Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Ketogén étrend
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ivan15
senior tag
Akkor lesz az érdekes, amikor a sebességváltónál a bőrről pattogzani kezd a festék..
Motor karbantartásos kérdésem lenne:
sokan mondják,hogy kéthavonta 1x legalább autopályán nagyobb sebességgel kell menni kb. 200 km-t hogy a katalizátorból és benzin-bef.pumpákról, szelepekről stb leégjen a rárakódott salak...
De miért kell száguldoznom ehhez? Ha nem autópályán mennék, hanem főúton 60-70-el és nem váltanék fel 5ösbe hanem 3-esben hagyom, akkor ugyanazt a 3500-as fordulatot, fogyasztást, sőt erősebb melegedés az eredmény mint autópályán 5-ben 140-nél.
Ha 2havonta 1x igy mennék 50-100km-t (3asban 60-70el 3500on), kiég a salak igy is nem? Ezt lehet igy is vagy nem? Jó ez igy? Nem akarnék kimenni az autópályára és céltalanul 100-200km-t csak emiatt menni...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB