Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Egy korszak vége
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- Digitális Állampolgárság Program
- Karácsonyi pofára esés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
virkir
veterán
válasz Winner_hun #18 üzenetére
Évjárata fontos lenne mert attól függ a porlasztó típusa, ha régebbi akkor valószínűleg dugulásod lehet az alapjárati fúvókánál, típushiba, hogy a szívászajcsökkentő (az a duci a légszűrő és a karbi között) egy idő után el kezd szőszőlni.Megoldás, kiveszed a fúvókát, szét húzod , kifujod tüdőböl, oszt vissza.
Ha jó akkor örülsz és mész, ha nem akkor lehet hogy a pillangószelep tengely kopott el és fals levegőt szív időnként a motor, na akkor keress egy megbízható Polskis szerelőt ő tuti meg tudja oldani tengely cserével.
Az újabb évjáratokra szereltek elektromos alapjárati szelepet az szokott megakadni, itt a megoldás, kiveszed, széthúzod, és ami a mágnesből kilóg (egy pöcök) azt csípőfogóval levágod, ha jó mész, ha nem akkor itt is lehet tengelykopás.
A kuplungra igy látatlanba azt mondanám eltört a szerkezet függetlenül attól hogy most volt csere, lehet csak tárcsát tettek be, az, hogy nincs holtjáték és mégsem emel ki jellemző hiba."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Gmail
- Mobil flották
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hogwarts Legacy teszt
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest