Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Formaster
Topikgazda
Oké, utánaolvastam, mindenhol ezt szajkózzák, hogy a rossz kerék menjen előre. Lehet hogy csak nekem megy kvára a vezetés és én kapnék idegbajt attól, ha kanyarban nem tudnék kormányozni, mintha kicsit megcsúszna a háta Kicsit olyan, mint ha ezt a baromságot a gumis cégek pumpálnák azért, hogy a laikus az első kanyarban szívrohamot kapjon és szaladjon lecseréltetni a másik két kopott gumit is
"A világ egyik legnagyobb gumigyára megrendelt nálunk 2005-ben egy háromhetes tréningsorozatot, aminek egyik lényeges eleme volt, hogy a gyár szerződött partnereivel tudatosítsa a gyári követelményt, mindig hátra kell szerelni az ügyfélnek a jobb állapotú gumikat."
Nekem mondhat bárki bármit, +500e km-el a lábamban mindig is elöl volt és lesz a jobban fogó gumi. Tojok rá, ha megcsusszan a hátulja, amíg van mivel kormányozni, fékezni, gázt adni.
[ Szerkesztve ]