Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5158) Abu85 válasza Löncsi (#5157) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Csak ezek el vannak maszkolva a rendszertől. Carmack már mondta, hogy ezzel sok a baj: "With AMD and NVIDIA there's still issues of different memory banking arrangements and complicated things that they hide in their drivers, but we are moving towards integrated memory on a lot of things."
Minden fejlesztő egységes memóriát akar. Ez a legkönnyebb megoldás, és az integrálással, most van is rá lehetőség.
A sebesség fontos része a rendszernek, de jelenleg az API jelenti a legtöbb korlátot, ha azt leküzdjük, akkor jóval egyszerűbb a programozók helyzete. Hasonlóan gondolkodik Carmack is, bár ő radikálisan szarna az API-ra. "I hope we wind up being able to say “give me a pointer, give me a pitch, give me a swizzle format,” and let me do things managing it with fences myself and we'll be able to do a better job."
Nyilván Carmack elképzelése szélsőséges, és alapvetően hazabeszél, de őt meg lehet érteni, mert a Rage a PC-n az API, és a CPU+VGA modell miatt teljesít rosszul. Azért szereti az Xbox 360-at, mert ott van egy rendszermemória, amihez kapcsolódik a CPU és a GPU. Az ID Tech 5-höz ez illik. Ha már egy VGA kerül a képbe saját memóriával, akkor az para.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.