Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #28821 üzenetére

    Ezek a problémák már léteznek. A legsúlyosabb, hogy ma egy játék a VRAM kapacitásának jó ha a 30-40%-át tölti fel hasznos adattal. A többi szemét. Orbitálisan nagy problémáról van szó, mert emiatt nem lehet szállítani a legjobb elkészült tartalommal egy játékot PC-re. A legtöbb PC-s játék valójában nem 4K-s. Akkor lenne az, ha a textúrák felbontása is illeszkedni a függőleges pixelek számához, de nem illeszkedik. Kisebb szokott lenni, mert ezzel a kisebb felbontással is problémás beleférni a 8 GB-nyi VRAM-ba. De nem azért, mert ez kevés, hanem mert ebből 2-3 GB a valóban hasznosítható tárterület. A Vega 10 az első hardver, ami ezt a problémát megoldja és szállíthatóvá teszi a valóban 4K-hoz igazított tartalmat. Egy 4K-ra tervezett hardvernél az nagyon komoly előny, hiszen hiába 4K-s a felbontásod, ha a textúrák egyszerűen túl picik, hogy jól illeszkedjenek 2160 függőleges pixelhez.

Új hozzászólás Aktív témák