Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#31119) Abu85 válasza ->Raizen<- (#31101) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Arról van szó, hogy mindegy, hogy mi az átlagos sebesség a játékra eléggé jellemző, hogy bezuhan az fps, majd visszamegy. Ez eléggé jellemző dolog a Steam fórum alapján, bár hardverenként eltérő a mértéke. A másik jellemző tényező, hogy a városokba érve az fps összeomlik. Ott ez a sebességfluktuáció extrémmé válik még 1080 Ti-vel is [link], illetve a cutscene-ek konkrétan akadoznak mindenkinél [link].

Az egésznek az az oka az, hogy az új AnvilNext már nem az a régi iRender stílusú motor, hanem átrakták bindlessre.

De mivel a D3D12 támogatást még csak az Xbox One kapta meg, így PC-n a bindless miatt még van egy extra binding wrapper is a leképező és a D3D11 API között. Mert a D3D11 az alapértelmezetten írt bindless leképezőt nem tudja kezelni, ha egy wrapper nem fordítja át neki bekötést. Ez a wrapper egyébként az Intel és az Ubi közös fejlesztése.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.