észlelve egy kupaknál. Műanyag volt, fémre ki lett cserélve, folyás megszűnt. Viszont ezután jön a probléma: eljöttem a kupakcsere után, mondta az illető hogy lehet dadogás mert az adagolóból kifolyt a gázolaj. Ok.
- mentem vagy 3 km-t, elkezdett dadogni és kéken füstölni. Motor azonnal leállít, pár perc várakozás után indítottam, simán indult. A következő 50 km gond nélkül lement, majd ismét előjött a füstölés és a 4 hengerből 2 vagy 3 üzemelése. Megint leálltam, pár perc várakozás után ment rendesen. Aztán rövid időn belül ismét előjött a menni nem akarás.
- egy ideig csak melegen csinálta de mostmár hidegen is előjön sajnos. Viszont melegen elég neki pár perc hogy észhez térjen, hidegen 25-30 percet kell várni hogy ismét használni lehessen a kocsit.A probléma teljesen véletlenszerűen jön elő. Mi lehet a gond, az adagolóval van valami vagy máshol kéne keresni a problémát? Az üzemanyagszűrőtől az adagolóig vezető cső ki lett cserélve egy átlátszóra, hátha levegőt kap valahol. Viszont nem láttam ott semmi levegőt mikor rakoncátlankodott. Kéne valami segítség hogy merre tovább, mit kéne nézni mert eléggé kéne a kocsi és nem igazán érek rá fél órákat várni benne hogy haladni lehessen. Eddig szerencsére nem állt le Bp-n de elég sokat kell majd bejárnom, nagyon nem kéne hogy valahol sztrájkoljon a kocsi ahol félre se tudok állni...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
csyo
senior tag
BMW 316i (1997) benzines
Tegnap este egy "klattyanást" hallottam indulás után 30 méterrel.(azt hittem rámentem egy muanyag flakonra, vagy hasonlora)
Szokás szerint lejottem a padkáról, ahogy mindig, ott nem éreztem semmi bajt (4 kerékkel állok fent, arra gondoltam esetleg az alja leérhetett?)Utána éreztem, h a kocsi nem húz. Sebességbe teszem, de nincs ereje. Álló helyzetből csak vánszorogva indul el 1, és 2-esben is. Nem lehet gyorsulni vele, vánszorog, mint egy reumás csiga.
Dombon felfelé nagyon lassan tud felkapaszkodni:-/
A motorfék jó,Ha a kuplungot benyomom, lassabban jön vissza, mint szokott (tegnap este alig akart visszajönni, szépen lassan ereszkedett csak vissza). És emellett remeg (rezeg) is. Nem erősen, de rezeg folyamatosan, ha sebességben van, ha nincs.
Elszállt az ereje.
Mi történhetett? Hogy tudom megjavítani?
[ Szerkesztve ]
Legyen szép a napod!
-
Ifj.Árpi
csendes tag
Sziasztok!Meg tudja valaki mondani, hogy milyen kocsihoz való ez az üveg?
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/karosszeria/szelvedo_uveg/auto_oldaluveg_1625405210.htmlElőre is köszi!
Ne játsz az életeddel..jászik az veled éppen eleget!
-
senior tag
Sziasztok! Olyan problémám van,hogy a Renault Scenic 1,4 16V ( benzin üzemű) autónkba nem működött a klíma, kiszedtük a klímamotort külön tesztelve működik ezért a biztosítékokra gondoltunk hogy ott a hiba. Igen ám, kiszedtük visszatettük őket, de az immobilizerünk letiltotta az autót, olyan kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy hogyan kell és hova beírni a kódot? ( Az autó papírjai, szervizkönyvébe nem találtuk meg sajnos, magyar nyelvű találatot nem adott ki a google) Várom mihamarabbi válaszaitok, pn199
-
jerry311
nagyúr
Igen. Egyreszt 15-20 perc alatt nem toltodik fel nullarol.
Masreszt nem szeretik a melykisutest, de nagyon nem.
Ket lehetoseget latok az akku elott: egy teljes feltoltes utan mukodik vagy nem.
Utobbi esetben johet a csere.
Az egy dolog, hogy a riaszto meg a tobbi dolog eszi az aramot, ezert ha nem hasznalod az autot akkor lemerul, de lehet erdemes ranezetni, hogy biztos csak az esz az aramot. -
csyo
senior tag
sziasztok!
A kocsimat 3 hétig nem használtam, es mikor beultem a kulcs elforditasakor semmi sem tortent.
Az akku teljesen lemerult. Semmi hang, se lámpa, se semmi nem mukodott...Megbikáztuk, akkor elindult... Autokaztam vele 15-20 percet, hogy toltson.
Hazajottem, leállitottam a motort.
A gyujtast visszatettem rá, és égettem a lámpát, meg ment a zene.
5 perc után teljesen lemerult ujbol.Ez normális?
Az akku meghalt, vagy tobbet kellene toltsek rá?Ha uj akkut kellene vennem melyiket ajánlanátok?
BMW 316i (1997) benzinesezeket találtam:
BOSHLáma vagyok hozzá, sose vettem aksit, sose toltottem, em értek hozzá:-/
Segitsetek plsLegyen szép a napod!
-
jerry311
nagyúr
Opel Meriva 1.7D
Balra huz a gepjarmu.
Futomuallitas volt (illetve nem volt mert a szaki feltette ra az eszkozt es megmutatta, hogy fasza es nem kell allitani rajta). Fekek nem szorulnak. Guminyomas rendben, alufelni rendben, kiegyensulyozottsag is.
Szaki is kiprobalta, azt mondta balra huz, de csak vakargatta a fejet, hogy miert lehet.Otletek?
-
őstag
Sziasztok
Volna egy Ford escort MKVII szakadt vezérműszíjjal! Vezérműszíjjat feltettem de a gyújtással problémámim vannak! Kissé dadog és erőtlen a gép! főtengelyen jelölés fennt, vezérműtengelyen jelölés alul.Igy sikerült megtudakolnom műtét elött! Remélem rosszat nem csináltam ! (Még!!!!) Ha valaki tudna segíteni megköszönném , mert nem sikerült témában találnom semmit a neten!Ford escort VII 1.4 Benzines ferdehátú.
Motorkód: F4BElőre is köszi
-
őstag
Üdv!
Van egy Ford escortom, de indításnál nem akar elindulni. Nyöszörög a szerencsétlen,de nem akar beindulni. Holt hülye vagyok a témához,de ábrákkal és magyarázatokkal jól megértem,mi lehet a probléma,amit esetleg tudnék is orvosolni.A probléma akkor kezdődött,amikor 20 perc kocsikázást után a piros lámpa előtt kb 5 méterrel lefulladt,utána nem tudtuk beindítani.Azóta se. Ötlet?
-
LOTR
addikt
sziasztok
egy kis segítséget szeretnék kérni
egyik ismerősöm kérte, hogy menjek könyvesboltba és kérdezzek utána német nyelvű autószerelő szakkönyvnek
én úgy gondolom a neten egyszerűbb, de mire keressek rá és hol, tuti van köztetek aki találkozott már hasonlóval, esetleg jobban képben van a témában, mint én aki semennyire
előre is kösziOne Ring to rule them all
-
doc
nagyúr
akkor en is kerdezek
oreg (18 eves) benzines, injektoros automban nagyon alacsony az alapjarat (eppen 500 felett), de az allitocsavar tekergetese latszolag semmilyen hatassal nincs az alapjaratra, mi lehet a problema? (felteve hogy tenyleg a megfelelo csavart tekergettuk ) -
csigacska
tag
Üdv!
1 gyors kérdésem lenne, ismerősnek van egy Fiat Punto gyári 13-as gumikkal, lehetséges lenne-e előre 14"-os gumikat rakni, hátulra pedig maradna a 13"-as.
Ez így szabályos, biztonságos-e?(szerintem nem, de kellene más véleménye is a dolgoról)
A válaszokat köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
DJ WOKKY
addikt
Hölgyeim - Uraim!
A korábbi probléma az E85 és E95 -ös üzemanyag keveréséből adódóan megoldódott.
Az autó újra a régi.
Az alapjárata sem esik le 400-ra... Szóval úgy néz ki, hogy ennek a próbának az eredménye képen lett olyan amilyen volt... Azért még figyelem... -
vamzi
senior tag
válasz SalvadorLynx #168 üzenetére
Ha van kontraanya, akkor annak nem lenne szabad változnia! Ha mégis, akkor ott könnyen lehet valami anyagfáradás. Nézzetek jó alaposan utána. Jártam már úgy, hogy a kuplungpedál akart kiesni a tűzfalon és emiatt vándorolt a holtjáték.
