Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pala

    veterán

    válasz barnam_ #1436 üzenetére

    Szerintem nem ugyanarra a "berángatásra" gondolunk. :) Nekem FC2-ben semmi gondom, sose rángat.
    Amit én tapasztalatok, az szinte tuti, hogy a vram hiánya miatt van. A nagyon nagy felbontású textúrákat használó játékokban (mint pl. Crysis) a részletesség növelésével egyszercsak eljutok egy olyan pontra, hogy amikor hirtelen fordulatot teszek a játékban, akkor gyors fps-zuhanás, majd 1-2mp után "helyreáll" a folyamatosság. 512-es karin ilyet nem láttam (nem 512-es 8600GT-re gondolok:). Korábban volt 512-es X1950Pro-m, még az se csinált ilyet, pedig az lényegesen gyengébb! Egyébként tök ugyanezt tapasztaltam anno FEAR-ben, ahol a max textúrarészletességhez 256 megás kártya kellett, 128-ason beakadozott.
    Ez a dupla slotos gyári hűtés jól hangzik mindenesetre. Az egyetlen bajom a 4670-el csak az, hogy a gyakorlatban semmivel sem gyorabb a jelenlegi kártyámnál. Ez még önmagában nem is volna gond, mert a teljesítménye kb. elég nekem. Annál nagyobb gond viszont az, hogy ki "kell" adni 20k körüli összeget egy semmivel sem jobb kártyáért. :) Na jó, a hűtése jobb, meg az általam hőn áhított fél giga videoram is ott van.
    Crysist nem tudod megnézni véletlenül?? DX9, minden high, és berángat-e az általam leírt módon, mikor hirtelen ráfordulsz egy nyílt terepre!? Igazából itt áll vagy bukik a dolog. Engem nagyon zavar ez a jelenség. :(

Új hozzászólás Aktív témák