Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- laca223: A civilizáció mint bugos operációs rendszer
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- droidic: Safe Mode az agyban
- urandom0: Mégsem számőzöm az AI-t az életemből :(
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az aszinkron compute implementálása egyáltalán nem nehéz. Mivel a DX12 eleve multiengine API, így csak az a lényeg, hogy jó helyre töltsd a futószalagokat és jókor indítsd el. Nagyjából két napos meló egy single-engine korlátozás mellett. Persze el lehet rontani, de ettől nagyon gyorsan meg lehet csinálni. A aszinkron compute ott válik nehézzé, amikor olyat kell írnod, hogy minden architektúrán működjön valamennyire, és ne rontsa a teljesítményt túlságosan. De ezt nagyon kevesen vállalják majd be, legalábbis innen az látszik.
(#14752) Laja333: Ilyen azért lehet, mert amikor meghoztak bizonyos döntéseket a motorban, akkor a DX12-t helyezték előtérbe, így jó eséllyel a DX11-ben a szinkronizáció el van túlozva, vagy eleve nincs is jól optimalizálva. Sajnos nem lehet olyan döntéseket hozni, ami mindkét API-hoz tökéletesen igazodik.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