-
vamzi
senior tag
válasz SalvadorLynx #165 üzenetére
Tegyetek már egy kontraanyát a kuplung bovden végére, állítsátok be, majd kontrázzátok rá jól az anyát. Ha még mindig változik a kuplung, akkor ott egyéb bajok lesznek. Akár még deformálódhat is valami(tűzfal, pedál, kuplungkinyomó villa, stb...), vagy csak simán az új bovden is kuka.
doc
Én ugyan egy twingot hajtok, de az is ilyesmit csinál, csak ennél enyhébben. Reggel a nagy hidegbe gáz nélkül ráindítok, megemeli az alapjáratot, majd hirtelen lecsökkenti, le is fulladna ha nem rúgnék bele a gázpedálba. Ezt kb 2x eljátssza és aztán beáll az alapjárata. De max kb fél perc az egész. Amiket fentebb soroltam mind át lettek nézve, némelyik cserélve is lett, de ettől nem tudtam megszabadulni, ellenben 2l fogyasztást lefaragtam az új lambda szondával az új elosztófedélnek meg azt köszönhetem, hogy nem torpan meg nagyobb gázadásra.[ Szerkesztve ]
-
SalvadorLynx
aktív tag
Nemrég cseréltettünk kuplung bowdent a skoda feliciánkon mert ki volt szőrösödve. Azóta rendre lelazul és lehetetlenné válik a váltás. Először meghúztam a bowdent és egy napig jó is volt. most ha menni akarok vele mindig meg kell húzni de így a vesződség mellett a pedál is egyre feljebb kerül.
-
DJ WOKKY
addikt
Ige, igen, így már érthető...
Az a baj itthon (Kisújszálláson) csak egy autószerelőnek van ilyen computere, de az nem jó az én típusomhoz, mert már próbáltuk volna. Amit olvastattam, az pesten volt, de oda még 1x nem akarom vinni, mert megint ki tudja mibe trafálnak....
Azért köszönöm a segítséget, most itt próbálkozom....
-
vamzi
senior tag
válasz DJ WOKKY #161 üzenetére
Sajnos nem hiszem, hogy megérné ezért cirka 240 km-t megtenned (Sárospatak)
Egyébként azt tisztázzuk, hogy nem szakmám az autószerelés, pusztán a fél család az és a fél életemet a műhelyben töltöm és így ragadnak rám a dolgok.
Sajnos nem ismerem pestet így még ajánlani sem tudok semmit sem.
-
DJ WOKKY
addikt
Köszönöm a felvilágosítást.
Egyébként a XVII. ker-ben vagyok rendőr, szóval, ha valamikor felmennék autóval, akkor meg tudnánk nézni ? Valamint pü-ben dobnál nekem egy árat, h csak a felmérés mennyibe lenne? Mert a hiba javítása tudom, hogy nagy intervallumokban mozog sajnos -
vamzi
senior tag
válasz DJ WOKKY #159 üzenetére
Amiket felsoroltam mind mind kimérhető autódiagnosztikai eszközökkel. Mi erre egy ilyen kütyüt használunk(nálunk csak kompjúternek nevezik ).
Minden érzékelő aktuális állapotát ki lehet vele mérni az autóban, csak épp tudni kell, hogy az autó milyen állapotában mely értékekkel operál.
Viszont hibakódban nem feltétlenül fogja hozni a lambda szondát, vagy a hőfok szenzort.
Az etanol még igen, mindig jelentősen olcsóbb, de számomra úgy nem éri meg vele, hogy hideg motorral mennyi nyűggel jár, mert alapvetően többször járok kevesebbet az autóval.
-
DJ WOKKY
addikt
Köszönöm a segítséget. Igen a lambda szondát is említették még.
Egyébként ezek közül hogy tudom a kör szűkíteni ? Mivel a számítógépes hibakiolvasás sem mondta meg akkor konkrétan a hibát.
Ősszel volt rajta egy kisebb lyukadás, amit akkor be is hegesztettem, azóta nem hallom, hogy lyukas lenne. Katalizátor ki van véve belőle (már így vettem). Így egyébként tényleg csökken a fogyasztása, ha ez ki van véve ? Mert én így hallottam....Etanol: azért még most is 100 Ft-al olcsóbb kb., így 10'000 Ft-os tankolásnál + 100km-t jelent kb. nekem ez, van hogy 130-at. Csak egyedül ez idegesít, hogy hideg motornál ezt csinálja...
Egyébként ez nem befolyásolja az alkatrész kopásának gyorsítását, vagy bármi hibalehetőség meglétét, ha etanol-t teszek a 95-öshöz ?
Illetve azt is hallottam, hogy sok autónál nem árt egy szabályzó, vagy adagoló neki, vagy valami ilyesmi (sajnos a pontos neve nem jut eszembe most), viszont ami injectoros, annál nem kell, elméletileg? Erről mi a véleményed ??? Te hogy használtad ?Azt tenném még hozzá, hogy amikor alapjáraton jár a motor (etanol hozzáadása nélkül is megvan ez), akkor a kipufogótól ilyen dadogva jön ki a CO2. Olyan mintha egy ütem kimaradna. Darabosan jön az elégetett gáz ... Ezzel esetleg szűkítettem még a kört ???
-
vamzi
senior tag
válasz DJ WOKKY #155 üzenetére
Lambda szonda, alapjárati léptetőmotor, motorfordulatszám szenzor, motor hőfokszenzor... stb. Soroljam még mik lehetnek a hibák?
A gyenge hideg motort az etanol okozza, mert nincs beállítva hozzá az autód. A kiputól max a hangja nő meg és minimálisan a fogyasztása ha lyukas(jó, teljesítménye is változik), de az nem fogja a fordulatszámodat 400-ra levinni (hacsak nincs a katalizátorod eltömődve, de azt éreznéd, mert gyengülne a motor).
Járj ki minél több üzemanyagot a gépből, hogy ne maradjon benne alkohol. Pár éve nyáron még én is azt tankoltam 50%-ban, de már az sem éri meg igazán,na és persze csak melegben érdemes.
-
DJ WOKKY
addikt
Sziasztok! Jobb híján írok ide is, ha esetleg valaki tud, egy jobb topicot, akkor belinkelheti, mert keresgettem, de nem találtam....
Szóval a lényeg:
Van egy 99-es évjáratú 1.4i -es Ford Escortom, ami 5 ajtós, ferde hátú.
A problémám vele a következő: tavaly az alapjárat elkezdett leesni kb. 400-as fordulatra, valamint volt hogy tartósan 2500-3000-esen ragadt. Akkor is amikor már a motor üzem meleg volt. Ekkor elvittem egy autószerelőhöz, aztán számítógéppel kiolvasta a hibát, és arra jutott, hogy vízhőfog mérőt kell cserélni. Azonban pár nap múlva ismét jelentkezett a hiba, de az autószerelő sajnos már nem tudott segíteni, mert csak találgatott. Lehet alapjárati motor, lehet lyukas kipufogó, lehet ez, lehet az.
Majd csodával elmúlt.
Most kb. 1 hete ismét jelentkezik a probléma.
Érdekes, hogy 3-4 nap elteltével megszűnt 1 napra, ezután egyik ismerősöm mondta, hogy ő 50-50%-ban úgy jár, hogy tankolás fele E85 másik fele pedig E95. Kipróbáltam.
Először semmi. Majd másnap mikor hideg motorral indítottam, akkor (ugye mivel autómata szívatója van, így pár percig 2500-as fordulattól esik folyamatosan lefele, még be nem melegszik min. szintig a motor) kicsit dadogott, valamint elinduláskor lassan reagált a gázadásnak. Gondolkozott, amikor üresbe kapcsolva adtam neki egy kis gázt.
Még mindig van a keverékből, kb. 80 km-re való.Valaki tud ezzel kapcsolatban valamit mondani ????
Mert a hideg motorral való indulás valószínű az etanol miatt van, viszont a fordulat szám esés kb. 400-ra kinyomott kuplunggal, ami korábban is volt E95-ös benzinnel is, azt nem tudom.Várom a segítő hsz.-eket...
-
qdak
addikt
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
-
zoo8800
veterán
jah bocs vázszám-motorszám nekem 8
a japán kocsik nem szoktak fapadosak lenni. Szervo, villanyablak, központi zár általában van. A motoron nincs véletlenül egy szervopumpa? Olyan (olyasmi) ékszíj hajtja, mint a generátort. Vagyis ne a vezérlésnél keresd. Tippem szerint szervos a kocsi, csak nem működik.rip and tear, until it is done
-
qdak
addikt
hát sztem sem volt az onnan el vidve sehova
oda átkocsikázok akkor anyit csak ki bir légszurő nélkul ...
rem ugy lessz :-Dzoo8800
nem a vázszám a motor szám kell de találtam képet, sajna nem néztem még, azota nem votlma kint betegség miatt :Sa futómű elpattog sajna :S mögöttem jöttek meg éreztuk is mikor elkezdett csuszni a segge hazafele :-D
amugy magasan is van nem tom mien rugok le7nek benne :I de msot egyenlöre ez nem zavar, csak a lengéscsillapito lesz kicserélve.
amugy még 1 hulye kérdés bocsi :$: a GLX ben sztem kéne lennie szervonak_? mert vmi eszméletlen nehéz kormányozni
ksözi mindnekienk[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Canyon Stoic 2 XL
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest