Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14695) #42667776 válasza ginola (#14694) üzenetére


#42667776
törölt tag

Én csak amatőr vagyok és nem szeretném senkinek a hozzáértését megkérdőjelezni, de szerintem is az lehet amit bence írt. Nem egyszerű a felület előkészítése (polírozása) én csak a Wolf nano-ból indulok ki ami hasonló a C Quartz-hoz tapasztaltam, hogy foltos, csíkos tud lenni és újabb réteg felvitelével nem javítható ki a hiba, a tapadó rétegét pedig csak polírozással lehet eltávolítani és újra felkenni. Gyakoroltam egy darabig mire az első hibátlan lett, persze saját autón és egy elemen mielőtt nekiálltam az egésznek. A bogároldó használata pedig szerintem szükségtelen ha jó a bevonat ez lenne a lényege a könnyű tisztíthatóság védelem a környezeti hatások ellen.

"A nano bevonatok kialakításánál figyelembe kell venni:
A nano kezelésre kerülő felületen van valamilyen bevonat, amely a korábbi kezelésekből visszamaradt. Polírozásból, viaszos védelemből, samponos tisztításokból, üvegtisztításból szermaradványok lehetnek a felületen. A nano kezeléskor ezt a bevonatot a felületről el kell távolítania a nano bevonónak, és ennek a helyére kell „rendeződnie” a nano bevonatnak. A nano bevonók összetevőik által képesek erre, de nem alkalmasak a különböző oldószerek pl. az izopropil-alkohol.
Az egyenletes és megfelelő vastagságú nano bevonat kialakításához ezért szükséges, az első alkalommal a többszöri felületkezelés, a többszöri felület bevonás. A többszöri, legalább két rétegben történő alkalmazás a felületet nem károsítja, mert a nano réteget nem lehet „túladagolni”, - hiszen önmagához nem tapad. A kialakuló optimális vastagságon túl, a vastagsága tovább nem növelhető. A megfelelően kialakított nano bevonat a felületet képes hosszú időn át megvédeni a környezeti hatásoktól.