- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- LordAthis: AI Kérdés érkezett - 3600 soros Spagetti kód refaktorálása és budget
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tutti Georg: A Microsoft 2025. augusztusi biztonsági frissítései hibásak
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raggie #42808 üzenetére
Igazából ez nem driver overhead. Ezek DirectX 12-es címek. Van a meghajtónak némi többletterhelése, de megközelítőleg sem annyi, mint DirectX 11-ben. Az alkalmazás gondoskodik egy rakás olyan feladatról, amit korábbi API-knál a driver csinált. Ergo a többletterhelés igazából az alkalmazáson belül keletkezik, nem a driverből. Ezt is meg lehet magyarázni, főleg amiatt fordulhat elő ilyen, hogy egy játékot Radeonokon fejlesztenek le, és nem ellenőrzik a Radeonnal detektált problémákra adott válaszokat, hogy azok mennyire működnek optimálisan GeForce-on. Ez is gond, de nem a driver az oka. Ezt leginkább per alkalmazás szinten kell leprofilozni és javítani. Az más kérdés, hogy egy fejlesztő a problémát tényleg akkora jelentőségűnek tartja-e, hogy foglalkozzon vele. Elvégre maga az alkalmazás hibátlanul fut, csak nem olyan gyorsan, mint elvileg futhatna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 7600 / 32GB DDR4 / 1TB M.2 SSD
- Dell 14 Latitude 9410 FHD IPS 2in1 Touch i7-10610U 4.9Ghz 16GB 512GB SSD Intel UHD W11 Pro Garancia
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
- Epson Workforce DS-530II dokumentumszkenner
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest